خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Z.a.H.r.A☆

مدیر تالار ماورا
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
  
عضویت
19/7/21
ارسال ها
1,343
امتیاز واکنش
9,227
امتیاز
333
محل سکونت
Otherworld
زمان حضور
164 روز 8 ساعت 1 دقیقه
نویسنده این موضوع
ایرلند، کشوری در غرب قاره اروپا، با قدمتی بیش از پنج هزار سال، مملو از افسانه‌های قدیمی است. قلعه‌ای با نام قلعه ارواح، جزو جاذبه‌های این کشور زیبا است.
در سراسر تاریخ، زمینی که این قلعه ترسناک بر روی آن واقع شده، در خون قربانیان، قاتلین خونسرد و شکنجه‌های فراوان غرق بوده است. این قلعه ایرلندی، روح‌زده‌ترین مکان در کشور است، زیرا فعالیت‌های عجیب ماورایی در آن رخ می‌دهد و مشاهداتی که بازدیدکنندگان ترسیده را از سخن گفتن بازمی‌دارد. با ما در مجله دلتا همراه باشید تا با قلعه ارواح در ایرلند آشنا شوید.

اگرچه بخش‌هایی از قلعه در سال ۱۹۹۲ سوخته است، اما ارواح برای همیشه به مکان مرگ‌شان متصل ماندند. این قلعه برای نمایش ماورایی مشهور و سفر هالووین شبح‌وار مناسب است.
تاریخ خون‌آلود قلعه ارواح در ایرلند
باور بر این است که درویدها (کاهن‌های انگلیس و ایرلند و فرانسه باستان) اولین ساکنین این سرزمین بوده‌اند. پس از آن، قلعه لیپ در سال ۱۲۵۰ توسط قبیله بانون در بالای سرزمین آن‌ها ساخته شد. نام اصلی قلعه، لیم اوی باناین (Leim ui Bhanain) است که پس از پریدن دو برادر از قبیله بانون از یک لبه سنگی در مسابقه انتخاب رییس قبیله، انتخاب شد. معنای این نام، جهش بانون‌ها است. ایده این مسابقه این بوده است که هر کسی که زنده ماند، سردسته قبیله خواهد شد. چه پایان مخوفی!

در سده ۱۵۰۰، قبیله اوکارول، این سرزمین را تسخیر کردند و تاریخ خونین قلعه لیپ را رقم زدند. این قبیله تشنه خون و قدرت بود، آن‌ها یا قصد کشتن آدم‌های دیگر را داشتند یا زنجیر کردن آن‌ها به زمین. از طریق ازدواج، خانواده داربی در سال ۱۶۵۰، صاحب قلعه شدند، ولی وحشت و ترس در آن مکان تمام نشد.


قلعه ارواح، جاذبه‌ای ترسناک و افسانه‌ای!

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا