خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,247
امتیاز واکنش
64,014
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
با توجه به دسترسی بیشتر مردم دنیا به وب سایت ها و همچنین نیاز به وب سایت مناسب جهت معرفی کسب و کار و نیزمعرفی نمونه کارهای خود در بسـ*ـتر وب ، نیاز به طراحی سایت مناسب همیشه وجود داشته است. با توجه به رقابتی که در فضای مجازی وجود دارد ، شما تنها با طراحی سایت استاندارد و همچنین با یک طراحی منحصر به فرد خواهید توانست یک وب سایت مناسب جهت افزایش بازاریابی خود را ایجاد نمایید . توجه داشته باشید که شرکتی را که برای طراحی سایت انتخاب مینمایید ، یک شرکت معتبر بوده که به اصول برنامه نویسی و بهینه سازی سایت و نیز طراحی سایت مسلط باشد .

خصوصیات یک وب سایت کاربر پسند

یک طراحی سایت موفق، بی شک به دلیل رعایت پارامترها و ماژول هایی می باشد که در بحث بهینه سازی سایت مشخص شده است. در واقع موتورهای جستجو برای تمامی سایت ها ، مجموعه ای از قوانین را در نظر می گیرند که مطابق با آنها سایت ها را رتبه بندی می کنند. حال سایت هایی که بتوانند این قوانین را در حد اعلا در سایت خود رعایت نمایند، رتبه بالاتری پیدا کرده و در نتیجه میزان نمایش سایت در صفحه نتایج جستجو و تعداد بازدیدکننده آنها نیز افزایش پیدا می کند.



هر وب سایت متناسب با زمینه فعالیتش باید طرحی را انتخاب کند که عامه پسند باشد. صاحب سایت هیچ وقت نباید سلیقه های شخصی خود را بدون در نظر گرفتن نظرات سایرین در طراحی و چیدمان سایت بکار گیرد. طراح سایت می تواند نقش موثری در زیبایی طرح سایت شما داشته باشد . چرا که طراح سایت شما می تواند با ایده های خود یک طراحی سایت حرفه ای و زیبا را به شما ارائه دهد.



از نکاتی که بسیار حائز اهمیت بوده ، سرعت پردازش صفحات وب سایت شما می باشد . زیرا اگر وب سایت شما مدت زیادی را برای باز شدن کامل صرف کند ، کاربر از ادامه دادن کار خود منصرف خواهد شد همچنین اطلاعات به روز و آپدیت شده در وب سایت می تواند در جذب کاربر به سایت موثر گردد.


ویژگی های یک وبسایت موفق

 
  • تشکر
Reactions: *NiLOOFaR*

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,247
امتیاز واکنش
64,014
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
موضوعات سایت اولین فاکتور برای جذب کاربران می باشد. وب سایت هایی که از موضوعات جذاب برخودار باشند د، همیشه با حجم زیادی از کاربران مواجه می شوند. برای مثال وب سایت های سرگرمی، همیشه بازدیدکننده های زیادی را به خود جذب می نمایند. البته این سایت ها نیز فعالیت اقتصادی خود راه بصورت مستتر انجام می دهند. به این معنا که قسمتی از سایت را به تبلیغات اختصاص می دهند. اما به دلیل وجود مطالب سرگرمی، برای تعداد زیادی از کاربران محبوبیت دارند.

به طور کل موارد زیر ویژگی های یک وب سایت موفق را بیان می کند:

· طراحی سایت می بایست به صورت دقیق و حرفه ای باشد تا بتواند کاربر را جذب خود نماید.

· طراحی سایت می بایست متناسب با فعالیت نوع کسب و کار وسایت باشد تا کاربر بتواند در نگاه اول به موضوع وب سایت و همچنین اهداف آن پی ببرد.

· چیدمان بخش های مختلف می بایست استاندارد بوده تا کاربر بتواند به راحتی به بخش های مختلف آن دسترسی پیدا کند.

· فونت مورد استفاده در سایت می بایست متناسب باشد . زیرا در صورتی که از فونت خیلی بزرگ یا خیلی کوچک استفاده کنیم باعث شلوغ جلوه دادن وب سایت و گمراه شدن کاربر می شود.

· استفاده از عکس های متحرک و جلوه های ویز می تواند از عواملی باشد که کاربر را مجذوب خود کند بنابراین استفاده از این موارد در طراحی سایت توصیه می شود.

· وبسایت شما می بایست ریسپانسیو طراحی گردد تا در موبایل و تبلت نیز به درستی اطلاعات را در اختیار کاربران ارائه دهد .

و در آخر برای افزایش بازدید از سایت باید به تبلیغ سایت در اینترنت پرداخت . بهینه سازی سایت و آگهی اینترنتی در سایت های پربازدید از جمله بهترین راه های تبلیغات اینترنتی هستند باید توجه داشت که تبلیغات متمرکز و موثر یکی از ارکان موفقیت یک وب سایت است.
#اویناپرداز


ویژگی های یک وبسایت موفق

 
  • تشکر
Reactions: *NiLOOFaR*
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا