خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,547
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
در فاز پنجم و ششم دنیای سینمایی مارول منتظر چه فیلم‌ها و سریال‌هایی هستید؟ چقدر در مورد این آثار اطلاعات دارید؟ در ادامه با زومجی همراه باشید تا معرفی کاملی از آن‌ها داشته باشیم.

مدتی می‌شود که فاز چهارم دنیای سینمایی مارول به پایان رسیده است و برخلاف سه فاز گذشته، در این فاز خبری از فیلم Avengers نبود، اما مارول استودیو برنامه گسترده‌ای را برای آینده فیلم‌ها و سریال‌های خود دارد و آن‌ها قرار است در فاز پنجم و ششم MCU داستان مولتی ورس را ادامه و به آن خاتمه دهند. درکنار آن شاهد داستان‌های دیگری هستیم که به رویداد تهاجم مخفی و تاندربولتز مرتبط می‌شود. همچنین مانند فاز چهارم، فاز پنجم و ششم دنیای سینمایی مارول قرار است کوتاه‌تر از سه فاز اول این مجموعه باشند.

فاز پنجم MCU قرار است با فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania آغاز شود و در حال حاضر فیلم Thunderbolts به‌عنوان خاتمه دهنده این فاز معرفی شده است. همچنین در فاز ششم دنیای سینمایی مارول که قرار است داستان مولتی‌ورس در آن به پایان برسد، شاهد اکران دو قسمت فیلم اونجرز خواهیم بود که در همین فاز گروه چهار شگفت انگیز معرفی خواهد شد. حالا در این مقاله قرار است با فیلم‌ها، سریال‌ها و انیمیشن‌های فاز پنجم، فاز ششم و دیگر آثار آینده دنیای سینمایی مارول بیشتر آشنا شویم.

باتوجه‌به اینکه فیلم‌ها و سریال‌های متعددی توسط مارول در دست ساخت هستند و اخیرا اطلاعات جدیدی نیز منتشر شده است، تصمیم گرفتیم در قالب یک ویدیو و مقاله به معرفی فیلم ها و سریال های مورد انتظار دنیای سینمایی ماورل بپردازیم. ابتدا می‌توانید در بخش زیر، ویدیوی معرفی فیلم‌ها و سریال‌ها را تماشا کنید.

۱- فیلم انت-من و واسپ: کوانتومانیا

فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania


  • کارگردان: پیتون رید
  • نویسنده: جف لاونس
  • بازیگران: پل راد، اوانجلین لیلی، مایکل داگلاس، میشل فایفر، کاترین نیوتون، جاناتان میجرز، کوری استول، دیوید دستمالچیان، رندل پارک، بیل موری، کیتی اوبراین و ویلیام جکسون هارپر
  • تاریخ انتشار: ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ (۲۸ بهمن ۱۴۰۱)
  • فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania در IMDB
اگرچه فیلم Ant-Man و فیلم Ant-Man and the Wasp حداقل از نظر تجاری در سطح مابقی شخصیت‌ها و فیلم‌های اخیر دنیای سینمایی مارول نبودند، اما در هر حال انت من هم نشان داده که می‌تواند نقش مهمی را در MCU داشته باشد و بدون شک شایسته یک پایان بندی مناسب برای داستان این شخصیت و احتمالا واسپ نسخه هوپ پیم است. فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania قرار است فاز پنجم دنیای سینمایی مارول را آغاز کند که در این فیلم ابرقهرمانی شاهد معرفی کانگ فاتح خواهیم بود که در دنیای کوانتومی گرفتار شده است.

حداقل براساس نمایش‌ها فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania قرار است لحن جدی‌تری در مقایسه با دو قسمت اول فیلم Ant-Man داشته باشد که کسی لنگ، دختر اسکات لنگ قرار است به پدرش به‌عنوان یک ابرقهرمان ملحق شود و در طول فیلم شاهد گشت‌و‌گذار در دنیای کوانتومی خواهیم بود. همچنین شخصیت شرور MODOK در فیلم Ant-Man 3 حضور دارد و علاوه‌براین، فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania قرار است پیش زمینه‌ای برای فیلم Avengers: The Kang Dynasty باشد.

۲- فیلم نگهبانان کهکشان نسخه ۳

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3


  • کارگردان: جیمز گان
  • نویسنده: جیمز گان
  • بازیگران: کریس پرت، زویی سالدانا، دیو باتیستا، بردلی کوپر، وین دیزل، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، ویل پولتر، شان گان، الیزابت دبیکی، سیلوستر استالونه، ماریا باکالوا، چاکوودی ایووجی و دانیلا ملچیور
  • تاریخ انتشار: ۵ می ۲۰۲۳ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲)
  • فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 در IMDB
فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 قرار است به داستان گروه نگهبانان کهکشان خاتمه دهد

فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 در ابتدا قرار بود اولین فیلم فاز چهارم دنیای سینمایی مارول باشد، اما اتفاقات متعددی باعث شد تا بالاخره این فیلم در فاز پنجم MCU رخ دهد. فیلم Guardians of the Galaxy 3 قرار است پایانی برای داستان اعضای نگهبانان کهکشان اصلی باشد و همچنین اتفاقات آن قرار است پس از حوادث دو قسمت اخیر فیلم Avengers رخ دهد. براساس نمایش‌های فیلم به‌نظر می‌رسد که باید منتظر پایانی احساسی برای این گروه و اعضای آن باشیم.

فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 صد البته اثر مهمی در دنیای سینمایی مارول هم محسوب می‌شود که دلیل آن می‌تواند معرفی شخصیت آدام وارلاک باشد. این شخصیت قرار است برای اولین‌بار در این فیلم معرفی شود که طبق گفته جیمز گان او هنوز بچه است و به همین منظور خوب و بد را خیلی درست متوجه نمی‌شود و قرار نیست شخصیت مثبتی در فیلم باشد. به همین منظور حداقل در بخش زیادی از فیلم او قرار است به‌دنبال اعضای گروه نگهبانان کهکشان باشد. همچنین شخصیت کازمو در فیلم Guardians of the Galaxy 3 قرار است حضور داشته باشد.

۳- فیلم مارولز

فیلم The Marvels


  • کارگردان: نیا داکوستا
  • نویسنده: مگان مک‌دانل
  • بازیگران: بری لارسون، تیونا پریس، ایمان ولانی، ساموئل ال جکسون، زوی اشتن و پارک سئو-جون
  • تاریخ انتشار: ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳ (۱۹ آبان ۱۴۰۲)
  • فیلم The Marvels در IMDB
مانند قسمت اول اتفاقات فیلم Captain Marvel 2 قرار نیست در گذشته رخ دهد

اگرچه فیلم Captain Marvel نقدهای متوسط و مثبت زیادی را دریافت کرد، اما در گیشه عملکرد درخشانی را داشت و توانست یک شروع خوب برای شخصیت کاپیتان مارول را رقم بزند. پس از اینکه مشخص شد فیلم Captain Marvel 2 در دست ساخت است، حالا مارول استودیو ظاهرا به انتقادها از قسمت اول گوش داده و تغییراتی را در تیم تولید فیلم ایجاد کرده است. اولین تغییر حضور مگان مک‌دانل، یکی از نویسندگان سریال WandaVision برای نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم کاپیتان مارول بود که ظاهرا مارول از عملکرد این نویسنده در سریال وانداویژن رضایت داشته است. در آن زمان مشخص شد آنا بودن و رایان فلک، کارگردان‌های قسمت اول، قرار نیست برای کارگردانی این فیلم بازگردند و در ادامه نیا داکوستا، کارگردان فیلم Candyman که مورد تایید جردن پیل نیز است، وظیفه کارگردانی فیلم Captain Marvel 2 را بر عهده گرفت.


معرفی فیلم ها و سریال های آینده دنیای سینمایی مارول (۲۰۲۳)

 

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,547
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
در حال حاضر ما هیچ اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این فیلم نداریم و تنها می‌دانیم که برخلاف قسمت اول، اتفاقات دنباله فیلم Captain Marvel قرار نیست در گذشته رخ دهد و اینبار شاهد داستان کارول دانورز با بازی بری لارسون در زمان حال خواهیم بود. همچنین این فیلم قرار است با نام The Marvels اکران شود. همچنین می‌دانیم که کاپیتان مارول در این فیلم قرار است با مونیکا رمبو و کامالا خان همکاری کند و همچنین فیلم The Marvels دارای ارتباط داستانی با سریال Ms Marvel است.

۴- فیلم کاپیتان آمریکا: نظم نوین جهانی

فیلم Captain America: New World Order


  • کارگردان: ژولیوس اونا
  • نویسنده: مالکوم اسپلمن و دالان موسون
  • بازیگران: آنتونی مکی، دنی رامیرز، زوشا راکمور، هریسون فورد، تیم بلیک نلسون، شیرا هاس و کارل لامبلی
  • تاریخ انتشار: ۳ می ۲۰۲۴ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • فیلم Captain America: New World Order در IMDB
پس از سه‌گانه موفق Captain America و بسته شدن پرونده استیو راجرز، حالا نوبت به سم ویلسون رسیده است تا به کاپیتان آمریکا جدید دنیای سینمایی مارول تبدیل شود. اتفاقات فیلم Captain America: New World Order پس از حوادث سریال The Falcon and the Winter Soldier جریان دارد که سم ویلسون رسما از عنوان فالکون به کاپیتان آمریکا تغییر نام پیدا کرد و حالا او رسما این لباس را بر تن کرده و سپر معروف این شخصیت را در دست گرفته است.

همچنی شخصیت واکین تورس که در سریال The Falcon and the Winter Soldier برای اولین‌بار معرفی شد، قرار است به‌عنوان فالکون جدید دنیای سینمایی مارول در فیلم Captain America: New World Order معرفی شد. اطلاعات خیلی زیادی از این فیلم در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که شخصیت لیدر قرار است در آن بازگردد و همچنین هریسون فورد به‌عنوان ژنرال تاندربولت راس به‌صورت رسمی جایگزین ویلیام هرت خواهد شد که در این فیلم تاندربولت راس قرار است رئیس جمهور آمریکا شود.

۵- فیلم تاندربولتز

فیلم Thunderbolts


  • کارگردان: جیک شرایر
  • نویسنده: اریک پیرسون
  • بازیگران: فلورنس پیو، سباستین استن، وایت راسل، دیوید هاربر، هانا جان کامن، اولگا کوریلنکو، هریسون فورد، جولیا لوئی درایفوس و آیو ادبیری
  • تاریخ انتشار: ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ (۵ مرداد ۱۴۰۳)
  • فیلم Thunderbolts در IMDB
پس از انتشار شایعات متعدد بالاخره مارول استودیو ساخت فیلم Thunderbolts را تایید کرد که در این فیلم قرار است شاهد ترکیبی از شخصیت‌های شرور سابق و ضد قهرمان‌های دنیای سینمایی مارول باشیم. اعضای گروه تاندربولتز در فیلم Thunderbolts شامل یلنا بلووا، باکی بارنز ملقب به وینتر سولجر، جان واکر ملقب به US Agent، الکسی شوستاکوف ملقب به رد گاردین، نقش گوست، تسک‌مستر و والنتینا می‌شوند.

همچنین ژنرال تاندربولت راس با بازی هریسون فورد قرار است در این فیلم حضور داشته باشد و نقش مهمی ایفا کند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم Thunderbolts در دسترس نیست و اکنون تایید شده است این فیلم به فاز پنجم دنیای سینمایی مارول خاتمه خواهد داد؛ اگرچه تغییرات فعلی در زمان اکران برخی از فیلم‌های این مجموعه می‌تواند این موضوع را تغییر دهد. در هر حال شایعه شده است که بارون زیمو نیز در فیلم Thunderbolts حضور خواهد داشت و شخصیت شرور اصلی فیلم است، اما این شایعه هنوز تایید یا تکذیب نشده است.

۶- فیلم بلید

فیلم Blade


  • کارگردان: يان ديمانج
  • نویسنده: مایکل استاربری و استیسی اوسی-کافور
  • بازیگران: ماهرشالا علی، کیت هرینگتون، دلروی لیندو و آرون پیرس
  • تاریخ انتشار: ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۶ شهریور ۱۴۰۳)
  • فیلم Blade در IMDB
ملاقات ماهرشالا علی با کوین فایگی باعث شد تا مارول استودیو تصمیم به ساخت ریبوت فیلم Blade بگیرد

قبل از اینکه مارول به فکر ساخت فیلمی براساس شخصیت بلید بیفتد، یک سه‌گانه براساس آن تولید و منتشر شده بود که کارگردانی این سه فیلم به ترتیب بر عهده استیون نورینگتون، گیرمو دل تورو و دیوید اس گویر بوده که خود گویر وظیفه نوشتن فیلمنامه هر سه قسمت را بر عهده داشته است و وسلی اسنایپس نقش شخصیت بلید را در این سه فیلم بر عهده داشت. حتی اگر کیفیت این فیلم‌ها خیلی بالا و پایین داشته باشد، اما بدون شک خبر ساخت ریبوت فیلم Blade بسیاری را غافلگیر کرد؛ به‌خصوص زمانی‌که متوجه شدیم ماهرشالا علی، بازیگر برنده دو جایزه اسکار برای بازی در فیلم Moonlight و فیلم Green Book نقش اریک بروک را قرار است در اقتباس جدید بلید بازی کند.

علی پیش از این نقش کورنل استوکس را در فصل اول سریال Luke Cage بازی کرده بود. اطلاعات زیادی از یبوت فیلم Blade در دسترس نیست و درواقع کوین فایگی تنها پس از دیدار با ماهرشالا علی با وی توانست به توافق برسد و درواقع خود علی باعث شد تا مارول استودیو تصمیم به ساخت فیلمی براساس شخصیت بلید بگیرد. بااین‌حال تیم سازندگان فیلم Blade با تغییرات زیادی مواجه شده است و حالا فیلم بلید قرار است با تیم کارگردانی و نویسندگی جدید و همچنین با یک سال تأخیر جلوی دوربین برود.


معرفی فیلم ها و سریال های آینده دنیای سینمایی مارول (۲۰۲۳)

 

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,547
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
۷- فیلم ددپول ۳

فیلم Deadpool 3


  • کارگردان: شان لوی
  • نویسنده: وندی مولینیو و لیزی مولینیو-لوگلین
  • بازیگران: رایان رینولدز، هیو جکمن، اما کورین و لزلی اوگامس
  • تاریخ انتشار: ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳)
  • فیلم Deadpool 3 در IMDB
مانند دو قسمت اول، فیلم Deadpool 3 قرار است با درجه سنی بزرگسال تولید و منتشر شود

پس از موفقیت دو قسمت اول فیلم Deadpool خیلی عجیب نیست که شاهد ساخت قسمت جدیدی از این فیلم باشیم. اگرچه به‌نظر می‌رسید ادامه ماجراجویی ددپول قرار بود در دو فیلم Deadpool 3 و X-Force ادامه پیدا کند، اما پس از خریداری شدن فاکس قرن بیستم توسط والت دیزنی، حالا مارول دوباره کنترل مجموعه X-Men و این شخصیت را به‌دست آورده است. فیلم Deadpool 3 با تیم متفاوتی از نویسندگان در دست ساخت است و مدتی پیش کارگردان آن نیز مشخص شد و شان لوی که سابقه همکاری با رایان رینولدز در فیلم Free Guy و فیلم Adam Project را داشت، کارگردانی فیلم ددپول ۳ را بر عهده گرفته است.

اما چندین اتفاق و خبر باعث شده تا طرفداران حسابی منتظر تولید و اکران این فیلم موردانتظار باشند. اولین خبر خوش این است که گفته می‌شود مانند دو قسمت اول، فیلم Deadpool 3 قرار است با درجه سنی بزرگسال تولید و منتشر شود و بدین ترتیب تغییری در لحن و کلیت فیلم ایجاد نخواهد شد. دومین خبر خوش بازگشت هیو جکمن، بازیگر نقش لوگان ملقب به ولورین در فیلم Deadpool 3 است و در این فیلم قرار است ددپول و ولورین با یکدیگر درگیر شوند و حسابی از خجالت هم در بیایند و هم اینکه با هم همکاری کنند. اطلاعات زیادی در دسترس نیست و می‌دانیم نام فیلم ددپول ۳ در زمان اکران متفاوت خواهد بود و همچنین این فیلم تاثیری روی پایان شخصیت لوگان در فیلم Logan نخواهد داشت. همچنین اما کورین قرار است نقش شرور و منفی این فیلم را بازی کند.

۸- فیلم چهار شگفت‌انگیز

فیلم Fantastic Four


  • کارگردان: مت شکمن
  • نویسنده: جف کاپلان و ایان اسپرینگر
  • بازیگران: اعلام نشده
  • تاریخ انتشار: ۱۴ فوریه ۲۰۲۵ (۲۶ بهمن ۱۴۰۳)
  • فیلم Fantastic Four در IMDB
ریبوت فیلم Fantastic Four قرار نیست به داستان منشا این گروه بپردازد

اگرچه X-Men دارای چندین قسمت بسیار با کیفیت بوده است، اما این موضوع در مورد یکی دیگر از گروه‌های محبوب قدیمی مارول یعنی چهار شگفت‌انگیز صدق نمی‌کند. حتی اگر قسمت اول فیلم Fantastic Four را اثری قابل قبول بدانیم، اما قسمت دوم و به‌دنبال آن ریبوت ۲۰۱۵ تنها می‌توانند لقب فاجعه را یدک بکشند که طرفداران سال‌ها در تلاش برای فراموش کردن این خاطرات بد هستند. پس از تایید ساخت فیلم چهار شگفت‌انگیز توسط مارول استودیو در تابستان سال ۲۰۱۸، جان واتس، کارگردان سه‌گانه مرد عنکبوتی وظیفه کارگردانی ریبوت فیلم Fantastic Four را بر عهده گرفت.

اما جان واتس در ادامه تصمیم گرفت تا برای دوری از فضای فیلم‌های ابرقهرمانی از مقام کارگردانی فیلم کناره‌گیری کند و در ادامه مت شکمن، کارگردان سریال وانداویژن برای کارگردانی فیلم Fantastic Four انتخاب شد. اطلاعات خیلی زیادی از اولین خانواده دنیای کمیک مارول در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که فیلم چهار‌ شگفت‌انگیز دنیای سینمایی مارول قرار نیست یک داستان منشا دوباره را روایت کند و ظاهرا این شخصیت‌ها هم‌اکنون در این دنیا حضور دارند. همچنین انتظار می‌رود مراحل استخدام بازیگران ریبوت فیلم Fantastic Four به‌زودی آغاز شود، اما مشخص نیست که جان کرازینسکی برای نقش رید ریچاردز در این فیلم بازگردد.

۹- فیلم اونجرز: سلسله کانگ

فیلم Avengers: The Kang Dynasty


  • کارگردان: دستین دنیل کرتون
  • نویسنده: جف لاونس
  • بازیگران: جاناتان میجرز
  • تاریخ انتشار: ۲ می ۲۰۲۵ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴)
  • فیلم Avengers: The Kang Dynasty در IMDB
پس از معرفی شخصیت کانگ فاتح در پایان فصل اول سریال لوکی، مشخص شد که او به‌عنوان شخصیت شرور اصلی خط داستانی مولتی‌ورس دنیای سینمایی مارول انتخاب شده است که البته طرفداران انتظار این موضوع را داشتند. شخصیت کانگ فاتح در ابتدا قرار است در فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania معرفی کاملی شود و عجیب نیست که جف لاونس، نویسنده این فیلم برای نوشتن فیلمنامه فیلم Avengers: The Kang Dynasty انتخاب شده است؛ چرا که به‌نظر می‌رسد فیلم Ant-Man 3 قرار است زمینه را برای ورود کانگ به MCU محیا کند.

در نقطه دیگر شاهد حضور دستین دنیل کرتون به‌عنوان کارگردان فیلم Avengers: The Kang Dynasty هستیم که نشان می‌دهد مارول استودیو چقدر از عملکرد او در فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings رضایت داشته است. در هر حال فعلا اطلاعات خیلی زیادی از فیلم Avengers 5 در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که این فیلم بخش اول رویداد نهایی مولتی‌ورس در دنیای سینمایی مارول خواهد بود.


معرفی فیلم ها و سریال های آینده دنیای سینمایی مارول (۲۰۲۳)

 

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,547
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
۱۰- فیلم اونجرز: جنگ‌های مخفی

فیلم Avengers: Secret Wars


  • کارگردان: اعلام نشده
  • نویسنده: مایکل والدرون
  • بازیگران: جاناتان میجرز
  • تاریخ انتشار: ۱ می ۲۰۲۶ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵)
  • فیلم Avengers: Secret Wars در IMDB
طرفداران دنیای سینمایی مارول سال‌ها منتظر ساخت فیلمی براساس رویداد Secret Wars بودند و بالاخره به آرزو خود قرار است دست پیدا کنند. فیلم Avengers: Secret Wars قرار است پایان دهنده خط داستانی مولتی ورس در MCU باشد که انتظار می‌رود با فیلمی حتی بزرگ‌تر از فیلم Avengers: Endgame طرف باشیم. در هر حال اطلاعات خیلی زیادی از فیلم Avengers 6 در دسترس نیست و تنها انتظار می‌رود که کانگ فاتح در این فیلم بازگردد.

همچنین هنوز حضور شخصیت دکتر دووم در فیلم Avengers: Secret Wars مشخص و تایید نشده است و باید دید این شخصیت در ریبوت فیلم چهار شگفت‌انگیز معرفی خواهد شد یا غایب بزرگ خط داستانی مولتی‌ورس خواهد بود. در هر حال مایکل والدرون پس از ساخت سریال Loki و نوشتن فیلمنامه فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness حالا وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Avengers: Secret Wars را بر عهده گرفته است.

فیلم‌های آینده مارول

۱- فیلم جنگ‌های زره‌پوش

فیلم Armor Wars


  • کارگردان: اعلام نشده
  • نویسنده: یاسر لستر
  • بازیگران: دان چیدل
  • تاریخ انتشار: اعلام نشده
  • فیلم Armor Wars در IMDB
شاید در ابتدا بسیاری تصور می‌کردند که خط داستانی وار ماشین با آیرون من و فیلم Avengers: Endgame به پایان برسد، اما این اتفاق رخ نداد تا شاهد بازگشت دان چیدل در نقش جیمز رودز در سریال Armor Wars باشیم، اما در اتفاقی عجیب‌تر این سریال مدتی پیش به یک فیلم سینمایی تبدیل شد. مارول می‌گوید که فیلم جنگ‌های زره‌پوش، یک داستان کلاسیک از دنیای مارول از بزرگ‌ترین ترس تونی استارک است که به حقیقت تبدیل شده است و آن هم این است که فناوری او به‌دست افراد خلافکار افتاده است. اگرچه اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که سم راکول برای بازی در نقش جاستین همر در این فیلم بازگردد.

اگرچه ممکن است مارول نتواند با راکول به توافق برسد و درنهایت شخصیت منفی دیگری را در فیلم Armor Wars ملاقات کنیم. علاوه‌براین ارتباط خط داستانی این فیلم با سریال Secret Invasion تایید شده است و باید دید سریال تهاجم مخفی چقدر قرار است روی این فیلم تاثیر بگذارد. همچنین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این فیلم دارای یک ارتباط داستانی با سریال Ironheart نیز باشد و باید دید که در فیلم Armor Wars قرار است شاهد بازگشت چه شخصیت‌های دیگری باشیم و شاید حتی گوئینت پالترو باری دیگر نقش پپر پاتز و احتمالا رسکیو را در این سریال بازی کند.

۲- فیلم مرد عنکبوتی ۴

فیلم Spider-Man 4


  • کارگردان: اعلام نشده
  • نویسنده: اعلام نشده
  • بازیگران: تام هالند
  • تاریخ انتشار: اعلام نشده
  • فیلم Spider-Man 4 در IMDB
پس از پایان فیلم Spider-Man: No Way Home شاهد آن بودیم که مرد عنکبوتی با لباسی ساده‌تر در حال تار زدن در شهر نیویورک است و او در تصمیمی غیرمنتظره تصمیم گرفت تا گذشته خود را کنار بگذارد و حالا در این دنیا به‌تنهایی مسیر جدیدی را پیدا و دنبال کند. در ادامه مشخص شد که مارول و سونی در حال مذاکره برای ساخت یک سه‌گانه جدید براساس مرد عنکبوتی هستند، اما سونی مدتی پیش گفت که فعلا عجله‌ای برای ساخت فیلم Spider-Man 4 ندارد.

اگرچه بازگشت یا عدم بازگشت بسیاری از شخصیت‌ها و بازیگرها مثل زندیا مشخص نیست، اما گفته می‌شود که تام هالند در آستانه بستن یک قرارداد جدید برای بازی در نقش اسپایدرمن است. همچین طبق شایعات منتشر شده احتمال دارد در فیلم Spider-Man 4 شاهد حضور شخصیت‌هایی مثل دردویل و کینگپین باشیم و همچنین این فیلم قرار است نسبت به سه قسمت پیشین بیشتر حالت مبارزات خیابانی و وفادار به ریشه این شخصیت باشد. همچنین پیتر پارکر قرار است در فیلم Spider-Man 4 در دوران کالج باشد و گفته می‌شود که مارول استودیو در نظر داشت تا ونوم را در ابتدا در این فیلم معرفی کند، اما این برنامه را در ادامه کنار گذاشت. همچنین به‌تازگی کوین فایگی تایید کرده است که فیلمنامه فیلم مرد عنکبوتی ۴ وارد مراحل نوشتن شده است.


معرفی فیلم ها و سریال های آینده دنیای سینمایی مارول (۲۰۲۳)

 

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,547
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
۳- فیلم شانگ-چی و افسانه ده حلقه ۲

فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings 2


  • کارگردان: دستین دنیل کرتون
  • نویسنده: دستین دنیل کرتون
  • بازیگران: سیمو لیو
  • تاریخ انتشار: اعلام نشده
  • فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings 2 در IMDB
پس از موفقیت فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings در گیشه و در نزد منتقدان خیلی عجیب نبود که مارول استودیو به ساخت دنباله آن خیلی سریع چراغ سبز نشان دهد و حتی دیزنی با دستین دنیل کرتون قراردادی چند جانبه امضا کرد. در حال حاضر اطلاعات خیلی زیادی از ماجراجویی بعدی شانگ چی در دنیای سینمایی مارول در دسترس نیست و تنها بازگشت سیمو لیو در فیلم Shang-Chi برای نقش شانگ چی و دستین دنیل کرتون در مقام کارگردان و نویسنده تایید شده است.

۴- فیلم دکتر استرنج ۳

فیلم Doctor Strange 3


  • کارگردان: اعلام نشده
  • نویسنده: اعلام نشده
  • بازیگران: بندیکت کامبربچ، بندیکت وانگ و شارلیز ترون
  • تاریخ انتشار: اعلام نشده
  • فیلم Doctor Strange 3 در IMDB
با اینکه نظرهای متفاوتی در مورد فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness وجود دارد، اما فیلم دکتر استرنج ۲ توانست عملکرد درخشانی در گیشه جهانی داشته باشد و همچنین پایان آن زمینه‌سازی برای دنباله آن کرده است. در پایان فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness شاهد ورود کلیا با بازی شارلیز ترون بودیم که از دکتر استرنج درخواست کرد تا به او برای رفتن به مکانی نامشخص ملحق شود.

در حال حاضر مشخص نیست که این صحنه پس از پایان به فیلم Doctor Strange 3 اشاره دارد یا ادامه آن را در یکی از دو فیلم آینده اونجرز خواهیم دید، اما طبق نظریه طرفداران اتفاقات فیلم Doctor Strange 3 احتمالا پیش از حوادث فیلم Avengers: Secret Wars جریان دارد و دکتر استرنج درواقع پس از حوادث قسمت سوم فیلم مستقلش به رویداد جنگ‌های مخفی خواهد پیوست. بااین‌حال فعلا حضور نویسنده یا کارگردانی در این پروژه تایید نشده و مارول استودیو هنوز به شکل رسمی فیلم دکتر استرنج ۳ را معرفی نکرده است.

۵- فیلم بلک پنتر ۳

فیلم Black Panther 3


  • کارگردان: رایان کوگلر (شایعه)
  • نویسنده: رایان کوگلر (شایعه)
  • بازیگران: لتیشیا رایت
  • تاریخ انتشار: اعلام نشده
  • فیلم Black Panther 3 در IMDB
فیلم Black Panther: Wakanda Forever با وجود تمام مشکلاتی که داشت مثل مرگ چادویک بوزمن تا مراحل فیلم‌برداری پر حاشیه آن، توانسته عملکرد خوبی در گیشه داشته باشد و رضایت مارول و دیزنی را جلب کند. اگرچه ساخت فیلم Black Panther 3 رسما تایید نشده است، اما کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در فرش قرمز این فیلم تایید کرد که آن‌ها تصمیم دارند تا فیلم‌های بلک پنتر را با رایان کوگلر ادامه دهند؛ اگرچه کوگلر می‌گوید فعلا هیچ ایده‌ای برای ادامه آن ندارد.

همچنین اخیرا لتیشیا رایت، بازیگر نقش شوری ادعا کرده است که فیلم Black Panther 3 ساخته خواهد شد و کوگلر هم برای ساخت این فیلم باز خواهد گشت. چیزی که مشخص است مارول استودیو احتمالا در آینده به شکلی رسمی ساخت فیلم پلنگ سیاه ۳ را تایید خواهد کرد تا شاهد بازگشت این شخصیت به MCU باشیم.

۶- فیلم اترنالز ۲

فیلم Eternals 2


  • کارگردان: کلوئی ژائو (شایعه)
  • نویسنده: کلوئی ژائو (شایعه)
  • بازیگران: جما چان، ریچارد مدن، کمیل نانجیانی، برایان تایری هنری، لورن ریدلوف، بری کیوگان، هری استایلز و پتن اسوالت (تایید نشده)
  • تاریخ انتشار: اعلام نشده
  • فیلم Eternals 2 در IMDB
فیلم Eternals یکی از موردانتظارترین فیلم‌های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول بود که کلوئی ژائو، کارگردان برنده جایزه اسکار را در سمت کارگردانی و نویسندگی آن داشت، اما نتیجه کار باعث ناامیدی بسیاری شد. در هرحال فیلم اترنالز پیش زمینه دنباله آن را ایجاد کرد و حتی مدتی پیش برخی از بازیگران این فیلم از ساخت فیلم Eternals 2 خبر دادند و حتی عنوان کردند که کلوئی ژائو برای کارگردانی و نویسندگی این فیلم باز خواهد گشت. بااین‌حال مارول استودیو فعلا ساخت فیلم اترنالز ۲ را تایید نکرده و این فیلم هنوز در حد یک شایعه است.

در هر حال باتوجه‌به پایان فیلم Eternals، در فیلم Eternals 2 قرار است شاهد حضور هری استایلز در نقش اروس ملقب به استارفاکس باشیم که درواقع برادر تانوس است. همچنین پتن اسوالت صداپیشگی پیپ ترول، دستیار استارفاکس را بر عهده دارد. قابل انتظار است که بخشی از اعضای اترنالز در قسمت دوم بازگردند و اتفاقات فیلم بیشتر در فضا جریان داشته باشد و همچنین طبق شایعات ممکن است ریچارد مدن برای نقش ایکاریس بازگردد. همچنین طبق یک شایعه تایید نشده، فیلم اترنالز ۲ احتمالا Eternals: Enter the World Forge نام خواهد داشت که به محل اتفاقات قسمت دوم اشاره خواهد شد.


معرفی فیلم ها و سریال های آینده دنیای سینمایی مارول (۲۰۲۳)

 

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,547
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
۷- فیلم ایکس-من

فیلم X-Men


  • کارگردان: اعلام نشده
  • نویسنده: اعلام نشده
  • بازیگران: اعلام نشده
  • تاریخ انتشار: اعلام نشده
بسیاری از طرفدران ایکس من در انتظار اجرای عدالت برای شخصیت‌هایی چون جین گری، سایکلاپس و روگ توسط مارول استودیو در ریبوت X-Men هستند

شاید همیشه مجموعه X-Men در اوج نبوده است، اما کسی نمی‌تواند این موضوع را انکار کند که در طول نزدیک به دو دهه چندین فیلم بسیار با کیفیت از این مجموعه تولید و منتشر شده است. شاید ایکس-من پایان خوبی نداشت، اما می‌تواند دوباره با مارول استودیو به روزهای خوب گذشته بازگردد. اضافه شدن X-Men به دنیای سینمایی مارول می‌تواند جان تازه‌ای به این مجموعه قدیمی و محبوب بدهد، اما بسیاری معتقد هستند که شاید مارول مجبور باشد کمی ساخت قسمت جدید این مجموعه را عقب بیندازد تا عطش مردم برای بازگشت میتونت‌ها بیشتر شود. همچنین مارول اول باید راهی را برای توجیه عدم حضور آن‌ها در دنیای سینمایی مارول پیدا کند؛ در هر حال ریشه بسیاری از این شخصیت‌ها به دوران جنگ جهانی دوم و حتی دوره فرعون باز می‌گردد و نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت.

مارول استودیو فعلا ساخت ریبوت این مجموعه را با نام میتونت‌ها تایید کرده است که مشخص نیست به چه معنایی است، اما باید دید که چه کسانی قرار است نقش شخصیت‌های این مجموعه را بر عهده بگیرند. در هرحال بازیگر ولورین یا بازیگران هر دو نسخه پروفسور اگزاویر و مگنیتو در بین طرفداران محبوب بودند، اما بسیاری معتقد هستند که این موضوع در مورد جین گری، سایکلاپس و روگ صدق نمی‌کند و عدالت در مورد این شخصیت‌ها چه از نظر بازیگر و چه از نظر حضور اجرا نشده است. همچنین نباید شخصیت گمبیت را هم فراموش کرد که شاید بالاخره بتوانیم شاهد حضور پر رنگش باشیم.

سریال های مارول فاز پنجم و ششم

۱- سریال تهاجم مخفی

سریال Secret Invasion


  • کارگردان: توماس بزوچا و علی سلیم
  • نویسنده: کایل برداستریت
  • بازیگران: ساموئل ال جکسون، بن مندلسون، کوبی اسمالدرز، الیویا کلمن، امیلیا کلارک، کینگلزی بن-ادیر، مارتین فریمن کریستوفر مک‌دونالد، دان چیدل، کیلیان اسکات، کارمن اجوگو، درموت مالرونی و چارلین وودارد
  • تاریخ شروع پخش: اوایل سال ۲۰۲۳
  • سریال Secret Invasion در IMDB
سریال Secret Invasion قرار است اولین سریال فاز پنجم دنیای سینمایی مارول باشد که در آن شاهد بازگشت ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری اصلی هستیم که حالا به زمین بازگشته است تا ماموریتی شخصی را انجام دهد. در سریال تهاجم مخفی شاهد بازگشت بن مندلسون در نقش تالوس و کوبی اسمالدرز در نقش ماریا هیل به‌همراه دان چیدل در نقش جیمز رودز و مارتین فریمن در نقش اورت راس هستیم. با اینکه اطلاعات خیلی زیادی از سریال Secret Invasion در دسترس نیست، اما به‌نظر می‌رسد که با یکی از بزرگ‌ترین سریال‌های MCU طرف هستیم که اتفاقات آن روی آینده این مجموعه تاثیر خواهد گذاشت.

صد البته حضور بازیگرانی چون الیویا کلمن، بازیگر برنده جایزه اسکار و امیلیا کلارک، بازیگر بازی تاج و تـ*ـخت در این سریال باعث هیجان طرفداران شده است، اما اولین تریلر سریال تهاجم مخفی و فضای تاریک و جاسوسی آن با حضور نژاد اسکرال نوید اثری جذاب را به طرفداران دنیای سینمایی مارول می‌دهد. قابل انتظار است که سریال Secret Invasion در اوایل سال ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس پخش شود و دارای ارتباط داستانی با فیلم The Marvels و فیلم Armor Wars باشد.

۲- فصل دوم سریال لوکی

فصل دوم سریال Loki


  • کارگردان: جاستین بنسن و ارون مورهد
  • نویسنده: اریک مارتین و مایکل والدرون
  • بازیگران: تام هیدلستون، اوون ویلسون، سوفیا دی مارتینو، رافائل کاسال، گوگو امبتا-را، کیت دیکی، تارا استرانگ، جاناتان کی کوان، یوجین کوردرو و وونمی موساکو
  • تاریخ شروع پخش: تابستان ۲۰۲۳
  • سریال Loki در IMDB
در فصل دوم سریال Loki شاهد بازگشت متغیرهای لوکی خواهیم بود که تام هیدلستون نقش‌ آن‌ها را بازی کرده است

فصل اول سریال Loki همچنان محبوب‌ترین سریال دنیای سینمایی مارول روی دیزنی پلاس است و تنها سریال لایو اکشن این مجموعه هم محسوب می‌شود که قرار است دارای فصل دوم باشد. اتفاقات فصل دوم سریال لوکی پس از حوادث فصل اول و ملاقات با متغیر کانگ فاتح و شروع مولتی‌ورس در دنیای سینمایی مارول جریان دارد که لوکی باید تلاش کند تا دوباره به دنیای اصلی بازگردد و در این راه دوباره با موبیوس با بازی اوون ویلسون همراه خواهد شد. همچنین سیلوی، متغیر مونث لوکی قرار است در فصل دوم سریال Loki بازگردد که باید دید چگونه این دو شخصیت قرار است اختلاف خود را برای حل اشتباهات خود در پایان فصل اول کنار بگذارند.

براساس اولین تصاویر رسمی فصل دوم سریال Loki شاهد بازگشت متغیرهای لوکی هستیم که برخلاف فصل اول، ظاهرا در فصل دوم این سریال قرار است بیشتر شاهد متغیرهایی از لوکی باشیم که خود تام هیدلتسون نقش آن‌ها را بازی کرده است. همچنین مایکل والدرون که سازنده فصل اول سریال Loki بود، به‌عنوان ناظر بازگشته است و رهبری تیم نویسندگان به اریک مارتین، از نویسندگان فصل اول سپرده شده است و همچنین جاستین بنسن و ارون مورهد پس از کارگردانی سریال Moon Knight حالا وظیفه کارگردانی حداقل بخشی از فصل دوم سریال Loki را بر عهده گرفته‌اند.


معرفی فیلم ها و سریال های آینده دنیای سینمایی مارول (۲۰۲۳)

 

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,547
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
۳- فصل دوم انیمیشن چه می‌شود اگر؟

فصل دوم انیمیشن ?What If


  • کارگردان: برایان اندروز
  • نویسنده: ای سی بردلی
  • صداپیشگان: جفری رایت
  • تاریخ شروع پخش: ۲۰۲۳
  • انیمیشن ?What If در IMDB
فصل اول انیمیشن ?What If اولین پروژه دنیای سینمایی مارول بود که نتایج مولتی‌ورس را به طرفداران نشان داد و حالا این سریال انیمیشنی برای فصل دوم قرار است بازگردد. صد البته ساخت فصل دوم این سریال انیمیشنی پیش از آن تایید شده بود، اما مارول استودیو ساخت فصل سوم انیمیشن ?What If را نیز تایید کرده است که در آن قرار است شاهد داستان‌های بیشتری باشیم. در حال حاضر اطلاعات خیلی زیادی از فصل دوم این انیمیشن سریالی در دسترس نیست، اما ظاهرا باید منتظر بازگشت شخصیت‌های مثل کاپیتان کارتر باشیم.

در حال حاضر بازگشت جفری رایت برای بصداپیشگی شخصیت واچر (The Watcher) تایید شده است. همچنین در پایان فصل اول انیمیشن ?What If شاهد معرفی گروه نگهبانان مولتی‌ورس بودیم که می‌توان انتظار داشت این گروه نقش مهم‌تری در اتفاقات فصل دوم داشته باشند. در فصل دوم سریال What If شاهد داستان‌های جدیدی مثل هلا، اودین دربرابر ماندرین، داستانی با محوریت اینکه یاندو درواقع پیتر کوئیل جوان را به ایگو، پدرش داده، ملاقات کاپیتان کارتر با نسخه وینتر سولجر ناتاشا و حضور تونی استارک در ساکار با والکری و هالک است.

۴- سریال آیرون هارت

سریال Ironheart


  • کارگردان: سم بیلی و آنجلا بارنز
  • نویسنده: چایناکا هاج
  • بازیگران: دومینیک تورن، لیریک راس، آنتونی راموس، هارپر آنتونی، آلدن ارنرایک، شی کولی، منی منتانا و ساشا بارون کوهن
  • تاریخ شروع پخش: اواخر ۲۰۲۳
  • سریال Ironheart در IMDB
گفته می‌شود که شخصیت مفیستو قرار است در سریال Ironheart معرفی شود

شاید کار آیرون من و تونی استارک با دنیای سینمایی مارول به پایان رسیده باشد، اما این به معنای پایان کار دیگر شخصیت‌های زره پوش دنیای سینمایی مارول نخواهد بود. مشخصا دیر یا زود سر و کله ریری ویلیامز ملقب به آیرون‌هارت در MCU پیدا می‌شد و حالا مارول استودیو به‌طور رسمی ساخت سریال Ironheart را رسما تایید و اعلام کرده است که دومینیک تورن نقش ریری ویلیامز را بر عهده دارد که البته ممکن است بسیاری از اینکه خبر ساخت سریال یا انتخاب بازیگرش تا پیش از اعلام رسمی فاش نشده بود، کمی غافلگیر کرده باشد.

اطلاعات خیلی زیادی از سریال آیرون هارت در دسترس نیست، اما کوین فایگی توضیح داد که ریری ویلیامز در سریال Ironheart قرار است پیشرفته‌ترین لباس و زره از زمان شروع به کار آیرون من را خلق کند. این سریال قرار است بالاخره در سال ۲۰۲۳ منتشر شود که در ابتدا ریری ویلیامز در فیلم Black Panther: Wakanda Forever معرفی شد و سپس شاهد بازگشت این شخصیت در سریال Ironheart خواهیم بود که براساس تصاویر پشت صحنه باید با هوود مبارزه کند و همچنین شایعه شده است که ساشا بارون کوهن در سریال آیرون هارت نقش شخصیت مفیستو را بر عهده دارد که می‌تواند اتفاق غافلگیر کننده‌ای باشد.

۵- سریال اکو

سریال Echo


  • کارگردان: سیدنی فریلند و کاتریونا مک‌کنزی
  • نویسنده: ماریون دایر، اتان کوهن و امیلی کوهن
  • بازیگران: آلاکوآ کاکس، چارلی کاکس، وینسنت دن آفریو، چاسک اسپنسر، تانتو کاردینال، دوری جیکوبز، کودی لایتینگ، گراهام گرین و زان مک‌کلارنون
  • تاریخ شروع پخش: اعلام نشده
  • سریال Echo در IMDB
شاید ساخت یک اسپین‌آف براساس سریال Hawkeye و یک شخصیت کمتر شناخته شده، غیر منتظره‌ترین خبر ممکن باشد، اما مارول استودیو در حال توسعه اسپین‌آف سریال هاکای براساس شخصیت اکو (Echo) است. مایا لوپز نام واقعی شخصیت اکو است که آلاکوآ کاکس، بازیگر تازه‌کار نقش این شخصیت را در سریال Hawkeye بر عهده داشته است. اکو یک بومی آمریکایی ناشنوا است که قادر به کپی‌برداری کامل از حرکات شخص دیگر است و این قابلیت از او یک مبارز قدرتمند ساخته است.

سریال Echo قرار است به منشا داستانی شخصیت اکو بپردازد که پس از حوادث بی‌رحمانه نیویورک، مایا لوپز حالا به زادگاهش بازگشته است. او باید با گذشته‌اش مواجه شود و با ریشه‌های خود که بومیان آمریکا هستند، ارتباط برقرار کند تا معنای خانواده و جامعه را بپذیرد تا او امیدی برای ادامه دادن داشته باشد. همچنین در سریال اکو قرار است شاهد بازگشت دردویل و کینگپین باشیم که این سریال دارای یک خط داستانی با حضور دردویل است که در آن مت مورداک در حال جست‌وجو برای یافتن یک متحد سابقش است. گفته می‌شود این متحد سابق احتمالا جسیکا جونز است، اما این موضوع هنوز تایید نشده است.


معرفی فیلم ها و سریال های آینده دنیای سینمایی مارول (۲۰۲۳)

 

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,547
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
۶- سریال آگاتا: محفل آشوب

سریال Agatha: Coven of Chaos


  • کارگردان: جک شافر، گانجا مونتیرو و ریچل گلدبرگ
  • نویسنده: جک شافر
  • بازیگران: کاترین هان، اما کالفیلد، دبرا جو روپ، جو لاک، دیوید پیتون، دیوید لنگل، آسف علی، اموس گلیک، برایان برایتمن، کیت فوربس، آبری پلازا، جو لاک، پتی لوپن، علی آن، ماریا دیزیا، ساشر زاماتا، مایلز گوتیرز رایلی و اوکوی اوکپوکواسیلی
  • تاریخ شروع پخش: اواخر ۲۰۲۳
  • سریال Agatha: Coven of Chaos در IMDB
پس از موفقیت چشمگیر سریال WandaVision بود که مارول استودیو تصمیم گرفت تا اسپین‌آف این سریال را با محوریت شخصیت آگاتا هارکنس تولید کند. گفته می‌شود که سریال Agatha: Coven of Chaos قرار است یک سریال کمدی تاریک باشد. باتوجه‌به پایان‌بندی سریال WandaVision می‌دانیم که آگاتا هارکنس با طلسم واندا در وست ویو گرفتار باقی‌مانده است، اما اطلاعات بیشتری از این سریال در دسترس نیست. اطلاعات بیشتری از سریال Agatha: Coven of Chaos در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که در این سریال شاهد بازگشت اعضای وست ویو خواهیم بود و همچنین ظاهرا باید با جادوگرهای بیشتری که نقش یکی از آن‌ها را آبری پلازا بازی می‌کند، ملاقات کنیم.

۷- انیمیشن ایکس من ۹۷

انیمیشن X-Men '97


  • کارگردان: اعلام نشده
  • نویسنده: بو دِمایو
  • بازیگران: جنیفر هال، کریس پاتر، کال داد، ری چیز، جرج بوزا، کاترین دیشر، جی‌پی کارلیاک، ای‌جی لوکاسکیو، آدریان هاف، لنور زن، متئو واترسون، کریس بریتون و هالی چو
  • تاریخ شروع پخش: پاییز ۲۰۲۳
  • انیمیشن X-Men '97 در IMDB
انیمیشن X-Men در بین سال‌های ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۷ پخش شد و محبوبیت زیادی بین طرفداران دارد. انیمیشن مردان ایکس در ۵ فصل و ۷۶ قسمت تولید شده است. حالا مارول استودیو ساخت انیمیشن X-Men ’97 را تایید کرده است که این انیمیشن درواقع دنباله مستقیم انیمیشن X-Men است که در دهه ۹۰ میلادی پخش شد و به موفقیت و محبوبیت زیادی دست پیدا کرد. بو دِمایو، نویسنده سریال The Witcher و انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf به‌عنوان شورانر و نویسنده اصلی در انیمیشن X-Men ’97 حضور خواهد داشت.

در انیمیشن X-Men ’97 شاهد حضور میتونت‌هایی مثل روگ، بیست، گمبیت، جین گری، ولورین، استورم، جوبیلی و سایکلاپس هستیم. از دیگر شخصیت‌های حاضر در سریال X-Men ‘97 می‌توان به کیبل، بیشاپ، مورف، نایت‌کراولر، روبرتو دا کاستا و همچنین اعضای The Hellfire Club مثل اما فراست، کالیستو و مگنیتو هستیم که مگنیتو قرار است رهبر جدید X-Men باشد. علاوه‌براین، Bolivar Trask شخصیت شرور این انیمیشن است. همچنین انیمیشن X-Men ‘97 هم‌اکنون برای فصل دوم تمدید شده است.

۸- سریال دردویل: تولد دوباره

سریال Daredevil: Born Again


  • کارگردان: اعلام نشده
  • نویسنده: مت کرمن و کریس ارد
  • بازیگران: چارلی کاکس، وینسنت دن آفریو و مایکل گاندولفینی
  • تاریخ شروع پخش: بهار ۲۰۲۴
  • سریال Daredevil: Born Again در IMDB
سریال Daredevil: Born Again دنباله معنوی سریال دردویل شبکه نتفلیکس است و قرار است لحن کلی سریال اصلی را حفظ کند

پس از حضور به‌عنوان مت مورداک در فیلم Spider-Man: No Way Home و به‌عنوان دردویل در سریال She-Hulk: Attorney at Law و حضور کینگپین در سریال Hawkeye، این دو شخصیت قرار است در سریال Echo بازگردند. در ادامه مارول استودیو ساخت سریال Daredevil: Born Again را تایید کرد که اتفاقات آن پس از سریال دردویل و آثار اشاره شده جریان خواهد داشت تا بالاخره شاهد ادامه یافتن داستان دردویل و کینگپین در دنیای سینمایی مارول باشیم. صد البته که هنوز مشخص نیست چقدر این سریال قرار است داستان سریال اصلی را دنبال کند.

سریال Daredevil: Born Again قرار است در ۱۸ قسمت تولید و در بهار سال ۲۰۲۴ از دیزنی پلاس پخش شود. در حال حاضر تنها بازگشت چارلی کاکس در نقش دردویل و وینسنت دن آفریو در نقش کینگپین در این سریال تایید شده است. بااین‌حال سریال Daredevil: Born Again قرار نیست اقتباس مستقیمی از کمیک Born Again باشد و همچنین گفته می‌شود که این سریال قرار است لحن و تم سریال Daredevil را حفظ کند، اما احتمالا خشونت کمتری در مقایسه با آن خواهد داشت. در هر حال هنوز درجه سنی سریال جدید دردویل مشخص نشده است.

۹- سریال بدون نام واکاندا

سریال Wakanda


  • کارگردان: اعلام نشده
  • نویسنده: اعلام نشده
  • بازیگران: اعلام نشده
  • تاریخ شروع پخش: اعلام نشده
  • سریال Wakanda در IMDB
مدتی پیش بود که دیزنی و مارول از همکاری با رایان کوگلر، کارگردان و نویسنده فیلم Black Panther و شرکت فیلمسازی‌ Proximity Media برای ساخت سریالی براساس فیلم بلک پنتر خبر داد. این سریال در حال حاضر با نام واکاندا که البته نام رسمی آن نیست، شناخته می‌شود که قرار است دنیای واکاندا را گسترش دهد و همچنین از دیزنی پلاس منتشر خواهد شد. هنوز نمی‌دانیم که سریال Wakanda قرار است چه داستانی را دنبال کند، اما این سریال شاید به بخش‌های دیگر این کشور سر بزند و بیشتر با قبایل و گروه‌های دیگر سرزمین واکاندا آشنا شویم. همچنین امکان حضور کوگلر به‌عنوان کارگردان یا حتی نویسنده هم وجود دارد، اما فعلا حضور وی تنها به‌عنوان تهیه‌کننده تایید و اعلام شده و تمرکز کوگلر فعلا روی ساخت فیلم Black Panther 2 است.


معرفی فیلم ها و سریال های آینده دنیای سینمایی مارول (۲۰۲۳)

 

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,547
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
۱۰- سریال واندر من

سریال Wonder Man


  • کارگردان: دستین دنیل کرتون
  • نویسنده: اندرو گست
  • بازیگران: یحیی عبدالمتین دوم و بن کینگزلی
  • تاریخ شروع پخش: ۲۰۲۴
  • سریال Wonder Man در IMDB
سریال Wonder Man براساس قرارداد چندجانبه مارول استودیو با دستین دنیل کرتون، کارگردان فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings در دست ساخت است. با اینکه در ابتدا تصور می‌شد اولین سریال مارول و کرتون براساس شخصیت‌های اصلی فیلم شانگ چی است، اما آن‌ها تصمیم به ساخت سریالی براساس شخصیت واندر من گرفته‌اند که البته بن کینگزلی، بازیگر نقش تروور اسلتری در این سریال باز خواهد گشت. همچنین کرتون ممکن است چند قسمت از سریال Wonder Man را کارگردانی کند. یحیی عبدالمتین دوم، بازیگر سریال Watchmen و فیلم Aquaman، قرار است نقش سایمون ویلیامز ملقب به واندر من را در سریال Wonder Man بازی کند.

شخصیت واندر من یکی از شخصیت‌های قدیمی مارول است که برای اولین‌بار در سال ۱۹۶۴ در شماره ۹ کمیک Avengers معرفی شد. او در ابتدا به‌عنوان یک شخصیت شرور ظاهر شد و حضور کوتاهی در آثار مختلف داشت، اما از اواخر دهه ۷۰ میلادی این شخصیت به‌عنوان یک ابرقهرمان و یک عضو اونجر معرفی شد. سرانجام در دهه ۸۰ میلادی این شخصیت توانست جایگاهی پیدا کند و سایمون ویلیامز به‌عنوان نام او انتخاب شد. او یکی از اعضای Coast Avengers در لس آنجلس بود که لباسی سیاه و قرمز با عینکی قرمز رنگ داشت.

۱۱- انیمیشن زامبی‌های مارول

انیمیشن Marvel Zombies


  • کارگردان: برایان اندروز
  • نویسنده: زب ولز
  • بازیگران: اعلام نشده
  • تاریخ شروع پخش: ۲۰۲۴
  • انیمیشن Marvel Zombies در IMDB
انیمیشن Marvel Zombies قرار است با درجه سنی TV-MA ساخته شود و اولین انیمیشن بزرگسالانه مارول استودیو است

در فصل اول انیمیشن ?What If شاهد قسمتی بودیم که انتقام‌جویان تبدیل به زامبی شده‌اند و در آن دنیای در حال سقوط را مشاهده کردیم. این قسمت با اینکه توانست مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد، اما بسیاری اعتقاد داشتند که یک قسمت نیم ساعته برای آن کافی نیست و دنیای زامبی مارول پتانسیل بیشتری برای پرداختن دارد و ظاهرا مارول استودیو و تیم سازندگان انیمیشن ?What If هم به خوبی از این موضوع آگاهی داشته‌اند؛ چرا که انیمیشن Marvel Zombies برای پخش از دیزنی پلاس در دست ساخت است. البته این انیمیشن ظاهرا داستان متفاوتی نسبت به قسمت سریال ?What If دارد.

در انیمیشن زامبی‌های مارول شاهد نسخه زامبی بسیاری از شخصیت‌ها مثل هاکای، کاپیتان آمریکا، Abomination، گوست، کاپیتان مارول، اسکارلت ویچ، اوکویه و ایکاریس خواهیم بود.
علاوه‌براین، شخصیت‌های جدیدی مثل یلنا بلووا، رد گاردین، کیت بیشاپ، جیمی وو، میس مارول و دث دیلر به‌عنوان قهرمانان جدید در این دنیای پر از زامبی معرفی شده‌اند. انیمیشن Marvel Zombies قرار است در سال ۲۰۲۴ از دیزنی پلاس پخش شود. این سریال انیمیشنی قرار است با درجه سنی TV-MA ساخته شود که بدان معنا است تماشا آن برای افراد زیر ۱۷ سال توصیه نمی‌شود و حالا مارول استودیو قرار است اولین انیمیشن بزرگسالانه خود را بسازد.

۱۲- انیمیشن اسپایدرمن: سال اول

انیمیشن Spider-Man: Freshman Year


  • کارگردان: اعلام نشده
  • نویسنده: جف ترامل
  • بازیگران: چارلی کاکس و پل اف تامپکینز
  • تاریخ شروع پخش: ۲۰۲۴
  • انیمیشن Spider-Man: Freshman Year در IMDB
انیمیشن Spider-Man: Freshman Year با الهام از کمیک‌های مرد عنکبوتی اثر استیو دیتکو در حال ساخت است. انیمیشن مرد عنکبوتی قرار است در سال ۲۰۲۴ از دیزنی پلاس پخش شود و در آن شاهد اولین سال ماجراجویی پیتر پارکر تا تبدیل شدنش به اسپایدرمن دنیای سینمایی مارول و پیش از اتفاقات فیلم Captain America: Civil War هستیم که او درواقع در دوران دبیرستان است.
البته براساس تصاویر و توصیفات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که این انیمیشن در یک دنیای متفاوت یا مولتی‌ورس جریان دارد. در انیمیشن Spider-Man: Freshman Year شاهد حضور دکتر استرنج تا دردویل خواهیم بود که چارلی کاکس برای صداپیشگی دردویل بازگشته است.

در انیمیشن مرد عنکبوتی قرار است شاهد حضور شخصیت‌هایی مثل هری آزبورن، آمادئوس چو، نیکو مینورو (بهترین دوست پیتر پارکر در انیمیشن)، Chameleon، اسکورپیون، لانی لینکولن، Pyromaniac، اسپید دیمون، Tarantula، دکتر اختاپوس، راینو، ویزارد، دردویل،‌ دکتر استرنج و نورمن آزبورن باشیم.
همچنین پل اف تامپسون صداپیشگی بنتلی وایتمن را در انیمیشن اسپایدرمن بر عهده دارد. علاوه‌براین، انیمیشن Spider-Man: Freshman Year برای فصل دوم نیز تمدید شده است که فصل دوم Spider-Man: Sophomore Year نام دارد.


معرفی فیلم ها و سریال های آینده دنیای سینمایی مارول (۲۰۲۳)

 

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,547
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
۱۳- سریال ویژن کوئست

سریال Vision Quest


  • کارگردان: اعلام نشده
  • نویسنده: جک شافر
  • بازیگران: پل بتانی
  • تاریخ شروع پخش: اعلام نشده
  • سریال Vision Quest در IMDB
سریال Vision Quest داستان ماشینی فلسفی را دنبال می‌کند که در تلاش است تا حافظه و انسانیت خود را دوباره به‌دست بیاورد. همچنین گفته می‌شود که درها برای بازگشت الیزابت اولسن در نقش واندا ماکسیموف در این سریال باز است، اما هنوز بازگشت او قطعی نیست. واندا و ویژن دارای رابـ*ـطه نزدیکی با یکدیگر در دنیای سینمایی مارول هستند و بازگشت واندا در سریال Vision Quest می‌تواند منطقی باشد.

جک شافر که قراردادی چند جانبه برای ساخت محتوا با مارول استودیو دارد، برای ساخت سریال ویژن کوئست بازگشته است که این سریال درواقع مانند سریال Agatha: Coven of Chaos اسپین‌آفی براساس سریال WandaVision است، اما فعلا اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

۱۴- سریال نوا

سریال Nova


  • کارگردان: اعلام نشده
  • نویسنده: صابر پیرزاده
  • بازیگران: اعلام نشده
  • تاریخ شروع پخش: اعلام نشده
  • سریال Nova در IMDB
مارول استودیو در حال ساخت اقتباسی از شخصیت ریچارد رایدر ملقب به نوا است و به همین منظور صابر پیرزاده، نویسنده قسمت سوم و چهارم سریال Moon Knight را برای نوشتن فیلمنامه این پروژه استخدام کرده است. در حال حاضر مشخص نیست که پروژه نوا قرار است یک فیلم سینمایی یا یک سریال محدود برای دیزنی پلاس باشد.

البته خبرنگار ددلاین می‌گوید با اینکه هنوز مشخص نیست این پروژه قرار است سریال یا فیلم باشد، اما به‌نظر می‌رسد که سریال Nova برای شبکه دیزنی پلاس در دست ساخت است. بااین‌حال هنوز ماهیت رسمی پروژه تایید نشده است و هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد.

شخصیت نوا توسط مارو ولفمن و جان رومیتا سنیور خلق و برای اولین‌بار در سال ۱۹۷۶ و در شماره اول The Man Called Nova معرفی شد. ریچارد رایدر شخصیت اصلی مجموعه نوا است که یک انسان اهل زمین است و عضو گروه‌های مختلف دنیای مارول مثل Nova Corps، نگهبانان کهکشان، مدافعان و Secret Avengers بوده است. همچنین سم الکساندر دومین نوا دنیای کمیک مارول است که برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۱ معرفی شد.

۱۵- فصل دوم سریال شوالیه‌ی ماه

فصل دوم سریال Moon Knight


  • کارگردان: محمد دیاب
  • نویسنده: محمد دیاب
  • بازیگران: اسکار آیزاک، اف. موری آبراهام و می قلماوی
  • تاریخ شروع پخش: اعلام نشده
  • سریال Moon Knight در IMDB
سریال Moon Knight یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین سریال‌های دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود که لحن جدی‌تر و تاریک‌تر آن باعث متمایز شدن آن با بسیاری از آثار MCU شده است و همچنین سریال مستقل‌ترین اثر این مجموعه تا به امروز است.

با اینکه سریال شوالیه ماه به‌عنوان یک سریال محدود معرفی شده است، اما پایان‌بندی آن خبر از ادامه داستان این شخصیت در فصل دوم یا یک فیلم سینمایی می‌دهد. در طول فصل اول سریال Moon Knight شاهد حضور مارک اسپکتور و استیون گرانت بودیم که دو هویت مختلف شوالیه ماه است.

نقش هر دو شخصیت را اسکار آیزاک بازی کرد که بازی او با تحسین زیادی مواجه شده است. اما در صحنه پس از پایان سریال شاهد معرفی هویت سوم مون نایت به‌نام جیک لاکلی بودیم که کونشو، خدای مصری ماه آن را از مارک اسپکتور و استیون گرانت مخفی کرده بود و او حالا در حال انجام دستورهای کونشو است.

با اینکه در تابستان ۲۰۲۲ شاهد اشاره محمد دیاب و اسکار آیزاک به ساخت فصل دوم سریال Moon Knight بودیم، اما مارول استودیو هنوز به شکل رسمی ساخت آن را تایید نکرده است و به‌نظر می‌رسد که باید کمی بیشتر برای اعلام رسمی آن صبر کنیم.

۱-مورد انتظار ترین فیلم‌ های دنیای سینمایی مارول کدام هستند؟
در فاز پنجم و ششم دنیای سینمایی مارول شاهد اکران فیلم‌های متعددی خواهیم بود، اما شاید مورد انتظار ترین فیلم‌ها، فیلم مارولز، فیلم ایکس من و فیلم اترنالز ۲ هستند.


۲- ترتیب سریال های ماورل در سال ۲۰۲۳ به چه صورت است؟
در سال پیش رو فصل دوم سریال لوکی و فصل دوم سریال چه می‌شود پخش خواهد شد

منبع: زومجی


معرفی فیلم ها و سریال های آینده دنیای سینمایی مارول (۲۰۲۳)

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا