خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MaSuMeH_M

کاربر فوق حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
4/1/21
ارسال ها
3,057
امتیاز واکنش
9,030
امتیاز
308
زمان حضور
25 روز 10 ساعت 5 دقیقه
نویسنده این موضوع


پشتیبانی دوربین X-H2 فوجی فیلم از فضای ابری با ادغام Camera to Cloud (C2C) Frame.io می باشد.
اکتبر گذشته ، فوجی‌فیلم و رد اولین شرکت‌هایی بودند که از ادغام C2C با دوربین‌های مستقل پشتیبانی کردند ، که امکان آپلود فوری و بی‌درنگ در Frame.io را فراهم می‌کرد ، جایی که می‌توان فیلم را ویرایش ، حاشیه‌نویسی و از راه دور تأیید کرد . Frame.io که در سال 2021 توسط Adobe خریداری شد که خود را به عنوان «نسل بعدی همکاری ویدیویی» معرفی می‌کند و ابزارهای مبتنی بر ابر آن طوری طراحی شده‌اند که تیم‌ها را قادر می‌سازد تا در بازبینی‌های رسانه‌ها ، بهبود و تسریع گردش کار را از راه دور به اشتراک بگذارند و همچنین ردیابی و تأیید کنند.
در ابتدا ، انتظار می رفت که فوجی فیلم فقط پشتیبانی از C2C را برای دوربین X-H2S فوجی ارائه کند ، اما با پشتیبانی دوربین X-H2 فوجی فیلم از فضای ابری اولین قابلیت یکپارچه سازی C2C در جهان را برای دوربین های عکاسی نیز دریافت می کند . انتظار می رود پشتیبانی از طریق به روز رسانی سیستم عامل در بهار امسال منتشر شود.
فوجی‌فیلم می‌گوید به‌روزرسانی میان‌افزار به کاربران دوربین دیجیتال X-H2 با فرستنده فایل FT-XH امکان استفاده از اشتراک‌های Adobe Creative Cloud یا Frame.io را می‌دهد تا هر ترکیبی از فایل‌های ثابت یا ویدیویی را مستقیماً از طریق Frame.io به Frame.io تحویل دهند.
فوجی‌فیلم می‌گوید: این کار گردش‌های کاری تولید را تسریع می‌ بخشد و فرصت‌هایی را برای همکاری از راه دور در زمان واقعی با ایجاد دسترسی متمرکز به دارایی‌های ثابت و ویدیویی که در حال ساخت هستند ، حتی برای چندین کاربر ایجاد می‌کند.
دوربین Fujifilm X-H2S از پیوست انتقال فایل FT-XH برای ارسال فایل‌های RAW با وضوح بالا به فضای ابری استفاده می‌کند ، جایی که کاربران می‌توانند فایل‌های RAW را با ابزار لوپ بررسی کرده و تصاویر را حاشیه‌نویسی کنند . دوربین X-H2S می‌تواند ویدئوهای ProRes و پروکسی را نیز آپلود کند ، و این فرآیند به عکاسان اجازه می‌دهد تا از فایل‌ها پشتیبانی کرده و به‌طور خودکار فایل‌ها را بدون تعویض کارت حافظه برای ویرایشگرها یا مشتریان ارسال کنند.


مسابقه دسترسی سریع فوجی فیلم
فوجی فیلم با میزبانی مسابقه ای که در آن 10 عکاس انتخاب می شوند فرصتی ایجاد میکند برای دسترسی عملی و پیش از بازار به عملکرد C2C و همچنین برای راه اندازی پشتیبانی C2C تبلیغات ایجاد می کند . علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وب‌سایت فوجی‌فیلم ، دلیل انتخاب خوبی برای دسترسی سریع به برنامه را مطرح کنند.
برندگان توسط هیئت داوران تعیین خواهند شد که ۱۰ عکاس نهایی را بر اساس ارتباط درک شده دوربین با قابلیت های ابری و اهداف شخصی یا حرفه ای شرکت کننده و میزان علاقه شرکت کننده به دسترسی سریع ، انتخاب می کنند.
منبع: نورنگار


پشتیبانی دوربین X-H2 فوجی فیلم از فضای ابری

 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا