خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,242
امتیاز واکنش
64,121
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
افراد غیر طرفدار و تازه وارد به دنیای Kpop به احتمال زیاد این سوال را در نظر گرفته اند: چه چیزی Kpop را تا این حد محبوب می کند؟ ما نمی توانیم انکار کنیم که Kpop دارای ویژگی های متمایز است که آن را از موسیقی غربی منحصر به فرد می کند. هیچ توضیح واحدی برای جذابیت Kpop وجود ندارد، از موسیقی گیرا گرفته تا رقص تهاجمی. با این حال، یکی از نقاط قوت این صنعت، مفاهیم و پوشاک منحصر به فرد Kpop است.
طرفداران به خوبی می‌دانند که موفق‌ترین تم‌های Kpop دامنه گسترده‌ای دارند و به مقدار قابل توجهی از خود گذشتگی نیاز دارند. جدای از پس‌زمینه‌های بصری، لباس‌های معروف بت‌ها آن‌ها را برجسته می‌کند و تأثیری ماندگار بر دنبال‌کنندگان می‌گذارد. پوشاک آنها حضور صحنه و اجرای برجسته آنها را افزایش می دهد.
اگر در مورد روش‌شناسی موفق‌ترین مفاهیم در Kpop کنجکاو هستید، ما در Kpop Merchandise Online اکنون به محبوب‌ترین مواردی می‌پردازیم که می‌خواهید دنبال کنید!
Kpop Merchandise Online یک شرکت مشهور است فروشگاه کالای Kpop، خدمات رسانی به مشتریان با محصولات با کیفیت. بنابراین، بیایید به وبلاگ برگردیم و در مورد مفاهیم امضای گروه های Kpop بیاموزیم.

مفاهیم Kpop چیست؟

مفاهیم، موضوعات منحصر به فردی هستند که بت های Kpop برای بازگشت یا حفظ هویت گروهی ثابت دنبال می کنند. این مضامین از طریق ژانر و اشعار ترانه های آنها، محیط و حال و هوای موزیک ویدیوهای آنها، و از همه مهمتر، شیوه عملی لباس های آنها بیان می شود. آنچه این مفاهیم را از فرهنگ پاپ غربی متمایز می کند این است که کسب و کار Kpop اغلب در نمایش این مضامین انتخابی فراتر می رود. حتی برخی از گروه‌های Kpop از تم‌های آینده‌نگر، ترسناک یا فانتزی صرفاً برای تأثیرگذاری استفاده می‌کنند.
گروه‌های Kpop می‌تونند به یک ایده بچسبند یا چندین مفهوم داشته باشند. Dreamcatcher یکی از نمونه های Kpop idol است که به یک موضوع ثابت پایبند است. Dreamcatcher هرگز با سبک موسیقی خود، از اولین حضورشان با «Chase Me» تا موزیک ویدیوی «BEcause»، حالتی ترسناک و تسخیر شده را به وجود نیاورده است.

در زیر برخی از مفاهیم امضای Kpop نوشته شده است که شامل موارد زیر است:


  • BTS
  • BLACKPINK
  • مخملی قرمز
  • TWICE
BTS

به عنوان یکی از موفق ترین گروه های Kpop در تاریخ، BTS هرگز نمی تواند ارتش خود را با مفاهیم جدید برای هر بازگشت تحت تاثیر قرار دهد. لباس این گروه هفت نفره پسر در طول سال ها تکامل یافته است، از مد لباس های خیابانی هیپ هاپ در سال 2013 تا سبک زیبای بازگشتی در سال 2020. اگرچه ممکن است آنها یک فرض ثابت نداشته باشند، یکی از ویژگی های متمایز بازگشت آنها تنوع آنها است. BTS نشان داده است که آنها می توانند با لباس های «Dynamite» و «Dope»، دبیرستان، زیبا، پسرانه، رترو، تیره و غیره را به طرز درخشانی تکان دهند.

BLACKPINK

BLACKPINKمفهوم مشخصه ی این محصول، له شدن دخترانه است که خنکی مشکی و لطافت صورتی را با هم ترکیب می کند. با وجود روندهای مختلف تجربی که BLACKPINK به طور یکپارچه کشیده شده است، سبک آنها هنوز هم به مد "بد" می رسد، که آنها را قدرتمند می کند. BLACKPINK مفهوم دوست داشتنی نمادین دختر را با وام گرفتن جنبه هایی از لباس های فنی، دبیرستان و مضامین زیبا دوباره ابداع می کند. این در تمام موزیک ویدیوهای دخترانه، به ویژه «Ddu Du Ddu Du» و «Boombayah» مشهود است.

مخملی قرمز

مفاهیم Red Velvet عجیب است، با لباس های عجیب و غریب مانند لباس های "Zimzalabim". تقریباً تمام مضامین بازگشتی آنها مفهومی زیبا و در عین حال ترسناک پشت خود دارند. در حالی که مفاهیم ظریف، غم انگیز و یکپارچهسازی با سیستمعامل نیز نمایش داده می شوند، کیفیت متمایز آنها همیشه غیر معمول بوده است. این برای Red Velvet به خوبی کار می کند تا هویت نمادین خود را نشان دهد.
TWICE
TWICE یکی از موفق ترین گروه های دخترانه Kpop است که از مفهوم سنتی شایان ستایش استفاده می کند. علیرغم توطئه های هالووین یا ترسناک در موزیک ویدیوهای "Knock Knock" و "TT" آنها، واضح است که TWICE شیرینی آهنگ، رقص و حتی لباس هایشان را در اولویت قرار می دهد. در حالی که خیلی ها این را می گویند TWICE به تدریج از مفهوم جذاب و جوان دور می شود، بسیار مهم است که به یاد داشته باشید که ویژگی های زیبا و شایان ستایش آنها در درجه اول به عنوان سنگ بنای محبوبیت آنها عمل می کند. مفهوم جذاب آنها همچنین یکی از اجزای اصلی کامبک های تابستانی آنها است، مانند "Dance the Night Away".

کلمات نهایی

با تمام مفاهیم معروف Kpop که بیان شده است، ممکن است تعجب کنید که کدام یک از بین جمعیت برجسته است. ممکن است برخی از ایده ها رایج تر از دیگران باشد. با این حال، تعریف "امضا" در Kpop چند بعدی است. همه چیز به انتخاب و سلیقه شما بستگی دارد.
اگر می خواهید گروه های مورد علاقه خود را با کالاهایشان دنبال کنید، با ما تماس بگیرید. ما محصولات با کیفیت بالا در خود داریم فروش آنلاین Kpop فروشگاه، که ما را از سایر فروشگاه ها متمایز می کند.
#merchandise


4 مفهوم امضای گروه های KPOP محبوب

 
  • تشکر
Reactions: Delvin22 و *NiLOOFaR*
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا