خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,751
امتیاز واکنش
6,705
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
همانطور که کودک شما به سمت خوردن مواد جامد پیش می‌رود آزمایش با غذا‌ها و میان وعده‌های مختلف می‌تواند سرگرم‌ کننده باشد. پفک یکی از اولین غذا‌هایی است که والدین اغلب درباره آن‌ها سوال دارند. این تنقلات که به راحتی قابل حل شدن هستند گاهی به عنوان اولین غذای انگشتی کودک ارائه می‌شوند اما دانستن اینکه آیا آن‌ها برای کودک شما مناسب هستند یا خیر بسیار مهم است. از این گذشته برای جلوگیری از خفگی باید قبل از معرفی برخی غذا‌ها مهارت، سطح علاقه و آمادگی کودک خود را در نظر بگیرید.

آیا پفک برای کودک بی‌خطر است؟

از آنجایی که پفک‌ها طوری فرموله شده‌اند که به سرعت در دهان کودک شما حل می‌شوند می‌توانند ابزاری عالی برای بهبود مهارت کودک شما باشند. باید منتظر بمانید تا آن‌ها بدون حمایت بنشینند و بتوانند غذا را به دهان خود بیاورند. بسیاری از والدین نگران خطرات خفگی در مورد پفک هستند. با این حال پفک‌ها پر از هوا می‌شوند و به سرعت در دهان کودک شما حل می‌شوند. بنابراین احتمال خفگی در آن‌ها بسیار کم است. مطمئن شوید فقط زمانی که برای خوردن مواد جامد آماده هستند به آنها پفک می‌دهید.

پفک برای کودکان چه فوایدی دارد؟

برداشتن پفک‌ بر روی مهارت کودک شما تاثیر می‌گذارد. برای کودکانی که در پذیرش مواد جامد دیر جویدن را یاد می‌گیرند می‌تواند ابزار خوبی برای بهبود مهارت‌های حرکتی دهانی مورد نیاز برای تغذیه باشد. پفک‌ به راحتی ذوب می‌شود و نیاز به جویدن کمی دارد.

هنگام دادن پفک به کودک چه نکاتی را رعایت کنیم؟

اگر کودک شما در حین غذا خوردن همچنان حالت تهوع دارد برای ارزیابی با پزشک اطفال کودک خود تماس بگیرید.

چه زمانی و چگونه پفک‌ها را معرفی کنیم؟

کودکان از حدود 6 ماهگی شروع به خوردن مواد جامد می‌کنند. اگر قصد دارید به کودکتان پفک بدهید مهم است که با پزشک اطفال او صحبت کنید تا مشخص شود آیا او برای صرف پفک آماده است یا خیر. زمانی که کودک شما به 8 تا 12 ماهگی می‌رسد به طور کلی می‌تواند مستقل بنشیند.

منبع: نی نی سایت


چه زمانی کودک می تواند پفک بخورد؟

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا