خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

LIDA_M

کاربر حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/4/20
ارسال ها
1,798
امتیاز واکنش
20,420
امتیاز
428
محل سکونت
Cemetery
زمان حضور
78 روز 19 ساعت 52 دقیقه
نویسنده این موضوع
جوجوتسو کایسن (به ژاپنی: 呪 術 廻 戦-به فارسی: نبرد جادویی) یک مجموعه مانگای ژاپنی است که توسط گِگه آکوتامی نوشته و مصورسازی شده‌است و از مارس ۲۰۱۸ در هفته نامه شونن جامپ شوئیشا به صورت سریالی ارائه شده‌است. جلد تانکوبون از اکتبر ۲۰۲۰ منتشر شد. در آمریکای شمالی، صاحب امتیاز این مانگا ویز مدیا است و این مجموعه را از دسامبر ۲۰۱۹ چاپ می‌کند. شوئیشا این مجموعه را به زبان انگلیسی در برنامه و وب سایت مانگا پلاس منتشر می‌کند.
یک اقتباس از مجموعه تلویزیونی انیمه ۲۴ قسمته تولید شده توسط استودیو ماپّا در اکتبر ۲۰۲۰ در شبکه خبری ژاپن به نمایش درآمد. این انیمه از کرانچی رول برای پخش جریانی خارج از آسیا و دوبله انگلیسی در نوامبر سال ۲۰۲۰ مجوز دارد. این انیمه هر شنبه ساعت ۱:۲۵(به وقت ژاپن) از شبکه خبری ژاپن(JNN) روی آنتن می‌رفت. اقتباس انیمه ای دیگری از این مجموعه به صورت سینمایی با نام جوجوتسو کایسن ۰ در سال ۲۰۲۱ ابتدا در ژاپن و در سال ۲۰۲۲ در سراسر دنیا اکران شد.

داستان

یوجی ایتادوری یک دانش آموز دبیرستانی معمولی، با تناسب انـ*ـدام عالی است که با پدربزرگش در سِندای زندگی می‌کند و قدرت بدنی بالایی دارد. او علی‌رغم استعداد ذاتی اش در ورزش، به دلیل بیزاری از دو و میدانی مرتباً ازپیوستن به تیم مدرسه اش اجتناب می‌کند. درعوض، او تصمیم می‌گیرد تا به کلوپ تحقیقات مخفی بپیوندد، جایی که می‌تواند آرام شود و با سال بالایی‌های خود معاشرت کند و ساعت ۵:۰۰ بعد از ظهر مدرسه را ترک می‌کند و به ملاقات پدربزرگش در بیمارستان می‌رود. در حالی که او در بسـ*ـتر مرگ خود است، پدربزرگش دو نصیحت بزرگ را در درون روح یوجی القا می‌کند - "همیشه به مردم کمک کن" و "در محاصره مردم بمیر". پس از مرگ پدربزرگش، یوجی این پیام‌ها را به عنوان یک وصیت به یاد می‌آورد - همه سزاوار "مرگ مناسب" هستند. سپس با مگومی فوشیگورو، جادوگر (巫، شامن) روبرو می‌شود که وی را از یک نفرین رده بالا در مدرسه خود که یوجی اخیراً با او ارتباط برقرار کرده، مطلع می‌کند. دوستان او در کلوپ، طلسم، انگشت پوسیده‌ای را که باعث نفرین مدرسه شد را باز کردند، موجوداتی که از طریق احساسات منفی ایجاد می‌شوند و با مصرف قدرت جادویی موجود در جادوگران یا چنین چیزهایی تقویت می‌شوند. یوجی به دلیل نداشتن قدرت جادویی قادر به شکست دادن نفرین نیست، برای محافظت از مگومی و دوستانش انگشت را می‌بلعد و میزبان سوکونا، یک نفرین قدرتمند می‌شود. به دلیل ماهیت شیطانی سوکونا، همه جادوگران موظفند او را فوراً (و با تمدید یوجی) جن‌گیری کنند. با این حال، یوجی علی‌رغم در اختیار داشتن، همچنان قادر است کنترل بدن خود را در بیشتر موارد حفظ کند. با دیدن این موضوع، ساتورو گوجو، معلم مگومی، تصمیم می‌گیرد که او را به هنرستان فنی جوجوتسو توکیو بکشاند تا طرحی را به مافوق خود پیشنهاد دهد - حکم اعدام یوجی را به تعویق بیندازد تا تمام انگشتان سوکونا را مصرف کند، به آنها اجازه می‌دهد یک بار برای همیشه او را بکشند.


معرفی انیمه جوجوتسو کایسن

 

LIDA_M

کاربر حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/4/20
ارسال ها
1,798
امتیاز واکنش
20,420
امتیاز
428
محل سکونت
Cemetery
زمان حضور
78 روز 19 ساعت 52 دقیقه
نویسنده این موضوع
شخصیت‌ها

اعضای هنرستان فنی جوجوتسوی توکیو

  • یوجی ایتادوری(虎杖 悠仁, Itadori Yūji)
صدا پیشه: جونیا اِنوکی
یک نوجوان ورزشکار که برای نپیوستن به تیم دومیدانی مدرسه اش به کلوپ تحقیقات مخفی مدرسه اش می‌پیوندد. پس از یافتن و بازکردن جعبه ای که دارای طلسمی خوفناک شده و شبیه انگشت پوسیده‌است، مدرسه او توسط موجودات شبح مانند مورد حمله قرار می‌گیرد که به نفرین معروف است. برای محافظت از دوستانش، انگشت پوسیده را می‌خورد و نفرین می‌شود و نام نفرین سوکونا ریومن است. وی بعداً تحت آموزش ساتورو گوجو به هنرستان فنی جوجوتسوی توکیو پیوست و در آنجا تحت نوعی حکم اعدام قرار گرفت که تا زمانی که تمام انگشتان سوکونا را مصرف نکند، به منظور کشتن همزمان خود و سوکونا به حالت تعلیق درآمده است. البته هر چه انگشتان بیشتری را بخورد قدرت سوکونا بیشتر می‌شود و ممکن است که دیگر اختیار بدنش را نداشته باشد.


  • مِگومی فوشیگورو(伏黒 恵, Fushiguro Megumi)
صدا پیشه: یوما اوچیدا
جادوگری که در سال اول هنرستان فنی جوجوتسوی توکیو تحت نظارت ساتورو گوجو تحصیل می‌کند. او هنگامی که می‌خواهد یک طلسم نفرین شده درجه یک را در دبیرستان خود پیدا کند، با یوجی ملاقات می‌کند. او کسی است که ساتورو را متقاعد می‌کند تا پس از تصاحب سوکونا، یوجی را از اعدام نجات دهد. او از قدرت خود برای ایجاد روحیه (式 神، شیکیگامی) از سایه‌های خودش برای جن‌گیری استفاده می‌کند. از شیکیگامی‌های وی به سگ‌های شیطانی می‌توان اشاره کرد. گفته شده‌است که وی دارای توانایی بالایی به عنوان جادوگر توسط چندین فرد قدرتمند دیگر از جمله شخص سوکونا است.


  • نوبارا کوگیساکی(釘崎 野薔薇, Kugisaki Nobara)
صدا پیشه: آسامی سِتو
جادوگری که در سال اول هنرستان فنی جوجوتسوی توکیو تحت نظارت ساتورو گوجو تحصیل می‌کند. او به هنرستان منتقل شد تا بتواند بدون هیچ گونه هزینه ای در توکیو زندگی کند. وی در اولین مأموریت رسمی خود به عنوان جادوگر با یوجی ایتادوری و مگومی فوشیگورو ملاقات می‌کند. او از یک چکش و میخ‌هایی که با قدرت نفرین خود تزریق شده‌است، برای لعن و نفرین استفاده می‌کند. البته نوبارا اول راه است و قدرت بسیار زیادی ندارد.


  • ساتورو گوجو(五条 悟, Gojō Satoru)
صداپیشه: یوئیچی ناکامورا
جادوگری که به عنوان معلم در هنرستان جوجوتسوی توکیو کار می‌کند. او به یوجی ایتادوری، مگومی فوشیگورو و نوبارا کوگیساکی آموزش می‌دهد. او مافوق خود را در هنرستان متقاعد می‌کند تا یوجی را زنده نگه دارد تا زمانی که تمام انگشتان سوکونا را مصرف کند. حتی اگر عنوان «قوی ترین» او خود آرا باشد، بیشتر متحدان و دشمنان هرگز در واقع عنوان را مورد اختلاف قرار نمی‌دهند و به‌طور کلی او را یکی از خطرناک‌ترین افراد زنده می‌دانند. در نتیجه، وی بسیار مورد احترام جادوگران، حتی کسانی که در شعبهٔ دیگر مدرسه در کیوتو هستند، مورد احترام است و از نفوذ زیادی در دنیای جوجوتسو برخوردار است. او از قدرت نفرین خود برای کنترل فضای اطراف خود به روشهای بیشماری استفاده می‌کند. وی قدرت فراطبیعی بالایی دارد و قادر است سخت‌ترین نفرین‌ها را نیز از پا دربیاورد.


  • ماکی زِنین (禪院 真希, Zen'in Maki)
صدا پیشه: میکاکو کوماتسو
ماکی زنین کاربر سلاح‌های نفرین شده‌است و قدرت خاصی ندارد او حتی بدون عینک خود قادر به دیدن ارواح و نفرین‌ها نیست.


  • توگه اینوماکی (狗巻 棘, Inumaki Toge)
صداپیشه: کوکی اوچی یاما
توگه اینوماکی کاربر سخن نفرین ده است و به همین دلیل با گفتن ترکیبات غذاها خود را محدود می‌کند که خسارتی به جا نگذارد.
برای مثال اگر به فردی بگوید بایست فرد بدون اختیار لحظاتی می‌ایستد.


  • پاندا(パンダ)
صدا پیشه: توموکازو سِکی
پاندا، یک عروسک نفرین شده ساخته مدیر مدرسه جوجوتسوی توکیو (ماسامیچی یاگا) است. پاندا یک عروسک نفرین شده ساده نبوده و بر خلاف دیگر عروسک‌های نفرین شده که دارای یک هسته مرکزی اند، او دارای سه هسته بوده و می‌تواند با استفاده از هر کدام تغییر شکل دهد!


معرفی انیمه جوجوتسو کایسن

 

LIDA_M

کاربر حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/4/20
ارسال ها
1,798
امتیاز واکنش
20,420
امتیاز
428
محل سکونت
Cemetery
زمان حضور
78 روز 19 ساعت 52 دقیقه
نویسنده این موضوع
کِنتو نانامی(七海 建人, Nanami Kento)
صداپیشه: کنجیرو سودا

کنتو نانامی یک کارمند ساده بود که بعد از گذشت چند سال دوباره به درخواست ساتورو به دبیرستان آمد. وی از قدرت نسبتاً زیادی برخوردار است و می‌تواند بیشتر نفرین‌های درجه یک را از پا دربیاورد.

  • کیوتاکا ایجیچی(伊地知 潔高, Ijichi Kiyotaka)
صداپیشه: میتسو ایواتا
معاون هنرستان فنی جوجوتسوی توکیو. او می‌تواند تکنیکی برای اجرای یک مانع برای جدا کردن یک منطقه از دیگری استفاده کند.

  • شوکو ایری(家入 硝子, Ieiri Shoko)
صداپیشه: آیا اِندو

  • ماسامیچی یاگا((夜蛾 正道, Yaga Masamichi)
صداپیشه: تاکایا کورودا
مدیر هنرستان فنی جوجوتسوی توکیو.
اعضای هنرستان فنی جوجوتسوی کیوتو[ویرایش]

  • آئویی تودو(東堂 葵, Tōdō Aoi)
صداپیشه: سوبارو کیمورا
جادوگر سال دوم هنرستان، جوجوتسو کیوتو. او در نبرد تن به تن فوق‌العاده قوی است و می‌تواند در یک حرکت ۵ نفرین درجه یک را شکست دهد. او می‌تواند برای دفاع از خود یک زره از انرژی نفرین شده درست کند. تودو همچنین به دلیل قدرت باورنکردنی هر چیزی را که به دلیل گذشته پیش پا افتاده اش خسته کننده باشد، دوست ندارد. فرد از افرادی که زنان مناسبی را نمی‌خواهند و معیاری برای انتخاب زن ندارند بدش می‌آید و از دید او خسته کننده هستند.

  • مای زِنین(禪院 真依, Zen'in Mai)
صداپیشه: مارینا اینوئه
جادوگر سال دوم هنرستان فنی جوجوتسو کیوتو. او که یک هفت تیر کش ماهر است، از یک هفت تیر با انرژی نفرین شده برای بیرون آوردن نفرین یا سایر جادوگران استفاده می‌کند. وی خواهر ماکی زنین در هنرستان توکیو است.

  • کاسومی میوا (三輪 霞, Miwa Kasumi)
صداپیشه: چیناتسو آکاساکی
جادوگر سال دوم هنرستان جوجوتسوی کیوتو و منشی گاکوگانجی. او همچنین طرفدار گوجو است.

  • یوشینوبو گاکوگانجی(楽巌寺 嘉伸, Gakuganji Yoshinobu)
صداپیشه: موگیهیتو (نام اصلی: ماکوتو تِرادا)
مدیر هنرستان فنی جوجوتسوی کیوتو، یکی از بزرگان جوجوتسو و از موافقان اعدام ایتادوری. وی با ارسال ملودی ای که می‌نوازد، از یک ساز ژاپنی شبیه گیتار برای ارسال انرژی تفرین شده استفاده می‌کند.


معرفی انیمه جوجوتسو کایسن

 

LIDA_M

کاربر حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/4/20
ارسال ها
1,798
امتیاز واکنش
20,420
امتیاز
428
محل سکونت
Cemetery
زمان حضور
78 روز 19 ساعت 52 دقیقه
نویسنده این موضوع
نفرین‌ها

  • ریومِن سوکونا(両面 宿儺, Ryōmen Sukuna, شبح دورو)
صداپیشه: جونیچی سُوابه
یک نفرین درجه بالا، به دلیل قدرت و شرارت بالای خود، «پادشاه نفرین ها» تلقی می‌شود. طبق افسانه‌ها، سوکونا یک دیو چهار دست بود و شبیه یک انسان بود، که در دوران نخست جادوگری ظاهر شد و بیشتر جادوگران زمان خودش را کشت. جادوگران زمان او نتوانستند او را جن‌گیری کنند و ۲۰ انگشت او را به عنوان افسون‌های نفرین شده ذخیره کردند، به این امید که روزی این طلسم‌ها از بین برود. در حال حاضر، او «میهمان» بدن یوجی ایتادوری است. او ابراز علاقه به توانایی‌های مگومی فوشیگورو کرده و قصد دارد قدرت و بدن خود را بازیابد. ساتورو گوجو ادعا می‌کند که می‌تواند او را بهتر کند، اما سوکونا ابراز تمایل کرده‌است که او را بکشد، و قدرت او به حدی است که سایر ارواح نفرین در تلاشند او را بازیابی کنند.


  • ماهیتو(真人, Mahito)
صداپیشه:نوبوناگا شیمازاکی
ماهیتو نفرین قدرتمندی است که از طریق تغییر روح کار خود را انجام می‌دهد وی قادر است در اندک زمانی روح فرد را تغییر شکل دهد و از یک انسان به یک نفرین تبدیل کند. به همین دلیل یوجی از او متنفر است


  • هانامی(花御, Hanami)
صداپیشه: آتسوکو تاناکا


  • جوگو(漏瑚, Jōgo)
صداپیشه: شیگِرو چیبا
جوگو نفرینی آتشین است که در اندک زمانی انسان‌ها را به زغال و خاکستر تبدیل می‌کند.



کاربران نفرین

  • سوگورو گِتو (夏油 傑, Geto Suguru)
صداپیشه: تاکاهیرو ساکورای
گتو از اول کاربر نفرین نبود اما بعدها به یک کاربر نفرین تبدیل شد.

دیگر شخصیت‌ها

  • جونپِی یوشینو(吉野 順平, Yoshino Junpei)
صداپیشه: یوشیتاکا یامایا


معرفی انیمه جوجوتسو کایسن

 

LIDA_M

کاربر حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/4/20
ارسال ها
1,798
امتیاز واکنش
20,420
امتیاز
428
محل سکونت
Cemetery
زمان حضور
78 روز 19 ساعت 52 دقیقه
نویسنده این موضوع
قسمت‌های انیمه

۱

«ریومن سوکونا»
Transcription: "Ryōmen Sukuna" (ژاپنی: 両面宿儺)
یویی یاماموتوهیروشی سِکو۳ اکتبر ۲۰۲۰[پ]
یوجی ایتادوری دانش آموز دبیرستانی با هیکل ورزشکاری است و کلوپ تحقیقات مخفی مدرسه خود را به ورزش ترجیح می‌دهد. پدربزرگ در حال مرگش به یوجی گفته‌است که به دیگران کمک کند و در محاصره مردم بمیرد و پدربزرگش اندکی بعد می‌میرد. در همین حال، فوشیگورو مِگومی، دانش آموز هنرستان فنی جوجوتسوی توکیو، وظیفه جستجوی «شی نفرین شده» را دارد، انگشت ریومن سوکونا، یک هیولای قدرتمند فوق طبیعی، معروف به «پادشاه نفرین ها». مگومی با درک انرژی انگشت او، یوجی را دنبال می‌کند. این دو متوجه می‌شوند که همکاران کلوپ یوجی باشگاه انگشت دارند و قصد دارند مهر و موم محافظ روی آن را بردارند. انجام این کار باعث جذب نفرین می‌شود که به آنها حمله می‌کند. مگومی نفرین‌ها را وارد نبرد می‌کند و یوجی پس از یادآوری آخرین سخنان پدربزرگش، به او می‌پیوندد. همان‌طور که مگومی غرق یک نفرین شده‌است، یوجی انگشت را می‌خورد، در تلاش برای نجات مگومی. این باعث می‌شود که یوجی توسط سوکونا تسخیر شود، که نفرین را به راحتی از بین می‌برد، اما قصد دارد قتل‌عام کند. یوجی به راحتی مالکیت سوکونا را سرکوب می‌کند، اما مگومی اعلام می‌کند که او نفرین شده‌است.

۲

«برای خودم»
Transcription: "Jibun no Tameni" (ژاپنی: 自分のために)
ریوهِی تاکهٰ‌شیتاهیروشی سِکو۱۰ اکتبر ۲۰۲۰
یوجی سعی می‌کند مگومی را متقاعد کند که او کنترل خود را در دست دارد و مگومی مردد است. معلم مگومی، گوجو ساتورو، پس از شنیدن خبر انگشت سوکونا، از راه می‌رسد. پس ازفهمیدن اینکه یوجی انگشت را خورد، ساتورو از او خواست تا برای مدت کوتاهی به سوکونا کنترل دهد. او که خود را قوی‌ترین جادوگر اعلام کرد، به راحتی با سوکونا همکاری می‌کند، تا زمانی که یوجی کنترل مجدد را به دست گیرد. ساتورو یوجی را از پا درمی‌آورد، اما مگومی از او می‌خواهد که این دفعه کوتاه بیاید. بعداً، ساتورو به یوجی توضیح داد که بزرگان جوجوتسو می‌خواهند او را اعدام کنند، اما او توانست حکم اعدام خود را به حالت تعلیق درآورد. از آنجا که سوکونا ۲۰ انگشت داشت، او قصد دارد که یوجی همه آنها را بخورد، که باعث می‌شود سوکونا به همراه یوجی برای همیشه کشته شود. روز بعد، یوجی خاکستر پدربزرگ خود را جمع می‌کند و انگشتان دیگری از سوکونا را که توسط ساتورو داده شده، می‌خورد و این نشان دهنده توانایی خود در کنترل سوکونا است. ساتورو، در انتظار مصاحبه با مدیر اصلی ماسامیچی یاگا، یوجی را به هنرستان فنی جوجوتسوی توکیو می‌آورد. یاگا عزم یوجی را با توانایی‌های خود آزمایش می‌کند و ادعا می‌کند وصیت مرگ پدربزرگش انگیزه کافی نیست. یوجی متوجه می‌شود که آرزو دارد بدون پشیمانی از متوقف کردن سوکونا، که منجر به پذیرش وی در هنرستان می‌شود، زندگی کند.

۳

«دختر فلزی»
Transcription: "Tekkotsu Musume" (ژاپنی: 鉄骨娘)
کاکوشی ایفوکوهیروشی سِکو۱۷ اکتبر ۲۰۲۰
یوجی، مگومی و ساتورو سومین دانش آموز سال اول، کوگیساکی نوبارا را ملاقات می‌کنند. ساتورو آنها را به یک آزمایشگاه متروکه نزدیک قبرستانی که توسط نفرین‌ها تصرّف شده‌است می‌آورد تا یک آزمایش ورودی برای نوبورا باشد. یوجی و نوبارا وارد ساختمان می‌شوند و برای جستجوی نفرین از هم جدا می‌شوند. یوجی به راحتی یک نفرین را در طبقه پایین شکست می‌دهد در حالی که نوبارا یکی دیگر را در طبقه بالا بیرون می‌کشد و پسری را پیدا می‌کند که مخفی شده‌است. نفرین دیگری او را گروگان می‌گیرد و نوبارا در تلاش برای نجات او تسلیم می‌شود. یوجی قادر است نوبارا و پسر را با شکستن دیوار پشت آن و بریدن یکی از بازوهایش نجات دهد. همان‌طور که نفرین سعی در فرار دارد، نوبارا آن را با تکنیک خود به پایان می‌رساند. یک فلاش بک نشان می‌دهد که نوبارا دوستی به نام سائوری داشت که توسط مردم محلی مورد بی مهری قرار گرفت زیرا قبل ازآمدن به شهرستان وی اهل توکیو بود و نوبورا را متقاعد کرد که در هنرستان جوجوتسوی توکیو ثبت نام کند و از شهر خود دور شود. به عنوان پاداش برای تکمیل آزمون، ساتورو آنها را برای شام بیرون می‌برد. یک ماه بعد، سه جادوگر اعزام می‌شوند تا یک قبر نفرین شده را در یک بازداشتگاه در غرب توکیو از بین ببرند.

۴

«نطفهٔ نفرین شده باید سقط شود»
Transcription: "Jutai Taiten" (ژاپنی: 呪胎戴天)
هیده‌آکی آبههیروشی سِکو۲۴ اکتبر ۲۰۲۰
یوجی، مگومی و نوبارا در مورد ظاهر «نطفه» تحقیق می‌کنند. کیوتاکا ایجیچی، معاون مدیر در هنرستان، به یوجی اطلاع می‌دهد که آنها معتقدند نطفه می‌تواند به روحیه نفرین شده درجه خاصی تبدیل شود. این سه نفر یادمی‌گیرند که باید تحقیق کنند اما جنگ نکنند. ایجیچی به آنها می‌گوید که تنها گزینه‌هایشان فرار یا مرگ است. هدف تأیید و نجات بازماندگان است. ناگهان مادر یکی از بازماندگان، تاداشی ظاهر می‌شود. ایجیچی به او می‌گوید که در اطراف آن سمی وجود دارد و او سقوط می‌کند. یوجی مشتاق نجات همه بازماندگان است. با ورود این سه نفر به بازداشتگاه، ایجیچی سدی برای پنهان کردن آنها از محله ایجاد می‌کند. پس از ورود، این سه نفر متحیر می‌شوند که می‌بینند خوابگاه دو طبقه تغییر کرده‌است. در ناپدید می‌شود. آنها با اجساد سه زندانی وارد اتاق دیگری می‌شوند که یکی از آنها تاداشی است. یوجی و مگومی درمورد اینکه چه باید بکنند با هم درگیر می‌شوند.

۵

«نطفه نفرین شده باید سقط شود -II»
Transcription: "Jutai Taiten -Ni-" (ژاپنی: 呪胎戴天-弐-)
یوسکه تاکادایهیروشی سِکو۳۱ اکتبر ۲۰۲۰
پس از عقب‌نشینی در خارج از بازداشتگاه، فوشیگورو متوجه مرگ روحیه نفرین شده درجه خاص می‌شود. لحظه بعدی ریومن سوکونا در کنار او ظاهر می‌شود و قلب ایتادوری را از بدنش می‌شکافد تا او را به گروگان بگیرد. فوشیگورو برای جلوگیری از مرگ ایتادوری هنگام کنترل مجدد، مبارزه با سوکونا را آغاز می‌کند، اما از تفاوت قدرت آنها آگاه می‌شود.


معرفی انیمه جوجوتسو کایسن

 

LIDA_M

کاربر حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/4/20
ارسال ها
1,798
امتیاز واکنش
20,420
امتیاز
428
محل سکونت
Cemetery
زمان حضور
78 روز 19 ساعت 52 دقیقه
نویسنده این موضوع
۶
«پس از باران»
Transcription: "Ugo" (ژاپنی: 雨後)
اِری ناگاتاهیروشی سِکو۷ نوامبر ۲۰۲۰
گوجو در ناامیدی خود از مرگ ایتادوری حیران شده‌است. فوشیگورو و نوبارا هر دو از مرگ همکلاسی خود افسرده شده‌اند، اما آنها برای قدرتمند شدن آموزش‌های ویژه خود را با دانش آموزان سال دوم آغاز می‌کنند. در همین حال، گتِو و دیگران شروع به حرکت می‌کنند. و در طول همه آن، ایتادوری مرده‌است…

۷

«حمله»
Transcription: "Kyūshū" (ژاپنی: 急襲)
سانگهو پارکهیروشی سِکو۱۴ نوامبر ۲۰۲۰
در حالی که گوجو در حال عبور است، ناگهان توسط روحیه نفرین شده درجه خاص جوگو مورد حمله قرار می‌گیرد. پس از انجام چندین حمله گوجو هیچ ضربه ای نمی‌خورد - جوگو با قدرت گوجو رو در رو می‌شود. در یک لحظه گوجو به مقر جوجوتسو بازمی‌گردد و به راحتی ایتادوری را دوره آموزشش هنوز به اتمام نرسیده انتخاب می‌کند که باعث عصبانیت جوگو می‌شود.

۸

«کِسِلی»
Transcription: "Taikutsu" (ژاپنی: 退屈)
شوتا گوشوزونوهیروشی سِکو۲۱ نوامبر ۲۰۲۰
در حالی که دانش آموزان در حال تمرین برای رویداد مبادله با هنرستان کیوتو هستند، کوگیساکی و فوشیگورو رو در رو با سال دومی‌های کیوتو - زِنین مای و تودو آئویی - قرار می‌گیرند که آنها را به مبارزه دعوت می‌کنند. تودو با قدرت بدنی فوشیگورو را غرق در خون می‌کند.

۹

«برای چنین لحظه‌هایی»
Transcription: "Yōgyo to Sakabachi" (ژاپنی: 幼魚と逆罰)
ریوهِی تاکه‌شیتاهیروشی سِکو۲۸ نوامبر ۲۰۲۰
یوشینو جونپِی برای رفتن به سینما از مدرسه رد می‌شود، اما پس از آن او شاهد است که همکلاسی‌هایی که به او قلدری می‌کردند، چهره خود را تغییر شکل می‌دهند و می‌میرند. او مقصر را تعقیب می‌کند و آنها را صدا می‌کند. بعداً، ایتادوری و جادوگر درجه اول جوجوتسو، حقوق بگیر سابق، نانامی کنتو، وارد صحنه جنایت در تئاتر شدند و با دو روح نفرین شده روبرو می‌شوند.

۱۰

«دگرسیماییِ هردمبیل»
Transcription: "Mui Tenpen" (ژاپنی: 無為転変)
کِن تاکاهاشیهیروشی سِکو۵ دسامبر ۲۰۲۰
ایتادوری مسئول تحقیق در مورد یوشینو جونپِی است، بنابراین او برای دستیابی به طرحی به دستیار سرپرست خود، ایجیچی مراجعه می‌کند. برنامه آنها برای حمله به یوشینو در سطح پایین نفرین و سنجیدن پاسخ او به شکست انجامید، بنابراین ایتادوری مستقیماً با او صحبت می‌کند. یوشینو پس از تماشای اینکه ایتادوری سرانجام معلمی را که از او متنفر بود بدرقه می‌کند، تصمیم می‌گیرد صدای او را بشنود. در همین حال، نانامی مخفیگاه ماهیتو را پیدا کرده و در فاضلاب زیرزمینی فرومی‌رود تا با ماهیتو روبرو شود.

۱۱

«کوته فکر»
Transcription: "Korōshungu" (ژاپنی: 固陋蠢愚)
دایسکه سوکوشیهیروشی سِکو۱۲ دسامبر ۲۰۲۰
ماهیتو به نانامی حتی اجازه نفس کشیدن نمی‌دهد، اما او انرژی نفرین شده خود را آزاد می‌کند، و دیواره کانال زیرزمینی را با استفاده از تکنیک خود تخریب می‌کند و باعث ریزش آوار بر آنها می‌شود. در همین حال، ایتادوری با یوشینو صحبت می‌کند و آنها پس از صحبت در مورد فیلم صحبت می‌کنند. او با مادر یوشینو ملاقات می‌کند و پس از دعوت به خانه آنها، چیزهای بیشتری مشخص می‌شود..

۱۲

«برای تو، یک روز»
Transcription: "Itsuka no Kimi e" (ژاپنی: いつかの君へ)
ماساتاکا آکاییهیروشی سِکو۱۹ دسامبر ۲۰۲۰
ماهیتو ماهرانه از تحسین یوشینو نسبت به خود استفاده می‌کند تا او را به مبارزه با ایتادوری وادارد. یوشینو به سمت انتقام می‌رود و ایتادوری با او حرف می‌زند و سعی می‌کند انگیزه خود را توضیح دهد، که منجر به فهمیدن حقیقت دلخراشی از زبان یوشینو می‌شود.


معرفی انیمه جوجوتسو کایسن

 

LIDA_M

کاربر حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/4/20
ارسال ها
1,798
امتیاز واکنش
20,420
امتیاز
428
محل سکونت
Cemetery
زمان حضور
78 روز 19 ساعت 52 دقیقه
نویسنده این موضوع
ویژه۱۴
«قسمت ویژه سال نو»
Transcription: "Shinshun Tokuban" (ژاپنی: 新春特番)
N/AN/A۹ ژانویه ۲۰۲۱
«رویداد تبادل با هنرستان کیوتو - نبرد گروهی ۰»
Transcription: "Kyōto Shimai-kō Kōryū-kai-Dantai-sen ⓪-" (ژاپنی: 京都姉妹校交流会-団体戦⓪-)
چی‌یه نیشیزاواهیروشی سِکو۱۶ ژانویه ۲۰۲۱
ماهیتو و هم پیمانانش نقشه می‌کشند تا به هنرستان جوجوتسوی توکیو نفوذ کرده و سوکونا را تصرف کنند. یوجی نشان می‌دهد که زنده است و در رویداد تبادل مقابل هنرستان کیوتو به تیم آنها می‌پیوندد. دانشجویان کیوتو قصد دارند به یوجی حمله کنند و او را بکشند و معتقدند که او یک مزاحم است.

۱۵

«رویداد تبادل با هنرستان کیوتو - نبرد گروهی ۱»
Transcription: "Kyōto Shimai-kō Kōryū-kai-Dantai-sen ①-" (ژاپنی: 京都姉妹校交流会-団体戦①-)
هیده‌آکی آبههیروشی سِکو۲۳ ژانویه ۲۰۲۱
دانش آموزان کیوتو کمین خود را روی یوجی آغاز می‌کنند، اما بازگشت‌های فوری نشان می‌دهد که دانش آموزان توکیو قبلاً مشکوک بودند تیم کیوتو روی او تمرکز کرده و برای جلوگیری از این اتفاق تلاش می‌کنند. یوجی می‌بیند که با آئویی خوشحال و قبراق می‌جنگد. نوئه ی مگومی جاروی مومو را سرنگون می‌کند در حالی که نوبارا و پاندا او را با تمسخر علاقه‌مند می‌کنند، فقط برای اینکه مگومی توسط نوریتوشی مورد حمله قرار گیرد. کاسومی آماده رویارویی با ماکی می‌شود.

۱۶

«رویداد تبادل با هنرستان کیوتو - نبرد گروهی ۲»
Transcription: "Kyōto Shimai-kō Kōryū-kai-Dantai-sen ②-" (ژاپنی: 京都姉妹校交流会-団体戦②-)
ماکوتو ناکازونوهیروشی سِکو۳۰ ژانویه ۲۰۲۱
یوجی در حالی که با آئویی نبرد می‌کند، از او درسی می‌گیرد. در همین حال، نوبارا با یک تیرانداز غیر کشنده از مِکامارو ناک اوت می‌شود. پاندا بلافاصله شروع به مبارزه با او می‌کند، و پس از تیر باران شدن توسط مکامارو، نشان داده می‌شود که «پاندا» شامل سه شخصیت است که او می‌تواند بین آنها بی هوش شود. مکامارو نشان می‌دهد او یک جادوگر جوان است که بدن واقعی او در ازای استفاده از انرژی نفرین شده از طریق عروسک‌های مکانیکی در مسافت‌های طولانی به سختی قادر به عملکرد است. شخصیت «گوریل» پاندا موفق به پیروزی می‌شود.

۱۷

«رویداد تبادل با هنرستان کیوتو - نبرد گروهی ۳»
Transcription: "Kyōto Shimai-kō Kōryū-kai-Dantai-sen ③-" (ژاپنی: 京都姉妹校交流会-団体戦③-)
شوتا گوشوزونوهیروشی سِکو۶ فوریه ۲۰۲۱
کاسومی پس از دست کم گرفتن قدرت کمبود انرژی نفرین شده توسط ماکی مورد ضرب و شتم قرار گرفت. نوبارا از خواب بیدار می‌شود و شروع به مبارزه با مومو می‌کند، و با استفاده از تکنیک عروسک خیمه شب بازی خود جاروی مومو را از کار می‌اندازد و در شرف بیرون کشیدن او با یک چکش اسباب بازی است، تا اینکه توسط یک تیر غیر کشنده از هفت تیر مای ناک اوت می‌شود. ماکی با شمشیر کاسومی به مای می‌رسد، فلاش بک رنجی را که خواهران دوقلو در قبیله زنین متحمل شده‌اند نشان می‌دهد: ماکی، که قبیله را ترک کرد اما همچنان به دنبال حکومت آن بود و مای که در قبیله ماند و مجبور شد به جای ماکی، بر خلاف میل او جادوگر جوجوتسو شود. در حالی که مای سعی دارد از برگ برنده خود برای ایجاد گلوله اضافی از انرژی نفرین شده استفاده کند، ماکی آن را با دست خالی خود می‌گیرد و قدرت عظیم خود رابا انرژی نفرین شده خلی کم نشان می‌دهد. مای و نوبارا بدون انرژی باقی مانده، از رویداد مرخص می‌شوند

۱۸

«خردمند»
Transcription: "Kenja" (ژاپنی: 賢者)
یوسکه تاکادایهیروشی سِکو۱۳ فوریه ۲۰۲۱
کاسومی بلافاصله پس از استفاده توگه از صدایش از طریق تلفن، ناک اوت می‌شود. مگومی و نوریتوشی در یک قلعه قدیمی با یکدیگر می‌جنگند. ناگهان، توگه با استفاده از قدرت خود به هر دو دستور می‌دهد تا همزمان با حضور نفرین‌ها در میدان نبرد ظاهر شوند و کاربران شیطانی انرژی نفرین یک مانع بزرگ بر سر منطقه قرار دهند که فقط مانع ساتورو می‌شود. در حالی که ساتورو به دنبال سد ساز می‌شود، یوشینوبو در برابر یک صنعتگر شرور به نام جوزو قرار می‌گیرد و اوتاهیمه برای کمک به دانش آموزان دیگر فرار می‌کند.


معرفی انیمه جوجوتسو کایسن

 
  • جذاب
Reactions: MaSuMeH_M

LIDA_M

کاربر حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/4/20
ارسال ها
1,798
امتیاز واکنش
20,420
امتیاز
428
محل سکونت
Cemetery
زمان حضور
78 روز 19 ساعت 52 دقیقه
نویسنده این موضوع
۱۹
«برق سیاه»
Transcription: "Kokusen" (ژاپنی: 黒閃)
ریو ناکایاماهیروشی سِکو۲۰ فوریه ۲۰۲۱
هانامی، نفرین درجه خاص، از حملات توگه، مگومی، نوریتوشی و ماکی شانه خالی می‌کند. درست زمانی که او قصد دارد مکی را تا حد مرگ خفه کند، یوجی و آئویی به جنگ با هانامی می‌روند در حالی که پاندا و مومو دوستان زخمی خود را به سلامتی همراهی می‌کنند. یوجی سپس تکنیک برق سیاه را که ازآئویی آموخته‌است نشان می‌دهد در حالی که هانامی دست چپ خود را برای مبارزه با هر دو آشکار می‌کند.

۲۰

«غیر استاندارد»
Transcription: "Kikaku-gai" (ژاپنی: 規格外)
ماساتاکا آکاییهیروشی سِکو۲۷ فوریه ۲۰۲۱
آئویی تکنیک مخفی خود را رو می‌کند: بوگی ووگی، توانایی تعویض هر دو نفر یا اشیا با انرژی نفرین شده، و از آن به‌طور همزمان با برق سیاهِ یوجی برای ضرب و شتم هانامی استفاده می‌کند. هانامی اگرچه زخمی است، ایستاده باقی مانده و خود را آماده می‌کند تا دامنه گسترش خود را آزاد کند، زمانی که ناگهان ساتورو پرده را از میدان جنگ دور می‌زند. پس از خرد کردن سریع اندامهای جوزو، ساتورو موج عظیم بنفش انرژی نفرین شده را به سمت هانامی در حال عقب‌نشینی رها کرد و معلوم نیست که وی فرار کرد یا بخار شده‌است. در جای دیگر، ماهیتو انگشت دیگری از سوکونا را پیدا می‌کند.

۲۱

«جوجوتسو کایسن»
Transcription: "Jujutsu Kōshien" (ژاپنی: 呪術甲子園)
یویی اومه‌موتوهیروشی سِکو۶ مارس ۲۰۲۱
هانامی به سختی توانست زنده بماند زیرا ماهیتو نشان می‌دهد که کل حمله فریب بوده و برای جلب توجه ساتورو از مدرسه توکیو، جایی که ماهیتو چندین جادوگر را کشت و شش انگشت و سه درجه ویژه «رحم‌های نفرین شده» را سرقت کرد. در حالی که معلمان توکیو و کیوتو خسارات را جبران می‌کنند، آئویی دانش آموزان هر دو مدرسه را متقاعد می‌کند تا رویداد تبادل را ادامه دهند. با این حال، به جای نبردهای فردی، این دو مدرسه در یک بازی بیس بال مقابل یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

۲۲

«منشأ اطلاعات کورکورانه»
Transcription: "Kishu Raidō" (ژاپنی: 起首雷同)
تومومی کامیاهیروشی سِکو۱۳ مارس ۲۰۲۱
سال اولی‌های هنرستان کیوتو مگومی، نوبارا و یوجی برای تحقیق در مورد مرگ مرموز مربوط به یک مادر بزرگ، به مدرسه راهنمایی سایتاما اعزام شده‌اند. در همین حال، ماهیتو و گتو به نقشه‌های خود ادامه می‌دهند و یکی از مقبره‌های نفرین شده را باز سازی می‌کنند: نقاشی‌های مرگ.

۲۳

«منشأ اطلاعات کورکورانه - ۲»
Transcription: "Kishu Raidō -Ni-" (ژاپنی: 起首雷同―弐―)
چی‌یه نیشیزاواهیروشی سِکو۲۰ مارس ۲۰۲۱
دو نفرین جدید ظاهر می‌شوند و یوجی و نوبارا را از صحنه جنگ دور می‌کند، و مگومی را در برابر یک نفرین درجه خاص قرار می‌دهد. او قبل از یادآوری توصیه‌های گوجو-سِنسِی، که او را ترغیب می‌کند دامنه گسترش خود را بیابد، خود را در حد قدرت خود می‌بیند: پس از شکستن نفرین، مگومی انگشت سوکونا را بدست می‌آورد. سپس، یوجی، در حال تعقیب حریف خود، به سمت نوبارا فرار می‌کند و حریف خود را عصبانی می‌کند.

۲۴

«همدستان»
Transcription: "Kyōhan" (ژاپنی: 共犯)
سانگهو پارکهیروشی سِکو۲۷ مارس ۲۰۲۱
یوجی و نوبارا برادران رحم نفرین شده آلوده می‌شوند که در عرض چند دقیقه بدن آنها را مسموم و پوسیده می‌کند. نوبارا با استفاده از تکنیک‌های خود میزها را به سمت برادران چرخانده و با کمک یوجی هر دو را می‌کشد. بعد از نبرد، نوبارا و یوجی به این فکر می‌کنند که بجای نفرین‌ها، انسانهای واقعی را کشته‌اند، سپس با مگومی ملاقات می‌کنند تا انگشتان دیگری از سوکونا را جمع کند، وقتی ناگهان سوکونادهانی بزرگ درست می‌کند و با آن انگشت را می‌خورد قبل از اینکه واکنش نشان دهد. بعداً، ساتورو در مورد یک خائن احتمالی در مدرسه با اوتاهیمه صحبت می‌کند و مبلغ زیادی را به جادوگر دیگری به نام می می‌پردازد. مِی سپس با آئویی در دفتر یوشینوبو ظاهر می‌شود و توصیه می‌کند که ماکی، یوجی، نوبارا، توگه، مگومی و پاندا همه در ردیف جادوگران درجه۱طبقه‌بندی شوند.


معرفی انیمه جوجوتسو کایسن

 
  • جذاب
Reactions: MaSuMeH_M

LIDA_M

کاربر حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/4/20
ارسال ها
1,798
امتیاز واکنش
20,420
امتیاز
428
محل سکونت
Cemetery
زمان حضور
78 روز 19 ساعت 52 دقیقه
نویسنده این موضوع
قسمت‌های مانگا

14 قسمت
Tokyo Metropolitan Curse Technical School
Tōkyō Toritsu Jujutsu Kōtō Senmon Gakkō (東京都立呪術高等専門学校)
۴ دسامبر ۲۰۱۸ISBN 978-4-08-881672-2
Ryomen Sukuna
Ryōmen Sukuna (両面宿儺)
۴ ژوئیه ۲۰۱۸ISBN 978-4-08-881516-9
Fearsome Womb
Jutaitaiten (呪胎戴天)
۴ سپتامبر ۲۰۱۸ISBN 978-4-08-881608-1
Young Fish and Reverse Punishment
Yōgyo to Sakabachi (幼魚と逆罰)
۴ دسامبر ۲۰۱۸ISBN 978-4-08-881666-1
I'm Gonna Kill You!
Koro Shite Yaru (殺してやる)
۴ مارس ۲۰۱۹ISBN 978-4-08-881756-9
Kyoto Sister School Goodwill Event
Kyōto Shimai-kō Kōryū-kai (京都姉妹校交流会)
۲ می ۲۰۱۹ISBN 978-4-08-881828-3
Black Flash
Kokusen (黒閃)
۴ ژوئیه ۲۰۱۹ISBN 978-4-08-881876-4
The Origin of Obedience
Kishu Raidō (起首雷同)
۴ اکتبر ۲۰۱۹ISBN 978-4-08-882076-7
Hidden Inventory
Kaigyoku (壊玉)
۴ ژانویه ۲۰۲۰ISBN 978-4-08-882168-9
Premature Death
Gyokusetsu (玉折)
۴ ژانویه ۲۰۱۹ISBN 978-4-08-882218-1
Evening Festival
Yoimatsuri (宵祭り)
۴ مارس ۲۰۲۰ISBN 978-4-08-882274-7
The Shibuya Incident: Opening
Shibuya Jihen -Kaimon- (渋谷事変 -開門-)
۴ ژوئن ۲۰۲۰ISBN 978-4-08-882296-9
The Shibuya Incident: Cloudfall
Shibuya Jihen -Kōrei- (渋谷事変 -降霊-)
۴ اوت ۲۰۲۰ISBN 978-4-08-882381-2
The Shibuya Incident: Thunderclap
Shibuya Jihen -Hekireki- (渋谷事変 -霹靂-)
۲ اکتبر ۲۰۲۰ISBN 978-4-08-882429-1
-
The Shibuya Incident: Judgement of Right and Wrong Shibuya Jihen -Rihi- (=渋谷事変 -理非-)
۴ ژانویه ۲۰۲۱ISBN 978-4-08-882534-2


معرفی انیمه جوجوتسو کایسن

 
  • جذاب
Reactions: MaSuMeH_M

LIDA_M

کاربر حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/4/20
ارسال ها
1,798
امتیاز واکنش
20,420
امتیاز
428
محل سکونت
Cemetery
زمان حضور
78 روز 19 ساعت 52 دقیقه
نویسنده این موضوع
بازخورد

این مجموعه از دسامبر ۲۰۱۸، ۶۰۰۰٬۰۰۰ نسخه در تیراژ بود، ۷۷۰٬۰۰۰ نسخه از اول فوریه ۲۰۱۹ در تیراژ، ۱٫۱ میلیون نسخه از فوریه ۲۰۱۹ در تیراژ، ۲ میلیون نسخه از ژوئن در تیراژ ۲۰۱۹ ،۲٫۵ میلیون نسخه از نوامبر ۲۰۱۹ در تیراژ، ۴٫۵میلیون نسخه از ماه می ۲۰۲۰، ۶٫۸ میلیون نسخه از سپتامبر ۲۰۲۰ در تیراژ، و بیش از ۱۰ میلیون نسخه در تیراژ (شامل نسخه‌های دیجیتالی) از اکتبر ۲۰۲۰، در یک سال %۴۰۰ و در نیم سال حدود %۲۳۰ رشد کرده‌است. جوجوتسو کایسن با فروش ۶۷۰٬۲۷۳٬۶ نسخه، پنجمین سریال پرفروش مانگا در سال ۲۰۲۰ بود. این مجموعه توسط وب سایت هونیا کلاب در طنزهای پیشنهادی کارمندان کتابفروشی سال ۲۰۱۸ در رتبه ۱ قرار گرفت. این مانگا سومین جوایز سالانه طنز تسوتایا در سال ۲۰۱۹ را به دست آورد. در سال ۲۰۱۹، مانگا نامزد دریافت شصت و پنجمین جایزه مانگای شوگاکوکان در دسته شونن شد.
لروی دورسو از کمیک بوک بین به جلد اول امتیاز ۸٫۵/۱۰ داد. دورسو این مجموعه را بخاطر شخصیت‌ها، طرح‌ها، تنظیمات و موجودات داخل آن ستایش کرد و آن را به عنوان «یک کتاب مصور جنگ مانگا و ترسناک» توصیف کرد. شاون هاکاگا از فاندوم پست، در بررسی جلد اول، این مجموعه را با اوایل بلیچ مقایسه کرد و آن را به خاطر جهان، داستان، شخصیت‌ها و آثار هنری آن ستایش کرد و نتیجه گرفت که این «جلد اول بی نقص» است. هانا کالینز از منابع کمیک بوک بین یوجی و سوکونا و شخصیت‌های کمیک مارول ادی براک و ونوم شباهت‌هایی پیدا کرد. وی همچنین شباهت‌هایی با بلیچ، بلو اکسورزیست و توکیو غول اشاره کرد. کالینز از مانگا تمجید کرد و با توجه به اقتباس انیمیشنی که اخیراً اعلام شد، نتیجه گرفت که جوجوتسو کایسن «یک مجموعه اکشن تاریک و لـ*ـذت بخش است که مطمئناً یکی از آنهاست که در سال ۲۰۲۰ نباید از دست بدهید».


呪術廻戦
(‏Jujutsu Kaisen‏)
اکشن، ماجراجویی، فراطبیعی، خیال‌پردازی تاریک
گِگه آکوتامی
شوئیشا
شونن
هفته نامه شونن جامپ
۲۸ آوریل ۲۰۱۷ – ۲۸ ژوئیه ۲۰۱۷
۱۶ جلد
گِگه آکوتامی
شوئیشا
گسترشناشران دیگر:
شونن
هفته نامه شونن جامپ
۵ مارس ۲۰۱۸ – تاکنون
20 جلد
سانگهو پارک
هیروشی سِکو
هیروآکی تسوتسومی
یوشیماسا تِروئی
آریسا اوکه هازاما
ماپا
کرانچی رول، مِد لنیک
شبکه خبری ژاپن
۳ اکتبر ۲۰۲۰ – ۲۷ مارس ۲۰۲۱
۲۴


عکس اولین جلد مانگای جوجوتسو کایسن
منبع: ویکی پدیا


معرفی انیمه جوجوتسو کایسن

 
  • جذاب
Reactions: MaSuMeH_M
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا