خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

LIDA_M

کاربر حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
8/4/20
ارسال ها
1,798
امتیاز واکنش
20,422
امتیاز
428
محل سکونت
Cemetery
زمان حضور
78 روز 19 ساعت 52 دقیقه
نویسنده این موضوع
روس با حضور در صحنه اجرای سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر آثاری از آهنگساز و نوازنده ایتالیایی ـ آرکانجلو کورلی ـ و همچنین فرمی از موسیقی باروک را برای تماشاگران نواختند.

روس با حضور در صحنه اجرای سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر آثاری از آهنگساز و نوازنده ایتالیایی ـ آرکانجلو کورلی ـ و همچنین فرمی از موسیقی باروک را برای تماشاگران نواختند.
بخش پایانی موسیقی بین‌الملل جشنواره به اجرای آنسامبل کنسرواتوار سنت پترزبورگ اختصاص داشت که در سانس نخست تالار وحدت و در ساعت ۱۸:۳۰ به اجرا درآمد.
اجرایی که با هنرنمایی پنج نوازنده از کشور روسیه یعنی ایوجنیا کلوتسووا (Evgeniya klevtsova) مدیر هنری و ویلون اول، ناتالی گرینیوک (natalia grinjuk) ویلون دوم، الکسی آندریف (alexey Andreev ) ویولا ، ناتالیا نکورومنایا (natalia neskoromnaia ) ویلونسل و لیا چیرسکوف (llia chirskov ) پیانو روی صحنه رفت.
بنا بر این گزارش، بخش اول این اجرای روس‌ها به آثاری از آهنگساز و نوازنده ایتالیایی آرکانجلو کورلی اختصاص داشت. در پارت دوم نیز کنسرتوی گروسو. اپوس ۶ شماره ۲ در گام فا ماژور اجرا شد. کنسرتو گروسو یا کنچـِرتو گروسو، فرمی از موسیقی باروک است که در آن زمان به وجود آمده‌است.
در بخش دیگری از این برنامه آثاری از آنتونیو ویوالدی به اجرا درآمد که شامل «کنسرتوی الهامات هارمونیک شماره ۸ برای دو ویلن، استرینگ(زهی) و باس کونتینو آر وی۵۲۲ در گام لا مینور(اپوس ۳( ۱.آلگرو، ۲.لارگتو اسپیریتوزو و ۳.آلگرو بودند.

منبع: خبرگزاری شنو


روس‌ها سازشان را برای جشنواره فجر کوک کردند

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا