خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MaSuMeH_M

کاربر فوق حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
4/1/21
ارسال ها
3,057
امتیاز واکنش
9,030
امتیاز
308
زمان حضور
25 روز 10 ساعت 5 دقیقه
نویسنده این موضوع
بیوگرافی Alex Black:
Alex Black بازیگر سینما و تلویزیون است. از مهم‌ترین آثار Alex Black می‌توان به بازیگری در فیلم Sixty Six اشاره کرد.
Alex Black در سال 1385 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم Alex Black در این سال، بازیگری در فیلم Sixty Six به کارگردانی Paul Weiland محسوب می‌شود.
شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی Alex Black بازی در فیلم Sixty Six بوده است. Alex Black کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال 1385 فیلم Sixty Six نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Paul Weiland همکاری داشته است. Alex Black توانست با بازی در فیلم Sixty Six تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Charlie Clark، Nick Shirm، Thomas Drewson و Gregg Sulkin بر تجارب او افزود.
در بیوگرافی Alex Black آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی Alex Black و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار Alex Black در منظوم سر بزنید. همه 1 اثر مهم Alex Black در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار Alex Black در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر Alex Black در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی Alex Black درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی Alex Black بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم Sixty Six محسوب می‌شود.


منبع: منظوم




بیوگرافی الکس بلک | بازیگر

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا