خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MaSuMeH_M

کاربر فوق حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
4/1/21
ارسال ها
3,013
امتیاز واکنش
9,030
امتیاز
308
زمان حضور
25 روز 10 ساعت 5 دقیقه
نویسنده این موضوع
رزماری هریس، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی»، فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی ۲» و فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی ۳» فعالیت داشته است.

رزماری هریس بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال 1306 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار رزماری هریس می‌توان به بازیگری در فیلم مرد عنکبوتی، فیلم مرد عنکبوتی ۲ و فیلم مرد عنکبوتی ۳ اشاره کرد.
رزماری هریس نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1333 در 27 سالگی در فیلم Beau Brummell به کارگردانی Curtis Bernhardt بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم مرد عنکبوتی، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای رزماری هریس محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Stewart Granger، Elizabeth Taylor، Peter Ustinov و Robert Morley را تجربه کرد.
رزماری هریس در سال 1381 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم رزماری هریس در این سال، بازیگری در فیلم مرد عنکبوتی به کارگردانی Sam Raimi محسوب می‌شود.
شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی رزماری هریس بازی در فیلم مرد عنکبوتی بوده است. رزماری هریس سال 1381 در 75 سالگی در فیلم مرد عنکبوتی نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Sam Raimi همکاری داشته است. رزماری هریس توانست با بازی در فیلم مرد عنکبوتی تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر توبی مگوایر، کیرستن دانست، ویلم دفو و جیمز فرانکو بر تجارب او افزود.
رزماری هریس علاوه‌بر فیلم مرد عنکبوتی، سال 1383 در 77 سالگی در فیلم مرد عنکبوتی ۲ نیز بازی کرده است. رزماری هریس این‌بار با Sam Raimi یعنی کارگردان فیلم مرد عنکبوتی ۲ و هنرمندانی چون توبی مگوایر، کیرستن دانست، آلفرد مولینا و جیمز فرانکو همکاری داشت.
در این سال‌ها رزماری هریس با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران جی. کی. سیمونز با 4 مرتبه، کیرستن دانست با 3 مرتبه، توبی مگوایر با 3 مرتبه، ویلم دفو با 3 مرتبه و بیل نان با 3 مرتبه بیشترین همکاری را با رزماری هریس داشته‌اند
در مجموع در کارنامه 91 ساله و بیوگرافی رزماری هریس آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی رزماری هریس و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار رزماری هریس در منظوم سر بزنید. همه 14 اثر مهم رزماری هریس در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار رزماری هریس در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر رزماری هریس در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی رزماری هریس درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی رزماری هریس بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم مرد عنکبوتی محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی رزماری هریس کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم Crossing Delancey محسوب می‌شود.
اگر در مورد بیوگرافی رزماری هریس نکات بیشتری می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید تا کمکی بزرگ به همه مخاطبان و طرفداران رزماری هریس کرده باشید. مثلا اگر اطلاعاتی دقیق‌تر در مورد بیوگرافی رزماری هریس، آثار رزماری هریس، جوایز رزماری هریس، همکاران رزماری هریس، گالری عکس رزماری هریس، قد رزماری هریس، وزن رزماری هریس، رنگ چشم رزماری هریس، وضعیت تأهل و همسر رزماری هریس، فرزندان رزماری هریس، حواشی رزماری هریس و کودکی رزماری هریس می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید.
منبع: منظوم





بیوگرافی رزماری هریس‏ | بازیگر

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: SelmA
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا