خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ZaHRa

مدیر برتر + نویسنده‌ی برتر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,637
امتیاز واکنش
18,958
امتیاز
373
محل سکونت
` اِغماء
زمان حضور
74 روز 4 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
در فرانسه، بین سال‌های 1520 تا 1630، بیش از 30000 مورد ثبت شده از افرادی وجود داشت که ادعا می‌کردند - یا به نظر می‌رسیدند - گرگینه‌اند [منبع: دانلوپ]. مانند محاکمه های جادوگران، احتمالاً چندین دلیل همزمان برای شکار گرگ ها وجود داشته است:

هیپرتریکوزیس: یک اختلال ژنتیکی مرتبط با کروموزوم X می تواند باعث رشد موهای بسیار ضخیم روی صورت و بدن افراد شود. افراد مبتلا به این عارضه می توانند از نظر فیزیکی شبیه به گرگینه ها باشند، اما بسیار نادر است. یک نوع، هیپرتریکوز ژنرالیزه مادرزادی، شناخته شده است که تنها 19 نفر را در یک خانواده مکزیکی تحت تاثیر قرار می دهد [منبع: DeStefano، و همکاران].
مسمومیت ارگوت: ارگوت قارچی است که می تواند غلاتی مانند جو و گندم را آلوده کند و خوردن آن باعث ایجاد توهم می شود. مسمومیت ارگوت نیز به عنوان علت محاکمه جادوگران در سالم، ماساچوست مطرح شده است.
هاری: بسیاری از پستانداران می توانند هاری را حمل و انتقال دهند، معمولاً از طریق گاز گرفتن. هاری بدون درمان فوری کشنده است. در مراحل پیشرفته می تواند باعث علاقه‌مند و توهم شود. یک اپیدمی هاری ممکن است باعث شده باشد که گرگ ها و سگ ها انسان ها را گاز بگیرند، که پس از آن می توانستند تمایلات گرگینه مانندی از خود نشان دهند.
دورگه‌های گرگ: گرگ‌های سالم معمولاً بدون علاقه‌مند به مردم حمله نمی‌کنند، اما دورگه‌های تهاجمی گرگ‌ها و سگ‌ها ممکن است به روستاها حمله کرده باشند که به ایده گرگینه‌های خشن منجر شده است


[خون آشام‌ها و گرگینه‌ها چگونه کار می کنند؟]

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH، SelmA و Morad

ZaHRa

مدیر برتر + نویسنده‌ی برتر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,637
امتیاز واکنش
18,958
امتیاز
373
محل سکونت
` اِغماء
زمان حضور
74 روز 4 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
پورفیریا: وضعیت فوق طبیعی که اغلب با پورفیری مرتبط است، خون آشام است. پورفیری باعث حساسیت به نور می شود. در برخی موارد، قرار گرفتن در معرض نور خورشید باعث ایجاد ضایعات و تاول هایی می شود که می تواند موهای نازک را در طول بهبودی جوانه بزند. پورفیری پیشرفته همچنین می تواند منجر به توهم شود.
هیستری جمعی: همانقدر که بعید به نظر می رسد، شروع ناگهانی و همزمان علائم روانی در گروه بزرگی از افراد یک پدیده ثبت شده است.
گرچه این باور که گرگینه ها واقعی هستند به گذشته های دور محدود نمی شود. در دهه 1930، محققانی که در بخشی از آفریقا کار می کردند که اکنون به عنوان غنا شناخته می شود، این باور را گزارش کردند که مردم می توانند به کفتار تبدیل شوند. این تغییر شکل دهنده ها معمولاً جادوگرانی بودند که در علفزارها زندگی می کردند. اخیراً در دهه 1980، یک عمل مبهم در شبه جزیره ایبری - بخشی از اروپا که شامل اسپانیا و پرتغال می شود - تا حدی برای جلوگیری از تبدیل شدن کودکان به گرگینه طراحی شده بود. این عمل شامل بچه های بزرگتر بود که به عنوان پدرخوانده برای خواهر و برادر کوچکتر خود عمل می کردند، که از فرزند هفتم یا نهم شروع می شد [منبع: داسیلوا]. طبق داستان‌های عامیانه در این بخش از جهان، گرگینه‌ها اعضای جدیدی را از فرزندان اضافی جذب می‌کنند. کودکانی که با کال به دنیا می آیند یا بخشی از کیسه آمنیوتیک صورتشان را پوشانده است - ممکن است بیشتر مستعد تبدیل شدن به گرگینه یا برعکس، شفا دهنده باشند.

در بخش‌های صنعتی جهان، ایده گرگینه‌ها یا به طور کلی گرگ‌ها می‌تواند دور و قدیمی به نظر برسد. شاید به همین دلیل است که بسیاری از تصاویر جدیدتر، لیکانتروپی را به عنوان یک وضعیت قابل کنترل معرفی می کنند. گرگینه ها افراد معمولی با حس بویایی قوی هستند که هر ماه برای چند روز بودن در اطرافشان ناخوشایند است.
ادامه دارد...


[خون آشام‌ها و گرگینه‌ها چگونه کار می کنند؟]

 
  • تشکر
  • عالی
Reactions: YeGaNeH، SelmA و Morad
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا