خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MaSuMeH_M

کاربر فوق حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
4/1/21
ارسال ها
3,013
امتیاز واکنش
9,030
امتیاز
308
زمان حضور
25 روز 10 ساعت 5 دقیقه
نویسنده این موضوع


جون جت (انگلیسی: Joan Jett؛ ۲۲ سپتامبر ۱۹۵۸) یک خواننده راک و موسیقی‌دان اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۱۹۷۵ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

جون جت به دلیل حضورش در باندهای جون جت اند بلکهارتس و دران اویز (The Runaways) به ویژه به خاطر آهنگ موفق Cherry Bomb مشهور شد

زادهخاستگاهژانرسال‌های فعالیتناشر(ان)همکاری‌های مرتبط

۲۲ سپتامبر ۱۹۵۸ ‏(۶۴ سال)
Wynnewood, Pennsylvania, United States
راک, هارد راک, پانک راک, آلترنتیو راک
۱۹۷۵–اکنون
Blackheart, اپیک رکوردز, Boardwalk, MCA, CBS, وارنر براز. رکوردز
The Runaways, Joan Jett & the

جون جت با نام کامل (جون ماری لارکین)، خواننده، ترانه‌سرا، آهنگساز و نوازنده موسیقی هارد راک و پانک راک است که بسیاری او را یکی از برجسته‌ترین موزیسین‌های راک تاریخ می‌دانند.
جون جت در دهه 80 میلادی به شهرت رسید و تا کنون 12 آلبوم منتشر کرده است. او همچنین در بیش از 20 فیلم سینمایی Movie هم نقش‌آفرینی کرده که در برخی از آن‌ها نقش خودش را بازی کرده است. زیبایی جون جت نیز در موفقیتش تأثیرگذار بوده و همه این‌ها باعث شده القابی همچون "ملکه پانک" و "دختر شورشی اصیل" را به او بدهند.
به تازگی فیلم مستندی از زندگی این خواننده با نام "شهرت بد" ساخته شده که از نوجوانی تا به امروز او را در بر می‌گیرد و بخش‌های ناگفته‌ای از زندگی خصوصی و هنری جت را روایت می‌کند.
تریلر این فیلم مستند با دیالوگی از یک پسر شروع می‌شود که می‌گوید:"دخترها راک اند رول بازی نمی‌کنند". این دیالوگ نشان می‌دهد که مستند "شهرت بد" در مورد نگاه جنسیتی به زنان راک‌استار است و می‌خواهد نشان بدهد که جون جت به عنوان یک زن راک‌استار چگونه توانست به یک موزیسین جهانی تبدیل شود.
در مستند "شهرت بد" که براساس یکی از معروف‌ترین آهنگ‌های جت ساخته شده، اشخاص سرشناسی از جمله کتلین هانا، بیلی جو آرمسترانگ، ایگی پاپ و مایلی سایرس درباره جون جت صحبت می‌کنند.
کوین کرسلیک این مستند را کارگردانی کرده است.

منبع: پایگاه خبری و اطلاع رسانی



بیوگرافی جون جت | بازیگر

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: SelmA
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا