خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ZaHRa

مدیر برتر + نویسنده‌ی برتر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,637
امتیاز واکنش
18,959
امتیاز
373
محل سکونت
` اِغماء
زمان حضور
74 روز 4 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
برای مبتدیان ، مطمئناً به آتش باز احتیاج خواهید داشت. بهتر است اگر آتش سوزی باشد ، زیرا کنترل شعله شمع سخت تر است. با این حال ، در صورت عدم وجود چنین فرصتی ، شمع انجام خواهد داد. بنابراین ، باید در مقابل آتش بنشینید ، آرام بگیرید و به عمق شعله آن نگاه کنید. شما باید به هر زغال سنگ داغ نگاه کنید ، سعی کنید نگاهی اجمالی به هر جرقه بیندازید و در عین حال احساس کنید که چگونه گرمای آتش به بدن شما نفوذ می کند. با شعله یکی شوید ، در آن حل کنید. وقتی این نتیجه حاصل شد ، می توانید به مرحله بعدی بروید. سعی کنید پیش بینی کنید که در چه مکانی از آتش شعله افزایش می یابد یا جرقه از کجا پرواز می کند. در ابتدا دشوار خواهد بود ، اما از این طریق شما شهود را توسعه خواهید داد ، آتش سوزی قابل پیش بینی خواهد بود. بعلاوه ، با قدرت تفکر ، باید شعله را در مکانی که نیاز دارید تغییر دهید - قوی تر یا ضعیف تر شوید ، یا کاملاً بیرون بروید. اگر در ابتدا کار نکرد ، ناامید نشوید. همه چیز وقت خود را دارد. شما باید به طور مداوم تمرین کنید ، نتیجه آشکار خواهد بود. با تجربه نه تنها می توان شعله را خاموش کرد بلکه در صورت لزوم نیز آن را روشن کرد. چگونه جادوی آب را به تنهایی تسلط دهید؟ برای اولین درس شما نیاز به دسترسی به آب دارید. این باید یک حوضچه باز (در حالت ایده آل) باشد. در موارد شدید ، می توانید در خانه حمام کنید و در آب اطراف گردن غوطه ور شوید. بنابراین ، با قرار گرفتن در این موقعیت ، چشمان خود را ببندید و استراحت کنید. تصور کنید که آب وارد سلول شما می شود ، و در آن حل می شوید. با تمام اقیانوسها و دریاهای جهان یکی را احساس کنید. وقتی این هدف محقق شد.


⊰چگونه جادوی آتش را توسعه دهیم؟⊱

 
  • تشکر
Reactions: SelmA

ZaHRa

مدیر برتر + نویسنده‌ی برتر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,637
امتیاز واکنش
18,959
امتیاز
373
محل سکونت
` اِغماء
زمان حضور
74 روز 4 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
آب مام انرژی منفی را از شما «بشویید». بدین ترتیب ، بدن و روح از مصیبت ، بیماری و تجربه پاک می شود و با سبکی و آرامش جایگزین می شود. فقط در هیچ حالتی نباید با خلق و خوی بد خود را در آب غوطه ور کنید. او مانند اسفنج تمام انرژی منفی را در خودش جذب می کند و نتیجه مخالف حاصل می شود. چگونگی تسلط بر جادوی عنصر آب ، روشی دیگر ، پیچیده تر و مستلزم تجربه قابل توجهی برای شما خواهد گفت. اینها توطئه هستند. با کمک آنها می توانید آب "زنده" و "مرده" درست کنید. "زندگی" قادر به شفابخشی بیمار ، جوانی پیران است ، سم موجود در غذا را خنثی می کند و حتی زنده می شود. آب "مرده" ، علیرغم نامش ، قادر به زخم های مردگان و حیوانات است ، تا بعداً آنها را با کمک "زندگی" زنده کند. به هر حال برای اینکه بتوانید چنین توطئه هایی را انجام دهید ، لازم است که بسیاری از ادبیات ویژه را بخوانید و البته هدیه ای نیز برای این امر داشته باشید. اما اگر نتوانسته اید عناصر را کنترل کنید ناامید نشوید. برای فهمیدن چگونگی تسلط بر جادوی هر یک از آنها ، شخص باید بتواند نه سفارش آب یا آتش سفارش دهد ، بلکه با آنها "دوست شود". بگذارید درسهای فوق سرآغاز این دستاوردها برای شما باشد! دنیای اسرارآمیز در همه زمانها برای بشریت جذاب بوده است. برای کنترل عناصر و سرنوشتها ، زیر پا گذاشتن افراد و وقایع ، حکمرانی ، دریافت آنچه می خواهید با موج دست ، تبدیل شدن به قادر و توانا ، یادگیری اسرار طبیعت و فراتر از آن - چه کسی این را نمی خواهد؟ سوال عجیب ، درست است؟ و بنابراین ، تا به امروز آنها باعث سوزش علاقه در کل جهان می شوند. آگاهی از مسئولیت این عبارت کتاب مقدس را به خاطر دارید که دانش "غم و اندوه را چند برابر می کند"؟ در مورد ما ، بحث در مورد چگونگی یادگیری سحر و جادو ، ما آن را تا حدودی تکرار می کنیم. دانش مرتبط با اکولتیسم در بعضی مواقع باعث افزایش احساس مسئولیت فرد برای هر قدم و کردار برای هر عملی می شود. از این گذشته ، جادو در درجه اول قدرت است. و باید عاقلانه از آن دور شود.


⊰چگونه جادوی آتش را توسعه دهیم؟⊱

 
  • تشکر
Reactions: SelmA

ZaHRa

مدیر برتر + نویسنده‌ی برتر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,637
امتیاز واکنش
18,959
امتیاز
373
محل سکونت
` اِغماء
زمان حضور
74 روز 4 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
بسیاری از افراد در مورد چگونگی یادگیری سحر و رسیدن به یک فرد محبوب ، ثروت بزرگ ، به راحتی با افراد بد اخلاق فکر می کنند. چه زندگی شگفت انگیز به نظر می رسید پس از آن! افسوس که این دیدگاه خیلی سطحی و کوتاه بین است. پس از همه ، شما باید برای همه چیز ، از جمله دانش مخفی ، هزینه بپردازید. دقیق تر ، برای استفاده از آنها. دانستن نحوه یادگیری سحر و جادو عملی ، همه افراد نمی توانند در برابر وسوسه استفاده از آن برای مقاصد نه چندان خاص مقاومت کنند یا اینکه به جایی نگریسته باشند که چشم و هوشیاری انسان به هیچ وجه نباید به چشم بخورد. در این حالت ، قانون کارما ممکن است روشن شود و نه تنها فرد کنجکاو رنج بکشد ، بلکه بسیاری از نمایندگان خانواده ، اقوام و عزیزان او نیز حضور دارند. بنابراین ، هنگام تلاش برای یادگیری نحوه یادگیری سحر و جادو ، قبل از هر چیز به این فکر کنید که آیا شما از تحمل کافی ، جدی بودن ، یک ذهن سرد ، هوشیار و نجابت ابتدایی برای حمل این بار سنگین دانش با عزت برخوردار هستید یا خیر. زیرا یک جادوگر واقعی دارای همان میثاق پزشک است که می گوید: "ضرری نبین!" جادوی مقدماتی یک فرد مدرن ، کم و بیش از تاریخ تمدن خاکی آگاه است ، به یاد می آورد که چگونه در زمان پاپ ، مردم نیروها و عناصر طبیعت را خدشه دار می کردند. اعتقاد بر این بود که آنها توسط ارواح کنترل می شوند که می توانند در امور جادوگری کمک کنند. آن دسته از انرژی های دارای 4 عنصر مهم - آب ، زمین ، آتش ، هوا - در قدرت آنها واقعاً نامحدود هستند. شمنان بدوی و کیمیاگران قرون وسطایی توانستند نیروهای طبیعت را به زیر خود بگیرند و در خدمت نیازهای خودشان قرار دهند. و با کمک آنها آنها به ظاهر غیرممکن را ایجاد کردند. برای ایجاد رعد و برق ، طعمه ریختن طوفان ، مسدود کردن از راه دور - اینها داستانهای افسانه ای نیستند ، بلکه همان "معجزات" ای هستند که جادوگران مرتبط با عناصر قادر به انجام آن هستند.


⊰چگونه جادوی آتش را توسعه دهیم؟⊱

 
  • تشکر
Reactions: SelmA

ZaHRa

مدیر برتر + نویسنده‌ی برتر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,637
امتیاز واکنش
18,959
امتیاز
373
محل سکونت
` اِغماء
زمان حضور
74 روز 4 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
برای مدیریت آنها ، یادآوری چند قانون جهانی برای شما مهم است. Firelord: مرحله اول چگونه جادوی آتش را یاد بگیریم؟ علاوه بر دانش خاص ، شما باید کاملاً محکم به خودتان ، به توانایی های خود و در رسیدن به نتیجه مطلوب باور کنید (بدون ایمان ، هر دانشی مرده است). توانایی انجام این کار این است که انگیزه ای نیرومند به افکار و خواسته های خود بدهید. تخیل خوبی داشته باشید ، و پیشرفت وقایع موردنیاز خود را تجسم کنید. ابتدا سعی کنید مهارت ها را در این زمینه ها پرورش دهید. و تنها در این صورت می توانید به مرحله بعدی روش یادگیری سحر و جادو آتش ، هوا و غیره بروید. این اولین قدم است که شما را به هدف دلخواه خود نزدیک می کند - برای نزدیک شدن به عناصر. Firelord: مرحله دوم مرحله بعدی که توسط اساتید علوم غیبی آغاز شده است ، برقراری تماس مستقیم با عناصر است. چگونه این اتفاق می افتد؟ در مورد آتش سوزی ، این کار را انجام دهید: تنها در یک اتاق بمانید ، یک شمع روشن کنید. اول ، فقط به شعله نگاه کنید ، گرمای آن را جذب کنید ، سایه های درخشش را مطالعه کنید ، عناصر را همانطور که احساس می کنید فردی از نزدیکی است ، احساس کنید که به شما نزدیک است احساس کنید. باید همزمان با تنظیم آنتن گیرنده به امواج رادیویی ، آتش را تنظیم کنید. ارتعاشات شعله را احساس کنید. این امر به ویژه در مواردی که شما علاقه مند به یادگیری سحر و جادو در خانه هستید ، به طور مستقل و نه تحت هدایت مربی ، ضروری است. عنصر آتش سوزی در همه زمان ها ، پاک کننده و از بین می رود. او را تسلیم کنید ، ترس خود را از او ریز کنید - در این صورت موفق خواهید شد. بازوهای خود را تا حد ممکن نزدیک شعله گسترش دهید. چشمان خود را ببندید ، تصور کنید که چگونه با آتش ادغام می شوید ، یکی می شوید ، چگونه شروع به زندگی درون شما می کند. وقتی هویت کاملی احساس می کنید ، یک طلسم بگویی


⊰چگونه جادوی آتش را توسعه دهیم؟⊱

 
  • تشکر
Reactions: SelmA

ZaHRa

مدیر برتر + نویسنده‌ی برتر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,637
امتیاز واکنش
18,959
امتیاز
373
محل سکونت
` اِغماء
زمان حضور
74 روز 4 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
د ، حداکثر اراده ، میل ، ایمان خود را در آن قرار دهید. متن آن می تواند متفاوت باشد - استنباط شده از کتاب یا اختراع شده توسط شما. به عنوان مثال: "آتش مقدس ، منبع ابدی گرما و نور ، دشمن تاریکی ، جرقه زندگی و تجدید! به من از حقیقت آگاه شوید ، راه زندگی را روشن کنید ، به یک همراه همرزم در تجارت تبدیل شوید تا بتوانید مناطقی را که تسخیر نشده اید تسخیر کنید! باش ، حرف من قوی ، سرسختانه است! " پروردگار آب ما با عناصر به مرحله بعدی می رویم و در مورد نحوه یادگیری تسلط بر جادوی آب صحبت می کنیم. تا حدی شبیه به مورد قبلی است. آب منبع اطلاعات زندگی و انرژی است. با کمک آن ، خوب است که منفی را از بین ببرید ، زیرا این اولین تصفیه کننده نه تنها بدن ، بلکه همچنین روح است. آب همچنین یک شفابخش قادر مطلق به ویژه مقدس است. بنابراین ، تقریباً همه شفابخش و جادوگران آن را با نیازهای متنوعی صحبت می کنند: زیبایی و توجه دیگران ، عشق ، بازپرداخت بدهی ها ، مرگ - بله ، و آنها نیز چنین ترفندهای کثیفی را انجام می دهند. با پیوستن به عنصر آب از کجا شروع می کنید؟ شاید از تأمل ، از تلاش برای یافتن شباهت خاصی در درون خود با سیالیت و تجدید ابدی آن. جای تعجبی نیست که لئو تولستوی متوجه شده است که انسان مانند یک رودخانه است: همیشه یکسان و هر لحظه متفاوت است. و شما باید با این طلسم به عناصر خود متوسل شوید: "دریای شفاف و وسیع ، اولین اصل برای همه موجودات زنده را بزنید ، به من کمک کنید ، بگذارید من طغیانگر را فتح کنم! باش ، حرف من قوی ، سرسختانه است! " همانطور که قبلاً نوشته شده است ، برای رسیدن به نتایج واقعی ، باید روی خودتان سخت تلاش کنید! پشتکار و عزم حتی دانستن نحوه یادگیری تسلط بر جادو ، نباید فکر کنید که بار اول موفق خواهید شد. فقط آموزش های طولانی ، مداوم و با استفاده از تمام توان ذهنی شما در نهایت به نتیجه مطلوب منتهی می شود. دستیابی به هماهنگی با حداقل یک عنصر مهم است. سپس تعامل با دیگر نیروهای طبیعت آسان تر و آسان تر خواهد شد. و قدرت شما واقعاً نامحدود خواهد بود. جادوی سفید و سیاه فرض کنید شما آدم خوبی هستید ، شر را طبق تعریف نمی پذیرید ، می خواهید حدس بزنید ، اما نمی خواهید با نیروهای تاریک مقابله کنید. یعنی شما به نحوه یادگیری جادوی سفید اهمیت می دهید.


⊰چگونه جادوی آتش را توسعه دهیم؟⊱

 
  • تشکر
Reactions: SelmA

ZaHRa

مدیر برتر + نویسنده‌ی برتر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,637
امتیاز واکنش
18,959
امتیاز
373
محل سکونت
` اِغماء
زمان حضور
74 روز 4 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
افسوس ، ما ناامید خواهیم شد. سحر و جادو - و کلمه "جادوگری" مترادف است - فقط یک ، و سیاه یا سفید ، به این بستگی دارد که چه کسی از آن استفاده می کند و برای چه چیزی. با استفاده از آیین ها و توطئه ها ، شفا دهنده ها و شفا دهنده ها ، شمن ها و جادوگران به سمت نیروهای "شیطان" به جهان "آن" روی می آورند. و حتی اگر از نمادگرایی مسیحی استفاده شود - دعاها و نمادها - متون توطئه ها و اقدامات جادوگران خود به دور از اهمیت مذهبی نیستند. از این گذشته ، همه این آیین ها با بت پرستی ، ارتباط با مردگان ، ارواح ، استفاده از انرژی از طرحی کاملاً متفاوت از انسان همراه است. نکته دیگر این است که چرا جادوگر به آنها احتیاج دارد. اگر برای معالجه بیماران ، از بین بردن فساد ، طلسم عشق ، برای بهبود زندگی کسی که برای کمک به او روبرو شده است (اما نه به ضرر دیگران!) - بله ، چنین جادوگری تأثیر مثبتی دارد. در سناریوی متفاوت ، غیبتگر آنقدر کارما را خراب می کند که روحش مجبور به پرداخت همه چیز در بسیاری از تناسخ ها می شود. چه چیزی یاد بگیریم ، چگونه مطالعه کنیم در طول راه ، این سؤال پیش می آید: "اگر فساد ، جادوها ، جادوها و لعنت ها بد باشد ، باید باطن این را بداند ، آیا او به چنین جادوئی احتیاج دارد؟" چگونه یاد بگیرم حدس بزنم - بله ، من باید بدانم! و قادر به در غیر این صورت ، او هرگز مهم نخواهد بود که با چه اشکالی ظاهر شود. بدون دانستن تکنیک طلسم عشق ، نمی توانید آن را حذف کنید. آشنایی تنها با تئوری با گورستان هرگز به بیمار کمک نمی کند جان خود را نجات دهد. و بنابراین در هر مشاغل مرتبط با جهان "آن" اما دانستن به معنای تمرین نیست! شما باید مهارت های خود را فقط بر روی کردار و کردار نیک آراسته کنید. و به هیچ وجه حتی به این فکر نکنید که چگونه به سرعت جادو یاد بگیرید. قضیه آنقدر لطیف و پیچیده ، چند وجهی است که تحمل تحمل آن را ندارد. مثل خدمت به موزه\u200cها. استعدادها و تمایلات در هر نوع فعالیت ، دو نوع نگرش به کار شخص متمایز است: آماتور و جوانب مثبت. برای کسانی که در مورد چگونگی فراگیری مهارت جادوگری فکر می کنند ، اولین مورد غیرقابل قبول است. ا


⊰چگونه جادوی آتش را توسعه دهیم؟⊱

 
  • تشکر
Reactions: SelmA

ZaHRa

مدیر برتر + نویسنده‌ی برتر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,637
امتیاز واکنش
18,959
امتیاز
373
محل سکونت
` اِغماء
زمان حضور
74 روز 4 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
با این حال ، به طور کلی جادوگری نیاز به استعداد شخص ، تمایلات ، یک هدیه ویژه دارد. موتسارت و سالیری تنها در هنر نیستند. اگر شخصی از بدو تولد با چیز مهمی روبرو نشود ، می توانید متون توطئه ها را به صورت قلب به خاطر بسپارید ، به قلب همه پیچیدگی های مراسم جادویی را بدانید ، اما هرگز یک جادوگر واقعی نباشید. سحر و جادو ، تا حد زیادی بیش از هر زمینه دیگر برای اعمال نیروهای و دانش ما ، به فداکاری ، نظم و انضباط ، کار سخت ، مسئولیت و استعداد نیاز دارد. بله ، این یک استعداد با یک حرف بزرگ است. یک مرد دارویی واقعی باید نبوغ موتسارت را با زحمت سالییر ترکیب کند. فقط در این صورت او می تواند به هر چیزی دست یابد. و در آخر ، چند نکته عملی. صحیح ترین روش برای آموزش جادوگری ، یافتن استاد است که می تواند دانش خود را به شما منتقل کند. اینها ممکن است "مادربزرگها" و "پدربزرگهای" روستایی باشند که قدرت خود را به ارث می برند و از نمایندگان در نوع خود به نمایندگان نوع خود (از طریق وراثت) یا سایر جادوگران عملی پیوستند. اطلاعات دست اول و همچنین دروس عملی می تواند یک گنج ارزشمند در راه تسلط بر این علم پیچیده برای شما باشد. و از همه مهمتر ، فقط یک شفا دهنده تمرین به شما می گوید و نه تنها خرد جادویی بلکه به شما می آموزد که در هنگام برخورد با "نیروهای تاریک" خود را از منفی بودن محافظت کنید. طبیعتاً سعی کنید ادبیات تخصصی و ترجیحاً


⊰چگونه جادوی آتش را توسعه دهیم؟⊱

 
  • تشکر
Reactions: SelmA

ZaHRa

مدیر برتر + نویسنده‌ی برتر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,637
امتیاز واکنش
18,959
امتیاز
373
محل سکونت
` اِغماء
زمان حضور
74 روز 4 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
انتشارات را از ابتدای قرن گذشته یا حتی کتابهای قدیمی تر به دست آورید. در آنجا متونی از توطئه ها ، توضیحات آیین ها و آیین ها ، توضیحات در مورد نحوه استفاده از اشیا جادویی ، طلسم ها و غیره پیدا خواهید کرد که چرا دقیقاً کتابهای قدیمی؟ زیرا مطالب آنها نتیجه کار آثار نگارشناسان ، مجموعه داران فولکلور است. در انتشارات مدرن ، چنین اطلاعاتی بسیار مشکوک است. تقویم قمری را یاد بگیرید ، نحوه استفاده از آن را بیاموزید. دعاها را بخوانید ، در متن آنها جستجو کنید ، نمادگرایی مذهبی را مطالعه کنید. سعی کنید افق خود را تا حد امکان گسترش دهید. و همچنین مراقب باشید ، شهود ایجاد کنید ، گوش دهید و به آنچه در اطرافتان می گذرد توجه کنید. هنگامی که فرد مسیر تمرین جادو را طی می کند ، دنیای اطراف او شروع به سرنخ دادن به او می کند. دفترچه راهنما تکنیک های منتشر شده آنلاین جنگیدن جادو معمولاً به دو دلیل کار نمی کنند: اولا ، همه ظرافت ها در مقالات آشکار نمی شود. دوم ورزش کنید جنگیدن جادو فقط پس از یک مدت طولانی آماده سازی روانشناختی شروع به کار کنید. یک وزنه بردار می تواند تکنیک را کاملاً بداند ، اما اگر قدرت نداشته باشد ، قادر به بلند کردن هالتر سنگین نخواهد بود. بنابراین با جنگیدن سحر و جادو - قبل از یادگیری تکنیک های خاص آن ، لازم است بدن و ذهن به درستی آماده شود. در قلب جنگیدن جادو تأثیر انرژی بر بدن انسان نهفته است. برای دستیابی به اثر ، داشتن منابع انرژی لازم و توانایی توسعه یافته برای تجسم ذهنی تصاویر لازم است. این یک تجسم واضح از اندامهای بدن دشمن و تغییراتی است که با آنها اتفاق می افتد و به استاد اجازه می دهد تا اثر مطلوب را بدست آورد. برای جمع آوری منابع انرژی لازم ، از چندین تکنیک اساسی استفاده کنید.


⊰چگونه جادوی آتش را توسعه دهیم؟⊱

 
  • تشکر
Reactions: SelmA

ZaHRa

مدیر برتر + نویسنده‌ی برتر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,637
امتیاز واکنش
18,959
امتیاز
373
محل سکونت
` اِغماء
زمان حضور
74 روز 4 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
اول از همه ، یاد بگیرید که در بحث خالی ، شایعات ، چیزهای بی معنی انرژی ندهید. هر چیزی که توجه شما را لمس کند ، قدرت شما را به خود جلب می کند. تماشای تلویزیون ، به خصوص سرگرمی خالی را محدود کنید. حلقه علایق خود را مرور کنید و از همه چیز اضافی خلاص شوید - یعنی از آنچه می توانید بدون آن انجام دهید. در صورت متوقف کردن هدر دادن آن ، شما قادر به انباشت انرژی نخواهید بود. از مواد محرک - قهوه ، الکل و نوشیدنی های انرژی زا استفاده نکنید. از غذاهای پر از مواد نگهدارنده و سایر مواد افزودنی خودداری کنید. برای تمرین جنگیدن جادو سیگار کشیدن مجاز نیست برای به دست آوردن انرژی از تمرینات تنفسی از زرادخانه یوگس استفاده کنید. انجام کاتا در به اصطلاح "محل قدرت" - قطعه ای از زمین با افزایش پس زمینه انرژی بسیار مفید است. پیدا کردن چنین مکانی آسان نیست ، اما کاملاً ممکن است. تکنیک تجسم را تسلط دهید. قبل از رفتن به رختخواب ، دراز کشیدن ، تمام جزئیات روزی را که زندگی کرده اید به یاد داشته باشید. اگر بازی می کنید ، یاد بگیرید که آنها را با دیدن یک تخته شطرنج و تکه های ذهنی در ذهن خود بازی کنید. این تمرین را می توان در نظر گرفت که وقتی تخته شطرنج را با تمام قطعات به خوبی مشاهده کردید و می توانید یک بازی شطرنج را در ذهن خود بازی کنید. با افزایش سطح انرژی و توسعه توانایی تجسم ، به مطالعه تکنیک های خاص بپردازید جنگیدن جادو - به راحتی می توانید آنها را در اینترنت پیدا کنید. اما به یاد داشته باشید که هر تکنیکی همیشه حداقل دارای سه کلید است. مقالات معمولاً یک یا دو مورد را ارائه می دهند. شما می توانید کلید سوم را فقط از طریق برقراری ارتباط شخصی با استاد و یا با بازگرداندن آن خود یاد بگیرید - حالت دوم فقط در صورتی امکان پذیر است که احساس خوبی برای تمرین داشته باشید و جوهره آن را درک کنید. به اشتراک گذاشتن این: مقالات مرتبط معماهای جالب در مورد آب برای کودکان ؛ معما در مورد آب برای 2 معماهای مربوط به آب برای کودکان کتاب "ضرب المثل ها ، گفته ها ، معماهای مربوط به آب" معماهای مربوط به دنیای آب است سوال شگفت انگیز این است: چرا من حامل آب هستم؟


منبع ؛kvartiraidoma.


⊰چگونه جادوی آتش را توسعه دهیم؟⊱

 
  • تشکر
Reactions: SelmA
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا