خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,738
امتیاز واکنش
6,635
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
کیم جی وونگ (kim ji woong) خواننده و بازیگر کره‌ای در روز ۱۴ دسامبر ۱۹۹۸ در کره جنوبی متولد شد. شهرت اولیه‌ی کیم جی وونگ به خاطر عضویت در گروه کی پاپ INX به عنوان جینام و با حضور در سریال «خون شیرین» (The Sweet Blood) در سال 2021 است.



خوانندگی کیم جی وونگ
کیم جی وونگ در دوران کودکی دوست داشت خواننده شود و به رقصیدن نیز علاقه‌ی زیادی داشت. و بالاخره به همین مسیر نیز افتاد اما وقتی خانواده علاقه و پافشاری کیم جی وونگ را دیدند، قبول کردند و او نیز وارد این حرفه شد.

در ابتدا چندین و چند بار برای خوانندگی آزمون داد. پس از چند آزمون، خیلی نگذشت که مورد استقبال آژانس قرار گرفت و آموزش خود را آغاز کرد.

سپس در سال 2016 با عضویت در گروه INX به عنوان جی‌نام شروع به کار کرد و کم‌کم به علت تیپ و قیافه‌ی جذابش تبدیل به یک آیدل کی‌پاپ (Idol kpop) (خواننده‌ی پاپ در کره جنوبی) شد و در اولین اجرای کی‌پاپ موفق بود. اما یک سال بعد، در سال 2017 INX به علت شرایط ‌پیش‌بینی‌نشده‌، به بازار محلی راه نیافت و سرانجام یک سال بعد، منحل شد و او به آژانس دیگری نقل مکان کرد.
بعدها کیم جی وونگ متوجه شد که شاید برایش مناسب باشد که حرفه‌ی دیگری را تجربه کند. لذا سراغ بازیگری رفت.



اولین حضور کیم جی وونگ جلوی دوربین
در سال 2020 به عنوان یک شرکت‌کننده برای یک برنامه تلویزیونی به نام Burn Up: Challenge to Billboard ظاهر شد.



بازی کیم جی وونگ در سریال خون شیرین
یک سال بعد، در سال ۲۰۲۱ در سریال کرده‌ای و درام «خون شیرین» (The Sweet Blood) به کارگردانی ها هان می و نویسندگی هوانگ دا سول، در نقش اول و اصلی یون چی وو (یک خون‌آشام خوش‌تیپ) حضور یافت.

داستان سریال درباره خون‌آشام‌ها در قرن 21 است که به جای گازگرفتن انسان‌ها از مشروبی مخصوص تغذیه می‌کنند که از کیسه‌های اهدای خون تهیه شده است.



شهرت و محبوبیت کیم جی وونگ
در سال ۲۰۲۱ با بازی در فیلم دلهره‌آور The Recon (با نام اصلی Susaekja) و در نقش یو سانگ تائه، به شهرت و محبوبیت زیادی دست یافت.



سال ۲۰۲۲ و اوج‌ شهرت کیم جی وونگ
کیم جی وونگ در سال ۲۰۲۲ با بازی در مینی‌سریال چینی رمانتیک و جوان‌پسند «دروغ نگو، رِهی» (Don’t Lie, Rahee) در نقش سئول هو وون شهرتش افزون‌تر از قبل می‌شود. این مینی‌سریال مجموعه‌ای نسبتاً ساده و در عین حال جذاب است؛ با کلیشه‌های قابل پیش‌بینی فراوان.

در همین سال در فیلم کوتاه فانتزی و عاشقانه‌ی Kisable Lips نیز در نقش کیم جون هو ظاهر شده است. داستان فیلم، یک عاشقانه شیرین و خونین بین جون هو، (خون آشامی که مسیر انقراض را طی می‌کند) و مین هیون (انسانی با خون پاک) است.


خلق و خوی و ویژگی‌های کیم جی وونگ
کیم جی وونگ همواره می‌خواهد از همه چیز سر در بیاورد و هرگز از کشف هر چیزی که او را هیجان‌زده می کند خسته نمی‌شود. به همین خاطر خیلی اهل ریسک است. و به همین خاطر بود که دنبال بازیگری رفت و نیز به همین علت بود که بعد از نخستین اجرای خود با INX در سال 2016 از آن راضی نبود.

کیم جی وونگ واقعاً آدم بامزه‌ای است و عاشق شوخی‌کردن است. او اعتماد به نفس بالایی دارد و می‌تواند خیلی بی دردسر برقصد؛ تا آن‌جا که سلاح مخفی‌اش به عنوان یک بازیگر، رقص و اعتماد به نفس او است. او دوست دارد یک آکادمی رقص تاسیس کند.

کیم جی‌ وونگ انعطاف بدنی خوبی دارد. لذا خودش معتقد است که برای بازی در یک فیلم یا سریال اکشن مناسب است.


منبع: سلام سینما


بیوگرافی کیم جی وونگ | بازیگر

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا