خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Z.A.H.Ř.Ą༻

مدیر ارشد رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر ارشد انجمن
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
16/10/20
ارسال ها
1,721
امتیاز واکنش
41,494
امتیاز
418
محل سکونت
رمان ۹۸
زمان حضور
293 روز 10 ساعت 47 دقیقه
نویسنده این موضوع
روایتی سراسر از عشق و دلهره‌ی لحظات فقدان! کتاب زیبای گمشده اثر خواندنی ایمی هارمون داستان عشق و دلدادگی،‌ از‌دست‌‌دادن و دوستی را روایت می‌کند که شما را میان سطر‌به‌سطر خود غرق می‌کند. در این کتاب داستان عشق میان دختری معمولی به نام فرن و پسری زیبا به نام آمبروز را می‌خوانید که با اتفاقات تلخ و شیرین زیادی همراه است. اثر نامبرده توانسته عنوان پرفروش‌ترین کتاب USA Today را از آن خود سازد.
زیبایی، برای آن کس که از آن بهره دارد، شبیه به گوهری است که در هر لحظه همراه اوست. با سلول‌به‌سلول وجودش آن را دربرمی‌گیرد و هرگز اجازه نمی‌دهد کوچک‌ترین خط‌وخالی روی آن بیفتد. همین زیبایی برای آنانی که مقدار کمتری از آن را در اختیار دارند، شبیه به یک شانس است! شانسی که تقریباً رسیدنشان به زیبارویان را به آمار و احتمالات وابسته می‌کند. اما چه کسی از آینده خبر دارد؟ چه کسی می‌تواند بگوید که زیبایی تا چه زمانی باقی می‌ماند و یا تا کدامین روز دل دو عاشق را در پیوند با یکدیگر حفظ می‌کند؟
کتاب زیبای گمشده اثر ایمی هارمون روایت ساده و بسیار زیبایی از عشق، زیبایی، فقدان و ازدست‌دادن است. هارمون در این کتاب داستان شهر کوچکی را تعریف می‌کند که در آن پنج مرد جوان به جنگ می‌روند و تنها یک نفر از آن‌ها باز می‌گردد. اتفاقی که آغاز یک فقدان جمعی‌ست و ازدست‌دادن هویت را به دنبال دارد. داستان از آنجایی آغاز می‌شود که فرن سیزده ساله، شیفته‌ی رمان‌های عاشقانه و البته زیبایی بی‌نظیر آمبروز می‌شود و همین اتفاق دلداگی عمیقی را در قلب او ایجاد می‌کند. این در حالی است که فرن اعتقاد دارد که محال است در قلب چنین انسان زیبایی جای گیرد؛ تا زمانی که یک رخداد ناگهانی، همه‌چیز را تغییر می‌دهد.
قصه‌ی عشق پسر جوان، جنگجو و خسته‌ای را می‌خوانید به دختری معمولی دل باخته است. اتفاقی که به یک دوستی منجر می‌شود و بر دلهره‌ی رسیدن و نرسیدن پیروز می‌شود. با شنیدن این رمان عاشقانه‌ی متفاوت، در برابر مفهوم جدیدی از عشق و دوست داشتن، از دست دادن و رها کردن، ترسیدن و شجاعت قرار می‌گیرید که ذهن و روح شما را به چالش می‌کشد.
کتاب زیبای گمشده برای چه کسانی مناسب است؟
این کتاب را به همه‌ی طرفداران داستان‌ها و رمان‌های عاشقانه‌ی خارجی پیشنهاد می‌کنیم.
نکوداشت‌های کتاب زیبای گمشده
- اثری کاملاً طلسم‌کننده، دلخراش، احساسی و قدرتمند! (Totally Booked Blog)
- این قوی‌ترین کتابی است که من تابه‌حال خوانده‌ام. (Holly Kelly, author of Rising)
- زیبای گمشده یک اثر تلخ و شیرین، روشنگر و زیباست که قلبم را حتی در قسمت‌های غم‌انگیز داستان، روشن کرد و هرگز آن را فراموش نمی‌کنم. (Maryse's Book Blog)
- همه باید این کتاب را بخوانند. این کتاب، داستانی فراموش‌نشدنی را روایت می‌کند که در قلب شما فرو می‌رود و نمی‌توانید آن را رها کنید. (Aestas Book Blog)


معرفی کتاب زیبای گمشده | ایمی هارمون

 
  • تشکر
Reactions: MARIA₊✧
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا