خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Z.A.H.Ř.Ą༻

مدیر ارشد رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر ارشد انجمن
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
16/10/20
ارسال ها
1,830
امتیاز واکنش
43,280
امتیاز
418
محل سکونت
رمان ۹۸
زمان حضور
293 روز 10 ساعت 47 دقیقه
نویسنده این موضوع
معرفی کتاب خانواده‌ای نه چندان خوشبخت
فِرِد و شیلا، پدر و مادر خانواده‌ای ثروتمند هستند که در شب عید پاک به‌ طرز وحشیانه‌ای به قتل می‌رسند. اما عجیب اینکه این اتفاق چندان فرزندانشان را غافلگیر نکرده. کتاب خانواده‌ای نه چندان خوشبخت، نوشته‌ی شاری لاپنا، از جمله پرفروش‌ترین‌ کتاب‌های نیویورک‌تایمز است که مثل بسیاری از رمان‌های جنایی این نویسنده با استقبال بالای مخاطبان و منتقدان مواجه شده . درباره‌ی کتاب خانواده‌ای نه ‌چندان خوشبخت
فِرِد و شیلا، زن و شوهر ثروتمندی هستند که به‌همراه فرزندانشان در خانه‌ای مجلل در بِرکِن‌هیل نیویورک زندگی می‌کنند. البته ثروت هنگفت آن‌ها هیچگاه باعث نشده فرزندانشان احساس خوشبختی کنند. این مسئله بیش از هر چیز به رفتارهای آزارجویانه‌ی «فِرِد مرتون»، پدر خانواده، برمی‌گردد. بنابراین حتی دورهمی شب عید پاک نیز نمی‌تواند آنها را یک خانواده‌ی واقعی جلوه دهد. تا اینکه درست پس از صرف شام شب عید، قتل فجیعی اتفاق می‌افتد و پدر و مادر خانواده به‌طرز نامعلومی کشته می‌شوند. در رمان خانواده‌ای نه چندان خوشبخت (Not a Happy Family)، نوشته‌ی شاری لاپنا (Shari Lapena) خواهید خواند که این قتل مبهم و رازآلود چگونه اتفاق افتاده و علت رفتارهای عجیب فرزندان خانواده چه می‌تواند باشد؟
اما واضح است که در این خانه رازی وجود دارد که ممکن است به‌همراه مردگان دفن شده باشد؛ مردگانی که سرنوشتی برخلاف آنچه انتظار می‌رفت پیدا کرده‌اند و این غیر منتظره بودن می‌تواند در رد پای وقایع گذشته‌شان دنبال شود. سوال مهم این است که آیا ممکن است فرزندان مقتولین، در این ماجرا دخیل باشند یا خود نیز یکی از قربانیان بعدی قاتل خواهند شد؟
رمان های تریلر ازجمله ژانرهای پرطرفدار ادبیات داستانی هستند که ترس، خشونت و معما از عناصر تشکیل‌دهنده‌ی روایتشان به‌شمار می‌رود. در اینگونه آثار با داستانی پرتعلیق و دارای کشمکش‌های گوناگون هستیم که وقایع موجود در آن در هاله‌ای از ابهام اتفاق می‌افتد. شاری لاپنا، از نویسندگان حرفه‌ای این ژانر است که اغلب آثارش با اقبال بسیاری از سوی طرفدارای رمان‌های تریلر روبه‌رو شده است.
نکوداشت‌های کتاب خانواده‌ای نه ‌چندان خوشبخت
کتابی با فصل‌های کوتاه که سبب می‌شود مشتاقانه به سراغ این اثر لاپنا بروید. (واشینگتن پست)
مانند کتاب‌های پرفروش قبلی او یک خانواده‌ی شاد به کابوس دچار می‌شوند. (مجله‌ی نیویورک‌تایمز)
یک داستان خانوادگی همراه با تعلیق و پیچش‌های داستانی فراوان. این کتاب تا آخرین صفحه شما را وادار به حدس زدن می‌کند. (پائولا هاوکینز)
شاری لاپنا با کتاب خانواده‌ای نه‌چندان خوشبخت بار دیگر نشان داد که به بهترین شکل، توانایی ایجاد فضایی آکنده از تعلیق را برای خواننده‌ی خود دارد. (یو‌اس‌ای‌تودی)
این کتاب طرفداران تریلر را خوشحال می‌کند! شاری لاپنا با کتاب دیگری بازگشته که وادارتان می‌کند هرآنچه را در مورد شریک زندگی خود می‌بینید، زیر سوال ببرید. (Book Riot)
کتاب خانواده‌ای نه ‌چندان خوشبخت مناسب چه کسانی است؟
علاقمندان به ژانر جنایی و هیجانی، خصوصاً کسانی که طرفدار آثار شاری لاپنا هستند، از خواندن این رمان او لـ*ـذت خواهند برد.


معرفی کتاب خانواده‌ای نه چندان خوشبخت | شاری لاپنا

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا