خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ZaHRa

مدیر برتر + نویسنده‌ی برتر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,637
امتیاز واکنش
18,882
امتیاز
373
محل سکونت
` اِغماء
زمان حضور
74 روز 3 ساعت 40 دقیقه
نویسنده این موضوع
به زحمت میتوان نمونه‌ای از یک کودک را مثال زد که توسط حیوانات وحشی بزرگ شده باشد و در بازگشت به جامعه انسانی بتوانند کاملا با روش‌های بشری خوی بگیرند. تحقیقات نشان میدهد که این دسته از انسان‌ها با محیط حیوانی خویش سازگاری بیشتری دارند و زندگی برایشان در بین حیوانات وحشی لذتبخش‌تر از جوامع انسانی است، نحوه یادگیری در این نوع از انسان‌ها بمراتب کندتر از سایر افراد معمولی بوده و چندتائی از ان‌ها هم که قادر به ادای چند کلمه شده اند، بدون استثناء از ان‌ها برای ابراز ترجیحشان از خانه حیوانی خویش نسبت به خانه فعلی بشری استفاده کرده اند.

من اگر بخواهم نام تمام انسانهائی که توسط حیوانات بزرگ شده را بیان کنم چندین مطلب کسل کننده خواهد شد. اما مشهورترین ان‌ها کسی است بنام “رامو ” که توسط ماده گرگی بزرگ شده و در اجتماع ان‌ها زندگی کرده و جالب اینجاست که این اجتماع او را پذیرفته، او بصورت چهار دست و پا راه میرود و سرعت بسیاری دارد.

برای او دریدن و پاره پاره کردن یک تفریح است، او از قوء بویائی بسیار قوی برخوردار است. او را هنگامیکه اسیر کردن مثل یک گرگ درنده زوزه می‌کشید و از گوشه‌های چشمانش اشک میریخت و با پنجه هایش بر میله‌های قفس می کشید.


[گرگینه‌ها از کجا آمده اند؟!]

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH

ZaHRa

مدیر برتر + نویسنده‌ی برتر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,637
امتیاز واکنش
18,882
امتیاز
373
محل سکونت
` اِغماء
زمان حضور
74 روز 3 ساعت 40 دقیقه
نویسنده این موضوع
این گوشه‌ای از واقعیت “رامو ” است که در روزنامه‌های ان زمان بچاپ رسید. در شهر ” لانکای ” هندوستان پسر بچه‌ای که مشهور به رامو پسر گرگ شده بود بدرود حیات گفت: سرگذشت رسمی او از زمانی اغاز می‌شود که کارگران وی را در یک واگن قطار در یک روز صبح سال ۱۹۵۴ در حالیکه در گوشه‌ای کز کرده بود پیدا کردند او برهنه وکثیف بود و قادر به تکلم و نوشتن هم نبود و این مجموعه خصوصیات شامل حال گرگ‌ها هم می‌شود شاید بهمین خاطر بود که چنین قلمداد شد گرگ‌ها او را بزرگ کرده اند و بعد در اقدامی مدبرانه با این فکر که بهتر است در میان همنوعانش رشد کند او را در یک واگن قطار قرار دادند رامو از خوردن غذا‌هایی که در جلویش می‌گذاشتند امتناع میکرد و دانشمندان پی بردند که وقتی از او خواسته میشود تا حمام بگیرد به سختی مقاومت میکرد. رامو در برابر معالجاتی که توسط مقامات بیمارستانی برای بازگردان وی به انچه که تمدن خوانده میشود به مقاومت پرداخت و تا زمان مرگش هم این مقاومت ادامه داشت.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


[گرگینه‌ها از کجا آمده اند؟!]

 
  • تشکر
Reactions: YeGaNeH
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا