خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Z.a.H.r.A☆

نویسنده‌ی برتر رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
  
عضویت
19/7/21
ارسال ها
1,349
امتیاز واکنش
9,319
امتیاز
333
محل سکونت
Otherworld
زمان حضور
166 روز 12 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
جادوگر به طور کلی می تواند هر نوع فعالیت مافوق طبیعی و یا جادویی داشته باشد( اسم کلی) تقریبا تمام جادوگران دارای یک وسیله ( شمشیر بیشتر چوب یاعصا) بوده اند که از آن به عنوان Medium(واسط) برای انتقال قدرت جادویی خود استفاده می کردند بعضی از جادوگران هم بخشی یا تمام قدرتشان در عصا و یا چوب جادوییشان بوده است. همچنین خواندن ورد نیز خصوصیاتی هست که تقریبا تمام جادوگران داشته اند. نکته ای را که لازم است اضافه کنم این است که هیچ کدام از این تعاریف صد در صد نیستند و داستان هایی بودند که سنت شکنی کردند. مثل بانشی مرد در بعضی داستان ها و یا میج هایی که گوی بلورین داشتند و ... ولی عموما داستان نویسان به این تعاریف قدیمی احترام می گذارند.


انواع جادوگران


Mage: استفاده از نیروهای جادویی به صورت وِیژوال (قابل دید) بیشتر در اساتیر Mage ها دارای برج بودند و از آنجا بر مردم نظارت می کردند .عاقل و عموما خوب بودند بیشترین نیرویی که از آنها نام برده شده آذرخش بوده است.Mage ها همچنین در بعضی داستان ها بر عوامل طبیعی مثلا باد کنترل داشته اند.
Necromancer: طبق اکثر داستان ها در ابتدا Mage بوده اند ولی با شنیدن ندای یک نیروهای سیاه(Dark) و یا یک جادوگر قوی تر سیاه به سمت نیروهای بدی کشیده شده اند تا آنجایی که تحقیق کردم تمام نکرومنسر ها از نیروهای دارک استفاده می کردند و اصولا شخصیت منفی داشته اند. در عکس هایی که از نکرومانسر ها کشیده شده همیشه کتاب وردهای جادویی خود را نیز همراه داشته اند که بسیار هم بزرگ بوده است.


دسته بندی جادوگران

 
  • تشکر
Reactions: MaRjAn و Mahla_Bagheri

Z.a.H.r.A☆

نویسنده‌ی برتر رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
  
عضویت
19/7/21
ارسال ها
1,349
امتیاز واکنش
9,319
امتیاز
333
محل سکونت
Otherworld
زمان حضور
166 روز 12 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
Sorcerer: این گروه از جادوگران اکثرا در داستان ها دارای گوی بلورین بوده آینده را پیشگویی کرده و کیمیاگری نیز می کردند( نه به صورت وسیع فقط در بعضی داستان ها گفته شده است) معمولا شخصیت مثبت داشته اند و نیروهایی مانند خواندن فکر و یا کنترل اشیاء نیز داشته اند.نیروهای این جادوگران بیشتر به صورت غیر وِیژال بوده و اعمال جادوگری آنها نور و یا اثر قابل رویتی نداشته. خواندن آینده از روی ستارگان نیز از جمله توانایی هایی بوده که سورسررها داشته اند و در داستان ها به آن اشاره شده است. در تصاویر همیشه با کلاه نوک تیز و لباس و یا کلاهی با عکس ستاره و ماه ترسیم شده اند.

alchemist: این گروه همانطوری که از اسمشان پیدا است کیمیاگر هستند و قدرتشان در استفاده از معجون ها و یا مواد جادویی بوده است. همچنین تبدیل ماده ای به ماده ای دیگر چیزی است که به کرات در داستان ها از آن به عنوان کار اصلی کیمیاگران نام برده شده .

ٌWitch: (ساحره) جادوگر زن آن هم با قدرت های بد و سیاه ولی در بعضی از داستان ویچ مرد هم داشته ایم( ارباب حلقه ها) و همچنین به ندرت در بعضی از داستان ها ویچ ها دارای شخصیت خوب بوده اند. در قصه های کودکانه همیشه ویچ ها سوار بر جارو بوده اندو لباس سرتاسر سیاه و کلاه سیاه نوک تیز داشته اند. در اساتیر خود ما هم به صورت پیرزن خمره سوار وجود داشته اند.


دسته بندی جادوگران

 
  • تشکر
Reactions: MaRjAn و Mahla_Bagheri
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا