خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Z.a.H.r.A☆

نویسنده‌ی برتر رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
  
عضویت
19/7/21
ارسال ها
1,349
امتیاز واکنش
9,311
امتیاز
333
محل سکونت
Otherworld
زمان حضور
166 روز 11 ساعت 8 دقیقه
نویسنده این موضوع
به نام هو

میتوان در مورد انواع جادوگران به دو صورت بحث کرد: اول جادوگران دنیای واقعی دوم جادوگران دنیای تخیلی.

دسته دوم که بسیارند و از دید هرکس و هر کتاب میشود بررسی کرد اما من میخواهم در مورد انواع جادوگران واقعی صحبت بکنم:

1.Witch یا Wiccan : معمولا به جادوگران سنت ماه(2) اطلاق میشود که سنتی زنانه است و در آن از طریق مراسم و اوراد ویژه و اسرار محبوس شده در زمان، شاگردان را آموزش میدهند. دوستی میگفت wiccan ها جادوگرانی هستند که تنها کارهای خوب انجام میدهند اما من تاییدش نمیکنم. کتابی دارند که همه ی اسرار و جادو هایشان را درآن مینویسند، ستاره ای 5 پر بر آن نقش کرده و کتاب سایه ها می نامندش.

2.warlock : جادوگرانی که عهد شکنند و به اعتماد کاون(1) خیـ*ـانت کرده اند. در این نوع جادوگران جنسیت خاصی مطرح نیست.

3 Sorcerer : جادوگران ذاتی یا خیال پرداز. من شخصا آن را ساحر ترجمه میکنم. این نوع جادوگران از قوه ی تخیل زیادی برخوردارند و بدون آموزش یا تحصیل جادو قادرند نیروهایی طبیعت را کنترل کرده و کارهایی انجام دهند که از دید انسان عادی غیر ممکن است. کتاب یا چیزی مکتوب ندارند و قابلیت تبادل اطلاعات با سایر سرسرر ها را هم ندارند.

4.Wizard : این جادوگران افرادی هستند که سال ها وقتشان را صرف مطالعه و تحقیق در علوم مختلف جادوگری و متون کهن کرده اند، کتاب جادو و طلسم دارند و میتوانند با یکدیگر تبادل اطلاعات کنند. (هر چند که هری پاتر و همه ی مطالبش در مورد جادو دروغ و نادرست است اما برای ویزارد میتوان هری پاتر را مثال آورد.)

5.Mage : استاد جادوگری، خصوصا در آیین ها و تشرفات. این جادوگران ترجیح میدهند به جای ابزار جادو از ذهن، توانایی و روح بهره ببرند.

6.Necromancer : جادوگران دنیای مردگان، کسانی که از طریق ارتباط با ارواح و دنیای مردگان کسب نیرو میکنند، نسل این جادوگران به علت قدرت بی حدشان و شاید پلیدیشان نابود شده، امروزه میتوان مدیوم ها را بازماندگان آنها به شمار آورد.

7.Druid : اساتید توازن و هماهنگی با طبیعت، در جنگل زندگی میکردند و از طبیعت نیرو میگرفتند، اجدادشان به سلت ها باز میگردد. در مورد اینکه هنوز وجود دارند یا نابود شده اند اطلاعی ندارم اما مراسم و آئین های آنها توسط چند گروه New Age تمرین میشود.

منبع:آردا


انواع جادوگران

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: MaRjAn و Mahla_Bagheri
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا