خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Z.a.H.r.A☆

نویسنده‌ی برتر رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
  
عضویت
19/7/21
ارسال ها
1,349
امتیاز واکنش
9,319
امتیاز
333
محل سکونت
Otherworld
زمان حضور
166 روز 12 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
به نام هو

میتوان در مورد انواع جادوگران به دو صورت بحث کرد: اول جادوگران دنیای واقعی دوم جادوگران دنیای تخیلی.

دسته دوم که بسیارند و از دید هرکس و هر کتاب میشود بررسی کرد اما من میخواهم در مورد انواع جادوگران واقعی صحبت بکنم:

1.Witch یا Wiccan : معمولا به جادوگران سنت ماه(2) اطلاق میشود که سنتی زنانه است و در آن از طریق مراسم و اوراد ویژه و اسرار محبوس شده در زمان، شاگردان را آموزش میدهند. دوستی میگفت wiccan ها جادوگرانی هستند که تنها کارهای خوب انجام میدهند اما من تاییدش نمیکنم. کتابی دارند که همه ی اسرار و جادو هایشان را درآن مینویسند، ستاره ای 5 پر بر آن نقش کرده و کتاب سایه ها می نامندش.

2.warlock : جادوگرانی که عهد شکنند و به اعتماد کاون(1) خیـ*ـانت کرده اند. در این نوع جادوگران جنسیت خاصی مطرح نیست.

3 Sorcerer : جادوگران ذاتی یا خیال پرداز. من شخصا آن را ساحر ترجمه میکنم. این نوع جادوگران از قوه ی تخیل زیادی برخوردارند و بدون آموزش یا تحصیل جادو قادرند نیروهایی طبیعت را کنترل کرده و کارهایی انجام دهند که از دید انسان عادی غیر ممکن است. کتاب یا چیزی مکتوب ندارند و قابلیت تبادل اطلاعات با سایر سرسرر ها را هم ندارند.

4.Wizard : این جادوگران افرادی هستند که سال ها وقتشان را صرف مطالعه و تحقیق در علوم مختلف جادوگری و متون کهن کرده اند، کتاب جادو و طلسم دارند و میتوانند با یکدیگر تبادل اطلاعات کنند. (هر چند که هری پاتر و همه ی مطالبش در مورد جادو دروغ و نادرست است اما برای ویزارد میتوان هری پاتر را مثال آورد.)

5.Mage : استاد جادوگری، خصوصا در آیین ها و تشرفات. این جادوگران ترجیح میدهند به جای ابزار جادو از ذهن، توانایی و روح بهره ببرند.

6.Necromancer : جادوگران دنیای مردگان، کسانی که از طریق ارتباط با ارواح و دنیای مردگان کسب نیرو میکنند، نسل این جادوگران به علت قدرت بی حدشان و شاید پلیدیشان نابود شده، امروزه میتوان مدیوم ها را بازماندگان آنها به شمار آورد.

7.Druid : اساتید توازن و هماهنگی با طبیعت، در جنگل زندگی میکردند و از طبیعت نیرو میگرفتند، اجدادشان به سلت ها باز میگردد. در مورد اینکه هنوز وجود دارند یا نابود شده اند اطلاعی ندارم اما مراسم و آئین های آنها توسط چند گروه New Age تمرین میشود.

منبع:آردا


انواع جادوگران

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: MaRjAn و Mahla_Bagheri
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا