خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
اکثر دختر های جوان و خانم ها علاقه مند هستند که یک گردنبند مروارید در صندوق جواهرات خود داشته باشند. مروارید یکی از با ارزش ترین و کمیاب ترین سنگ های ارزشمند و قیمتی به حساب می آید. گردنبند های مروارید بستگی به سایز و رنگ مروارید دارد و انواع مختلفی مانند گردنبند مروارید ریز، گردنبند مروارید بلند ، کوتاه و دست ساز دارد.

انوع مدل گردنبند مروارید سیاه
گردنبند مروارید جزو جواهرات کلاسیک است که برای هر مهمانی و مجلس مناسب است . زیبایی گردنبند مروارید و درخشش آن چشم ها را به خود خیره می کند و خانم ها می توانند این گردنبند را در مجالس رسمی و غیر رسمی و تمام مهمانی ها استفاده کنند.

گردنبند مروارید را با چه جواهراتی ست کنیم؟
ست کردن گردنبند مروارید با سایر جواهرات کمی سخت است ، بهتر است شما به همراه گردنبند مروارید از جواهراتی استفاده کنید دارای سنگ های زینتی هستند و رنگ این سنگ ها را به گونه ای انتخاب کنید که مطابق با رنگ مروارید گردنبندتان باشد. برای جلوه ی بیشتر گردنبندتان بهتر است از گوشواره های اشکی یا میخی برای همخوانی بیشتر آن با گردنبندتان استفاده کنید.



اگر گردنبند مروارید چند رشته ای را انتخاب می کنید ، توصیه می کنیم ظاهر خود را با گوشواره های ساده مانند گل میخ های مروارید متعادل کنید. این ظاهری ساده‌تر را ارائه می‌دهد و تضمین می‌کند که جواهرات شما بر لباس شما غلبه نمی‌کنند. همین امر در مورد دستبندها و گردنبندهای درشت نیز صدق می کند یکی را به عنوان نقطه کانونی انتخاب کنید.



برای ایجاد یک ترکیب لایه‌بندی مدرن و مد روز مروارید خود را با یک زنجیره طلایی دانه درشت دیگر یا زنجیرهای نامتناسب با طول‌ها و بافت‌های مختلف برای آن شیک و جذاب جلوه‌ کند ترکیب کنید.

اگر شما خانم های عزیز علاقه مند هستید که گردنبندتان درخشش بسیاری داشته باشد و خاص تر از قبل به نظر برسد بهتر است لباس های رنگ تیره مانند قهوه ای، مشکی، سورمه ای و... بپوشید. لباس های مجلسی با یقه ی باز هم جلوه و درخششی گردنبند مروارید را بیشتر کند.

منبع: بیتوته


ست کردن گردنبند مروارید

 
  • تشکر
Reactions: . faRiBa .
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا