خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
ازدواج با بیماران سادیسمی یکی از سخت ترین روابطی است که ممکن است یک نفر تجربه کند.
سادیسم یا میل به آزار دادن، یکی از اختلالات روانی است که به سلامت فرد و دیگران آسیب می رساند. شخصیت های سادیسمی معمولا پرخاشگر بوده و به خشونت متوسط می شوند و عموما به دنبال هیجانات همراه با خشونت هستند و میل **** بالایی دارند.



بیماری های روانی از جمله سادیم از ابتدا درون افراد وجود ندارد و در اثر شرایط ناخوشایند محیطی و خانوادگی بوجود می آیند از جمله : تربیت غلط ، مشکلات زندگی ، سختی های دوران کودکی مثل شکنجه شدن یا کتک خوردن ، والدین نامهربان ، دیدن تناقض رفتاری در والدین فقر و غیره میتواند عامل بروز بیماری های روحی باشد.



معمولا همه از دست کنایه ها ، زخم زبانها ، کتک ها ، آزارهای روحی و جسمی فرد سادیسمی در حال فرار هستند. حتی برخورد چند ساعته با چنین افرادی سخت است چه برسد به ازدواج با بیماران سادیسمی.



علایم سادیسم
افرادی که دائما به دنبال تحقیر ، تمسخر و آزاد دیگران هستند و از آن لـ*ـذت می برند، به بیماری سادیسم دچار شده اند. برخی از علایم افراد سادیسمی عبارتند از :

- بازگو کردن رازهای دیگران برای آسیب رساندن به آنها .

- تلاش برای این که نشان دهند دیگران کار غلط انجام می دهند.

تلاش برای آسیب زدن به دیگران

- دزدی کردن

- دو به هم زنی


چگونه با همسر سادیسمی کنار بیاییم؟

 

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
ازدواج با بیماران سادیسمی
اگر تصمیم به ازدواج با فردی که گرفته اید که نشانه های سادیسم را در او می بینید ولی به نظرتان به قدری شدید نیست که برایتان آزار دهنده باشد یا اگر در صورتی که قبل از ازدواج متوجه رفتار سادیسمی همسرتان نشده اید یا این که به امید تغییر رفتارش و قولهایی که به شما داده ، با او ازدواج کرده اید و تمایل به ادامه رابـ*ـطه تان دارید برای کاهش آسیب های رفتار سادیسمی همسرتان و بهبود رفتار های او باید صبر و حوصله زیادی داشته باشید و در کنار مشاوره گرفتن ، سـ*ـیاست های رفتاری زیر را به کار بگیرید.



بیمار سادیسمی با آزار دادن ، مخالفت کردن ، لجبازی ، خودمحوری و خودخواهی زندگی را برای خود و اطرافیان به خصوص همسرش دردناک میکند.

فرد سادیسمی بیمار است و هدفش از آزار ، کنایه و تمسخر آسیب رساندن به شخص شما نیست بلکه از این کار احساس رضایت و خوشنودی درونی پیدا میکند و در واقع برای ارضای روح و روان خود دیگران را آزار می دهد.

کنترل احساسات
فرد سادیسمی به شدت به خودش شک و تردید دارد ، احساس خجالت یا عصبانیت میکند و حس میکند دیگران به او خیـ*ـانت می کنند و درباره رفتارشان احساس گنـ*ـاه هم دارند ولی شما نباید چنین احساسی به همسرتان داشته باشید باید مشکلش را از دورن قبول کنید و بپذیرید که او بی گنـ*ـاه است و فقط به یک بیماری مبتلا شده تا بتوانید قدرت کنترل احساستان را بدست بگیرید.



به او نشان دهید میتواند تغییر کند
امید به تغییر بخش مهمی از درمان بیماران سادیسمی محسوب می شود. به همسرتان بادآورید کنید که میتواند بخش های تاریک شخصیتش ر بهبود دهد و امید زیادی برای بهبودی او وجود دارد و این شکلات به دلیل شریط محیطی ناخوشایند زندگی اش بوجود آمده و ربطی به ذات و وجود خودش ندارد.



خودتان را امتحان کنید
قبل از ازدواج با یک بیمار سادیسمی باید خودتان را امتحان کنید ، بیماران سادیسمی نیمتوانند تشخیص بدهندکه طرف مقابل دقیقا چه احساس و نیتی دارد مصلا در حال تحمل کردن است یا نادیده گرفتن و انکار کردن یا دور زدن.

اگر میخواهید با یک بیمار سادیسمی ازدواج کنید باید خودتان را بسنجید که آیا میتوانید مشکلات ارتباط با او را درک کنید یا خیر . مزایا و معایب ازدواج با این فرد را روی کاغذ بنویسید و ببینید اصلا ارزش صرف کردن زندگیتان را دارد؟



مرزبندی مشخص داشته باشید
در ارتباط با یک فرد سادیسمی باید مرز بندی مشخصی داشته باشید و باید یاد بگیرید چطور با رفتار سادیسمی او مواجه شوید بنابراین برای داشتن تعامل مثبت با چنین فردی باید محدوده های خودتان را مشخص کنید مثلا زمانی که رفتار بد فرد سادیسمی بر او غلبه کرده و دچار خشونت شده باید بدانید که به او نزدیک نشوید و جر و بحث نکنید.


چگونه با همسر سادیسمی کنار بیاییم؟

 

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
صبوری لازمه ازدواج با بیماران سادیسمی است
از کنایه و نیش زبان زدن به فرد سادیسمی اجتناب کنید ، زمانی که فرد سادیسمی ببیند که رفتارش باعث اذیت شدن شما نمی شود دیگر برای آزار شما زمان نمی گذارد و متوجه می شود کارش بی فایده است.



شما باید صبر خود را بالا ببرید و به وجود ارزشمند خود اطمینان داشته باشید و تمسخرها ، کنایه ها و آزار او را جدی نگیرید و درصدد جبران آزار دادنش نباشید.

همسر سادیسمی شما به خوبی میتواند متوجه شود که شما قصد آزار دادن و مقابله به مثل ندارید و به فکر درمان می افتد.



طبیعی رفتار کنید
اگر بتوانید جلوی واکنش های احساسی خود را بگیرید و طبیعی رفتار کنید، بیمار سادیسمی دلیلی برای تکرار کارش نخواهد داشت. از آنجا که بیماران سادیسمی لجباز هستند به هیچ عنوان سعی نکنید به او بفهمانید که بیمار است چون قبول نخواهد کرد.



در جلسات مشاوره شرکت کنید
اگر به تنهایی نیمتوانید از پس همسر سادیسمی تان برآیید و رفتارهایش برایتان ناشناخته است و عکس العمل مناسبی برای مقابله با آنها نمی شناسید حتما از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید. میتوانید به تنهایی یا با هم در جلسات مشاوره شرکت کنید و آگاهی خود و همسرتان را در این زمینه بالا ببرید.

بیماری سادیسم باید درمان شود در غیر این صورت پیشرفت کرده و باعث می شود شخص دست به شکنجه جسمی ، دزدی ، قتل و غیره بزند.

منبع: بیتوته


چگونه با همسر سادیسمی کنار بیاییم؟

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا