خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,437
امتیاز واکنش
51,307
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
تعبیر خواب جراحی به روایت کتاب سرزمین رویاها
در یک عمل جراحی شرکت کردن: اشاره به روابط غمناک، یا یک ضربه سخت سرنوشت دارد.
خود تحت عمل جراحی قرار گرفتن: قول کمک دیگران جهت رهایی از گرفتاری مالی را می دهد.
تعبیر خواب جراحی به روایت آنلی بیتون
دیدن پزشک جراح در خواب، نشانه آن است که از طرف دشمنانی که تقریباً همکار هستند، تهدید خواهید شد.
اگر دختری چنین خوابی ببیند، نشانه آن است که از واقعه ای تلخ متأثر و اندوهگین خواهد شد.
تعبیر خواب جراحی به روایت سایر معبرین
دیدن عمل جراحی در خواب بیانگر موارد ناخواسته ای است که خود را در زندگی از آن محروم کرده اید.
اگر افراد پیر در خواب ببینند که تحت عمل جراحی شصت قرار گرفتند نشانه امضا کردن برای گرفتن وام است.
اگر مرد جوان و یا زن جوانی در خواب ببیند که تحت عمل جراحی قفسه سـ*ـینه است و سـ*ـینه او باز است بیانگر آن است که عاشق شده اند.
اگر افراد مسن خواب عمل قلب و قفسه سـ*ـینه ببینند نشانه پریشانی است.
معمولاً دیدن جراحی پلاستیک در خواب در مورد کسانی اتفاق می افتد که دارای نواقصی ناشی از صدمات در چهره خود هستند. البته اگر در غیر این صورت باشد تعبیر آن بیانگر دوری و اجتناب کردن از موضوعات عمیق در زندگی داخلی است.
اگر در خواب دیدید که دیگران در مورد جراحی پلاستیک شما نظر منفی دارند شما در دوران سختی برای اطمینان به خود قرار گرفته اید و بایستی خود را در دیدگاه دیگران بالا ببرید.
اگر در خواب ببینید که شما را آماده عمل جراحی کرده اند و شما ناراضی هستید ولی نمی توانید از تـ*ـخت جراحی بلند شده و اتاق عمل را ترک کنید می تواند به این معنی باشد که شخصی و یا افرادی، کنترل زندگی شما در دست گرفته اند و شما را وادار به انجام کارهایی می کنند که راضی به انجام آنها نیستید.
دیدن عمل جراحی قلب در خواب نشان دهنده این است که زندگی عاشقانه شما نیاز به تغییر بزرگی دارد.
تعبیر خواب جراحی مغز: شما عادات و رفتارهایی دارید که بر روی کیفیت زندگی و لـ*ـذت های زندگی شما تاثیر بسیار منفی گذاشته اند.

اگر در خواب ببینید که در اتاق عمل هستید و پاهای شما را جراحی می کنند به این معنی است که شما هدف مشخصی برای زندگی خودتان ندارید.

دیدن هرگونه عمل زیبایی و جراحی پلاستیک در خواب نشان دهنده این است که شما از بابت نظر و قضاوت دیگران در مورد خودتان نگران هستید.

اگر در خواب ببینید که در حال حرف زدن با یک جراح هستید و آماده عمل جراحی می شوید نشان دهنده این است که شما خودتان را برای انجام تغییرات بسیار مهمی آماده کرده اید ولی در این راه نیاز به راهنمایی یک فرد متخصص دارید.

دیدن خواب عمل جراحی معده معمولا با خواسته های ما در ارتباط است. شما در حال تجدید نظر در اهداف و خواسته های خود هستید و می توان گفت که آرزوهای شما در حال دگرگون شدن است.

تعبیر خواب عمل روده: این خواب به این معنی است که شما در حال پشت سر گذاشتن یک دوره سخت و پر استرس هستید.

تعبیر خواب عمل جراحی کمر و پشت: شما به کسی و یا چیزی تکیه کرده بودید که در حال حاضر او را از دست داده اید.

اگر در خواب ببینید که یکی از عزیزان شما در حال مرگ در اتاق عمل است نشان دهنده این است که شما شدیدا نگران سلامتی یکی از عزیزانتان هستید و مدام به این فکر می کنید که در زمان مرگ او، چه حس و حالی خواهید داشت.

اگر در خواب ببینید که صورت شما را عمل جراحی می کنند به این معنی است که شما در برخورد با اطرافیان و در روابط اجتماعی خودتان ، چهره واقعی خود را مخفی می کنید و نگران هستید که دیگران چهره واقعی شما را ببینند.
اگر در خواب ببینید که جلوی چشم شما و بدون بیهوشی در حال عمل جراحی بر روی بدن شما هستند می تواند به این معنی باشد که اتفاق بسیار ناگواری در زندگی شما افتاده است که شما جزئیات این اتفاق را بخوبی می دانید.

اگر در خواب ببینید که در حال جراحی کردن کسی هستید می تواند به این معنی باشد که مسئولیت بسیار سنگینی بر عهده شما گذاشته شده است و شما می ترسید با کوچکترین اشتباهی که ممکن است انجام دهید ، دردسر بزرگی ایجاد شود که گاهی قابل جبران هم نیست.

اگر در خواب ببینید که وارد اتاق عمل شدید و باید عمل جراحی بر روی شما انجام شود می تواند به این معنی باشد که شما می خواهید کار بزرگی انجام دهید و تغییر شدیدی در زندگی شما در حال وقوع است ولی شما در یک دوراهی بسیار بزرگ قرار دارید .

منبع:ساعدنیوز


تعبیر خواب دیدن جراحی

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا