خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,437
امتیاز واکنش
51,307
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
تعبیر خواب امام حسن(ع) به روایت ابراهیم کرمانی
اگر شخص بیننده خواب در خواب ببیند که امام حسن را می بیند و به او ادعای احترام می کند می تواند بیانگر این باشد که شخص بیننده خواب از ثروت دنیای فانی بی نیاز می شود و هیچگاه به دلیل نیاز مالی دستش را جلوی کسی دراز نمی کند.
اگر شخص بیننده خواب در خواب ببیند که امام حسن به او لبخند می زند می تواند بیانگر این باشد که شخص بیننده خواب کار های خوبی را انجام داده است یا انجام می دهد که پاداش بزرگی به دلیل آن کار های خوب می گیرد.
اگر شخص بیننده خواب در خواب ببیند که امام حسن از او عصبی و ناراحت است می تواند بیانگر این باشد که امکان دارد شخص بیننده خواب دچار لغزشی در زندگیش شده باشد که این موضوع باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای شخص بیننده خواب خواهد شد.
اگر شخص بیننده خواب در خواب ببیند که امام حسن به دنبال او می گردد می تواند بیانگر این باشد که امکان دارد نیازمندی به شخص بیننده خواب مراجعه کند از او کمک بخواهد اگر شخص بیننده خواب به آن نیاز مند کمک کند خداوند ثواب های زیادی را برای آن شخص خواهد نوشت.
اگر شخص بیننده خواب در خواب ببیند که با امام حسن دوست و یار است می تواند بیانگر این باشد که شخص بیننده خواب دارای خصوصت های اخلاقی ممتازی است که آن خصوصیات اخلاقی باعث افزایش نعمت های زندگیش خواهد شد.
تعبیر خواب امام حسن(ع) به روایت ابن سیرین
تعبیر دیدن امام حسن و امام حسین (ع) در خواب این است که با یکی از بزرگان یا شخصی ارتباط برقرار می کنی و از او خیر و منفعت به دست می آوری و سرانجام به درجه شهادت خواهی رسید .

تعبیر خواب امام حسن(ع) به روایت منوچهر مطیعی تهرانی
اگر شخص بیننده خواب در خواب ببیند که به زیارتگاه امام حسن می رود و در آنجا آب پخش می کند می تواند بیانگر این باشد شخص بیننده خواب در زندگی پیشرفت زیادی خواهد کرد و این پیشرفت می تواند در همه ابعاد زندگی باشد.
اگر شخص بیننده خواب در خواب ببیند که در حرم امام حسن غذا پخش می کند می تواند بیانگر این باشد که ثروت زیادی وارد زندگی شخص بیننده خواب خواهد شد.
اگر شخص بیننده خواب در خواب ببیند که ابتدا به مشهد می رود و حرم امام رضا را زیارت می کند و از آن سمت به سمت زیارت حرم امام حسن می رود می تواند بیانگر این باشد که اخبار خوب زیادی به شخص بیننده خواب خواهد رسید که زندگیش را متحول خواهد کرد.
تعبیر خواب امام حسن(ع) به روایت سایر معبرین
اگر شخص بیننده خواب در خواب ببیند که امام حسن را می بیند می تواند به طور کلی بیانگر این باشد که شخص بیننده خواب در مقابل ظلم و ستم ایستادگی خواهد کرد و حق مظلومین را از ظالمان خواهد گرفت.
اگر شخص بیننده خواب در خواب ببیند که با امام حسن دست می دهد می تواند بیانگر این باشد که شخص بیننده خواب دست های نیازمند زیادی را می گیرد و نیاز آنها را برطرف می کند و برای زندگی آرام به آن ها کمک می کند.
اگر شخص بیننده خواب در خواب ببیند که با امام حسن هم قدم می شود می تواند بیانگر این باشد که شخص بیننده خواب به راه مستقیم هدایت می شود و انسان های زیادی را نیز به راه درست هدایت می کند.
اگر شخص بیننده خواب در خواب ببیند که امام حسن را می بیند و امام حسن او را میبوسد می تواند بیانگر این باشد که نوری در قلب شخص بیننده خواب پدیدار می شود که او را به سمت خوبی ها و کمک کردن به دیگران هدایت می کند.
اگر شخص بیننده خواب در خواب ببیند که به زیارت حرم امام حسن می رود می تواند بیانگر این باشد که اگر شخص بیننده خواب نیاز مالی داشته باشد به زودی این نیاز برطرف خواهد شد.
اگر شخص بیننده خواب در خواب ببیند که نیت می کند به زیارتگاه امام حسن برود می تواند بیانگر این باشد که امکان دارد شخص بیننده خواب در مسیر انتخاب حق و ظلم بماند و بسیار به نفع شخص بیننده خواب است که حق را انتخاب کند وگرنه در زندگی بدبخت خواهد شد.
اگر شخص بیننده خواب در خواب ببیند که با وسیله نقلیه به زیارت حرم امام حسن می رود می تواند بیانگر این باشد که شخص بیننده خواب وسیله کمک به افراد نیازمند را دارد و اگر به آن ها کمک کند چند برابر آن کمک ها را پس خواهد گرفت.
اگر شخص بیننده خواب در خواب ببیند که با پای پیاده به زیارت حرم امام حسن می رود می تواند بیانگر این باشد که شخص بیننده خواب بسیار آدم وفادار وصادقی است و همیشه دلی پاکی داشته است.
اگر شخص بیننده خواب در خواب ببیند که زیارتگاه امام حسن را تمیز می کند می تواند بیانگر این باشد که غم و اندوه و بیماری از زندگی شخص بیننده خواب و اطرافیانش دور خواهد شد.
اگر شخص بیننده خواب در خواب ببیند که بیمار می شود و امام حسن به دیدارش می آید می تواند بیانگر این باشد که بیماری از شخص بیننده خواب همیشه دور خواهد ماند.
اگر شخص بیننده خواب در خواب ببیند که امام حسن به دیدارش می آید و شخص بیننده خواب مریض خوابیده است و بعد دیدن امام حسن حالش خوب می شود می تواند بیانگر این باشد که گشایش های زیادی در زندگی شخص بیننده خواب اتفاق خواهد افتاد.

منبع:ساعدنیوز


تعبیر خواب دیدن امام حسین (ع)

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا