خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی+بخش کپی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,437
امتیاز واکنش
51,283
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
تعبیر خواب حضرت علی(ع) به روایت ابن سیرین
اگر در خواب امام علی ع را ببینید در صورتی که ایشان خوش رو باشند، علم و کرامت و شجاعت و سخاوت به شما خواهد رسید.
همچنین اگر امیرالمومنان را در شهر خاصی ببینید آن شهر پر از انصاف و تقوی خواهد شد و ظلم و ستم از آن شهر از بین خواهد رفت.
تعبیر خواب حضرت علی(ع) به روایت علامه مجلسی
تعبیر خواب پيامبر زادگان كه شامل ائمه معصومين و امام علی (ع) نيز می شود ده مورد زیر است:

رحمت
عزت
نعمت
شرف
دولت
ظفر
سعادت
رياست
قوّت
راحتی
تعبیر خواب حضرت علی(ع) به روایت ابراهیم کرمانی
اگر شخص بیننده خواب در خواب ببیند که امام علی را ملاقات می کند می تواند بیانگر این باشد که شخص بیننده خواب به زودی با شخصی آشنا می شود که او را از گمراهی در می آورد و راه درست را به شخص بیننده خواب نشان می دهد.
اگر شخص بیننده خواب در خواب ببیند که امام علی در جلوی خانه اوست می تواند بیانگر این باشد که اگر شخص بیننده خواب دچار مشکلاتی است و آن مشکلات حل خواهد شد و شخص بیننده خواب از این بابت خوشحال خواهد شد.
اگر شخص بیننده خواب در خواب ببیند که امام علی وساطت او را می کند می تواند بیانگر این باشد که شخص بیننده خواب هیچگاه محتاج کسی نخواهد شد.
اگر شخص بیننده خواب در خواب ببیند که امام علی با او هم سفره شده است بیانگر این است که برکات زیادی وارد زندگی شخص بیننده خواب خواهد شد.
تعبیر خواب حضرت علی(ع) به روایت منوچهر مطیعی تهرانی
اگر شخص بیننده خواب در خواب ببیند که از یاران امام علی است می تواند بیانگر این باشد که شخص بیننده خواب کار های خیری را انجام داده است که به واسطه آن کارها به درجات بالایی می رسد.
اگر شخص بیننده خواب در خواب ببیند که به همراه امام علی در حال کمک به نیازمندان است می تواند بیانگر این باشد که شخص بیننده خواب در حد امکان باید گره از مشکلات نیازمندان بگشاید و اگر این کار را بکند خداوند به واسطه کار های خیر شخص بیننده خواب به او پاداش زیادی خواهد داد.
اگر شخص بیننده خواب در خواب ببیند که در کنار امام علی در حال سوارکاری است می تواند بیانگر این باشد که شخص بیننده خواب به سرعت به اهداف و آرزوهایش خواهد رسید.
اگر شخص بیننده خواب در خواب ببیند که با امام علی مشغول کار است می تواند بیانگر این باشد که شخص بیننده خواب کارش رشد پیدا می کند و به واسطه رشد کارش به مال و اموال زیادی دست پیدا می کند.
اگر شخص بیننده خواب در خواب ببیند که امام علی عاقد اوست و او را با زنی به عقد در می آورد می تواند بیانگر این باشد که شخص بیننده خواب در کنار همسرش زندگی خوبی را خواهد داشت.
اگر شخص بیننده خواب در خواب ببیند که به زیارت امام علی می رود می تواند بیانگر برکت در زندگی شخص بیننده خواب باشد.
اگر شخص بیننده خواب در خواب ببیند که با هواپیما به زیارتگاه امام علی میرود می تواند بیانگر این باشد که شخص بیننده خواب قدرت کمک کردن به دیگران را دارد اگر از امکاناتی که دارد درست استفاده کند آن امکانات چند برابر خواهند شد.
اگر شخص بیننده خواب در خواب ببیند که دوستی دارد که به همراه او به زیارتگاه امام علی می رود می تواند بیانگر این باشد که دوست شخص بیننده خواب به درجات بالایی می رسد.
تعبیر خواب حضرت علی(ع) به روایت امام صادق(ع)
اگر شخص بیننده خواب در خواب ببیند که به زیارتگاه امام علی می رود می تواند بیانگر این باشدکه دعای ها و خواسته های شخص بیننده خواب قبول خواهد شد.
اگر شخص بیننده خواب در خواب ببیند که نیت رفتن به زیارت امام علی را دارد می تواند بیانگر این باشد که شخص بیننده خواب نیت خوبی در سر دارد که باید آن نیت را عملی کند زیرا در آن عمل خیر زیادی برای شخص بیننده خواب است.
اگر شخص بیننده خواب در خواب ببیند که در زیارتگاه امام علی است و از او طلبی دارد می تواند بیانگر این باشد که شخص بیننده خواب بی نیاز از هر کسی خواهد شد.
تعبیر خواب حضرت علی(ع) به روایت سایر معبرین
اگر شخص بیننده خواب در خواب ببیند که در کنار امام علی به جنگ می رود می تواند بیانگر عاقبت بخیری و جزا خوب برای شخص بیننده خواب باشد.
اگر شخص بیننده خواب در خواب ببیند که در جنگ در کنار امام علی است و کشته می شود می تواند بیانگر این باشد که سرنوشت خوبی در انتظار شخص بیننده خواب است و شخص بیننده خواب عمر طولانی و باعزتی خواهد داشت.
اگر شخص بیننده خواب در خواب ببیند که در جنگ در کنار امام علی زخمی می شود می تواند بیانگر این باشد که شخص بیننده خواب غمی قدیمی دارد که آن غم وکینه به زودی برطرف می شود و شخص بیننده خواب از آن غم خلاص می شود.
اگر شخص بیننده خواب در خواب ببیند که از فرماندهان سپاه امام علی است می تواند بیانگر این باشد که شخص بیننده خواب به درجات علمی و کاری بالایی می رسد.
اگر شخصی در خواب ببیند که بسیار به کمک نیاز دارد و امام علی می آید به او کمک می کند می تواند بیانگر این باشد که شخص بیننده خواب اصلا نباید از دشواری های زندگی ترسی در دل داشته باشد بلکه با توسل به خدا تمام تلاشش را بکند و همه موانع راهش برطرف می شوند.
زیارت امام علی ع در خواب سراسر رحمت و آسایش است. به طور کلی دیدن خواب امام معصوم برای صاحب خواب رحمت، عزت، نعمت و گشایش در کارها را به ارمغان خواهد آورد.

منبع:ساعدنیوز


تعبیرخواب دیدن حضرت علی(ع)

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا