خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,437
امتیاز واکنش
51,307
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
تعبیر خواب آخوند به روایت آنلی بیتون
اگر در خواب ببینید پدر مقدس شده اید، نشانه آن است که توطئه هایی برای نابودی شما در حال چیده شدن است .
اگر پدر مقدس را در حال عبادت ببینید، نشانه آن است که با فریب و چاپلوسی، قربان دامی خواهید شد و از این حیله ها پس از اسارت متحیر خواهید ماند.
اگر زنی جوان در خواب ببیند که با پدر مقدس مشغول حرف زدن است، نشانه آن است که در مقابل چرب زبانیهای حیله گرانه تسلیم خواهد شد و با این کار به شهرت خود لطمه خواهد زد.
اما اگر در خواب ببیند که با پدر مقدس ازدواج می کند، با وجود فقر و بد بختی و وسوسه های درونی آبروی خود را حفظ خواهد کرد.
تعبیر خواب آخوند به روایت امام صادق(ع)
دیدن آخوند در خواب چهار معنی دارد که در زیر به آنها اشاره می کنیم.

معنی اول دیدن آخوند در خواب بزرگی است.
معنی دوم دیدن آخوند در خواب عزت است.
معنی سوم دیدن آخوند در خواب مقبولیت داشتن بین مردم است.
معنی چهارم دیدن آخوند در خواب ولایت یافتن است.
تعبیر خواب آخوند به روایت ابن سیرین
اگر در خواب ببینی که آخوند شده ای و در واقعیت انسان جاهلی باشی معنی خواب تو این است که به بدی روی زبان مردم می افتی.
اگر آخوند باشی و در خواب هم ببینی که عالم شده ای معنی خواب تو این است که علمت زیاد می شود.
تعبیر خواب آخوند به روایت ابراهیم کرمانی
اگر در خواب ببینی که به مردم علم می اموزی و در واقعیت عالم نباشی معنی خواب این است که دیگران را فریب می دهی.
اگر آخوندی این خواب را ببیند علمش زیاد می شود.
اگر در خواب ببینی که در ازای علمت از مردم چیزی می خواهی معنی خواب تو این است که به رشوه خواری می افتی.
تعبیر خواب آخوند به روایت جابر مغربی
اگر در خواب دیدید که لباس آخوند را پوشیده اید معنی خواب شما این است که از آنها بهره مند می شوید و این بهره احتمالا علمی است.
تعبیر خواب آخوند به روایت کتاب سرزمین رویاها
خواب یک مرد روحانی: باید بر هوسهایتان غلبه کنید.
شما می خواهید که یک مرد روحانی بشوید: اعتماد دوستانتان را از دست می دهید.
شما یک مرد روحانی هستید: ناامیدی و ناکامیهای متعدد
به یک مرد روحانی بر می خورید: از یک بیماری بهبود می یابید.
تعدادی مرد روحانی: رنج و اندوه بسیار
یک مرد روحانی با رفتار نادرست: در مقابل دوستان تحقیر می شوید.
تعبیر خواب آخوند به روایت سایر معبرین
دیدن مرد روحانی در رویا به باورها و اعتقادات دینی و مذهبی ما مربوط می شود.
تعبیر خواب روحانی ( آخوند ) ممکن است نشانه پاک شدن گناهان و یا بالعکس اخطاری برای رهایی از مسیر اشتباهی است که در آن پا گذاشته ایم.
تعبیر خواب آخوند و یا هر فرد مذهبی دیگر در رویا به این موضوع اشاره دارد که بیننده رویا در تلاش است تجربیاتی خارج از جسم و زندگی دنیوی را لمس کند.
تعبیر خواب آخوند ممکن است به مشکلات فردی اشاره کند که نمی تواند به تنهایی آن ها را حل کند و از همین روی نیاز به فردی عاقل تر دارد.
تعبیر خواب آخوند سید و گفت و گو با او در رویا نشان می دهد که احتمالا بیننده خواب در مورد ایمان خود دچار شک و تردید شده است و نیاز دارد تا این افکار خود را با فردی دیگری در میان بگذارد.
دیدن آخوند سید در رویا به ارتباط قلبی و غیرمادی فرد بیننده خواب با ولایت و امامان است. به طور کلی می توان گفت چنین خوابی با باورهای مذهبی و دینی ما مرتبط است. اگر یک سید با صورتی نورانی را در رویا ببینیم، احتمال اینکه با یکی از امامان در خواب ملاقات کرده باشیم زیاد است.
تعبیر خواب آخوند شدن و یا تبدیل شدن به فردی با باورهای مذهبی بسیار قوی احتمالا نشان دهنده این است که شما در صدد یافتن سوالاتی برای یک تحقیق دینی-علمی هستید.
اگر شما در واقعیت نیز یک آخوند یا رهبر مذهبی باشید و چنین رویایی ببینید، می توان تعبیر خواب آخوند شدن را به افزایش اطلاعات مذهبی و دینی و علم شما نسبت داد.
اگر شما فردی عادی در زندگی بیداری هستید و یا اصلا چنین اطلاعات یا تجربه دینی نداشته اید، این خواب به معنای بدگویی هایی است که ممکن است افراد دیگر در باب شما بگویند. آبرو ریزی و یا افتادن بر سر زبان ها یکی از تفسیرهایی است که برای این رویا می توان عنوان کرد.
اگر لباس آخوندی به تن داشته باشید در حالیکه شما آخوند نیستید، بدین معناست که از شخص مذهبی به شما سودی می رسد. این سود می تواند مادی و یا معنوی باشد.
تعبیر خواب آخوندی که شما در رویا با او صحبت می کنید به معنای نیاز شما به دانستن است. سعی دارید به علم و دانش خود اضافه کنید اما در این مسیر بایستی افراد قابل اعتماد و عالمی را بیابید که بدون تعصبات خاص و با استنادهای دقیق پاسخ سوالات شما را بدهد.
اگر در رویا یک آخوند نوشته ای به شما بدهد، حتی اگر متن آن نوشته را به یاد نیاورید، این رویا نشان دهنده سعادت و نیک بختی است. چنین سعادتی هم در دنیا و هم در آخرت شما را خوشنود می سازد.
در صورتی که شما متن آن نوشته را ببینید و به خاطر آورید که مطالب بی ارزش و یا حتی زشتی نوشته شده است متاسفانه نمی توان تفسیر مثبتی برای آن در نظر گرفت.
تعبیر خواب آخوند دیدن در یک مکان مذهبی برای فردی که قبلا در چنین فضایی نبوده است، به افکارات دینی و باورهای او مربوط می شود.
اگر فردی همواره به مسجد یا مکان های مذهبی می رود و در رویا نیز با یک آخوند بر سر یک سفره نشسته و لقمه ای غذا خورده است، در این حالت تعبیر خواب آخوند دیدن از دیدگاه معبرین اسلامی نشانه پاداشی است که برای اعمال دینی خود دریافت می کند. این پاداش هم ممکن است دنیوی و هم اخروی باشد.
تعبیر خواب آخوند برای فردی که اخیرا گنـ*ـاه و کارهای ناپسند زیادی را اخیرا مرتکب شده است، یک هشدار برای غلبه بر هـ*ـوس هایی است که از غرایز وی نشات می گیرد.
اگر در رویا خود را در حال راه رفتن بر روی شن های داغ یک بیابان ببینید و یک روحانی در برابر شما حاضر شود، می توان نوید رهایی از یک بیماری، مشکل، زندان یا هر موضوع دردناک دیگر را داد.
تعبیر دیدن آخوند در خواب اگر وی را با صورتی غضبناک ببینید، نشانه این است که احتمالا اعتماد و اعتبار خود را میان دوستان و آشنایان از دست می دهید و این موضوع باعث تحقیر شما میان سایرین خواهد شد.

منبع:ساعدنیوز


تعبیر خواب آخوند

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا