خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,751
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
همه چیز درباره استایل تام‌بوی
همونطور که میدونید سبک و استایل‌های مختلفی در دنیای مد و فشن وجود داره و استایل تامبوی (tomboy style) یکی از این سبک‌هاست! استایل تام بوی در واقع نوعی پوشش پسرانه برای خانمهاست و دخترانی که به سبک و استایل تامبوی علاقه مند هستند، معمولا دارای استایلی منحصر به فرد بوده و از عناصر مربوط به استایل و سبک پسرانه در لباس پوشیدن خود استفاده می‌کنند.



تامبوی استایل چیست؟
اگر به دنبال راه حلی برای ایجاد تغییر در کمد لباس خودتون هستید و تمایل دارید کژوال بودن لباس‌ها و استایلتون همچنان حفظ بشه، شاید استایل تامبوی بتونه انتخاب مناسبی برای شما باشه. در واقع سبک تامبوی، نوعی لباس پوشیدن بدون زحمت و راحت هست که از لباس و پوشش آقایان الهام گرفته میشه و بر روی ملزوماتی مثل تیشرت، جین و کلاه تمرکز داره.

شاید براتون جالب باشه که بدونید استایل تامبوی به قرن شانزدهم میلادی برمیگرده و به دخترانی که علاقه مند به پوشش و رفتار پسرانه بودند، اطلاق میشد. این تعریف از تامبوی مربوط به قرن 15 و 16 میلادی هست اما امروزه، تامبوی تعریف مدرن‌تری پیدا کرده است.

استایل دخترانه راحت و باحال که در عین حال شیک و منحصر به فرد هست و نشانه‌هایی از مردانگی رو هم به همراه داره رو به طور کلی، با نام استایل تامبوی میشناسن.



کفش راحت و اسپرت، مخصوص استایل تامبوی
پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند، اگرچه ظرافت و زنانگی خیلی خوبی رو برای استایل خانم‌ها به وجود میارن اما راحت نیستند و نمیشه تمام روز رو با این کفش‌ها سپری کرد! در استایل تامبوی، استفاده از کفش کتانی و کفش‌های راحت، حرف اول رو میزنه و معمولا خانم‌هایی که به این استایل علاقه مند هستند، به جای کفش‌های پاشنه بلند و فانتزی، کفش‌های اسپرت و راحت می‌پوشن تا بتونن در تمام طول روز و فعالیتهای روزمره احساس راحتی خیلی خوبی داشته باشند و ترجیح میدن تا کفش‌های پاشنه بلند رو فقط در مهمانی‌های خاص بپوشند!


شلوار جین زاپ دار یا پاره
این روزها شلوار جین زاپ‌دار یا پاره، جایگاه خودش رو در دنیای مد و فشن پیدا کرده و تمام افراد (هم خانمها و هم آقایان) با هر سبک و استایلی که دارند، علاقه مند به پوشیدن این مدل از شلوارها هستند. اگر شما جز علاقه مندان به سبک و استایل تامبوی هستید، میتونید خیلی راحت این مدل از شلوارها رو به استایل خودتون اضافه کنید و استایلتون رو باحال‌تر کنید. در این استایل معمولا از شلوار جین فاق بلند با رنگهای روشن و متوسط استفاده میشه و زیبایی منحصر به فردی رو هم برای استایل تامبوی به وجود میاره.

استفاده از چند لایه لباس مختلف
لباس پوشیدن به شکل لایه لایه، یکی دیگه از نکات کلیدی و مهم در سبک تامبوی هست. این سبک از لباس پوشیدن معمولا در فصل‌های سرد سال کاربرد داره و شما میتونید ژاکت مورد علاقتون رو بر روی کاپشن، پلیور یا پیراهن دکمه دار بپوشید و یک استایل تامبوی واقعی داشته باشید. برای ماه‌های گرم سال هم میتونید از چند لایه‌ لباس نازک استفاده کنید و چند لایه بودن لباس‌ها رو حفظ کنید تا کاملا کول و جذاب به نظر برسید.

استفاده از لباس‌های گشاد و اُور سایز
نکته قال توجه دیگه‌ای که در استایل تامبوی وجود داره این هست که هرچی لباسی که انتخاب می‌کنید سایز بزرگ‌تر و راحتتر باشه، استایل تامبوی شما بهتر و جذابتر خواهد شد و لباس‌های کاملا فیت و چسبان، خیلی کم در این استایل مورد استفاده قرار میگیره. البته باید در انتخاب لباس به تعادل و تناسب بین اجزای مختلف لباس‌هاتون هم توجه داشته باشید. مثلا بهتره در کنار تیشرت سایز بزرگ یا ژاکت راحت و اورسایزی که می‌پوشید از شلوار جین تنگ استفاده کنید تا استایلتون جذابتر بشه.

اضافه کردن لباس‌های چهارخانه یا شطرنجی به استایل
استفاده از پیراهن‌های مردانه در استایل تامبوی، کاربرد خیلی زیادی داره. شما میتونید با پوشیدن لباس دکمه دار سایز بزرگ و دارای طرح چهار خانه یا شطرنجی، استایل تامبوی خودتون رو چند درجه ارتقا بدید و جذابتر از همیشه باشید.

سخن آخر

در پایان باید این نکته رو بهتون بگیم که در انتخاب لباس باید به گونه‌ای عمل کنید که احساس راحتی رو برای شما ایجاد کنه. شما می‌تونید سبک و استایل تامبوی رو متناسب با علاقه مندی و فرهنگ خانواده و جامعه خود تطبیق بدید و بعد بهترین و مناسبترین انتخاب رو داشته باشید. بهتره در انتخاب لباس‌ها زیاده‌ روی و اغراق نکنید و به دنبال پوشیدن لباس‌های نامتعارف نروید. بلکه سعی کنید با یک انتخاب هوشمندانه و عالی، سبک و استایل تامبوی مخصوص به خودتون رو به جود بیارید که در عین راحت بودن بسیار شیک و جذاب هست!

منبع: زیبامون


استایل تامبوی چیست؟

 
  • تشکر
Reactions: Tabassoum

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,751
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
  • تشکر
Reactions: Tabassoum
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا