خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,437
امتیاز واکنش
51,307
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
دخمه‌های پاریس (Catacombs of Paris)
دخمه‌های معروف پاریس یکی دیگر از جاذبه های ترسناک در جهان هستند که دیوارهای آن‌ها با جمجمه پوشانده شده‌اند. این دخمه‌ها و دالان‌ها، اسکلت بیش از 6 میلیون نفر را در خود جای داده‌اند. این دخمه در اواخر قرن هجدهم به عنوان مکانی برای دفن افراد درنظر گرفته شده بود، زیرا در آن زمان گورستان‌های شهر مملو از اجساد بودند و به خاک سپردن اجساد جدید غیر ممکن بود. امروزه این مکان یکی از رازهایی که در قلب خیابان های پاریس وجود دارد را در خود جای داده است. دخمه‌ها شامل بخش‌هایی هستند که به استخوان‌ها و قسمت‌های مختلف بدن اختصاص دارد. از سال 2013، این دخمه‌ها یکی از موزه‌های شهر پاریس به شمار می‌آیند. اگرچه دخمه استخوان‌خانه تنها بخش کوچکی از «Catacombs of Paris» را تشکیل داده‌ است، اما پاریسی‌ها در حال حاضر کل شبکه تونل را به عنوان دخمه می‌شناسند.


وحشتناک‌ترین جاذبه‌های دنیا

 

Saghár✿

سرپرست بخش عمومی
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
نگارشگر انجمن
کپیست انجمن
  
عضویت
28/2/20
ارسال ها
4,437
امتیاز واکنش
51,307
امتیاز
443
محل سکونت
☁️
زمان حضور
122 روز 21 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
قلعه دراکولا، قلعه برن (Bran Castle)
شنیدن نام ترانسیلوانیا خون آشام‌های شنل سیاه پوش را به یاد ما می‌اندازد. یک قلعه قرون وسطایی بزرگ و برجکی ترسناک در این شهر شما را به وحشت خواهد انداخت، به خصوص اگر در تاریکی شب به بازدید این جاذبه ترسناک بروید. تمام شواهد تاریخی نشان می‌دهد که قلعه برن هرگز قلعه دراکولا نبوده و کنت دراکولا، شاهزاده‌ای که محکوم به زنده ماندن با خون انسان‌های زنده برای یافتن ابدیت است، آفرینش برام استوکر، رمان نویس ایرلندی قرن نوزدهم است و هرگز در این قلعه حضور نداشته. استوکر با الهام از داستان‌ها و افسانه‌های ترانسیلوانیا، که مردم محلی به آن استریگوی‌ها می‌گفتند، شخصیت خود را در قلعه‌ای قرار داد که کاملاً با توصیف قلعه برن مطابقت دارد. اما در واقع برام استوکر هرگز از رومانی دیدن نکرد. او قلعه دراکولا را بر اساس توصیفی از قلعه‌ای که در قرن نوزدهم در بریتانیا موجود بود به تصویر کشید.
مانند بسیاری از قلعه‌های دیگر در رومانی، برن در ابتدا یکی از استحکامات نظامی بود که توسط شوالیه‌های توتونی در سال 1211 ساخته شد. موقعیت قلعه برن بسیار استراتژیک بود. روی یک صخره بلند در داخل یک دره باریک، در گذرگاه بین ترانسیلوانیا و والاچیا (در رومانی قدیم). در طول تاریخ این قلعه بارها دست به دست شد. از پادشاه زیگیزموند لوکزامبورگ به متحدش شاهزاده میرچا بزرگ والاچیا و سپس به شاهزادگان ترانسیلوانیا رسید. در حال حاضر قلعه دراکولا یکی از ترسناکترین جاذبه های جهان به شمار می‌آید.

منبع:لست‌سکند


وحشتناک‌ترین جاذبه‌های دنیا

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا