خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Nirvana

مدیر بازنشسته
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
16/7/18
ارسال ها
1,286
امتیاز واکنش
34,304
امتیاز
443
زمان حضور
9 روز 5 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
عصر ایران: اگر دختری در سنین ازدواج هستید، بهتر است مردان را بهتر بشناسید...

شناخت روحیه مردان نه تنها مشکلات زوجین را کم می کند بلکه باعث برقراری رابـ ـطه بهتر بین آنها می شود. روان شناسانی که نقش جنسیت را در برقراری ارتباط مطالعه می کنند، این 17 نکته را در مورد شناخت مردان با اهمیت می دانند.

1) مردان در مورد احساسشان صحبت می کنند اما...

مردان ترجیح می دهند درمورد احساساتشان غیرمستقیم صحبت کنند. پس از همسرتان بخواهید برنامه اش را برای تعطیلات آخر هفته بگوید یا اینکه فکر و تصور خود را در مورد شما و اولین باری که شما را ملاقات کرده است، بیان کند. پاسخ او روشن می کند احساسش چیست و این گونه خود را به شما نزدیک تر می بیند.

2) مردان با کارهایشان دوست داشتن را بیان می کنند

بیشتر مردان ترجیح می دهند احساسات و حس دوست داشتن را با انجام برخی کارها بیان کنند، مثلا وقتی وسایل خراب خانه را تعمیر یا حیاط را تمیز می کنند یا سطل زباله را بیرون می برند، دوست داشتن خود را نشان می دهند. حتی خرید کردن برای خانه و زیباسازی محیط آن هم بیانگر این است که شما را دوست دارد.

3) مردان ازدواج را جدی می گیرند

مردان معمولا از ابراز سریع نظر خود واهمه دارند. شواهد نشان می دهد آنها ازدواج را بیشتر جدی می گیرند ولی ممکن است مدت طولانی تری طول بکشد تا احساس خود را بیان کنند زیرا می خواهند مطمئن شوند کاری که انجام می دهند، درست است. نتایج یک بررسی روی مردان متاهل نشان داد وقتی مردی با اطمینان کامل تصمیم به ازدواج می گیرد، همه جوانب را بررسی کرده و بیشتر معیارها را مطابق میل خود می بیند. 90 درصد مردان می گویند اگر قرار باشد دوباره ازدواج کنند، با همین همسرشان ازدواج خواهند کرد.

4) او یک شنونده واقعی است

بیشتر ما خانم ها وقتی حرف های دیگران را گوش می کنیم معمولا با حرکات اشاره و بدن و گفتن کلماتی مثل بله یا نه یا می دانم به آنها نشان می دهیم به حرف هایشان گوش می دهیم. این اشاره ها، بخشی از نظر و درک ما را به فردی که در حال صحبت است، منتقل می کند اما این در مورد مردان صدق نمی کند. وقتی که با همسر خود صحبت می کنید و چیزی نمی گوید یا حرکتی از او نمی بینید، به معنی آن نیست که گوش نمی دهد بلکه ترجیح می دهد ساکت باشد و درمورد آنچه شما می گویید، فکر کند.



5) مردان بیشتر عمل می کنند

مردان روابطشان را با عمل تقویت می کنند، نه احساس. بسیاری از مردان، با انجام فعالیت هایی مانند ورزش و پیاده روی همراه همسرشان و رابـ ـطه زناشویی سعی می کنند به همسرشان نزدیک تر شوند.

6) مردان زمانی را برای خود می خواهند

اگرچه مردان سعی می کنند در بسیاری از فعالیت های خانواده مشارکت کنند اما همه آنها نیاز دارند زمانی مخصوص خود داشته باشند. زمانی که تنها در گوشه ای بنشینند و تفکر کنند. اگر چه مردان از انجام بازی شطرنج، باغبانی یا رفتن به باشگاه ورزشی لـ*ـذت می برند اما مثل همه، گاهی دوست دارند کسی در کنارشان نباشد و به تنهایی به کارهای مورد علاقه شان بپردازند. وقتی هر یک از زوجین زمان و مکانی را برای تنهایی داشته باشند، بیشتر به هم علاقه مند خواهند شد.

7) مردان مثل پدرانشان عمل می کنند

اگر می خواهید بدانید مردی که قصد دارید با او ازدواج کنید چگونه مردی است و چه رفتاری دارد، به رفتارهای پدرش نگاه کنید. مردان نقش خود و رابـ ـطه با همسرشان را از پدرشان می آموزند. اگر می خواهید بدانید که چگونه با شما رفتار خواهد کرد، ببینید پدرش چه رفتاری با مادرش دارد.

8) مردان زبان بدن را نمی دانند

مردان کمتر درمورد زبان اشاره و حرکات بدن می دانند و تغییر لحن صدا و حرکات صورت برای آنها کمتر مفهوم دارد. همچنین ممکن است دیرتر ناراحتی زنان را که در چهره شان نمایان است یا پیام های اشاره ای و لحن صدا را تشخیص دهند، بنابراین اگر می خواهید مطمئن شوید پیام را دریافت کرده اند مستقیما آن را بیان کنید.




9) واکنش مردان سریع تر است

زنان در واکنش نشان دادن به برخی امور و کارها دیرتر از مردان عمل می کنند و مدت طولانی تری برای بیان واکنش و تفکر نیاز دارند. حتی ممکن است در مقابل مردان بیشتر احساس اضطراب و استرس داشته باشند اما مردان در مقابل حوادث واکنش سریع تری نشان می دهند بنابراین وقتی هنوز می خواهید درمورد مباحث شب گذشته صحبت کنید، ممکن است همسرتان آن را از یاد بـرده باشد.

10) مردان به قدردانی واکنش نشان می دهند

قدردانی از همسر می تواند تفاوت زیادی در رفتارهای آنها و روابطشان ایجاد کند. مطالعه ها نشان می دهد وقتی از زحمات مردان قدردانی و به آنها ارزش گذاشته می شود، بیشتر سعی می کنند در انجام کارهای خانه و مراقبت از کودک خود را درگیر کنند و خود را تکیه گاه خواهند دانست.

11) رابـ ـطه زناشویی برای مردان بسیار مهم است

برای بسیاری از مردان، رابـ ـطه زناشویی بسیار مهم است در حالی که برای زنان این طور نیست. برای مردان صمیمیت در روابط زناشویی بسیار رضایت بخش تر از خود رابـ ـطه زناشویی است.

12) مردان دوست دارند زنان اول شروع کنند

بسیاری از مردان دوست دارند همسر آنها شروع کننده رابـ ـطه زناشویی و مشتاق این رابـ ـطه باشد بنابراین از ابراز عشق به همسر خود خجالت نکشید و اجازه دهید که بداند شما خواهان رابـ ـطه زناشویی هستید. شروع رابـ ـطه زناشویی از سوی زن می تواند باعث رضایتمندی بیشتر زوجین شود





13) مردان همیشه مشتاق نیستند

مردان برخلاف تصور زنان همیشه حوصله رابـ ـطه زناشویی را ندارند. مردان هم مانند زنان دچار استرس می شوند. استرس شغلی، خانوادگی و پرداختن صورتحساب ها از بزرگ ترین عوامل کاهش دهنده میل جنـ*ـسی در مردان هستند. وقتی یک مرد یک بار برای رابـ ـطه زناشویی تمایل ندارد، به معنی آن نیست که برای همیشه میل و علاقه اش را به شما از دست داده است. او فقط در آن لحظه تمایلی به برقراری روابط زناشویی ندارد.

14) مردان زیاد به روابط زناشویی فکر می کنند

بیشتر مردان زیر 60 سال حداقل یک بار در روز به روابط زناشویی فکر می کنند در حالی که فقط یک چهارم زنان یک بار در روز به این موضوع فکر می کنند. همچنین مردان 2 برابر زنان درمورد روابط زناشویی رویاپردازی می کنند و جالب است که رویاهای آنها بسیار متفاوت از عملشان است. مردان درمورد روابط زناشویی نسبت به آنچه زنان فکر می کنند، جدی نیستند و تصورات آنها شبیه آنچه انجام می دهند، نیست.

15) مردان، لـ*ـذت بردن همسر خود را دوست دارند

خوشحالی و شادابی یک زن برای همسرش بسیار بااهمیت است. یک مرد تا زمانی که همسرش درمورد احساسش صحبت نکند از آن باخبر نمی شود، بنابراین بهتر است احساسات و خواسته هایتان را بیان کنید. خواسته خود را صریحا بگویید، زیرا مردان طفره رفتن را دوست ندارند. اگر خواسته خود را واضح بیان کنید، نه تنها گوش می کند، بلکه از خشنود شدن شما احساس خوبی خواهد داشت.

16) مردان درمورد ظاهر خود دچار اضطراب می شوند

بسیاری از مردان در برخی موقعیت ها دچار اضطراب می شوند، مخصوصا وقتی سنشان افزایش پیدا می کند. یک مرد ممکن است در مورد جسم و توانایی های خود نگران شود. اگر می توانید، به او کمک کنید تا روش های آرام سازی را یاد بگیرد و مطمئنش کنید هنوز هم او را مانند قبل دوست دارید، در این صورت کمتر در روابط زناشویی دچار استرس می شود.

17) مردان نیاز دارند دوست داشته شوند

اگر یک مرد احساس کند از سوی همسر مورد بی محبتی قرار گرفته ، ممکن است به فرد دیگری متمایل شود تا رضایت او را جلب کند. برای پرهیز از این موضوع زنان باید نیازهای عاطفی همسر خود را درک کنند و برای رفع نیازهای وی بکوشند.


رازهایی در مورد مردان

 

The unborn

مدیر ارشد بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
8,710
امتیاز واکنش
29,431
امتیاز
473
سن
23
محل سکونت
کویِ دوست
زمان حضور
207 روز 9 ساعت 43 دقیقه
یک مرد دوست دارد زنش اینها را بداند :
1– مرا تحسین کن.
2 – می دانم که همیشه با من موافق نیستی و برخی از تصمیم هایم را نمی پسندی، اما همیشه تاکید کن که عاشقم هستی.
3 – سعی کن نیازهای مهم مرا برطرف کنی، مثل نیاز **** و صداقت.
4 – مرا همین طور که هستم بپذیر و سعی نکن مرا تغییر دهی.
5 – طوری با من رفتار کن که احساس کنم بی همتا هستم. گاهی مردها مثل پسربچه ها می شوند.
6 – اگر می خواهی با من حرف بزنی، اول از من بپرس که در حال و هوای گفت و گو هستم یا نه. اگر نیستم، اصرار نکن.
7 – ما مردها گاهی به غار خودمان پناه می بریم. کمی به من زمان بده تا از غارم بیرون بیایم؛ آن گاه خودم به سوی تو خواهم آمد.
8 – وقتی گیج و سردرگم هستم به من نگو چه کار باید بکنم. وقتی در این حالت هستم سعی کن به نحوی مرا به مسیر مناسب برگردانی.
9 – هرگز مرا با شوهر دیگران مقایسه نکن.
10 – کارم برایم مهم است و من به آن نیاز دارم. زمانی که از کارم رضایت دارم، درباره چیزهای دیگر نیز احساس خوبی دارم.
11 – درک کن که برای کسب آرامش نیاز دارم تلویزیون تماشا کنم، به خصوص مسابقه فوتبال.
12 – درک کن که خیلی دوست دارم گاهی برای رابـ*ـطه **** پیشقدم شوی.
13 – سعی نکن برای هر کاری که می کنم مرا سوال پیچ کنی و از من توضیح بخواهی. به قضاوتم احترام بگذار.
14 – به پدر و مادرم و خانواده ام احترام بگذار.
15 – زمانی که عصبانی می شوم، سعی کن صبور باشی.
16 – هرگز تصور نکن از قبل درباره هر حرفی که به تو می زنم فکر کرده ام. از این رو، مرا سرزنش نکن چرا حرفی زده ام که تو را عصبانی کرده است.
17 – نزد خانواده خودم و خانواده خودت و دوستانم از من بد گویی نکن.
18 – بیشتر مسایلی که بین من و تو می گذرد، محرمانه است؛ قرار نیست دیگران از آن مطلع باشند.
19 – وقتی با لحن پرتوقع حرف می زنی، چیزی جز این نمی شنوم که به اندازه کافی مفید نبوده ام و در را ضی کردن تو ناکام شده ام.
20 – تا زمانی که به طور مستقیم از تو درخواست توصیه نکرده ام، یعنی خواهان هیچ توصیه ای نیستم. توصیه هایی که در این جور مواقع می کنی باعث می شود احساس کنم می خواهی برای من تعیین تکلیف کنی.
21 – خواهشم از تو این است که هرچه را می خواهی، از من درخواست کن؛ چون به طور غریزی نیازهای تو را به یاد نمی آورم.
22 – به یاد داشته باش که من دوست دارم کارهایی شخصی مختص خودم داشته باشم که تحت اختیار خودم باشد.


رازهایی در مورد مردان

 
  • تشکر
Reactions: ^moon shadow^

The unborn

مدیر ارشد بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
8,710
امتیاز واکنش
29,431
امتیاز
473
سن
23
محل سکونت
کویِ دوست
زمان حضور
207 روز 9 ساعت 43 دقیقه
23 – من بیشتر دوست دارم کارهایی را برایت انجام دهم که خودم آنها را انتخاب کرده باشم، نه این که مجبور باشم انجامش دهم.
24 – اگر گاهی پیش می آید که از تو فاصله می گیرم و بی توجهم، خیال نکن تو را دوست ندارم بلکه بی توجهی ام شاید نشانه این باشد که تحت فشار و تنش هستم.
25 – اگر در رابـ*ـطه جن*سی رضایتم تأمین شود، هر نوع دلخوری و فشار عصبی و تنش که در من وجود دارد، ناپدید خواهد شد.
26 – ما مردها فقط خواهان رابـ*ـطه نیستیم بلکه خواهان عشق هستیم و تنها راهی که می توانیم عشقمان را ابراز کنیم، رابـ*ـطه است.
27 – وقتی به داشتن رابـ*ـطه با من اشتیاق نشان می دهی، این پیام را به من می رسانی که پذیرای من هستی و به من اعتماد داری. بدین طریق می توانم احساس قدرت کنم.
28 – اگر نتوانم «نه» بگویم احساس می کنم تحت سلطه هستم. وقتی آزادی «نه» گفتن را داشته باشم، احتمال «بله» گفتنم بیشتر می شود.
29 – گاهی با هم جر و بحث و دعوا می کنیم؛ چنین چیزی طبیعی است. اما مراقب حرف هایی که به من می زنی باش و هرگز خیال نکن دیگر دوستت ندارم.
30 – همان طور که تو عاشق گل گرفتن هستی، من هم دوست دارم چند ساعتی با دوستانم خوش باشم؛ اما مطمئن باش با شوق و ذوق و انرژی بیشتری نزد تو برخواهم گشت.
31 – قرار نیست همه کارها را با هم انجام بدهیم. اگر من می خواهم تلویزیون تماشا کنم و تو دوست داری به سینما یا خرید بروی، بهتر است هرکدام به فعالیت مورد علاقه خودمان بپردازیم.
32 – این حقیقت را بدان که من ذهن خوان نیستم. پس اگر خواسته و نیازی داری، به من بگو.
33 – گاهی به طور غیرمنتظره بـ*ـغلم کن و به من ابراز عشق و علاقه کن.
34 – هرگز در حین ارتباط تحقیرم نکن، سرزنشم نکن، مرا ناتوان نخوان و نگو که مرد نیستم.
35 – می دانم تو مادرم نیستی، اما گاهی دوست دارم بچه شوم و تو خواسته های مرا برآورده کنی.
36 – هرگز خیال نکن من آدم کامل و بی نقصی هستم. اما بدان که تمام سعی ام را می کنم تا قهرمان زندگی ات باشم.
37 – همیشه مرا منبع آرامش، شادی و سرگرمی ات ندان. گاهی هم باید بتوانی برای خودت شوهری کنی.
38 – به یاد داشته باشد که من عاشق زنی قوی و توانمند و مستقل هستم، نه زنی نیازمند و وابسته.
39 – هرگز سکوت مرا به اشتباه تفسیر نکن. سکوتم به معنای بی توجهی به تو نیست بلکه درواقع می خواهم بگویم: «هنوز نمی دانم چه بگویم. اما دارم درباره اش فکر می کنم.»
40 – وقتی در حال فکر کردنم یا در غارم فرو رفته ام، سعی نکن از من انتقاد کنی، به من راه حل نده، از من نخواه احساساتم را بیان کنم، به حالم تاسف نخور. فقط به من زمان بده.
41 – گاهی احساس می کنی از تو فاصله گرفته ام. این امر طبیعی است چون من به استقلال نیاز دارم. اما پس از مدتی به سوی تو بازمی گردم چون به عشق و صمیمیت تو نیاز دارم.
42 – احساساتت را با من در میان بگذار و اجازه نده روی هم انباشته شوند، مبادا ناگهان منفجر شوند.
43 – برایم خیلی مهم است که به قدرت و توان مردانگی ام باور داشته باشی و بدانی که می توانم از پس مشکلات بربیایم.
44 – به من برای رشد و تغییر کمک کن. این بدان معنا نیست که مرا سرزنش و در موردم قضاوت کنی، من زن زندگی می خواهم نه زن ایرادگیر.
45 – برایم غذاهای خوشمزه درست کن، با این کار بیشتر احساس عشق می کنم.
46 – به من اجازه بده گاهی به تنهایی یا با دوستانم به مسافرت بروم، همان طور که من چنین فرصتی به تو می دهم.
47 – وقتی به بچه ها ویتامین می دهی، مرا هم فراموش نکن!
48 – به من فرصت بده عشق ورزیدن را بیاموزم و درمورد تو به کار ببرم.
49 – وقتی مشکلی داری به من بگو. درست نیست به من بگویی مشکلی ندارم و سپس از من توقع داشته باشی حدس بزنم مشکلت چیست.
50 – همیشه باورم کن.


رازهایی در مورد مردان

 
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: ^moon shadow^

The unborn

مدیر ارشد بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
8,710
امتیاز واکنش
29,431
امتیاز
473
سن
23
محل سکونت
کویِ دوست
زمان حضور
207 روز 9 ساعت 43 دقیقه
در دنیای مردان حقایق و رازهایی وجود دارد که باید هر دختری قبل از ازدواج آن ها را بداند تا با توجه به آن ها زندگی بهتر و موفق تری با همسر خود داشته باشد.
با این رازها دنیای مردان را بهتر بشناسیم
دنیای مردان با همه ابهتش رازهایی را در دل خود جا داده است که اگر به آن رازها مشرف شوید ، می توانید بدون هیچ زحمتی یک زندگی مشترک ایده آل برای خود و همسرتان بسازید . این بخش را بخوانید تا بتوانید تفاوتهای دنیای مردان و زنان را بهتر درک کنید در ادامه به شرح مختصری از ویژگی ها و رازهای مردان می پردازیم.




درمورد مردان بیشتر بدانیم
اگر دختری در سنین ازدواج هستید، بهتر است مردان را بهتر بشناسید
1) مردان در مورد احساسشان صحبت می کنند اما...

مردان در مورد احساسشان غیر مستقیم صحبت می کنند پس با هنسرتان صحبت کنید و از او بخواهید فکر و تصور خود را در مورد شما بگوید تا بتوانید دریابید احساس او چیست و صحبت درباره احساسات شما را به همسرتان نزدیک تر می کند.

2) مردان با کارهایشان دوست داشتن را بیان می کنند

اغلب مردان حس دوست داشتن را با انجام کارهایی مانند تعمیر وسایل خانه ، بردن زباله ، تمیز کردن حیاط ، خرید کردن برای خانه و زیباسازی محیط خانه نشان می دهند ، این رفتار بیانگر این است که شما را دوست دارد.



نحوه ابراز احساسات آقایان
3) مردان ازدواج را جدی می گیرند

مردان معمولا نظر خود را سریع بیان نمی کنند و اگر در رابـ*ـطه ای وارد شوند با اینکه آن را جدی می دانند اما زمان زیادی طول می کشد تا بتوانند احساسشان را بیان کنند زیرا باید به درستی کارشان ایمان بیاورند. تحقیقات نشان می دهد 90 درصد مردان از ازدواجشان راضیند و می گویند اگر قرار باشد دوباره ازدواج کنند، با همین همسرشان ازدواج خواهند کرد زیرا آنها با اطمینان کامل تصمیم به ازدواج می گیرند، همه جوانب را بررسی می کنند.
#نمناک


رازهایی در مورد مردان

 

The unborn

مدیر ارشد بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
8,710
امتیاز واکنش
29,431
امتیاز
473
سن
23
محل سکونت
کویِ دوست
زمان حضور
207 روز 9 ساعت 43 دقیقه
4) او یک شنونده واقعی است

آقایان برخلاف خانم ها وقتی شنونده حرفی هستند ، چیزی نمی گویند یا حرکتی از او نمی بینید، آنها ترجیح می دهند ساکت باشند و درمورد آنچه شما می گویید، فکر کنند. اما خانم ها هنگام گوش کردن به حرف دیگران با حرکات اشاره و بدن و گفتن کلماتی مثل بله یا نه یا می دانم به آنها نشان می دهند که به حرف هایشان گوش می دهند.



سکوت مردان در هنگام حرف زدن دیگری
5) مردان زمانی را برای خود می خواهند

اگر چه مردان در فعالیت های خانواده شرکت می کنند اما زمانی را برای تنها بودن احتیاج دارند . زمانی که تنهایی یک گوشه بنشینند و تفکر کنند ویا به کارهای مورد علاقه شان بپردازند. پس گاهی اجازه دهیدهمسرتان تنها باشد و زمان و مکانی را برای تنهایی داشته باشد.

6) مردان بیشتر عمل می کنند

مردان روابطشان را با عمل تقویت می کنند مانند انجام فعالیت هایی مانند ورزش و پیاده روی همراه همسرشان و یا برقراری رابـ*ـطه زناشویی به همسرشان نزدیک تر می شوند و روابطشان را تقویت می کنند .



تقویت رابـ*ـطه توسط مردان
7) مردان مثل پدرانشان عمل می کنند

مردان نقش خود و رابـ*ـطه با همسرشان را از پدرشان می آموزند پس اگر می خواهید با مردی ازدواج کنید، به رفتارهای پدرش نگاه کنید چون او همانگونه که پدرش با مادرش رفتار می کند با شما رفتار خواهد کرد.

8) مردان زبان بدن را نمی دانند

مردان کمی وجود دارند که با زبان بدن آشنا باشند و بتوانند ناراحتی همسر خود را از روی تغییر لحن صدا و حرکات صورت درک کنند . پس اگر از دست همسرتان ناراحتید و یا می خواهید پیامی به او بدهید ، آن را مستقیم بیان کنید.



بیان مستقیم ناراحتی ها به مردان
9) واکنش مردان سریع تر است

مردان در مقابل حوادث واکنش سریع تری نشان می دهند اما زنان در واکنش نشان دادن به برخی امور و کارها دیرتر از مردان عمل می کنند و مدت زیادی برای بیان واکنش و تفکر نیاز دارند.


رازهایی در مورد مردان

 

The unborn

مدیر ارشد بازنشسته رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/8/18
ارسال ها
8,710
امتیاز واکنش
29,431
امتیاز
473
سن
23
محل سکونت
کویِ دوست
زمان حضور
207 روز 9 ساعت 43 دقیقه
10) مردان به قدردانی واکنش نشان می دهند

وقتی از زحمات مردان قدردانی و به آنها ارزش گذاشته می شود، تفاوت زیادی در رفتارهای آنها و روابطشان ایجاد می شود و آنها سعی می کنند در انجام کارهای خانه و مراقبت از کودک نیز همسرانشان را یاری کنند و نقش تکیه گاه را برای آنان داشته باشند.



کمک کردن مردان در کارهای خانه
11) مردان، لـ*ـذت بردن همسر خود را دوست دارند

خوشحالی و شادابی یک زن برای همسرش اهمیت فراوانی دارد . بهتر است احساسات و خواسته هایتان را صریح بیان کنید زیرا یک مرد تا زمانی که همسرش درمورد احساسش صحبت نکند از آن باخبر نمی شود اما اگر خواسته خود را صریحا بگویید، نه تنها همسرتان به آن گوش می کند، بلکه از خشنود شدن شما احساس خوبی خواهد داشت.

12) مردان درمورد ظاهر خود دچار اضطراب می شوند

بسیاری از مردان با افزایش سن در برخی موقعیت ها دچار اضطراب می شوندو ممکن است در مورد جسم و توانایی های خود نگران شوند. شما می توانید، همسرتان را آرام سازید و به او اطمینان دهید مانند قبل او را دوست دارید تا او کمتر در روابط زناشویی دچار استرس گردد.



نگرانی مردان در مورد ظاهرشان با افزایش سن
13) مردان نیاز دارند دوست داشته شوند

بی محبتی زن به مرد سبب می شود او به سمت دیگری کشیده شود . پس زنان برای جلوگیری از خیـ*ـانت مردان باید نیازهای عاطفی همسرشان را درک کنند و آنها را برطف سازند.


رازهایی در مورد مردان

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا