خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,695
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
با وجود اینکه برخی کفش‌ها و بوت‌ها در دنیای مد ترند شده و پس از مدتی دمده می‌شوند اما محبوبیت بوت‌ بلند تا زانو همچنان پا برجا است و با گذشت زمان تغییری نکرده است. البته علت این مساله مشخص است. این مدل بوت‌های کلاسیک مزایای بسیار زیادی برای خانم‌ها دارند.

بوت بلند تا زانو علاوه بر ایجاد گرما در ماه‌های سرد، ظاهر بسیار شیک و زیبایی ایجاد کرده و بسیار کاربردی است. این بوت‌ها را می‌توان برای محل کار، تعطیلات آخر هفته، مهمانی و موقعیت‌های دیگر استفاده کرد زیرا با انواع مختلفی از استایل‌ها به راحتی ست می‌شوند.

تنها چیزی که لازم دارید این است که نحوه‌ی صحیح استفاده از آن‌ها در استایل را یاد بگیرید. به همین دلیل در این مطلب ما به بررسی بوت‌های بلند تا زانو و نحوه‌ی ست کردن آن‌ها در استایل برای داشتن تیپ زیبا و درخشان پرداخته‌ایم.

بوت بلند تا زانوی مشکی

بوت‌های مشکی در فصل زمستان استایل بسیار زیبایی را ایجاد می‌کنند و بوت‌های بلند تا زانوی مشکی این زیبایی را چندین برابر می‌سازند. این رنگ و مدل بوت‌ها جزو کفش‌هایی هستند که باید در کمد لباس خود داشته و مطمئن شوید که با لباس‌هایی که می‌خواهید بپوشید ست می‌شوند.

اگر به دنبال استایل منحصربه‌فرد هستید و حس کنجکاوی دارید بوت مشکی براق را انتخاب کنید اما اگر به تازگی می‌خواهید این مدل بوت را امتحان کنید بوت بلند جیر مشکی یک انتخاب ساده و بی‌دردسر است. نکته‌ی مهم و مثبت در رابـ*ـطه این بوت‌ها این است که در تمام طول روز می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

بوت‌های بلند تا زانوی قهوه‌ای
بوت‌های بلند تا زانوی قهوه‌ای بسیار کاربردی هستند. در ماه‌های سردتر سال بوت‌های قهوه‌ای بلند تا زانوی خود را با شلوار جین پوشیده و استایل غیررسمی‌ای ایجاد کنید. برای داشتن استایل رسمی‌تر آن‌ها را به همراه یک کت زمستانی به رنگ خنثای همخوان بپوشید.

بوت بلند تا زانوی جیر
خرید بوت جیر بلند تا زانو اشتباه نیست و یکی از وسایل لازم برای کمد لباس در فصل زمستان به شمار می‌رود که که می‌توانید آن را با به روش‌های بسیار زیادی در موقعیت‌های متنوعی با توجه به مدلی که دوست دارید ست کنید.

بوت جیر بلند تا زانو را با پیراهن بافت بپوشید و استایل غیررسمی ایجاد کنید یا برای داشتن استایل شیک‌تر آن را به همراه دامن مشکی متوسط تا زانو بپوشید.

منبع: دیجی استایل


ست کردن بوت‌های بلند

 
  • تشکر
Reactions: ~ĤaŊaŊeĤ~

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,695
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
بوت بلند تا زانوی چرم

روش‌های مختلفی برای استفاده از چرم در ترکیب استایل وجود دارد. در صورتی که می‌خواهید استایل جذابی داشته باشید رنگ مشکی را برای این مدل بوت کنار گذاشته و چرم‌های طرح‌دار و رنگی را برای بوت انتخاب کنید.

علاوه بر این برای افزودن زیبایی بیشتر به استایل خود به دنبال بوت‌هایی باشید که دوخت منحصر به فرد دارند یا بنددار هستند.

بوت بلند تا زانوی تـ*ـخت
بوت‌های پاشنه‌دار انتخاب همه‌ی افراد نیستند و همیشه گزینه‌ی مناسبی به شمار نمی‌روند. علاوه بر این گاهی اوقات بسیار اذیت‌کننده هستند. خوشبختانه بوت‌های بلند تا زانوی تـ*ـخت به تنهایی زیبایی‌های خاص خود را دارند و انتخاب بوت بلند پاشنه‌دار اختیاری است.

برای ایجاد زیبایی با طرح‌ها و جنس‌های مختلف مانند چرم یا پوست ماری بازی کنید و سعی کنید آن‌ها را با شلوار جین، یک تیشرت سفید و کت چرم ست کرده و استایل شیک و راحتی را ایجاد کنید.

بوت بلند تا زانوی پاشنه‌دار

برخی مدل‌های جذاب بوت بلند تا زانوی پاشنه‌دار با جزییات فلزی، چرم براق قرمز و رنگ‌های روشن باعث ایجاد امواج تغییر در دنیای مد شدند. این کار باعث شد رنگ لباس‌ها از مشکی و طوسی به سمت رنگ‌های دیگر تغییر کند که تغییر چشمگیری را در ظاهر و در ترکیب با بوت‌ها ایجاد کردند.

وجود بلندی‌ها و شکل‌های مختلف برای پاشنه‌ها به این معنا است که همچنان بدون آسیب دیدن پاها می‌توانید از کفش‌های پاشنه بلند استفاده کنید. حتی بهتر از آن می‌توانید یک بوت سنتی زمستانی را به مدلی مدرن و جدید تبدیل کنید.

به این منظور یک بوت چانکی پاشنه‌دار را برای داشتن استایل شیک و درخشان به استایل خود اضافه کنید.

بوت پاشنه بلند تا زانو با شلوار جین
پوشیدن بوت بلند تا زانوی مورد علاقه‌ی خود با شلوار جین یک ترکیب ساده اما شیک است. این ترکیب جزو استایل‌هایی به شمار می‌رود که برای مواقعی که نمی‌دانید چه چیزی بپوشید بسیار مناسب است. برای این ترکیب می‌توانید از شلوار جین مورد علاقه‌ی خود یا هر رنگ دیگری که دوست دارید استفاده کنید.

برای یکدست بودن استایل سعی کنید از شلوار جین‌های اسکینی و اندامی استفاده کنید زیرا هر چقدر شلوار گشادتر باشد نامرتب‌تر روی تنتان می‌ایستد و ترکیب آن با بوت زشت‌تر می‌شود. برای کشیده‌تر نشان دادن بدن سعی کنید پیراهن را داخل شلوار قرار دهید.

منبع: دیجی استایل


ست کردن بوت‌های بلند

 
  • تشکر
Reactions: ~ĤaŊaŊeĤ~

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,695
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
بوت پاشنه بلند تا زانو و پیراهن

ترکیب کردن بوت پاشنه بلند تا زانو با پیراهن استایل شیک زنانه‌ای را ایجاد می‌کند. به سادگی می‌توان یک پیراهن را با بوت‌ها ست کرده و تیپ شیک و منحصربه‌فردی را ایجاد کرد. محدوده‌ی وسیعی از مدل‌های مختلف بوت تا زانو وجود دارند که می‌توانید از میان آن‌ها استایل دلخواه خود را انتخاب کنید. فرقی نمی‌کند که مدل دلخواهتان مدل پاشنه‌دار یا چرم قرمز ساده باشد. این بدان معنا است که به سادگی با استفاده از یک پیراهن مشکی و بوت پاشنه بلند تا زانو می‌توانید استایل زیبایی را برای خود ایجاد کنید.

بوت پاشنه بلند تا زانو و دامن
دامن‌های با بلندی‌های مختلف هم ترکیب‌های جذابی را با بوت‌های بلند تا زانو ایجاد می‌کنند. فرقی نمی‌کند که دامن با بلندی متوسط را انتخاب کنید یا دامن دلخواهتان مدل ماکسی باشد در هر حال زیبایی بوت‌ها حتی از زیر دامن هم مشخص است.

بوت بلند تا زانو با لگ
لگ‌ها هنگامی که به درستی انتخاب و پوشیده شوند یک افزونه‌ی ایدئال برای کمد لباس به شمار می‌روند. با لگ می‌توان همزمان هم استایل راحتی داشت و هم شیک و مدرن به نظر رسید. به جای انتخاب رنگ مشکی، لگ کرم را با بوت بلند تا زانوی بژ و کت بافت بلند طوسی ست کنید. در صورتی که لایه‌ی رویی لگ مانند کت بلند باشد استایل راحت‌تر و شیک‌تری خواهید داشت.

منبع: دیجی استایل


ست کردن بوت‌های بلند

 
  • تشکر
Reactions: ~ĤaŊaŊeĤ~

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,695
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
چگونه از بوت‌های بلند تا زانو در استایل خود استفاده کنیم؟

بوت‌های بلند تا زانو بسیار شیک و کاربردی هستند و می‌توانند با لباس‌های مختلفی ست شده و در موقعیت‌های مختلفی استفاده شوند. این بوت‌ها را می‌توان با دامن، پیراهن و شلوار جین اسکینی برای گرمای بیشتر پوشید. بوت‌های بلند تا زانو همچنین در رنگ‌ها و جنس‌های مختلف از جمله رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای، چرم و جیر تهیه می‌شوند. در صورتی که به دنبال بوتی هستید که بتوانید آن را با همه چیز ست کنید رنگ مشکی را انتخاب کنید زیرا یک روش ساده برای ارتقای استایل و داشتن تیپ شیک است.

با بوت بلند تا زانو چه چیزی بپوشیم؟
بوت‌های بلند تا زانو به خوبی با استایل‌های مختلف ست می‌شوند. امکان ست کردن این مدل بوت‌ها با شلوار جین‌های اسکینی و کت بلیزر یا ایجاد یک استایل پیچیده‌تر و شیک‌تر با پوشیدن پوشدن بوت‌های پاشنه بلند جلو باریک با پیراهن مشکی و کتی که با آن‌ها همخوانی داشته باشد وجود دارد. استایل‌های بسیار زیادی وجود دارند که می‌توانید مدل دلخواه خود را از میان آن‌ها انتخاب کنید.

آیا بوت‌های بلند تا زانو مد هستند؟
بوت‌های بلند تا زانو جزو ترند مد هستند و از مدت‌ها قبل هم مد بودند زیرا یکی از اجزای شیک استایل به شمار می‌روند. آن‌ها همچنین سال گذشته هم جزو بوت‌های محبوب بودند.

آیا باید با بوت‌ها تا زانو جوراب بپوشیم؟

هنگام پوشیدن بوت بلند تا زانو می‌توانید و باید جوراب بپوشید. دلیل این موضوع نه تنها برای راحتی بلکه برای جلوگیری از ایجاد بوی بد بعد از چندبار استفاده است. به جای جوراب‌های کوتاه به دنبال جوراب‌های بلندی باشید که بلندی آن‌ها تا زیر زانو باشد. علاوه بر این می‌توانید از جوراب شلواری‌های مشکی برای ایجاد گرما و پوشش بیشتر و به عنوان روشی برای محافظت از پوست هم استفاده کنید.

آیا می‌توان از بوت‌های بلند تا زانو برای محل کار استفاده کرد؟
بوت‌های تا زانو نباید جزئی از لباس محل کارتان باشند. اگرچه آن‌ها می‌توانند ظاهری منحصر به فرد و زنانه را ایجاد کنند اما مناسب موقعیت رسمی نیستند. در صورتی که لباس کاری غیررسمی پوشیده‌اید می‌توانید همراه آن از بوت بلند تا زانو استفاده کنید.

آیا بوت‌های تا زانو باید تنگ باشند؟
هنگام خرید بوت‌های تا زانو باید به تناسب اندازه‌ی آن‌ها دقت داشته باشید. این بدان معنا است که با وجود قرار گرفتن این مدل بوت دور ساق پا قرار نیست که باعث ایجاد ناراحتی شده یا منجر به برآمدگی پوستتان شوند. سعی نکنید پاهایتان را داخل این بوت‌ها فشار دهید. زیپ بوت باید تا بالای پا کشیده شود.

منبع: دیجی استایل


ست کردن بوت‌های بلند

 
  • تشکر
Reactions: ~ĤaŊaŊeĤ~
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا