خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
انتخاب کفش برای پیراهن بلند بسیار چالش‌برانگیز است. شما با پیراهن بلند خود چه کفشی می‌پوشید؟ صندل؟ کفش پاشنه بلند نوک باریک یا کفش تـ*ـخت؟ پیدا کردن کفش مناسب برای پوشیدن با پیراهن بلند کار دشواری است اما نگران نباشید زیرا در این مطلب ما به صورت کامل نحوه‌ی انجام این کار را توضیح داده‌ایم.

در این مطلب بهترین کفش‌هایی که می‌توانید با پیراهن بلند در فصل‌ها و موقعیت‌های مختلف بپوشید را معرفی کرده‌ایم. همچنین مثال‌هایی شیک و مدرن از چگونگی استفاده از آن‌ها در استایل را هم آورده‌ایم.

بنابراین فرقی نمی‌کند که به دنبال استایل غیررسمی یا رسمی با پیراهن بلند هستید ما برای هر دو مدل راهنماهای مختلف را ارائه کرده‌ایم.

با پیراهن بلند چه کفشی بپوشیم؟
هنگام انتخاب کفش برای پیراهن بلند به دنبال مدل کلاسیکی باشید که پاشنه‌دار باشد یا مدل غیررسمی‌ای مانند کفش تـ*ـخت باله را انتخاب کنید. در ادامه چند مورد از بهترین کفش‌های مناسب پوشیدن به همراه پیراهن بلند آورده شده‌اند:

کفش پاشنه بلند یا پاشنه بلند نوک باریک؛ کفش‌های پاشنه بلند می‌توانند پاها را کشیده‌تر نشان دهند و باعث شوند فرد قد بلندتر به نظر برسد.

بوت؛ بوت‌های مچی، بوت‌های بلند تا زانو یا بوت‌های کمبات همگی با پیراهن بلند ظاهر خوبی را ایجاد می‌کنند به ویژه اگر در فصل‌های سردتر سال استفاده شوند.

کفش کتانی یا کفش تـ*ـخت باله؛ در صورتی که به دنبال راحتی هستید یا زمان بسیار زیادی پایتان در کفش قرار دارد هر دوی این کفش‌ها انتخاب‌های خوبی هستند.

صندل‌؛ صندل‌های تـ*ـخت یا پاشنه‌دار در فصل تابستان ظاهر بسیار زیبایی را به همراه پیراهن بلند ایجاد می‌کنند.

کفش‌های لژدار؛ کفش‌های لژدار یکی دیگر از کفش‌های مناسب برای فصل تابستان و مراسم‌های عروسی به شمار می‌روند.

منبع: دیجی استایل


با پیراهن بلند چه کفشی ست کنیم؟

 

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
کدام مدل بوت‌ها با پیراهن بلند به خوبی ست می‌شوند؟
پوشیدن بوت با پیراهن بلند

بسیاری از مدل‌های بوت مانند بوت‌های مچی، بوت‌های بلند تا زانو، بوت‌های کمبات و کابوی می‌توانند به همراه پیراهن بلند پوشیده شوند. نکته‌ی کلیدی پیدا کردن کفش مناسبی است که مکمل مدل لباس و موقعیت باشد.

در ماه‌های پاییز و زمستان بوت‌ها یک انتخاب عالی برای ست شدن به همراه پیراهن بلند به شمار می‌روند. زیرا پاها و قسمت پایینی آن‌ها را گرم نگه داشته و در عین حال ظاهر شیکی را ایجاد می‌کنند. در ادامه چند استایلی که نشان می‌دهند دقیقا چگونه می‌توانید بوت را با پیراهن بلند ست کنید آورده شده‌اند.

بوت مچی
در صورتی که به دنبال یک استایل مدرن و امروزی هستید بوت‌های مچی یکی از انتخاب‌های عالی برای ست شدن با پیراهن بلند هستند زیرا در عین حال که استایل شیک و راحتی ایجاد می‌کنند بسیار متفاوت و منحصربه‌فرد هستند.

هنگام انتخاب بهترین بوت مچی به دنبال مدلی باشید که مکمل پیراهنتان باشد به عنوان مثال اگر می‌خواهید پیراهن ماکسی لـ*ـخت بپوشید آن را با بوت مچی نوک باریک ست کنید. در صورتی که می‌خواهید استایل‌تان کلاسیک‌تر باشد سعی کنید از بوت چلسی پاشنه‌دار مشکی استفاده کنید.

و در صورتی که می‌خواهید استایل برجسته‌ای داشته باشید به دنبال یک رنگ یا طرح برجسته مانند طرح پلنگی یا پوست ماری باشید که با پیراهن ماکسی مشکی بسیار زیبا به نظر می‌رسد.

بوت بلند تا زانو
بوت‌های بلند تا زانو هنگام پوشیده شدن زیر یک پیراهن بلند بسیار زیبا به نظر می‌رسند. این بوت‌ها نه تنها گرما و پوشش بسیاری را فراهم می‌کنند بلکه زیبایی خاصی را هم به استایل می‌افزایند. علاوه بر این این بوت‌ها را می‌توان برای هر موقعیت به صورت رسمی یا غیررسمی به کار گرفت. هنگام ست کردن بوت پاشنه بلند با پیراهن بلند انتخاب ارتفاع مناسب پاشنه اهمیت بسیار زیادی دارد.

به عنوان مثال در صورتی که یک پیراهن ماکسی لـ*ـخت بپوشید کفش‌های تـ*ـخت یا دارای پاشنه‌ی کوتاه باعث می‌شوند پیراهن به خوبی روی تن بایستد. البته در صورتی که پیراهن تنگ‌تر یا متناسب‌تری می‌پوشید کفش‌های دارای پاشنه‌ی بلندتر به قدبلندتر نشان داده شدنتان کمک می‌کنند.

هر مدلی که انتخاب کنید در هر حال بوت‌های بلند تا زانو استایلتان را ارتقا می‌دهند.

منبع: دیجی استایل


با پیراهن بلند چه کفشی ست کنیم؟

 

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
کدام مدل کفش‌های پاشنه بلند با پیراهن بلند به خوبی ست می‌شوند؟
کفش‌های پاشنه بلند روشی عالی برای بهبود استایل پیراهن بلند و افزایش درخشش آن هستند. شما می‌توانید برای پیراهن بلند خود کفش پاشنه بلند نوک باریک، صندل پاشنه بلند یا کفش پاشنه بلند پاشنه پهن انتخاب کنید. هنگام انتخاب بهترین کفش برای پیراهن بلند نکته‌ی بسیار مهم این است که استایل کلی‌ای که می‌خواهید به آن برسید را در نظر داشته باشید.

برای موقعیت‌های رسمی‌تر به دنبال یک کفش پاشنه بلند نوک باریک براق و برای موقعیت‌های غیررسمی‌تر از کفش لژدار یا صندل‌های پاشنه کوتاه استفاده کنید. در ادامه چند نمونه را معرفی کرده‌ایم:

کفش پاشنه بلند کلاسیک
کفش‌های پاشنه بلندی که هم رنگ پیراهن بلند باشند استایل کلاسیک و شیکی ایجاد می‌کنند. این کفش‌ها هیچگاه دمده نمی‌شوند. ترکیب کفش پاشنه بلند سفید با پیراهن بلند سفید استایل تک رنگ بسیار زیبایی را ایجاد می‌کنند.

کفش پاشنه بلند بنددار
در صورتی که به دنبال جذابیت و اعتماد به نفس بیشتر در استایل خود هستید از کفش‌های پاشنه بلند بنددار در استایل خود استفاده کنید. فرقی نمی‌کند که چه استایلی داشته باشید یک جفت کفش پاشنه بلند با پیراهن بلند ظاهر بسیار زیبایی را ایجاد می‌کند.

منبع: دیجی استایل


با پیراهن بلند چه کفشی ست کنیم؟

 

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
بهترین کفش‌های برای پوشیدن به همراه پیراهن بلند در مراسم عروسی
پیراهن ماکسی یک انتخاب عالی برای مراسم عروسی است و هنگام انتخاب کفش مناسب آن باید چند نکته را در نظر داشته باشید. همیشه بلندی پیراهن را در نظر داشته باشید. یک جفت صندل بنددار یا کفش میول پاشنه بلند یک انتخاب عالی به شمار می‌روند اما در صورتی که بلندی آن‌ها تا زیر زانو یا میانه‌ی ساق پا باشد. در صورتی که بلندی پیراهنتان تا روی زمین می‌رسد سعی کنید از کفشی که پاشنه‌دار است استفاده کنید تا پیراهن‌تان روی زمین کشیده نشود. در ادامه چند کفش مناسب برای پوشیدن به همراه پیراهن بلند در مراسم‌های عروسی معرفی کرده‌ایم.

صندل‌های پاشنه بلند

صندل‌های پاشنه بلند یکی از انتخاب‌های عالی برای ست شدن به همراه پیراهن بلند در مراسم‌های عروسی فصل تابستان هستند. این صندل‌ها با پیراهن‌هایی که آستین‌های یکطرفه دارند استایل بسیار شیکی را ایجاد می‌کنند. این استایل بسیار شیک و زیبا است و هیچگاه دمده نمی‌شود.

کفش‌های پاشنه بلند نوک باریک کلاسیک
برای داشتن استایل رسمی‌تر پیراهن بلند خود را با یک جفت کفش پاشنه بلند نوک باریک کلاسیک ست کنید. در صورتی که مراسم عروسی‌ای که در آن شرکت می‌کنید خیلی رسمی باشد این کفش‌ها انتخاب‌های بسیار مناسبی به شمار می‌روند. یک پیراهن بلند آستین بلند با کفش پاشنه بلند نوک باریک مشکی یک گزینه‌ی عالی برای رویدادهای رسمی و مراسم‌های عروسی فصل زمستان است.

کفش پاشنه سه سانت

در صورتی که به دنبال کفش‌های پاشنه بلند راحت هستید کفش‌های پاشنه سه سانت انتخاب مناسبی هستند. این کفش به ویژه برای هنگامی که در مراسم عروسی‌ای که خیلی طولانی است یا زمانی که می‌دانید زمانی طولانی قرار است سر پا بایستید مناسب است. این کفش‌ها هم زیبایی و درخشش را به استایل اضافه می‌کنند اما راحت‌تر هستند.

منبع: دیجی استایل


با پیراهن بلند چه کفشی ست کنیم؟

 

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
آیا می‌توان با پیراهن‌های بلند کفش لژدار پوشید؟
در صورتی که به دنبال کفش کاربردی و شیکی برای پوشیدن به همراه پیراهن بلند هستید کفش‌های لژدار گزینه‌ی مناسبی هستند. کفش‌های لژدار پاها را در طول روز محافظت کرده و پایدار نگه می‌دارند. همچنین بدون ایجاد احساس رسمیت بیش از حد کمی بلندی به استایل اضافه می‌کنند. فقط اطمینان حاصل کنید که کفشتان به رنگ خنثی بوده یا جنس آن به گونه‌ای باشد که مکمل پیراهن‌تان باشد.

بهترین کفش‌های تـ*ـخت برای پوشیدن به همراه پیراهن بلند
در صورتی که به کفش‌های پاشنه بلند علاقه ندارید و می‌خواهید کفش‌های راحت‌تری بپوشید بهتر است کفش‌های تـ*ـخت شیک را انتخاب کنید. کفش‌های تـ*ـخت نه تنها راحت‌تر از کفش‌های پاشنه بلند هستند بلکه استایل راحتی را ایجاد می‌کنند که امروزه بسیار ترند است.

فرقی نمی‌کند که به دنبال کفش تـ*ـخت باله‌ی کلاسیک مشکی یا کفش دیگری باشید در هر حال نکته‌ی کلیدی انتخاب کفشی است که استایل پیراهنتان را تکمیل کند. در ادامه چند مدل کفش تـ*ـخت مناسب ست شدن با پیراهن بلند را معرفی کرده‌ایم.

صندل‌های تـ*ـخت
در ماه‌های گرم‌تر سال یا در آب و هوای استوایی یک پیراهن بلند سفید را با یک جفت صندل تـ*ـخت مشکی برای ایجاد ظاهر کلاسیک، مینیمال و ساده ست کنید. برای داشتن استایل سرزنده‌تر صندل‌های مشکی را با صندل‌های رنگ روشن، طرح‌دار و گل‌دار عوض کنید.

کفش‌های میول یا کفش‌های باله‌ی تـ*ـخت

کفش‌های میول و باله‌ی تـ*ـخت در همه‌ی فصل‌ها با پیراهن بلند به خوبی ست می‌شوند. کفش‌های پنجه کلاهی را با پیراهن بلند دارای آستین پف‌دار برای ایجاد استایل غیر رسمی ست کنید.

کفش کتانی
آیا واقعا می‌توان با پیراهن بلند کفش کتانی پوشید؟ بله شما واقعا می‌توانید با پیراهن بلند کفش کتانی بپوشید. ست کردن کفش کتانی با پیراهن بلند به سرعت به ترند دنیای امروز تبدیل شد. برای فصل پاییز هنگامی که هوا سرد است یک جفت کفش سفید تنیس را با پیراهن بلند یا پیراهن بافت به رنگ خنثی ست کنید. سپس برای تکمیل استایل و افزودن یک لایه برای روزهای سرد یک کت چرم را روی آن بپوشید.

لوفر
پیراهن بلند یکی از لباس‌هایی است که بسته به موقعیت استایل را رسمی یا غیررسمی می‌سازد. یکی از روش‌های ست کردن پیراهن بلند ترکیب کردن آن با یک جفت لوفر است. این استایل برای دورهمی‌های غیررسمی دوستانه مناسب است. برای دستیابی به این استایل کار را با انتخاب پیراهن بلند تک رنگ یا دارای طرح ساده آغاز کنید. سپس یک جفت لوفر به رنگ مکمل را به استایل خود اضافه کنید.

به عنوان مثال می‌توانید کفش‌های لوفر مشکی را با پیراهن بلند سفید ست کنید. در صورتی که پیراهن بلندتان گل دار یا طرح‌دار است هم می‌توانید یک کفش لوفر طرح‌دار انتخاب کنید. در نهایت استایل خود را با استفاده کردن از حداقل جواهرات و کیف دستی مورد علاقه‌ی خود تکمیل کنید.


منبع: دیجی استایل


با پیراهن بلند چه کفشی ست کنیم؟

 

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
کفش‌های مناسب پوشیدن به همراه پیراهن بلند در فصل پاییز
در صورتی که نمی‌دانید در فصل پاییز باید چه کفشی با پیراهن بلند خود بپوشید، در ادامه کفش‌های شیک و مدرنی که استایل رسمی یا غیررسمی را در ترکیب با پیراهن بلند ایجاد می‌کنند معرفی کرده‌ایم.

بوت‌های کمبات یا Lug
بوت لاگ یا کمبات با پیراهن بلند

این ترند به تازگی در همه جا ظاهر شده است و به نظر می‌رسد یک روش عالی برای شیک‌تر ساختن استایل است. نکته‌ی کلیدی در این استایل این است که باید بقیه‌ی تیپ خود را ساده نگه دارید. سعی کنید یک پیراهن بلند کرم رنگ و کت شتری رنگ با تمرکز بر ترکیب غیرمنتظره‌ی پیراهن و بوت‌ها ایجاد کنید.

کفش کتانی
یکی از بهترین نکات درباره‌ی فصل پاییز فرصت افزودن لایه‌های مختلف و ایجاد استایل‌های منحصربه‌فرد است. یکی از ترندهایی که در سال‌های اخیر محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است ست کردن پیراهن بلند با کفش کتانی است. این تیپ بسیار شیک و کاربردی است و می‌تواند به سادگی با انواع مختلف استایل‌های شخصی ست شود. به عنوان مثال در صورتی که استایل غیررسمی را ترجیح می‌دهید می‌توانید یک پیراهن بلند آستین بلند ساده‌ی مشکی را با کفش کتانی سفید ست کنید.

بوت مچی
بوت‌های مچی یکی از انتخاب‌های عالی برای پوشیدن به همراه پیراهن در ماه‌های پاییز هستند. این بوت‌ها در مدل‌های متنوعی وجود دارند و می‌توانند به سادگی استایل رسمی یا غیررسمی ایجاد کنند. علاوه بر این اغلب برای همه‌ی زمان‌های سال راحت هستند.

برای اینکه استایلتان پاییزی‌تر شود بوت مچی‌ای به جنس جیر را انتخاب کرده و آن را با پیراهن بلند دلخواه خود ست کنید.

منبع: دیجی استایل


با پیراهن بلند چه کفشی ست کنیم؟

 

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
کفش‌های مناسب ترکیب شدن با پیراهن بلند در فصل زمستان
پیراهن‌های ماکسی و بلند یکی از لباس‌هایی هستند که هیچگاه دمده نمی‌شوند و می‌توانند در همه‌ی زمان‌های سال پوشیده شوند. البته دانستن اینکه در زمستان چه کفشی با پیراهن بلند بپوشیم کمی چالش‌برانگیز است. اما در ادامه بهترین کفش‌های شیک و راحت مناسب فصل زمستان برای ترکیب کردن با پیراهن بلند را معرفی کرده‌ایم.

بوت‌های بلند
پوشیدن بوت بلند با پیراهن بلند

در ماه‌های زمستان می‌توانید یک پیراهن بافت بلند با یک جفت بوت جیر بلند تا زانو بپوشید. در روزهایی که هوا خیلی سرد است از یک کت تدی بلند یا کت پشمی استفاده کنید. علاوه بر این می‌توانید یک کت پافر بلند را هم به کار بگیرید. هوای سرد نباید استایلتان را خراب کند.

بوت‌های Lug
هنگامی که هوا سرد و مرطوب است و با برف درگیر هستید استفاده از یک جفت بوت ضد آب Lug با پیراهن بافت بلند می‌تواند بسیار شیک به نظر برسد.

بهترین کفش‌ها برای پیراهن بلند کدام یک هستند؟
بسیاری از مدل‌های مختلف کفش‌ها مانند بوت مچی، بوت‌های کمبات، بوت‌های بلند، کفش‌های لژدار، صندل‌های تـ*ـخت، صندل‌‌های لژدار، کفش‌های تـ*ـخت باله، کفش‌های پاشنه بلند نوک باریک و حتی کفش‌های کتانی با پیراهن بلند استایل زیبایی را ایجاد می‌کنند.

در صورتی که برای یک رویداد رسمی پیراهن بلندی می‌پوشید باید کفش‌های شیک و درخشانی مانند کفش‌های پاشنه بلند بنددار یا کفش‌های پاشنه بلند نوک باریک به رنگ نود را انتخاب کنید. همچنین برای ایجاد استایل غیررسمی‌تر سعی کنید پیراهن بلند خود را با کفش کتانی یا بوت کمبات ست کنید.

منبع: دیجی استایل


با پیراهن بلند چه کفشی ست کنیم؟

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا