خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
یکی از ترکیب‌های جالب برای ایجاد استایل منحصر‌به‌فرد پوشیدن پیراهن رسمی با شلوار جین است. این ترکیب بسیار کاربردی بوده و برای استایل‌های تجاری کژوال یا استایل‌های غیررسمی تعطیلات مناسب است. علاوه‌براین بسیار راحت‌تر از کت و شلوار هم به شمار می‌رود. البته باید توجه داشته باشید که نمی‌توانید هر پیراهن قدیمی و شلوار جینی را با هم ترکیب کنید. ترکیب کردن این دو لباس یک هنر است. به همین منظور در این مطلب به بررسی چگونگی ست کردن پیراهن رسمی با شلوار جین پرداخته‌ایم.

نکاتی که باید هنگام ست کردن پیراهن رسمی با شلوار جین در نظر داشته باشید.

پوشیدن شلوار رسمی استاندارد به جای شلوار جین برای ایجاد استایل غیررسمی‌تر، استایل منظم‌تری را ایجاد نمی‌کند. شما همچنان می‌خواهید اینگونه به نظر برسید که تلاش خود را برای داشتن استایل زیبا به کار گرفته‌اید. اضافه کردن شلوار جین به ترکیب استایل به این معنا است که باید کمی بیشتر تلاش کنید تا ظاهرتان شلخته نباشد.

متناسب بودن شلوار جین
همیشه و حتی برای شلوار جین هم لازم و ضروری است. پوشیدن یک شلوار جین متناسب و دارای برش جذاب نیمی از مسیر رفتن به سوی داشتن استایل خوب است. به همین منظور از پوشیدن شلوار جین‌های گشاد اجتناب کنید. نیازی نیست که شلوار جینتان خیلی اندامی و تنگ باشد بلکه تنها متناسب بودن آن برای بدنتان کافی است.

فاق شلوار جین باید دقیقا بالای انـ*ـدام بدن قرار بگیرد و به راحتی و بدون بستن کمربند در آنجا بایستد. اما البته نباید احساس کنید که شلوار دور کمرتان تنگ است. شلوار جین‌های لوله تفنگی در بسیاری از انـ*ـدام‌ها مناسب به نظر می‌رسند اما شلوار جین راسته هم قابل قبول است.

مطمئن شوید که شلوار جینتان به اندازه‌ی کافی گشاد باشد که ۲.۵ سانتی‌متر در اطراف پایتان فضا وجود داشته باشد. همچنین در قسمت مچ هم باید یک فضای جزئی باشد. توجه ویژه‌ای به پشت و نشیمنگاه شلوار جینتان داشته باشید. این قسمت نباید پارچه‌ی اضافه‌ی زیادی داشته باشد زیرا در این صورت خیلی گشاد بوده و شل و آویزان می‌ایستد.

در نهایت هیچگاه از شلوار جین زاپدار استفاده نکنید. پارگی‌های تزیینی روی شلوار زیبا هستند حتی برای برخی استایل‌ها هم می‌توانند مناسب باشند اما تضاد بسیار زیادی با پیراهن رسمی دارند.

شلوار جین‌های رنگ روشن اغلب رسمیت کمتری دارند

رنگ‌های تیره اغلب رسمی‌تر از رنگ‌های روشن هستند. بنابراین شلوار جین‌های آبی تیره یا مشکی رسمی‌تر از رنگ‌های روشن به شمار می‌روند. شلوار جین‌های آبی روشن به سادگی کمرنگ می‌شوند و همین مساله منجر به کاهش رسمیت استایلتان می‌شود.

سطوح مختلفی برای تیرگی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها در شلوار جین خود استفاده کنید. البته مشکی تیره‌ترین رنگی است که می‌توانید از آن بهره بگیرید. اگرچه در صورتی که بخواهید حتما رنگ شلوار جینتان آبی باشد می‌توانید شلوار جین آبی تیره یا شلوار جین سرمه‌ای را انتخاب کنید.

پیراهن را روی شلوار قرار دهیم یا داخل شلوار جین؟
پاسخ کاملا به استایلی که به دنبال آن هستید بستگی دارد. هنگام پوشیدن شلوار جین بهتر است پیراهن خود را روی شلوار قرار دهید. این یک تناسب طبیعی با ذات غیررسمی جین است. اگرچه در صورتی که به استایل رسمی‌تری نیاز دارید با قرار دادن پیراهن داخل شلوار احترام خود را نشان دهید.

در صورتی که تصمیم گرفتید پیراهن خود را داخل شلوار قرار دهید حتما شلوار جینی که اندامی‌تر است را بپوشید. امکان تا کردن مرتب آستین‌ها یا تا نکردن آن‌ها هم وجود دارد اما در صورتی که آستین‌ها را تا نمی‌کنید مطمئن شوید که دکمه‌های سرآستین را ببندید.
در صورتی که پیراهن را داخل شلوار قرار می‌دهید از یک کمربند استفاده کنید اما یقه را آزاد بگذارید. همچنان به دلیل استفاده از شلوار جین استایلتان کمی غیررسمی‌ است بنابراین اضافه کردن چند مورد ریز غیررسمی را فراموش نکنید.

در صورتی که پیراهن خود را روی شلوار جین قرار می‌دهید بلندی پیراهن بسیار مهم است و پیراهن باید بلندتر از کمربند باشد اما دقت کنید که بلندی پیراهنتان به اندازه‌ای نباشد که مانند پیراهن زنانه به نظر برسد.

منبع: دیجی استایل


چگونه پیراهن رسمی را با شلوار جین ست کنیم؟

 

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
روش‌های مختلف پوشیدن پیراهن رسمی با شلوار جین
شلوارهای جین به اندازه‌ای متنوع هستند که نیازی به نگرانی درباره‌ی ست بودن رنگ پیراهن با آن‌ها وجود ندارد. در عوض به جای یک رنگ خاص سعی کنید بیشتر روی ست بودن تیرگی و روشنی و تناسب و مدل تمرکز کنید. البته درست است که مدل شلوار جین بسیار مهم است اما مدل پیراهن رسمی هم اهمیت زیادی دارد و می‌تواند بر استایل کلی تاثیر بگذارد.

به عنوان مثال در نظر بگیرید که مدل دکمه‌داری که دکمه‌های آن رو یا زیر باشند، مدل ساده یا طرح‌دار یا مدل جیب‌دار یا بدون جیب کدام یک مناسب هستند. بسیاری از تغییرات جزئی و ترفندها می‌توانند تاثیر قابل توجهی بر استایلتان و ظاهری که از شما ایجاد می‌شوند بگذارند.

پیراهن رسمی رنگ روشن و شلوار جین تیره

بهترین رویکرد شما برای پوشیدن پیراهن رسمی و شلوار جین، ایجاد تضاد است. به عنوان مثال هنگامی که شلوار جین تیره می‌پوشید برای متعادل ساختن استایل به دنبال رنگ‌های پاستلی و روشن باشید. شلوار جین‌های بسیار تیره به همراه پیراهن رنگ روشن، کفش قهوه‌ای و کمربند ترکیب بسیار شیکی را ایجاد می‌کنند.

سفید همیشه یکی از رنگ‌های شیک برای پیراهن‌های رسمی است. اگرچه گاهی اوقات ممکن است در ترکیب با شلوار جین‌های تیره تضاد بسیار زیادی داشته باشد یا خیلی رسمی به نظر برسد. اما همچنان سفید رسمی‌ترین روش برای نمایش استایل است به ویژه هنگامی که در ترکیب با کفش و اکسسوری‌های مناسب ست شود.

پیراهن‌های رسمی تیره‌تر با شلوار جین‌های روشن

باز هم همه چیز به ایجاد تضاد مربوط است. به عنوان مثال یک پیراهن رسمی رنگ روشن با شلوار جینی که آن هم رنگ روشن است استایل رنگ پریده‌ای را ایجاد می‌کنند که زیبا نیست. شلوار جین‌های روشن غیررسمی‌تر از شلوار جین‌های تیره هستند اما هنگامی که اندازه‌ی متناسبی داشته باشند و با پیراهن خوبی ست شوند زیبا به نظر می‌رسند.

یک پیراهن رسمی تیره می‌تواند میزان رسمیت استایل را کمی ارتقا دهد. سعی کنید یک پیراهن رسمی زغالی یا سرمه‌ای را برای ایجاد یک ظاهر جذاب مجزا به کار ببرید. یک پیراهن رسمی مشکی به طرز عجیبی در این نمونه رسمی به نظر نمی‌رسد. میزان روشن بودن جین از رسمیت پیراهن مشکی می‌کاهد. علاوه‌براین در این نمونه تضاد ناخوشایندی هم ایجاد می‌شود.

هنگامی که شلوار جین روشن می‌پوشید فرصت بسیار مناسبی است که از پیراهن رسمی طرح‌دار استفاده کنید. پیراهن‌های رسمی طرح‌دار از پیراهن‌های ساده غیررسمی‌تر هستند. بنابراین به خوبی با شلوار جین‌های روشن ست می‌شوند زیرا آن‌ها هم غیررسمی هستند.

منبع: دیجی استایل


چگونه پیراهن رسمی را با شلوار جین ست کنیم؟

 

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
اضافه کردن لایه‌ها برای ماه‌های سرد سال
لایه‌بندی روی استایل باعث می‌شود استایل متفاوت‌تر و منحصربه‌فردتر به نظر برسد زیرا استایلتان تنها شامل یک پیراهن ساده و شلوار جین نمی‌شود. پوشیدن بافت یا اورکت یکی از روش‌های ساده‌ای است که علاوه بر ایجاد ظاهر زیبا گرمای بسیاری را فراهم می‌کند.

یک بافت دکمه‌دار را هنگامی که می‌خواهید کمی طرح به استایلتان اضافه کنید روی پیراهن رسمی بپوشید. بافت‌های مختلف اثرات مختلف ایجاد می‌کنند. بافت‌های ریز رسمی و شیک هستند اما بافت‌های چانکی و درشت بسیار راحت و غیررسمی محسوب می‌شوند.

اضافه کردن لایه‌ها برای ماه‌های سرد سال

بافت خود را به این صورت روی پیراهن رسمی بپوشید که یقه‌های پیراهن روی یقه‌ی بافت قرار بگیرند. می‌توانید پیراهن خود را روی شلوار قرار دهید. این کار استایل راحتی را ایجاد می‌کند. این همچنین یک فرصت عالی برای اضافه کردن یک رنگ دیگر به استایلتان است.

به عنوان مثال می‌توانید شلوار جین آبی تیره، یک پیراهن رسمی آبی کمرنگ و یک بافت طوسی روشن بپوشید. در صورتی که می‌خواهید استایل شیک‌تری داشته باشید از کراوات زغالی استفاده کنید.

در صورتی که از اورکت با پیراهن رسمی و شلوار جین استفاده می‌کنید، رنگ کت خود را با پیراهن رسمیتان ست کنید. بنابراین در صورتی که پیراهن رسمیتان رنگ روشن است یک اورکت شتری یا قهوه‌ای روشن انتخاب کنید. از سوی دیگر اگر پیراهن رسمی‌تان رنگ تیره است ترکیب یک اورکت سرمه‌ای یا زغالی با آن بسیار زیبا می‌شود.

برای ایجاد استایل رسمی‌تر یک کت کت و شلوار یا کت بلیزر را به استایلتان اضافه کنید

هنگامی که یک کت بلیزر یا کت کت و شلوار روی شلوار جین خود می‌پوشید استایلتان بسیار زیباتر می‌شود و ظاهری مرتب و اسمارت کژوال به وجود می‌آید. به دلیل اینکه شلوار جین‌های تیره رسمی‌تر هستند باید کت‌های بلیزر یا کت‌های کت و شلوار را فقط با شلوار جین‌های تیره بپوشید نه شلوار جین‌های روشن.

یک پیراهن رسمی سفید یا رنگ روشن بهترین گزینه برای ست کردن با کت بلیزر رنگ تیره است. در صورتی که یک کت بلیزر به رنگ قهوه‌ای روشن دارید سعی کنید آن را با یک پیراهن رسمی آبی ست کنید.

کت بلیزر رسمیت کمتری نسبت به کت و شلوار دارد بنابراین همواره این نکته را به خاطر داشته باشید. کت مورد نظر را بر اساس میزان رسمیت استایل مورد نظرتان انتخاب کنید. در این استایل حتما باید پیراهن خود را داخل شلوار قرار دهید.

منبع: دیجی استایل


چگونه پیراهن رسمی را با شلوار جین ست کنیم؟

 

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
با پیراهن رسمی و شلوار جین چه چیزی بپوشیم؟
ترکیب پیراهن رسمی و شلوار جین توجه افراد را جلب می‌کند اما این تنها پایه‌ی استایل است. اینکه چگونه این استایل را تکمیل می‌کنید می‌تواند بر ظاهر کلی‌تان تاثیر بگذارد. به عبارت دیگر اکسسوری‌ها ظاهر را تغییر می‌دهند.

انتخاب کفش
در صورتی که به دنبال استایل نیمه رسمی هستید می‌توانید کفش رسمی قهوه‌ای مانند کفش دربی و آکسفورد را انتخاب کنید. کفش‌های بروژ برای ترکیب پیراهن رسمی و شلوار جین بسیار مناسب هستند و امروزی بودن استایلتان را نشان می‌دهند.

در این قسمت کفش‌های قهوه‌ای از کفش‌های مشکی بهتر هستند زیرا با آبی جین فوق العاده به نظر می‌رسند و مشکی برای این استایل خیلی رسمی است.

پوشیدن کفش دربی با پیراهن رسمی و شلوار جین

کفش‌های کتانی یکی از روش‌های عالی برای تبدیل استایل به تیپ غیررسمی هستند.‌در این استایل کفش‌های کتانی باید سفید ساده بوده و ورزشی و حجیم نباشند. البته از تمیز بودن آن‌ها هم اطمینان حاصل کنید.

در نهایت شما می‌توانید کفش‌های مانک بنددار یا لوفر را برای داشتن استایل خیلی راحت یا حتی خیلی رسمی به کار بگیرید. در ماه‌های سردتر سال می‌توانید شلوار جین و پیراهن رسمی خود را با یک جفت بوت چلسی ست کنید.

جوراب‌ها را فراموش نکنید علی رغم استاندارد ست کردن رنگ کفش با جوراب می‌توانید جوراب تیره را با شلوار جین روشن و برعکس بپوشید.

استفاده از اکسسوری در استایل
پوشیدن ساعت به همراه استایل پیراهن رسمی و شلوار جین

به ترکیب پیراهن رسمی و شلوار جین کراوات اضافه نکنید. ممکن است استفاده از کراوات به دلیل رسمی بودن پیراهن طبیعی به نظر برسد اما به خوبی با شلوار جین ست نمی‌شود. شلوارهای جین بسیار غیررسمی هستند اما کراوات بسیار رسمی است.

به استایل خود یک ساعت اضافه کنید. می‌توانید ساعتی که بند فلزی دارد مانند ساعت غواصی را استفاده کنید.

اگرچه ساعتی که بند چرم دارد مانند ساعت خلبانی هم یک روش عالی برای ارتقای استایل به شمار می‌رود. در صورت استفاده از ساعت مچی دارای بند چرم ست کردن همه‌ی اقلام چرم استایل خود را فراموش نکنید.

در صورتی که پیراهن رسمی خود را داخل شلوار جین قرار دهید باید از کمربند استفاده کنید. کمربند باید چرمی بوده و حصیری نباشد. در این صورت می‌توانید آن را با پیراهن رسمی خود ست کنید.

کمربند رسمی هم بیش از اندازه رسمی است باید به دنبال یک یک کمربند غیررسمی باشید. علاوه بر این اکسسوری‌هایتان را ساده و محدود استفاده کنید.

تیشرت برای استایل‌های غیررسمی‌تر

یکی دیگر از روش‌های اضافه کردن لایه به استایل پوشیدن تیشرت زیر پیراهن رسمی است. سعی کنید یک عرق‌گیر یا یک تیشرت تک رنگ بپوشید زیرا طرح‌ها منجر به پرت شدن حواستان و ایجاد احساس شلوغی می‌شوند.

به دلیل اینکه این استایل بسیار غیررسمی است شلوار جین‌های آبی روشن برای آن بسیار مناسب هستند. اضافه کردن تیشرت به پیراهن رسمی و شلوار جین احساس راحتی زیادی را ایجاد می‌کند.

پیراهن رسمی را در شلوار قرار ندهید و دکمه‌های آن را باز بگذارید. همچنین می‌توانید برای غیررسمی‌تر ساختن استایل آستین‌ها را به سمت بالا تا کنبد. در نهایت با پوشیدن کفش کتانی استایل خود را تکمیل کنید.

منبع: دیجی استایل


چگونه پیراهن رسمی را با شلوار جین ست کنیم؟

 

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
آیا می‌توان با پیراهن رسمی شلوار جین زاپ‌دار پوشید؟
انجام این کار توصیه نمی‌شود. از پوشیدن شلوار جین‌های پاره و زاپ‌دار اجتناب کنید. زیرا تضاد بسیار زیادی با پیراهن رسمی دارند. شلوار جین باید شکل خوبی داشته باشد تا با پیراهن رسمی متناسب باشد.

کدام مدل از پیراهن‌های رسمی با شلوار جین ست می‌شوند؟
اغلب مدل‌ها مناسب پوشیدن به همراه شلوار جین هستند. به عنوان مثال می‌توان یک پیراهن دکمه‌دار ساده یا طرح‌دار را به کار برد. هر مدل کمی روی استایل کلی تاثیر می‌گذارد.

آیا می‌توان پیراهن رسمی را داخل شلوار قرار داد؟
در بسیاری از موارد قرار دادن پیراهن در شلوار جین بهترین گزینه نیست. اگرچه در صورتی که بخواهید استایل نیمه رسمی‌ای ایجاد کنید یا بخواهید روی استایلتان کت بپوشید قابل قبول است. در غیر اینصورت پیراهن را روی شلوار جین قرار دهید.

آیا می‌توان زیر پیراهن عرق‌گیر پوشید؟
بله! پوشیدن زیرپوش یا عرق‌گیر یکی از روش‌های عالی برای افزودن لایه به استایل است. فرقی نمی‌کند که زیر پیراهن رسمی با دکمه‌های بسته آن را بپوشید یا دکمه‌های پیراهن خود را روی آن باز بگذاریدد. در هر صورت استایل جذابی را ایجاد می‌کند.

منبع: دیجی استایل


چگونه پیراهن رسمی را با شلوار جین ست کنیم؟

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا