خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,695
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
در بسیاری از جوامع از یک استایل مناسب به نحوی یاد می‌شود که تمامی آیتم‌های انتخابی آن با یکدیگر ست باشند که معمولا اکثریت مردم جهان نیز از این قوانین پیروی می‌کنند. اما در بسیاری از موارد دیده می‌شود که افراد آیتم‌های متفاوت را با یکدیگر ست می‌کنند که استایلی متفاوت از استایل عموم مردم است.

امروزه بسیاری از افراد به استفاده از لباس‌ها، کفش‌ها و اکسسوری‌های متفاوت روی آورده‌اند و به همین دلیل استایل اگزوتیک را می‌توان به عنوان یک استایل متفاوت و جدید در نظر گرفت. ما در این مطلب می‌خواهیم به شما بگویم که منظور از استایل اگزوتیک چیست و در این مورد شما را راهنمایی کنیم؛ پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم.

استایل اگزوتیک چیست؟
استایل اگزوتیک یک نوع استایل متفاوت و منحصر به فرد است که برای عموم مردم عجیب و غریب به نظر می‌رسد. در واقع افراد خاصی از استایل اگزوتیک پیروی می‌کنند که این افراد معمولاً بسیار شجاع بوده و اعتماد به نفس بالایی دارند. در این نوع استایل معمولاً از رنگ‌های تند استفاده می‌شود و همچنین دارای طرح‌های بزرگ و گلدوزی‌های متفاوتی است. برای استایل اگزوتیک از زیورآلات خاص و بزرگی استفاده می‌شود و هیچ نوع محدودیتی در این سبک وجود ندارد.

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که استایل اگزوتیک را برای خود انتخاب می‌کنید، باید به شما بگوییم که شجاعت شما در این مورد بسیار مهم است؛ زیرا این نوع استایل در نگاه اول مورد پسند عموم مردم قرار نمی‌گیرد اما شما می‌توانید با اعتماد به نفس خود ذهنیتی درست برای آن‌ها ایجاد کنید. در واقع کسانی که این استایل را برای خود انتخاب می‌کنند، مورد توجه عموم مردم قرار می‌گیرند. این نوع استایل به عنوان یک استایل بسیار آزاد شناخته می‌شود و محدودیت در آن معنایی ندارد و در عین جذاب بودن، بسیار عجیب و غریب است.

در چه برندهایی از استایل اگزوتیک استفاده می‌شود؟
امروزه بسیاری از طراحان لباس معروف دنیا از استایل اگزوتیک برای جلب توجه افراد استفاده کرده و لباس‌های خود را به سبک اگزوتیک طراحی می‌کنند. در واقع این نوع استایل به تازگی محبوبیت زیادی در بین افراد پیدا کرده است و از معروف‌ترین برندهایی که بر روی استایل اگزوتیک کار می‌کنند می‌توان به دولچه گابانا، بالمین، ماشینو، الکساندر مک کوئین و غیره اشاره کرد که طراحان بسیار معروفی دارند.

هر ساله طرح‌های مختلفی در بازار به چشم می‌خورند و سبک اگزوتیک نیز طبق مد پیش می‌رود و لباس‌ها، زیورآلات و کفش‌های عجیب و غریب و در عین حال زیبایی را ارائه می‌کند. استایل اگزوتیک دارای گلدوزی‌های پیچیده، چاپ‌های عجیب و غریب، کفش‌های غیر عادی، گوشواره‌های ماکسی، لباس‌های خیلی گشاد و یا خیلی تنگ و غیره است. در واقع در انتخاب استایل اگزوتیک وسواس به خرج داده نمی‌شود و شما می‌توانید آزادانه هر نوع کفشی را با هر نوع لباسی ست کرده و از زیورآلات گوناگون استفاده کنید.

وجود آزادی در ماهیت استایل اگزوتیک، باعث جذب بسیاری از افراد به آن شده است و در بسیاری از جوامع، این استایل محبوب و مورد پسند قرار گرفته می‌شود. شما می‌توانید برای داشتن استایل اگزوتیک، رنگ‌های مختلف را باهم ترکیب کرده و از روانشناسی رنگ‌ها استفاده کنید؛ زیرا در انتخاب رنگ‌های استایل اگزوتیک نیز هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و در بسیاری از موارد لباس‌های رنگین کمانی و ابر و بادی در این استایل استفاده می‌شود.

یکی از مهم‌ترین آیتم‌ها در استایل اگزوتیک اکسسوری‌ها هستند که در واقع اصلی‌ترین آیتم در هر نوع سبک و استایلی است. افراد علاقه‌مند به استایل اگزوتیک معمولاً از زیورآلات بسیار بزرگ که معمولاً دست ساز هم هستند استفاده می‌کنند. انتخاب اکسسوری در استایل اگزوتیک بسیار مهم است؛ زیرا این آیتم‌ها می‌توانند شما را متفاوت‌تر نسبت به عموم مردم نشان دهند. در این سبک معمولاً از النگوهای بسیار بزرگ و پهن و انگشترهای کلفت استفاده می‌شود که معمولاً طرح‌های پیچیده و خاصی دارند.

در استایل اگزوتیک معمولاً از آرایش‌های غلیظ به سبک هندی و یا عربی استفاده می‌شود. معمولاً سایه‌های استایل اگزوتیک به شکل اسموکی مشکی، نقره‌ای و یا طلایی هستند. طرفداران این سبک معمولا موهای کوتاه ندارند و موهای خود را بلند و تیره نگه می‌دارند. این استایل کمی شبیه به استایل هیپی و بوهو است و به همین دلیل طرفداران این دو سبک نیز به شدت به استایل اگزوتیک روی آورده‌اند که سبک جدیدتر و جذاب‌تری است.

منبع: چی بپوشم


استایل اگزوتیک چیست؟

 
  • تشکر
Reactions: SelmA

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,695
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
آخرین ویرایش:
  • تشکر
Reactions: SelmA
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا