خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,751
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
ضررهای مواد شیمیایی موجود در کیت های رنگ مو و بلاهایی که دکلره کردن بر سر موهای نازنین تان می آورد را حتما می دانید. اگر دنبال یک روشن کننده خیلی ملایم برای موهایتان می گردید، فقط کافی به کابینت چای هایتان در آشپزخانه سری بزنید! استفاده از بابونه به عنوان رنگ مو عنوان مقاله ای است که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

رنگ بابونه
رنگ طلایی بابونه، گیاه دارویی که قرن هاست برای تسکین دردها استفاده می شود، با داشتن فلاونوئید در ترکیباتش، می تواند موها را به آرامی، بدون اینکه ضرری داشته باشد، روشن تر بکند.

یک شستشوی معمولی با چای بابونه را در برنامه ی زیبایی روزانه تان قرار دهید تا با چشم خودتان باور کنید. ۵ چای کیسه ای بابونه را در آب جوش بگذارید تا حسابی دم بکشد. و به آن زمان کافی بدهید تا خنک شود. موهایتان را از قبل شامپو و نرم کننده بزنید و موهایتان را با محلول جادویی چای بابونه آغشته کنید. موهایتان را آبکشی نکنید. و اجازه دهید موهایتان خشک شود. (از سشوار استفاده نکنید و اجازه دهید موها خودشان خشک شوند) در حین خشک شدن موها، بابونه کارش را انجام می دهد. این پروسه را چند بار در روزهای متوالی تکرار کنید. اگر موهای طبیعی خودتان روشن باشد، بابونه اثر بیشتری خواهد داشت.

می توانید محلول چای بابونه را با مقداری ماست مخلوط کنید و به مدت نیم تا یک ساعت بر روی موهای تمیز و شسته شده بگذارید. این ماسک بابونه به نرم تر شدن موهایتان کمک خواهد کرد.

منبع: چی بپوشم


رنگ کردن مو با استفاده از بابونه

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا