خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,751
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
عطر آرامیس توباکو ریسرو برای افراد سیگاری

اگر شما جزو آن دسته افرادی هستید که طرف‌دار ادکلنهایی با رایحة چوبهای معطر هستند این ادکلن خاص و بینظیر میتواند بهترین انتخاب شما باشد. این ادکلن مخصوص آقایان شیک‌پوشی طراحی شده که سلیقه آنها ادکلنهایی با رایحه گرم است. این ادکلن ساخت کشور ایالت متحده آمریکا است و در سال 2018 وارد بازار عطر و ادکلن شد. این ادکلن با نتهای اولیه سالویا اسکلاریا و انگور سیاه آغاز می‌شود ترکیب این دو اسانس به‌عنوان نتهای اولیه رایحهای دلچسب ایجاد کرده است که میتواند بهترین حسها را در درون شما بیدار کند. آرامیس توباکو ریسرو را نیز می‌توان یکی از بهترین عطر برای افراد سیگاری دانست.

پس از گذر نت‌های اولیه نوبت به عطر تنباکوی قوی در قلب نتهای میانی این ادکلن است که با ترکیب با اسانسهای جوز، کاکائو و پونه کوهی باعث ایجاد رایحهای حیرتانگیز میشود. مدت طولانی باید سپری شود که نوبت به نتهای پایانی این ادکلن برسد. دانه تونکا و خزه درخت بلوط از نت‌های پایانی این ادکلن هستند که تجربه‌ای به‌یادماندنی در پایان کار به شما می‌دهند تا شما را برای استفاده دوباره از این ادکلن ترغیب کنند.

منبع:چی بپوشم


عطرهایی برای افراد سیگاری

 

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,751
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
باربری لاندن فور من Burbery London For Men

این ادکلن میتواند انتخاب مناسبی باشد برای افرادی که به دنبال ادکلنهایی با رایحة دلپذیر ادویههای شرقی هستند. این ادکلن در سال 2006 در کشور انگلستان وارد بازار ادکلن شد؛ بنابراین؛ اسانسهای بکار رفته در این ادکلن الهام گرفته از شهر زیبای لندن است. این ادکلن با طبع گرمی که دارد می‌تواند در فصول سرد سال انتخاب مناسبی برای آقایان شیک‌پوش باشد. هنگامی که شما این ادکلن را اسپری میکنید در لحظه اول با نتهای ابتدایی ترنج، اسطوخودوس و دارچین مواجه میشوید که گرمی خاص به همراه تندی ملایمی دارد اسانس بینظیر ترنج یک حس طراوت و تازگی را در شما بیدار می‌کند که بسیار لذتبخش و دلنشین است.

سپس نتهای میانی از راه میرسند. نتهای میانی این ادکلن گل ابریشم و چرم است. بوی دلپذیر چرم همان چیزی است که با همسویی با بوی سیگار آن را دلپذیر و قابل‌قبول می‌کند. اما اسانس گل ابریشم از تندی بیش از اندازه این ادکلن میکاهد و باعث تلطیف آن میشود تا تندی بیش از اندازه برایتان سردرد به همراه نداشته باشد. نتهای پایانی که این ادکلن دارد اسانس خزه درخت بلوط، تنباکو و درخت گایاک است که ترکیب این سه اسانس می‌تواند پایانی خوش برای مصرف‌کننده این ادکلن به همراه داشته باشد. این محصول را نیز می‌توان یکی از بهترین عطر برای افراد سیگاری دانست.

منبع: چی بپوشم


عطرهایی برای افراد سیگاری

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا