خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,695
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
شرکت رالف لورن (Ralph Lauren Corporation) یک شرکت هولدینگ امریکایى مى باشد، که درسال ١٩٦٧میلادى توسط طراح مشهور رالف لورن (Ralph Lauren) تاسیس شده است.

دفتر اصلى این شرکت در شهر نیویورک (ایلات متحده امریکا) واقع مى باشد. این شرکت در چهار زمینه فعالیت مى کند که شامل پوشاک، لوازم منزل، عطر و اکسسورى است.

شرکت رالف لورن همچنین داراى شعبه هاى دیگرى در سایر جهان است، ولى شعبه اصلى این شرکت در خیابان مدیسن (Madison Avenue) نیویورک (ایلات متحده امریکا) واقع مى باشد.

رالف لورن جزء برندهاى محبوب و پرطرفدار به خصوص در میان آقایان براى پوشاک مردانه خاص خود مى باشد. ماندگارى رالف لورن در دنیا مد یکى از دلایل محبوبیت خاص این برند است، شاید روند مد در طول زمان تعییر کند و شاهد سبک هاى جدیدى در دنیاى مد باشیم، ولى یکى از ویژگى هاى این برند در صنعت مد ماندگارى قطعات کلاسیک این برند در طول سال ها مى باشد.

در نهایت، آنچه که بیشتر در مورد میراث رالف لورن به عنوان یک نام تجاری و طراح به چشم می آید که سبک زندگى او است، رالف لورن نه تنها یک برند مشهور بلکه به عنوان سبک زندگى امریکایى در جهان شناخته شده است.

در اینجا مى خواهیم به بررسى درباره این شرکت، برندهاى دیگر این شرکت و مشهور و زندگى شخصى موفق طراح و بنیانگذار بپردازیم تا بیشتر آن آشنا شوید.



برندهاى دیگرى که به عنوان زیر مجموعه شرکت رالف لورن در حال فعالیت هستند که عبارتند از :

پولو رالف لورن (Polo Ralph Lauren)

رالف لورن کِلکشن (Ralph Lauren Collection)

لورن رالف لورن (Lauren Ralph Lauren)

دَبل ل . ر (Double RL)

رالف لورن بچه گانه Ralph (Lauren Childrenswear)

دِنم & سوپلاى رالف لورن (Denim & Supply Ralph Lauren)

کلاب موناکو (Club Monaco)



فروشگاه هاى شرکت رالف لورن :
شرکت رالف لورن در سال ٢٠١٦ میلادى داراى ٤٩٣ فروشگاه براى عرضه کالاهاى خود به صورت مستقیم بود، که شامل ١٤٤ فروشگاه رالف لورن، Lauren، ٧٧ فروشگاه کلاپ موناکو و ٢٧٢ فروشگاه پولو مى باشد. این شرکت همچنین ٥٨٣ فروشگاه مغازه را در سراسر جهان اداره مى کند.

منبع: تک دیل


معرفی برند رالف لورن

 

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,695
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
لورن (Lauren) یک طراح، سرمایه دار، کلکسیونر و همچنین خیرخواه و نیک کار امریکایى است. لورن بنیانگذار و همچنین به عنوان مدیرعامل شرکت رالف لورن مشغول به کار بوده است که در سپتامبر سال ٢٠١٥ میلادی از شغل خود به عنوان مدیر عامل کناره گیری کرد ولى همچنان رئیس اجرایی و مدیر ارشد خالقیت این شرکت مى باشد.

در سال ٢٠١٨ میلادى، مجله امریکایى فوربس یا فوربز (Forbes) ثروت او را در ٧.٢میلیارد دلار تخمین زده است، که باعث می شود رالف لورن ٩٢ ثروتمندترین فرد در آمریکا باشد.

او متولد سال ١٤ اکتبر ١٩٣٩ میلادى نیویورک (ایلات متحد امریکا) مى باشد که والدین او با نام هاى فرانک و فریدا لیفشیتز (Frank and Frieda Lifshitz) از مهاجران امریکایى بودند که چهار فرزند داشتند و در میان آن ها لورن کوچک ترین فرزندشان بود. لورن در سن ١٦ سالگی همراه با برادرش جری (Jerry) بدلیل مشکل بودن تلفظ نام خانودگى یشان براى اشخاص دیگر، نام خانوادگی خود را به یک نام راحت تغییر دادند، که بین نام لندن و لورن در نهایت نهایت لورن را به عنوان نام خانودگى خود انتخاب کردند. او به کالج بوروک (Baruch College) در دانشگاه شهر نیویورک (CUNY) رفت و در رشته تجارت (business) به تحصیل پرداخت، هر چند پس از گذشت دو سال ترک تحصیل کرد.

لورن از سال ١٩٦٣ تا ١٩٦٤ میلادى در ارتش ایالات متحده امریکا خدمت کرد و سپس در شرکت بروکس برادران (Brothers Brooks) که اولین تولید کننده پوشاک مردانه در ایلات متحده است، به عنوان دستیار فروش مشغول به کار شد. او پیش از این در زمینه مد هیچگونه تجربه رسمى نداشت و سپس در سال ١٩٦٧ میلادى، در بیو برومل (Beau Brummell) که تولید کننده کراوات بود، مشغول به فعالیت شود.



چگونه برند رالف لورن تاسیس شد
رالف لورن تا سن ٢٨ سالگى برای تولید کننده کراوات بیو برومل کار مى کرد. سپس رالف لورن رئیس این شرکت را متقاعد نمود تا به او اجازه دهد خط تولید خود را راه اندازى کند.

در سال ١٩٦٧ میلادى، شرکت رالف لورن در زمینه طراحى و تولید کروات مردانه تاسیس شد و در ابتدا فعالیت کارى خود را از این حوزه شروع نمود . در آن زمان کروات ها به صورت باریک بودند، او کراوت هاى پهنى را براى آقایان طراحى کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفتند و فروش بالایى داشتند.

سپس در سال ١٩٦٨ میلادى، اولین خط تولید و کامل پوشاک مردانه خود را با توجه به علاقه اى که به ورزش داشت، به نام برند پولو (Polo) که به معنى بازى چوگان مى باشد، نامگذاری کرد.

قابل ذکر است که فروشگاه بلومینگدیلز (Bloomingdale's) در منهتن نیویورک ( ایالات متحد امریکا) تا ١٩٦٩ میلادى تنها پوشاک مردانه این برند را به فروش میرساند.

در سال ١٩٧١میلادى، شرکت رالف لورن یک خط تولید از پیراهن های زنانه راه اندازى کرد و یک سال بعد از آن اولین مجموعه کامل پوشاک زنانه خود را ارائه داد و به این گونه براى اولین بار وارد صنعت بازار تولید پوشاک زنانه شد.

منبع: تک دیل


معرفی برند رالف لورن

 

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,695
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
زندگى خانوادگى رالف لورن
خانواده رالف لورن

در دسامبر ٢٠ سال ١٩٦٤ میلادى، رالف لورن با ریکی آن لوبیر (Ricky Ann Low-Beer) در شهر نیویورک-امریکا ازدواج کرد. ریکی دختر مارگارت ویوتاچ (Margaret Vytouch) و رودولف لوبیر (Rudolph Low-Beer) است. شش ماه پیش از ازدواج این دو یکدیگر را در دفتر دکترى که ریکى در آن به عنوان یک مددکار مشغول به کار بود، ملاقات کرده بودند.ریکى نویسنده کتاب The Hamptons: Food, Family, and History درباره دستور پخت غذاها و همچنین زندگى، داستان هاى و عکس هاى خانواده لورن مى باشد.

آن ها داراى سه فرزند مى باشند. اندرو لورن (Andrew Lauren) متولد ١٩٦٩ میلادى یک تولید کننده فیلم و بازیگر است.

دیوید لورن (David Lauren) متولد ١٩٧١ میلادى، معاون اجرایی تبلیغات، بازاریابی و ارتباطات جهانی در شرکت رالف لورن است. در سپتامبر ٢٠١١ میلادى، دیوید لورن با لورن بوش (Lauren Bush) که یک طراح و مدل امریکایى ازدواج کرد. لورن بوش نوه رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا جرج اچ. دابلیو بوش (George H. W. Bush) است که لورن و دیوید دو فرزند دارند و در محله منهتن شهر نیویورک، ایلات متحد امریکا زندگی می کنند.

دیلان لورن (Dylan Lauren) متولد ١٩٧٤ میلادى) که یک بازارگان امریکایى است و صاحب بوتیک هاى آبنبات دیلانز (Dylan's Candy Bar) مى باشد که فروشگاه هاى زنجیره اى در شهر نیویورک، شیکاگو و لس آنجلس در ایلات متحده امریکا است. دیلان لورن در ماه ژوئن ٢٠١١ میلادى با پل آروت (Paul Arrouet) ازدواج کرد.

در آوریل ١٩٨٧ میلادى، رالف لورن تحت عمل جراحی برای از بین بردن تومور خوش خیم مغزی قرار گرفت، که موفق به بهبودى کامل شد.



رالف لورن تنها طراح است که برنده افتخارى جایزه شورای طراحان مد امریکا (the Council of Fashion Designers of America's) براى چهار شود:

شورای طراحان مد ک اف دى اى (CFDA) امریکا که در سال ١٩٦٢ میلادى توسط انتشارات Eleanor Lambert تأسیس شد، که اعضاى این انجمن تجاری غیرانتفاعی متشکل از بیش ٤٥٠ مدرس، طراحان لباس، طراحان اکسسورى (لوازم جانبی) مى باشد.

شورای طراحان مد ک اف دى اى امریکا جایزه دستاوردهای مادام العمر، جایزه طراح لباس های زنانه، جایزه طراح مردانه سال و جایزه خرده فروشی سال را به رالف لورن اهد نموده است. در سال ٢٠٠٩ میلادى، او اولین طراح بود که به عنوان محبوب ترین طرح آمریکایی شناخته شد.

منبع: تک دیل


معرفی برند رالف لورن

 

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,695
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
رالف لورن یکى کلکسیونرهاى مشهور خودرو و در ضمن از طرفداران خانه حراج و حراجى (مزایده) مى باشد
ماشین بوگانی 1938 به مالکیت طراح مد رالف لورن

یکى از سرگرمی مورد علاقه رالف لورن جمع آورى بزرگترین و گران قیمت ترین مجموعه های خصوصی خاص و بى نظیر در جهان مى باشد و همچنین او صاحب برخی از خاص ترین و کمیاب ترین اتومبیل های کلاسیک در جهان است.

در ضمن او کلکسیونى از اتومبیل های نادر و مشهور دارد، که برخی از آنها در نمایشگاه های موزه نمایش داده شده اند. این طراح مشهور به عنوان یکى از خاص ترین کلکسیونیرهاى خودرو شناخته مى شود که مجموعه خودروهاى او شامل حدود ١٠٠ خودرو مى شود که برخى از آن ها نادر و کمیاب مى باشند، ولى در میان این مجموعه بوگاتی سال ١٩٣٨ مدل 57SC آتلانتیک (1938 Bugatti Type 57SC Atlantic) خاص ترین آن ها مى باشد که به مبلغ ٤٠ میلیون دلار ارزش دارد و تنها دو عدد از این مدل در جهان وجود دارد.

او مالک خودروى فرارى ٢٥٠ جى تى او (Ferrari 250 GTO) سال ١٩٦٢ میلادى، دو خودروى فرارى تو ار اس (Ferrari TRS)، سه خودروى اسپورت مکلارین اف وان ١٩٩٦ (1996 McLaren F1) که یکی از آنها به نام مک لارن F1 LM بسیار نادر و خاص است، مرسدس-بنز ۳۰۰اس‌ال Gullwing (Mercedes-Benz 300 SL)، یک خودروى بنتلی ۴½ لیتر ١٩٢٩ (Bentley 4½ Litre) به نام Blower Bentley، یک پورشه ۹۱۱ جی‌تی ٣ (Porsche 911 GT3)، یک بوگاتی ویرون (Bugatti Veyron)، یک مرسدس بنز اس اس کى (Mercedes-Benz SSK) Count Trossi نام مستعار "شاهزاده سیاه"، آلفا رومئو ۸سی ١٩٣٨ 2900B Mille Miglia (Alfa Romeo 8C) مى باشد و همچنین یک خودروى لامبورگینی رونتون (Lamborghini Reventón) نادر را شامل مى شود.

در ضمن با داشتن یک فرارى جى تى او ٢٥٠، رالف لورن جزء یکى از اعضاى باشگاه جى تى او (GTO Club) مى باشد، اعضاى این باشگاه بسیار خاص تنها افراد میلیاردرهاى مى باشند که بزرگترین کلکسیون هاى خودروى فراری را دارند. اعضاى این باشگاه شامل طراح مشهور دیوید مِک نیل (David MacNeil) بنیانگذار شرکت سازنده کفپوش و لوازم جانبى خودرو ودر تک (WeatherTech)، سرمایه دار کانادایى لورنس استروا (Lawrence Stroll) و رابسون والتون (Rob Walton) وارث و رئیس هئیت مدیره شرکت وال مارت (Walmart) مى باشند.

اتومبیل های رالف لورن دو بار در مسابقه و همایش مشهور پبل بیچ کانکورز دلیگانس (Pebble Beach Concours d'Elegance) موفق به دریافت جایزه بهترین نمایش (Best of Show) در این رویداد معتبر جهانى شدند. این جایزه بار اول در سال ١٩٩٠ میلادى توسط خودروى بوگاتی سال ١٩٣٨ مدل 57SC آتلانتیک کسب شد و سپس بار دیگر این جایزه به مرسدس بنز اس اس کى Count Trossi در سال ١٩٩٣ میلادى تعلق گرفت.

در سال ٢٠٠٥ میلادى کلکسیون خودروى رالف لورن در موزه هنرهای زیبای بـ*ـو*ستون (Museum of Fine Arts, Boston) در ایلات متحده امریکا نمایش داده شد که این مجموعه شامل هفتاد خودرو مى شد و سپس این مجموعه در سال ٢٠١١ میلادى در موزه اى (Musée des Arts Décoratifs) در شهر پاریس-فرانسه نمایش داده شد. در سال ٢٠١٧ میلادى، رالف لوورن کلکسیون خودروى خود را که مبلغ ٣٥٠ میلیون دلار ارزش دارد را در هفته مد (Fashion Week) در نیویور- امریکا به نمایش گذاشت.

منبع: تک دیل


معرفی برند رالف لورن

 

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,695
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
پولوشرت هاى مشهور رالف لورن
پولو شرت

در سال ١٩٧٢ میلادى، شرکت لورن براى طرح جدید تى شرت هاى خود آستین ها را کوتاهتر کرد و همچنین آرم لگوى پولو (polo pony) را بر روى قفسه سـ*ـینه این تى شرت اضافه کرد. زمانى که برای اولین بار رالف لورن تى شرت هاى مشهور خود را با به نام رالف لورن پولو (Ralph Lauren polo) با رنگ بندى در بیش از ٢٤ رنگ مختلف عرضه نمود، که نشانگر ظاهرى از سبک امضاء رالف لورن بود و همچنین این خط تولید برای کمپین تبلیغاتی او بود. این لگو به عنوان محبوب ترین علامت تجاری رالف لورن شناخته شده است و در هر فصل پولو در رنگ های جدید و نسخه محدود به بازار عرضه می شود.



اولین لباس با خرس پولو (Polo Bear) به لورن کادو داده شد:

خرس پولو یکی از طرح هاى است که از سال ١٩٩١ میلادى در پوشاک رالف لورن حضور پیدا کرد. این ایده از نسخه محدود پلیورهایى (ژاکت) با طرح هاى (لگو) عروسک هاى خرسى (Teddy Bear) که به عنوان کادوى روز تولد توسط تیم او در شرکت پولو رالف لورن ارائه داده شد بود، الهام گرفت شده است. رالف لورن از این ایده بسیار خوشش آمد تا جایى که پوشیدن این لباس ها تبدیل به سنتى سالانه شد و در ضمن سپس این طراح ها را در فروشگاه های خود در دسترس عموم قرار داد و پلوورهاى رالف لورن با این طرح به یکى از لگوهاى محبوب این برند تبدیل شد.



رالف لورن خانه و رنگ (Ralph Lauren Home و Paint) :

اولین بار در سال ١٩٨٣ میلادى، رالف لورن لوازم خانگى خود که اولین مجموعه کامل لوازم منزل از این طراح مشهور آمریکایی را شامل مى شود را عرضه نمود، که در زمینه تولید لوازم منزل و اکسسورى (لوازم جانبى) مى باشد. لوازم خانگى رالف لورن شامل مبلمان، تـ*ـخت خواب و لوازم حمام، ظروف چین، کریستال، نقره، لوازم جانبی تزئینی و همچنین چراغ، پارچه، کاغذ دیوارى و کفپوش مى شود. رالف لورن در سال ١٩٩٥ میلادى بخش رنگ را راه اندازى کرد، در حال حاضر با بیش از ٤٠٠ پالت رنگ مى باشد.

منبع: تک دیل


معرفی برند رالف لورن

 

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,695
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
عطر و ادکلون
عطر و ادکلون رالف لورن پولو

در سال ١٩٧٨ میلادى، رالف لورن اولین عطرهای خود را ارائه نمود که لورن برای زنان در تاریخ ١٢ مارس و پولو برای مردان در تاریخ ٢٦ مارس را عرضه کرد. این اولین بار بود که این طراح مشهور دو عطر را به طور همزمان معرفی نمود، که یکی برای مردان و دیگری برای زنان بود. همچنین شرکت رالف لورن وارد بازار اروپا گشت و در سال ١٩٨١ میلادى با افتتاح اولین فروشگاه مجزا برای یک طراح آمریکایی در خیابان نیوبند (New Bond) در غرب غربی لندن، انگلیس وارد این بازار شد.

در حال حاضر محصولات زیبایى (عطر ) این برند توسط وینر لورن (Warner-Lauren)، ال تى دى (Ltd) و (L'Oréal) تولید مى شود، که شامل عطر و ادکلون هاى زنانه و مردانه براى رالف لورن مى باشد که از جمله ورلد اف پولو (World of Polo) در مجموعه هاى پولو ، پولو بلو ، پولو رد ، پى لو بلک (Polo, Polo Blue, Polo Black, Polo Red)، رالف لورن رومَنس (Ralph Lauren Romance)، مید نایت رومَنس (Midnight Romance) و مجموعه بیگ پونى (Big Pony) براى مردان و زنان را شامل مى شود.



در کنار دنیاى مد رالف لورن در کسب و کار مواد غذایی مشغول به فعالیت است
کافه لورن

رستوران ار الر (RL) در سال ١٩٩٩ میلادى، در نزدیکی فروشگاه رالف لورن شیکاگو در خیابان میشیگان افتتاح شد.

بار و کافى رالف (Ralph’s Coffee & Bar) کوکی ها (بیسکویت) خانگی، کیک شکلات، چیز کیک، کیک هاى رژیمی و نوشیدنی ها دلپذیر را ارائه می دهد. همچنین او رستوران های دیگری نیز دارد از جمله پولو در نیویورک (The Polo Bar in New York)، رالف در پاریس (Ralph’s in Paris)، ار ال در شیکاگو (RL in Chicago) و رالف در لندن (Ralph’s in London) را شامل مى شود.



ساعت و جواهرات رالف لورن :

در سال ٢٠٠٩ میلادى، رالف لورن به همراه گروه لوکس Compagnie Financière Richemont SA شرکت جواهرات و ساعت رالف لورن (Watch & Jewelry Ralph Lauren) را راه اندازی کردند. در سال ٢٠١٠ میلادى این شرکت مجموعه ى جواهر ات خود را ارائه داد.


منبع: تک دیل


معرفی برند رالف لورن

 

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,695
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
برندهاى زیر مجموعه رالف لورن


برند کلاب موناکو :

رالف لورن داراى بیش از ٣٠ برند مختلف دیگر مى باشد. بعضى از اشخاص نمی دانند که شرکت رالف لورن همچنین مالک برند کلاب موناکو (Club Monaco) مى باشد، که این برند لباس های غیررسمى (casual clothing) را در سال ١٩٩٩ میلادى به مبلغ ٥٢.٥ میلیون دلار خریداری کرد.

کلاپ موناکو در زمینه طراحى و تولید پوشاک مردانه و زنانه فعالیت دارد.

پولو رالف لورن بچه گانه (Polo Ralph Lauren Children) :


برند پولو رالف لورن بچه گانه در زمینه پوشاک کودکان فعالیت دارد، که شامل پیراهن بافتنى، ژاکت پشمى و لباس براى کودکان مى شود.



مجموعه زنانه رالف لورن (Ralph Lauren Women's Collection) و برچسب یا مارک بنفش رالف لورن (Ralph Lauren Purple Label) :


خط تولید پوشاک رالف لورن زنانه در سال ١٩٧١ میلادى راه اندازی شده. که از لباس های دست ساز تا لباس ورزشی را شامل مى شد. در سال١٩٩٤ میلادى، برچسب (مارک) بنفش مشهور رالف لورن (Ralph Lauren Purple Label) آغاز به کار کرد، که در جهت طراحى و دوخت کت و شلورهاى مردانه و همچنین لباس های ورزشی راه اندازى شد و در ضمن براى دوخت و تولید لباس هاى سفارشی با کیفیت بالا بود و همچنین کفش، اکسسورى و چمدان از دیگر محصولات این برند تحت این بر چسب مشهور هستند.

پولو رالف لورن (Polo Ralph Lauren) :


اولین خط تولید کامل لباس ورزشی و لباس های سفارشی مردانه پولو رالف لورن در سال ١٩٦٧ میلادى راه اندازى شد و سپس در سال ٢٠١٤ میلادى، بخش پوشاک زنانه پولو راه اندازی شد.



پولو اسپورت (Polo Sport) :


در سال ١٩٩٢ میلادى خط تولید پولو اسپورت راه اندازی شد، که در زمینه پوشاک ورزشى فعالعیت مى کند . رالف لورن در سال ٢٠١٤ میلادى پولو تک شرت (PoloTech Shirt) را عرضه کرد که با بهره گیرى از تکنولوژی در تولید پارچه است.

دَبل ارال (Double RL) :


دبل ار ال در سال ١٩٩٣ میلادى تاسیس شد که تحت نام رالف لورن و همسرش ریکى (Ricky) بود. ار ال ترکیبی از پوشاک مردانه مى باشد ازجمله شلوار جین، لباس های ورزشى و اکسسورى را ارائه مى دهد که از لباس های نظامی الهام گرفته مى شود.



لورن رالف لورن (Lauren Ralph Lauren) :


او برند لورن رالف لورن را در زمینه پوشاک زنانه در سال ١٩٩٦ میلادى راه اندازی کرد، که شامل لباس ورزشی، جین، لباس و اکسسورى و کفش را با قیمت ارزان تر عرضه کرد. لورن رالف لورن پوشاک مردانه شامل پوشاک ورزشی، پیراهن، شلوار، لباس خواب، کت و شلوار مى شود که این پوشاک را با قیمت ارزان تر ارائه می دهد. این نام تجاری به طور کلی در رده بندى قیمت متوسط مى باشد، ولى قیمت کالاهاى این برند از پلو رالف لورن (Polo Ralph Lauren)ارزان تر است

پولو گلف و ار ال اگه گلف (Polo Golf و RLX Golf) :


پولو گلف در سال ١٩٩٠ و ار ال اکس گلف در سال ١٩٩٨ میلادى راه اندازی شد.



پینک پونى (Pink Pony) :


برند پینک پونى در سال ٢٠٠٠ میلادى تاسیس شده، درصد فروش از هر محصول پینک پونى براى امور خیریه، کمپین پینک پونى فاند (Pink Pony Fund) و همچنین سایر موسسات خیریه مهم سرطانى در سراسر جهان در نظر گرفته مى شود. برند پنک پونى عمدتاً در زمینه پوشاک زنانه، لباس ورزشی و اکسسورى فعالیت دارد. از ویژگى و مشخصه بارز محصولات برند پینک پونى یک بازیکن چوکان (پولو) صورتی رنگ مى باشد.



دنیم & سوپلاى رالف لورن (Denim & Supply Ralph Lauren) :


خط تولید دِنیم (جین) & سوپلاى رالف لورن که در سال ٢٠١١ میلادى راه اندازى شد، که با الهام از جوامع هنرمندان بروکلین (نیویورک-ایلات متحده امریکا) و سبک زندگى آنها مى باشد.



چَپس (Chaps) :


ویژگى این برند قیمت متوسط پوشاک آن مى باشد، از جمله لباس های راحتى (casual)، ورزشی، لباس هاى مناسب روز را شامل مى شود. برند چپس در ابتدا در فروشگاه های کولز (Kohl's) و بیلک (Belk) عرضه مى شد و با برند پى وى اچ (PVH) رقابت می کند.



اَمریکن الوینگ (American Living) :

رالف لورن در سال ٢٠٠٨ میلادى، برند امریکن لیوینک را در زمینه تولید پوشاک مردانه و زنانه را راه اندازی کرد، این برند براى سبک زندگی متوسط که به طور خاص برای عرضه در فروشگاه جی. سی. پنی(JCPenney) ساخته شده بود. این برند با برند چبس(Chaps) در یک سطح و قابل مقایسه مى باشد، ولى بر خلاف چبس که در فروشگاهاى مختلف فروخته می شود، تنها به عنوان یک خط اختصاصی عرضه مى شد. این خط به دلیل فروش ضعیف در سال ٢٠١٢ میلادى متوقف شد. تنها پوشاک امریکن لایف در حال حاضر در فروشگاه هاى میسیز امریکا (Macy) فروخته می شود، که شامل تنها پوشاک زنانه مى شود.


منیع: تک دیل


معرفی برند رالف لورن

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا