خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
ریشه برند آف وایت کجاست؟
برند آف وایت در اواخر سال ۲۰۱۳ در شهر میلان ایتالیا تاسیس شد. این برند یکی از برندهایی است که از زمان تاسیس‌اش، به سرعت رشد کرده و در میان مردم محبوب شده است. لباس‌های تولید شده توسط برند آف وایت عمدتا لباس‌های خیابانی یا روزمره هستند. با این حال، لباس‌هایش اصلا شبیه به لباس‌هایی که در گوشه و کنار می‌بینیم نیستند؛ اگر برچسب قیمت این لباس‌ها را چک کنید، منظور ما را به خوبی متوجه خواهید شد! لباس‌های برند آف وایت به خاطر طراحی منحصر به فردشان بسیار گران هستند! همه اینها به دلیل بنیان‌گذار نابغه‌ای است که پشت نام این برند قرار دارد: مردی به نام ویرجیل ابلو.

ویرجیل ابلو کیست؟
ویرجیل ابلو، بدون شک مردی بسیار با استعداد است. او تا به حال به خود لقب طراح گرافیک، دی جی، معمار و دیزاینر را داده است. یکی از حقایق جالب در مورد ویرجیل ابلو این است از مدت‌ها پیش تاکنون، راهنمای کانیه وست در زمینه خلاقیت بوده و هست. می‌پرسید چنین چیزی چطور ممکن است؟! ما هم دقیق نمی‌دانیم، فقط می‌دانیم که هست! ریشه به وجود آمدن برند آف وایت، ترکیبی است از ذوق و استعدادهای ویرجیل ابلو؛ استعدادهای او در زمینه معماری با استعدادهایش در زمینه طراحی و همچنین خلاقیت او، ترکیبی به وجود آوردند که امروزه آن را با نام آف وایت می‌شناسیم.

اصلا ویرجیل ابلو قبل از اینکه این همه عناوین مختلف را به خود اختصاص دهد چه کسی بود و چه می‌کرد؟! او در راکفورد ایلینویز به دنیا آمد. قبل از حضور در موسسه فناوری ایلینویز، در زمینه مهندسی تحصیلات خود را به پایان رساند. او در موسسه فناوری ایلینویز مدرک فوق لیسانس خود را در رشته معماری گرفت. همینجا بود که او فهمید به ایجاد فرم‌های ساختاری علاقه بسیاری دارد و آن را تحسین می‌کند!



تاریخچه برند آف وایت
ویرجیل ابلو قبلا هم سعی کرده بود طرح‌های خیابانی را در لباس به تصویر بکشد. اولین تلاش او در این زمینه و قبل از تاسیس برند آف وایت، برند Pyrex Vision بود. پشت تمام تیشرت‌ها و هودی‌های آن، شماره پیراهن بسکتبالیست‌ مشهور یعنی مایکل جردن حک شده بود، اما این برند مدت زیادی به فعالیت خود ادامه نداد. بین دو برندی که ویرجیل ابلو خلق کرده است، تفاوت‌های آشکاری وجود دارد، اما شعار هردوی آنها یکی است:

“جوانان، همیشه پیروز هستند!”

لوگوی برند آف وایت چگونه طراحی شده است؟
لوگوی برند آف وایت در دنیای مد و لباس لوگویی کاملا نمادین است. این لوگو یک لوگوی خاص و بی‌نقص است که روی تمام لباس‌های آف وایت حک شده است. همانطور که می‌بینید، بسیاری از طراحان دیگر یک لوگوی کاملا ابتکاری برای برندشان طراحی می‌کنند، با این حال ویرجیل ابلو تصمیم گرفت خلاف جهت آب شنا کند و با دیگران متفاوت باشد! او از طرحی استفاده کرد تا حالا در جاهای مختلفی شاهد آن بوده‌ایم؛ ترکیب خطوط راه‌راه‌ سیاه و سفید. این خطوط راه‌راه در جاده‌ها، علائم هشدار دهنده و در بسیاری از جاهای دیگر از جمله برندهایی مانند آدیداس دیده می‌شوند. با استفاده از این طرح، او به نحوی یک ارتباط گسترده‌تر برای برند خود ایجاد کرده است. حتی اگر همه متوجه معنای این لوگو نشوند، کسانی که اهل مد و فشن هستند متوجه آن می‌شوند. همین کافی است، مگر نه؟!

این حرکت ویرجیل ابلو، حرکتی بسیار هوشمندانه بود. چرا؟ چون به جای اینکه یک لوگوی مبتکرانه خلق کند، از یک نشانه استفاده کرد که همه جا دیده میشود. بدین ترتیب هرکس هرجا خطوط سیاه و سفید ببیند، یاد برند آف وایت می‌افتد. تنها مشکلی که وجود دارد این است که این لوگو یک طرح اختصاصی نیست. درنتیجه ممکن است خیلی از برندها از آن استفاده کنند و این خطوط را به نام خودشان ثبت کنند!

البته حک کردن این خطوط سیه و سفید جذاب روی اولین تیشرت‌های برند آف وایت، باعث شد این تیشرت‌ها به سرعت به فروش بروند.



برند آف وایت تا حالا با چه برندهای دیگری همکاری کرده است؟
معمولا همه برندهای معروف، با برندهای دیگر در کالکشن‌های خاصی همکاری میکنند. مهم‌ترین همکاری برند آف وایت تا به امروز، همکاری با برند نایک در تولید کالکشن The Ten بوده است. این کالکشن شامل ۱۰ مدل با طراحی برند آف وایت است.


یکی دیگر از همکاری‌های موفق برند آف وایت، همکاری آن با برند آمبرو بوده است. این کالکشن که در اوایل امسال از آن رونمایی شد، شامل هودی (سوییت‌شرت کلاه‌دار)، شلوار، شلوار ورزشی، شلوار کوتاه، کفش ورزشی، پیراهن روی تیشرت و ژاکت‌های آف وایت بود.



موفقیت برند آف وایت و شعبه‌های آن
نیازی به گفتن این موضوع نیست، ولی برند آف وایت تا به امروز بسیار موفق بوده است. این برند در حال حاضر دارای ۱۴ امتیاز انحصاری و فروشگاه در ۸ کشور از جمله هنگ کنگ، سنگاپور، تورنتو و توکیو است.


کدام‌یک از افراد مشهور، طرفدار پروپاقرص برند آف وایت هستند؟
برند آف وایت طرفداران بسیاری دارد. تعداد زیادی از این طرفداران، افراد مشهور و سلبریتی‌ها هستند. افرادی مانند جاستین بیبر و غیره.

منبع: چی بپوشم


معرفی برند آف وایت

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا