خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,695
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
برند والنتینو در سال 1960 با افتتاح مغازه‌ای در رم توسط والنتینو گاراوانی رسما تاسیس شد. اما شروع موفقیت بین المللی آن در سال 1962 در فلورانس که در آن زمان پایتخت مد ایتالیا بود رقم خورد و به سرعت به یکی از نمادهای مد ایتالیا بدل شد. برندی که هر ساله در نمایش‌های مد خود یک لباس قرمز به نمایش می‌گذارد.

والنتینو گاراوانی در سال 1932 در ایتالیا به دنیا آمد. از دوران کودکی به مد علاقمند شد و خیاطی را از خاله‌اش یاد گرفت. پس از پایان تحصیلاتش به پاریس رفت تا علاقه‌اش را دنبال کند. او مدتی را به کارآموزی در شرکت‌هایی مثل بالنسیاگا گذراند و پس از چندین سال کارآموزی و کسب تجربه در 1959 تصمیم گرفت که به ایتالیا بازگردد. در سال 1960 مغازه‌اش را با همکاری پدرش و شریک پدرش تاسیس کرد و به طراحی و دوخت لباس‌های سفارشی پرداخت. او که در آن زمان 28 ساله بود کارهایش به سرعت مورد توجه علاقمندان مد قرار گرفت به خصوص به خاطر لباس‌های قرمز رنگی که طراحی می‌کرد. والنتینو در طول بیش از 50 سال کار برای شخصیت‌های مطرحی لباس طراحی کرد و سلبریتی‌های زیادی با لباس‌های طراحی شده توسط او روی فرش قرمز راه رفتند.

همان سال والنتینو با جیان کارلو جیامتی دانشجوی سال دوم معماری آشنا شد و با یکدیگر شراکتی را آغاز کردند که تا آخر ادامه داشت. سال های 1962 تا 1967 سال های موفقیت برند والنتینو بود. ژاکلین کندی بانوی اول امریکا از طریق واسطه ای با کارهای والنتینو آشنا و بسیار به آن علاقمند شد و همین مساله موجب شهرت برند در آمریکا گردید. موفقیت والنتینو در دهه هفتاد با حمایت افرادی چون دیانا وریلند سردبیر ووگ و اندی وارهول هنرمند پاپ آرت ادامه یافت.

در سال 1998 والنتینو و جیامتی شرکت را به قیمت 300 میلیون دلار به رئیس کمپانی فیات فروختند و بخش های دیگر شرکت نیز در سال های بعد واگذار شد. در سال 2007 والنتینو اعلام کرد که در سال 2008 بازنشسته خواهد شد. در سال 2012 نمایشگاهی از کارهای والنتینو برگزار شد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت. پس از بازنشستگی والنتینو طراحان دیگری چون ماریا گرازیا جای وی را گرفتند و این برند همچنان به موفقیت خود ادامه می دهد.
ماریا گرازیا و پیر پائولو پیکیولی دو مدیر خلاقیتی که در خانه مد والنتینو برای سال‌ها با هم همکاری می‌کردند در سال 2016 از هم جدا شدند. ماریا گرازیا بعد از والنتینو به برند دیور پیوست. آن‌ها در طی سال‌ها همکاری با یکدیگر درآمد سالانه برند والنتینو را به یک میلیارد دلار در سال رساندند و توانستند سبک جدیدی از طراحی را در این برند پایه گذاری کنند. بعد از رفتن ماریا گرازیا پیر پائولو پیکیولی در حال حاضر تنها مدیر خلاقیت برند والنتینو است.

والنتینو چندین خانه در سرتاسر جهان دارد، ویلاهایی در اسپانیا، فرانسه و سوئیس. این خانه‌ها پر از آثار هنری است که والنتینو با عشق و علاقه جمع آوری کرده است.

منبع: چی‌بپوشم


معرفی برند والنتینو

 

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,695
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
شرکت ولنتینو در سال ۱۹۶۰ توسط طراح مد ایتالیایی والنتینو گاراوانی، در شهر رم تأسیس شد.

در سال ۱۹۹۸، این طراح شرکتش را به هلدینگ حوزه‌های صنعتی به مبلغ ۳۰۰ میلیون دلار فروخت. در سال ۲۰۰۲، هلدینگ حوزه‌های صنعتی ولنتینو را به گروه لوکس مارزوتو فروخت.

در سال ۲۰۰۸ اکثریت سهام آن توسط سازمان سرمایه‌گذاری قطر خریداری گردید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر میلان، ایتالیا قرار دارد.

در پایان سال ۲۰۱۱، موزه مجازی ولنتینو گاراوانی در وب‌سایتی به همین نام به‌عنوان منبعی برای زندگی و کارهای ولنتینو راه‌اندازی شد.

با توجه به اینکه والنتینو گاراوانی خودش را به‌عنوان طراحی برتر در زمینه پوشاک گران‌قیمت و شیک ایتالیایی به جهان شناساند، در سال ۱۹۶۷ برای «کالکشن بدون رنگ» اش برنده جایزه معتبر نیمن مارکوس شد. این کالکشن بود که موجب شد، تا نماد «V» به نشان تجاری جهانی ولنیتنو بدل شود.

منبع: ویکی پدیا


معرفی برند والنتینو

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا