خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,695
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
کفش ورزشی زمانی فقط برای پوشیدن در باشگاه بود. بیشتر ورزشکاران و بچه‌های مدرسه‌ای آن را می‌پوشیدند. ولی به دلیل راحتی این کفش‌ها و جذابیت ظاهری که دارند و حال‌وهوای ورزشی به استایل می‌دهند، بسیار محبوب شده‌اند و این روزها مردم برای گشت‌وگذار در خیابان، برای پیاده‌روی و زندگی روزمره هم کفش ورزشی می‌خرند. اگر شما هم کفش ورزشی دوست دارید، این نکات را در مورد پوشیدن آن در نظر بگیرید.

۱. انتخاب مدل‌های کلاسیک
مدل‌های کلاسیک کفش‌های ورزشی را تقریبا با بیشتر لباس‌ها می‌توانید ست کنید. این مدل‌ها ساده‌ترین نوع کفش ورزشی هستند و زرق و برق، طرح‌های بزرگ و رنگی و مدل‌های عجیب ندارند. اگر کفشی ساده بخرید که تک‌رنگ باشد می‌توانید آن را با شلوارهای مختلف بپوشید از جین گرفته تا کتان. در نهایت استایل خود را می‌توانید با کت یا پیراهن‌های آستین کوتاه یا بلند کامل کنید.

۲. اجتناب از مدل‌های ترکیبی
محبوبیت و راحتی کفش‌های ورزشی باعث شده که برخی از طراحان کفش، به فکر ترکیبی کردن مدل‌های کفش‌ها بیافتند و کفش‌هایی با طرح کفش‌های ورزشی و مجلسی در کنار هم طراحی کنند. نتیجه‌ی کار، ترکیب نه‌چندان جالبی از کفش‌های مجلسی و ورزشی است که معمولا با هیچ استایلی مناسب نیست. این یکی از بزرگترین اشتباهات مد است که ممکن است برای آن هزینه کنید.

۳. جوراب مناسب
اگر فعالیت‌ ورزشی دارید یا برای مدت طولانی پیاده‌روی می‌کنید، حتما همیشه همراه با کفش خود جوراب هم بپوشید. فعالیت ورزشی بدون جوراب باعث می‌شود که کفش شما خیلی زود با عرق مرطوب شود و فضای مناسبی برای ابتلا به مشکلات پوستی ایجاد کند. ضمنا، بدون جوراب، کفش شما خیلی زود بو می‌گیرد. همراه با کفش ورزشی حتما از جوراب‌های معمولی نسبتا بلند استفاده کنید. جوراب‌های مچی یا جوراب‌های تا زانو، برای این کفش‌ها مناسب نیستند.

۴. بالا دادن پاچه‌ی شلوار
اگر شلوار شما کمی بلند است، با کفش ورزشی می‌توانید خیلی راحت و بدون نگرانی پاچه‌ی آن را کمی بالا بزنید تا جایی که به لبه‌ی کفش برسد یا کمی از مچ پا مشخص شود. با این کار، توجه دیگران به کفش‌های شما جلب می‌شود. فقط دقت کنید که این مدل یعنی بالا زدن پاچه‌ی شلوارها برای کفش‌های ورزشی کاملا تمیز و همین‌طور تک‌رنگ مناسب است.
اگر کفش ورزشی رنگارنگ و پرزرق و برق دارید، بهتر است که شلوار شما ساده باشد.

منبع: دیجی استایل


بایدها و نبایدهای کفش‌های ورزشی

 

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,695
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
۵. غیررسمی کردن استایل
تا همین چند سال پیش، پوشیدن کفش‌های ورزشی فقط با استایل‌های کاملا غیررسمی رواج داشت و هیچکس این جرات را نداشت تا کفش ورزشی را با استایل‌های رسمی و نیمه‌رسمی بپوشد؛ اما امروزه این محدودیت‌ها برداشته شده و مردم آزادی عمل بیشتری در استایل و مد دارند. حالا کفش‌های ورزشی همه‌کاره‌تر شده‌اند.

با کفش ورزشی مناسب می‌توانید استایلی را که خیلی رسمی شده، کمی خودمانی‌تر کنید. علاوه‌ خودمانی‌تر شدن و صمیمانه‌تر شدن استایل، پوشیدن کفش ورزشی باعث می‌شود که راحتی بیشتری داشته باشید مخصوص اگر قرار باشد فواصل طولانی را راه بروید و برای ساعات‌های طولانی کفش را به پا داشته باشید.

۶. کتانی‌های پرزرق‌وبرق
اگر دنبال خرید کفش ورزشی باشید حتما به فروشگاه‌های زیادی سر زده‌اید و ده‌ها یا صدها مدل کفش را دیده‌اید. بسیاری از کفش‌های ورزشی ترکیب رنگ‌های خاص و طراحی‌های منحصربه فردی دارند. در طراحی آن‌ها رنگ‌های روشن که رواج کمتری در استایل روزمره دارند، زیاد دیده می‌شود. شاید در ابتدا از انتخاب این کفش‌ها بترسید ولی بیشتر آن ها ظاهری جذاب و سرزنده دارند و میل به ورزش کردن را در شما بیشتر می‌کنند.

اگر دوست دارید کفش‌های ورزشی رنگارنگ و طرح‌دار بخرید، باید به سایر قسمت‌های استایل خود توجه کنید. این کفش‌ها برای استایل‌های ساده‌تر مناسب است. مثلا یک گرمکن و شلوار مشکی ساده یا یک جفت کفش‌‌‌ ورزشی رنگارنگ می‌تواند استایل خوبی برای ورزش و قدم زدن در پارک باشد.

۷. جدا کردن کفش ورزشی از کفش روزمره
ما به حداقل دو جفت کفش ورزشی نیاز داریم؛ یکی برای ورزش و دیگری برای رفت و آمد در خیابان. اما بیشتر افراد یک جفت کفش ورزشی دارند که آن را در باشگاه و خیابان می‌پوشند. بهتر است که کفش باشگاه از کفش خیابان مجزا باشد. در این صورت با خیال راحت می‌توانید کفش‌هایی با رنگ روشن را برای ورزش کردن انتخاب کنید و رنگ‌های تیره‌تر را برای خیابان بگذارید چون در خیابان، کفش‌ها خیلی زود کثیف می‌شوند.

۸. محدود کردن لباس‌های خاص
همیشه دقت کنید که در استایل شما، فقط یکی از اجزای آن باید دارای طراحی خاص و منحصربه فرد باشد یا زرق و برق و رنگ خاصی داشته باشد. مثلا اگر یک کفش ورزشی رنگی با ظاهری خاص می‌پوشید، باید سایر اجزای استایل شما یعنی شلوار و بالاتنه، در ساده‌ترین حالت ممکن باشد تا کفش شما دیده شود.

برعکس، اگر کفش‌های ساده انتخاب می‌کنید می‌توانید طرح‌های خاص و رنگ‌های متفاوت را به سایر اجزای استایل خودتان اضافه کنید.

منبع: دیجی استایل


بایدها و نبایدهای کفش‌های ورزشی

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا