خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,751
امتیاز واکنش
6,705
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
با بافت های مختلف پارچه مشکی بازی کنید
سر تا پا مشکی پوشیدن می تواند استایل شما را یکنواخت و خسته کننده نشان دهد برای جذاب تر شدن استایل خود و خارج شدن از یکنواختی پیشنهاد می کنیم از بافت های مختلف پارچه مانند مخمل، چرم، کتان و… در استایل خود بهره بگیرید.

لگ چرم یکی از ترندهای امسال است که می تواند استایل مشکی شما را متمایز و شیک کند. همچنین استفاده از شلوار جین مشکی (جذب یا اورسایز) توصیه می شود.

همچنین برای این که استایل خود را از یکنواختی خارج کنید می توانید از ترکیب گیپور و تور در شومیز یا مانتوی خود استفاده کنید

با طرح های مختلف به استایل خود تنوع دهید
یکی دیگر از روش هایی که با کمک آن می توانید استایل خود را از سادگی درآورید استفاده از طرح و تکسچر در بافت پارچه است به عنوان مثال می توانید یک شومیز مشکی با طرح خال خالی سفید و شلوار مشکی را با هم ست کنید

کت بلیزر مشکی یکی از بهترین انتخاب ها برای همه موقعیت هاست
مانتو کتی یکی از کار راه انداز ترین لباس هاست که همه خانم ها باید در کمد لباسشان داشته باشند. از بهترین استایل هایی که در هر موقعیتی می توانید داشتید پوشیدن کت مشکی با شلوار است که مدل شلوار را می توانید از شلوار جین گرفته تا شلوار بگ و لگ انتخاب کند و این کاملا بستگی به مراسم و مهمانی مورد نظر دارد.

در استایل مشکی، کیفیت حرف اول را می زند
برای انتاب لباس مشکی یکی از مهم ترین نکاتی که باید توجه کنید کیفیت پارچه و دوخت لباس است. لباس مشکی اگر کیفیت پایینی داشته باشد می تواند با یک بار شستشو تغییر رنگ دهد و اصطلاحا بور شود.

همواره اتو کشیده و تمیز باشید
همیشه در هر استایلی و با هر رنگی مرتب و اتو کشیده بودن بسیار حائز اهمیت است شما اگر گران قیمت ترین لباس ها را بپوشید اما چروک و نامرتب باشد باز هم شلخته به نظر می رسید. همچنین توجه داشته باشید که رنگ مشکی می تواند خاک و کثیفی را روی لباس بیشتر نشان دهد پس به تمیز بودن لباس تان اهمیت دهید به خصوص در فصل تابستان.

از اکسسوری غافل نشوید
یکی از کارهایی که با کمک آن می توانید استایل مشکی خود را از یکنواختی خارج کنید استفاده از اکسسوری است. لازم نیست حتما از اکسسوری مشکی استفاده کنید اتفاقا با اضافه کردن گردنبند، کمربند،‌کیف دستی، عینک و… با رنگ های متفاوت می توانید روی بعضی از جزئیات استایل خود تاکید داشته باشید.

یک کمربند باریک و ظریف می‌تواند مانتو یا پیراهن مشکی بلند شما را زیبا‌تر نشان دهد.

بهترین کفش‌ها را بپوشید
وقتی تصمیم می گیرید کاملا مشکی بپوشید کفش ها یکی از بخش های استایل شماست که می توانند توجه زیادی را به خود جلب کنند. حتما کفش هایتان براق و تمیز باشد گرد و خاک و کثیفی روی کفش مشکی بیشتر از هر چیزی می تواند آزار دهنده باشد.

بوت های پاشنه دار، کفش کالج، کفش پاشنه بلند زنانه و کفش های چرم براق برای استایل مشکی انتخاب مناسبی هستند.

منبع: شبره


چطور استایل مشکی جذابی داشته باشیم؟

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا