خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
همه دختران خوش تیپ و نوجوان دوست دارند به گونه ای لباس بپوشند که متفاوت دیده شوند. از طرفی هم ست کردن لباس و پیدا کردن لباس مناسب برای دخترهای نوجوان تا حدی سخت است. برخی نکات هستند که اگر آن ها را یاد بگیرید همیشه یکی از خوش تیپ ترین افراد جمع خواهید بود. ما به شما می گوییم چطور بدون دردسر این کار را انجام دهید.


اسپرت بپوشید
یکی از سبک های پوشاک مورد علاقه دختران جوان و نوجوان، تیپ اسپرت است که روحیه سرزنده و شاد یک نوجوان را تداعی می کند
انتخاب سایز درست
اولین گام برای خوش تیپ شدن این است که سایز مناسب خود را پیدا کنید. به سراغ لباس های خیلی تنگ یا خیلی گشاد نروید. در واقع انتخاب سایز لباس به نوع آن بستگی دارد. اگر عاشق سوییشرت هستید می توانید به سراغ یک سایز بزرگ تر بروید اما برای انتخاب شلوار حتما سایزی را انتخاب کنید که درست اندازه شما باشد.

استایل چند لایه را انتخاب کنید
چند لایه پوشیدن لباس ها یا پوشیدن چند لباس روی هم، یکی از ترندهای امسال به خصوص برای نوجوانان است. به طور مثال می توانید یک تیشرت سفید زیر پیراهن یا سوییشرت خود بپوشید.

از رنگ ها نترسید
از امتحان کردن رنگ هایی که تا الان امتحان نکرده اید نترسید، همه‌ی لباس‌های شما نباید یک رنگ باشد. یک شلوار جین آبی را با بلوز نارنجی ست کنید و روی آن یک پیراهن زرد بپوشید. همچنین می توانید روی رنگ شال و مانتو هم همین گونه مانور بدهید. می توانید بعد از سالگی به سراغ رنگ های تیره و تکراری بروید تا جوان هستید باید رنگی بپوشید.

جین بپوشید
جین یکی از محبوب ترین لباس هاست که هیچ گاه از مد نمی افتد و در هر سن و سالی هم می توانید آن را بپوشید. برای نوجوان ها جین باید یکی از اصلی ترین بخش های کمد لباس شان باشد. فقط به شلوار جین اکتفا نکنید به سراغ کت جین، مانتو یا شومیز جین بروید.

از شلوارهای جین مام استایل هم غافل نشوید که این روزها حسابی ترند هستند و می توانند استایل شما را متفاوت کنند

برای خرید کتانی هزینه کنید
کفش کتانی یکی از اصلی ترین بخش های استایل تینیجری است. هم به اندازه کافی راحت است و هم ظاهر زیبایی دارد. یک جفت کفش کتانی برای همه موقعیت ها و مکان ها کاربرد دارد و حتی با همه استایل های شما ست می شود.

اگر قرار است فقط یک کفش کتانی داشته باشید رنگ و مدل آن را طوری انتخاب کنید که با بیشتر لباس هایتان همخوانی داشته باشد. مانند رنگ های کرم، سفید، طوسی، مشکی و…

اکسسوری های شاد و شلوغ را فراموش نکنید
از اکسسوری‌ها غافل نمانید، این جزئیات کوچک می تواند استایل شما را چند برابر جذاب تر کند. مثلا چند جفت دستبند یا گوشواره‌های متفاوت و زیبا و یک ساعت رنگی را به تیپ خودتان اضافه کنید. عینک های آفتابی رنگارنگ را فراموش نکنید.

آرایش ملایم و ساده داشته باشید.
همراه با تیپ اسپرت نحوه آرایش نیز اهمیت دارد، برای این که آرایش صورت تان به استایل اسپرت بیاید باید ظاهری طبیعی داشته باشید. سعی کنید فقط به یک ضدآفتاب رنگی، ریمل و رژ لـ*ـب کمرنگ اکتفا کنید. موهایتان اگر بلند است آن را ببافید و یا دم اسبی ببندید. مطمئن باشید با چهره طبیعی خودتان، زیباترین هستید.

منبع: شبره


چگونه استایل تینیجری داشته باشیم؟

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا