خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,751
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
استایل بوهو (Boho)، استایل شیک، راحت و جذابی است و اگر دوست دارید کمی خاص‌تر باشید و نسبت به دیگران کمی متفاوت‌تر لباس بپوشید، به سراغ خرید لباس‌هایی در این سبک و سیاق بروید. از شاخصه‌های اصلی استایل بوهو می‌توان به لباس‌هایی آزاد و گشاد، طرح و شکل‌های بومی و محلی پارچه‌ها، سِت کردن رنگ‌ها به شکلی نامتعارف و غیرسنتی اشاره کرد. این روزها استایل بوهو در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد و افرادی که از کلیشه‌های رایج در مد و فشن پیروی نمی‌کنند با به کارگیری خلاقیت، استایل بوهو را برای خود انتخاب می‌کنند.. سبک لباس پوشیدن بوهمین یا استایل بوهو، ۲۰۰ سال است که پا به دنیای مد و پوشاک گذاشته است.

پانچ و کت جین
پوشیدن پانچ و یا کت جین و جیر، در فصل های پاییز و بهار برای استایل بوهو بسیار مناسب است. معمولا برای پانچ از طرح های شلوغ و گلدار استفاده می شود.

پیراهن ماکسی طرح‌دار
پیراهن‌های ماکسی از مهم‌ترین اعضای خانواده بوهو هستند. برای این پیراهن ها می توانید از طرح های متنوعی مانند گل دار، اشکال هندسی و … استفاده کنید. به این پیشنهاد عالی و جذاب دقت کنید: پیراهنی بلند به رنگ طوسی، کت جین آبی‌رنگ، کفش‌های کتانی سفید! اگر برای رفتن به خیابان هم از این استایل استفاده می‌کنید با پوشیدن یک عدد شال به رنگ قرمز یا صورتی، استایل‌تان را کاملا شیک، راحت و بوهویی کنید.

ژاکت‌ها و کت‌های آزاد، سویشرت‌های بلند، دامن و پپراهن‌های نخی بلند و طرح‌دار، کلاه‌های بزرگ و زیبا و … در استایل بوهو کنار هم قرار می‌گیرند و از تیپ و ظاهرتان، فردی می‌سازند که آزاد زندگی می کند و دوست دارد به شکلی خارج از کلیشه‌ها و چارچوب‌های پوشش، سبک زندگی خود را طراحی کند.

اصلی‌ترین مزایای استایل بوهمین در این است که شما را محدود نخواهد کرد و به شما چیزی را دیکته نمی‌کند. مثلا هیچ ایرادی ندارد که دامنی بلند را با یک عدد کتانی ساده بپوشید.



رنگ و الیاف طبیعی انتخاب کنید
اگر به دنبال ساخت استایل بوهو هستید باید بگوییم که باید به سراغ الیاف طبیعی مانند کتان، چرم، مخمل و … بروید.



رنگ‌های بژ، قهوه ای، سفید و سبز تیره از رنگ‌هایی است که این استایل را برای شما می‌سازند.

دامن‌های بلند ساده در استایل بوهو
دامن‌های بلند و ساده یکی از اصلی‌ترین عناصر در استایل بوهمین یا همان بوهو هستند.

منبع: شبره


چگونه استایل بوهو داشته باشیم؟

 

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,751
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
اکسسوری مناسب استایل بوهو
دستبندهای چوبی و یا استیل یکی از اکسسوری‌های پر کاربرد در این استایل است.
النگوهای بزرگ، دست‌بندهایی با بند پهن از جنس چرم و پارچه، گوشواره‌ از جنس پر و در ابعاد بزرگ، انگشترهایی با سنگ‌های طبیعی و به کارگیری سنگ‌های خوش‌رنگ و زیبا در ساخت دست‌بند و… از جمله زیورآلات و اکسسوری‌های بوهویی هستند.
شال و روسری و دستمال گردن های بلند با طرح های مختلف را انتخاب کنید.
اگر به دنیال استفاده از عینک آفتابی هستید، انواع بزرگ را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
با خرید کلاه‌های لبه‌دار بزرگ می‌توانید استایل بوهویی خود را کامل کنید.


شلوارهای دم‌پا گشاد
شلوارهای دمپا گشاد بخش بسیار مهمی از تیپ و استایل بوهو هستند. این شلوارها را می‌توان با انواع کفش پوشید. مثلا صندل‌های گلادیاتوری، چکمه‌ها و نیم‌بوت‌ها، کفش‌های پاشنه‌دار و انواع دیگری از کفش.

جلیقه و ایجاد سبکی منحصربفرد
جلیقه را با انواع و اقسام لباس‌ها به تن کنید. فرقی نمی‌کند زیر جلیقه، پیراهن بپوشید یا شومیز یا حتی تی‌شرتی ساده. در هر حال، استایل بوهویی‌تان با یک جلیقه تکمیل می‌شود. جلیقه‌های جین، چرمی، جیر یا هر جنس دیگری از پارچه باعث می‌شوند تا سبک و سیاق خاص و سلیقه متفاوت‌تان در پوشش را به رخ دیگران بکشید.
کیف‌های مناسب برای استایل بوهو
برای خرید کیف زنانه در استایل بوهو، چند انتخاب دارید. هم می‌توانید کیف‌های کوچکی استفاده کنید که از جنس چرم و جیر هستند یا کیف‌هایی بزرگ بخرید که حالتی نرم و شُل دارند. البته کیف‌های کوچک برای طرفداران بوهو که دوست دارند آزاد و راحت باشند. کیف‌هایی از جنس مواد طبیعی دیگر مانند پر و جیر و… یا کیف های طرح دار با طرح هایی از گل و طبیعت هم ایده خوبی برای تکمیل استایل بوهو به شمار می‌رود.
صندل
صندل‌های گلادیاتوری، همان صندل‌های پر از بندی هستند که در تابستان‌ها به پا می‌کنید. گلادیاتوری‌ها برای ترتیب دادن استایلی بوهمین فوق‌العاده هستند.

سویشرت‌ها و روپوش‌های گشاد
روپوش‌ها و سویشرت‌های گشاد و بلند هم بخشی از استایل بوهو را تشکیل می‌دهند. معمولا در استایل بوهو از سویشرت‌ها و مانتوهایی استفاده می‌شود که بافت درشت دارند و حالتی گشاد و آویزان روی تن پیدا می‌کنند.
منبع: شبره


چگونه استایل بوهو داشته باشیم؟

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا