خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,751
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
استایل کژوال یعنی استایلی که شما در آن احساس راحتی و آرامش کنید. یعنی استایلی که برای ست کردن نیاز به حساسیت زیادی ندارید و هر لباسی که دوست داشته باشید به تن می کنید. بنابراین استایل کژوال در یک کلمه یعنی راحتی! این استایل برای استفاده روزمره بسیار مناسب است.

استایل کژوال انواع مختلفی دارد ولی ویژگی مشترک همه‌ آنها این است که شما با آنها احساس خوب و راحتی داشته باشید. در این استایل از نظر جنسیت محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید فارغ از جنسیت، از اکسسوری ها و لباس های مورد علاقه خود استفاده کنید. مثلا در گذشته استفاده از دستبند برای مردان امری غیرعادی بود اما در امروزه در استایل کژوال بسیار مورد توجه است. همچنین پوشیدن شلوار برای خانم ها غیرممکن بود در صورتی که امروزه شلوار یکی از آیتم های اصلی استایل خانم ها محسوب می شود.

چگونه استایل کژوال داشته باشیم؟
برای اینکه همیشه بتوانید استایل کژوال Casual خود را بدون دردسر درست کنید باید این اقلام را در کمد لباس تان داشته باشید.

تی شرت سفید یا رنگی
یک تی شرت ساده یقه گرد، یک انتخاب قطعی است و عملا با هر چیزی در کمد لباس هایتان ست می‌شود. می توانید رنگ تی شرت را از بین رنگ هایی مانند مشکی، طوسی و سفید انتخاب کنید.

کفش های کژوال
انتخاب یک کفش بخش مهمی از هر استایلی را تشکیل می دهد. برای ساخت استایل کژوال شما به یک جفت کفش کتانی راحت در رنگ ساده و خنثی نیاز دارید که در یک روز طولانی هم قدم شما شود و از خستگی شما جلوگیری کند. علاوه بر کفش کتانی شما می توانید از صندل، کفش های تـ*ـخت و عروسکی و نیم بوت نیز برای ساخت استایل کژوال خود استفاده کنید.

شلوار جین
شلوار جین آیتم اصلی استایل کژوال است و شما باید یک شلوار جین با کیفیت و شیک که در آن راحت هستید در کمد لباستان داشته باشید. شلواری را انتخاب کنید که اندازه سایز کمرتان باشد، به سراغ شلوارهایی که خیلی تنگ هستند نروید.


هودی یا پلیور ساده
هودی یا پلیورهای ساده یقه گرد به خوبی می توانند در فصل پاییز و زمستان بدن شما را از سرما حفظ کنند علاوه بر این در همه مکان ها از استایل های خیابانی Street Style گرفته تا باشگاه های ورزشی می توانید از آن استفاده کنید.

پلیور ساده یقه گرد این امکان را به شما می دهد که هم در موقعیت های رسمی تر و هم موقعیت های راحت با افزودن لایه بندی های مختلف آن را بپوشید.


کت، پالتو، بارانی
در فصل‌های سرد سال، برای داشتن استایل کژوال، انتخاب‌های بیشتر و زیباتری نسبت به همیشه دارید؛ از کت‌های تک جین، کتان یا چرم گرفته تا اورکت و بارانی.

دامن یا پیراهن
دامن‌های کوتاه، ماکسی (بلند تا نوک پا)، میدی (تا زیر زانو) یا پیراهن های بلند و کوتاه یکی از بهترین انتخاب ها برای روزهای گرم سال است. شما می توانید بخش جلویی تی شرت تان را داخل دامن قرار دهید و در فصل هایی مانند بهار دامن خود را با بوت ست کنید. گوشواره‌های آویز و دستبند‌های شیک جزو مناسب‌ترین اکسسوری‌های این استایل هستند.

منبع: شبره


چگونه استایل کژوال داشته باشیم؟

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا