خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,751
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
فرا پاچینو یک نوشیدنی خنک برای فصل تابستان است که می تواند جایگزین میلک شیک های تکراری شود. این نوشیدنی خوشمزه و جدید را در بعضی جاها به فراپه هم می شناسند. این نوشیدنی از اسپرسو و شیر و سس کارامل تهیه می شود که وجود شیرو اسپرسو باعث ایجاد کف روی نوشیدنی و طعم خوشایند آن می کند. این نوشیدنی را می توان به منوی کافی شاپ ها اضافه کرد یا در خانه در فصل گرم، تهیه و مصرف نمود.


مواد لازم برای دو نفر
اسپرسو۲ شات
یخ۱ لیوان
شیر۱ لیوان
سس کارامل۲ قاشق غذا خوری
شکر قهوه ای۱ قاشق غذا خوری
پودر قهوه یا نسکافهبرای تزیین

طرز تهیه فراپاچینو

مرحله اول
برای تهیه نوشیدنی خوشمزه و پر انرژی فراپاچینو در ابتدای کار دو شات اسپرسو را داخل دستگاه می ریزیم و اسپرسو را درست می کنیم. اگر دستگاه اسپرسو ساز در اختیار نیست می توان روی گاز نیز با اسپرسو ساز دستی، تهیه نمود.

مرحله دوم
درون مخلوط کن، ابتدا تکه های یخ قالبی را می ریزیم. سپس سس کارامل را به آن اضافه می کنیم. در این مرحله اسپرسو را اضافه می کنیم. در ادامه شیر را نیز افزوده و در آخر شکر قهوه ای را به مخلوط اضافه می کنیم.

مرحله سوم
توجه داشته باشید که در صورت تمایل می توان از شکر سفید نیز استفاده کرد اما شکر قهوه ای با این نوشیدنی سازگار تر است و طعم بهتری به آن می دهد. در ادامه مخلوط کن را روشن می کنیم و می گذاریم به خوبی مواد میکس و مخلوط شود.

مرحله چهارم
تا جایی اجازه می دهیم تا دستگاه کار کند که تمام یخ ها خرد شود و نوشیدنی کاملا یکدست شود. سپس نوشیدنی را درون لیوان مناسب می ریزیم. روی نوشیدنی ها را با پودر قهوه یا نسکافه تزیین می کنیم. پودر قهوه مناسب تر است.

منبع: چی‌شی


طرز تهیه فراپاچینو

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا