خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,751
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
معرفی برند بولگاری (Bvlgary)
بدون شک بولگاری یک برند بسیار شناخته شده در تولیدات اکسسوری های مجلل و لوکس است. مرکز اصلی آن در کشور ایتالیا و در شهر رم واقع شده است و یکی از پیشروان صنعت مد، ساعت و طلا جواهرات است. برند بولگاری در زمینه طراحی و تولید اکسسوری و کیف و حتی عطر علاوه بر جواهرات زنانه و مردانه در یک قرن اخیر در فهرست برندهای برتر دنیای مد و جواهرات قرار گرفت.



تاریخچه برند بولگاری
بنیان گذار این شرکت لوکس، سوتیریوس وولگاریس بود که در سال ۱۸۷۹ یعنی در اواخر قرن نوزدهم میلادی از یونان به شهر رم رفت و به عنوان یک نقره کار حرفه ای اولین فروشگاه جواهرات خود را در این شهر افتتاح نمود و نام خود را به بولگاری تغییر داد.

کل اختیارات و امتیازات این برند مطرح بعد از مرگ وی در سال ۱۹۳۲ بر عهده دو پسر بولگاری گذاشته شد. جورجیو بولگاری بعنوان یکی از خلاق ترین و مبتکرترین افراد در حرفه طلا و جواهرسازی شناخته می شود که توانست این برند را در اوایل قرن بیستم میلادی بین المللی کند و شعبات متعددی را در شهرهای مختلفی از جمله نیویورک، ژنو، مونتا کارلو، پاریس، میلان، مونیخ، سنت‌مورتیز، توکیو، اوزاکا، هنگ‌کنگ، سنگاپور و ۲۱ شهر دیگر راه اندازی کرد.



این برند شهر رم، سنت‌ گرایی، زیبایی و تجمل را به صورت بسیار عالی در هم می آمیزد. امروزه، کلکسیون بولگاری اکسسوری های ویژه‌ی خانم‌ ها را به رخ می‌کشد، که شامل سنگ جواهرهای نتراشیده بزرگ برای تزئین منزل، اشکال ضخیم و قطعات بزرگ، و استفاده از سنگ‌های جواهر کوژ تراش (سنتی که به دهه ۱۹۶۰ ایتالیا بازمی‌گردد و به جا مانده از افسانه‌های ایتالیایی دهه ۶۰ میلادی است) می‌باشد. بولگاری در کنار بهترین سنگ جواهر های نتراشیده، تنها از طلای ۱۸ عیار برای کلکسیون خود استفاده می‌کند.



الیزابت تیلور یکی از مشهورترین طرفداران برند بولگاری بوده است. او مجموعه ای از الماس ها و سنگ های قیمتی در اختیار داشت که به طور اختصاصی برای او ساخته شده بود و البته دسته بندی به شکل مار که به گونه ای ساخته شده بود که گویی از دستان او به سمت بالا می خزد.



جواهرات شخصی وی در جشن صد و بیست و پنجمین سالگرد برند بولگاری به نمایش گذاشته شده بود. این برند توانست سلبیریتی های تاریخ ساز سینما را شیفته طرح های هندسی خیره کننده خود کند.

برند بولگاری با تلفیق المان های طراحی یونانی، ایتالیایی و حتی فرانسوی اکسسوری های جواهر با ارزش و لوکسی می سازد. سر مار به عنوان نماد بولگاری مورد توجه و خاص این برند است. کالکشن های بولگاری شامل نمونه هایی چون:

Parentesi- BVLGARI BVLGARI- Serpenti-B.Zero1 هستند.

محصولات کمپانی بولگاری
این برند کیف های دستی، کیف پول، روسری، عینک و بسیاری اکسسوری های دیگر طراحی و تولید می کند. عطرهای زنانه Bvlgari Goldea از نوع ادوپرفیوم گرم و شیرین و عطر مردانه Extreme Bvlgari از نوع ادو تویلت خنک و تلخ با بسته بندی زیبا از تولیدات این برند لاکچری است.

بولگاری امروزه یکی از فعال ترین ها در حوزه هتل داری لوکس است. هتل های بولگاری در دوبی، پکن، اندونزی و میلان ساخته شدند.


معرفی برند بولگاری

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا