خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,695
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
لاکچری‌ترین برندهای تولیدکننده عطر جهان را می‌شناسید؟ بولگاری (Bvlgari) یکی از معدود شرکت‌هایی‌ست که قدمت آن به بیش از یک قرن می‌رسد. عطرهای بولگاری بیشتر توسط سلبریتی‌ها و افراد مشهور مورد استفاده قرار می‌گیرند.

عطرها به دنیای ما رنگ و بوی تازه‌ای می‌بخشند و به همین دلیل صنعت عطرسازی قرن‌هاست که با توجه به سلیقه مردم عطرهای مردانه و زنانه متعددی را تولید و روانه بازار می‌کند. برند بولگاری (Bvlgari) یکی از این شرکت‌هاست که حتما نام عطرهای آن به گوش شما خورده است. عطر مردانه بولگاری مانند عطر زنانه آن طرفداران زیادی دارد. در ادامه پس از معرفی تاریخچه برند بولگاری، بهترین عطرهای بولگاری را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین عطرهای بولگاری مردانه
در این بخش معروف‌ترین عطرهای برند بولگاری را به شما معرفی می‌کنیم. عطر مردانه بولگاری توسط بسیاری از بازیگران مشهور سینمای هالیوود مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عطر Bvlgari مدل Man In Black Essence
رایحه اصلی: کهربا، چوبی، گرم و تند
قیمت: حدود 5 میلیون تومان
یکی از پرطرفدارترین عطرهای مردانه بولگاری، مدل Man In Black Essence است. این عطر از طبیعت وحشی و خشک آفریقا الهام گرفته شده و رایحه‌ای تند دارد. نت میانی عطر از گل و مشک بوده و پایه‌ی آن رایحه‌های شرقی و چوب است. عطر مردانه بولگاری مدل Man In Black Essence اولین بار در سال 2017 معرفی شد و طراحان آن هنرمند نیجریه‌ای Laolu Senbanjo است. پس از خشک شدن عطر روی پوست شما رایحه‌ای خشک و شبیه به مشک را استشمام خواهید کرد. به دلیل گرم بودن این عطر، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فصول سرد سال است.

بولگاری هم اکنون یکی از زیرمجموعه‌های مجموعه LVMH است. این مجموعه‌ی فرانسوی سهام بسیاری از شرکت‌های تولید کننده کالای لوکس را خریداری کرده که از آن میان می‌توان به برندهای مشهوری نظیر لویی ویتون، تیفانی، تگ هویر، دیور و گیونچی را اشاره کرد. اولین عطر برند بولگاری با نام Eau Parfumee au The Vert در سال 1992 تولید و روانه بازار شد. از آن زمان تاکنونی بولگاری بیش از 60 نوع عطر تولید کرده است.

معرفی برند بولگاری (Bvlgari)
بولگاری (Bvlgari) یک کمپانی ایتالیایی تولیدکننده کالاهای لوکس در دنیاست. این شرکت در سال 1884 توسط سوتیروس بولگاریس، جواهرساز یوانانی کار خود را با فروش جواهرات آغاز کرد. در سال‌های ابتدایی این برند را فقط بخاطر تولید جواهرات خاصش می‌شناختند. به مرور زمان این کمپانی در عرصه‌های دیگری نظیر لباس، عینک، اکسسوری و عطر هم وارد شد.

منبع: آوین


معرفی عطرهای بولگاری

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا