خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
معمولا قیمت ادکلن می‌تواند نشان‌دهنده کمیاب بودن مواد اولیه عطر یا کیفیت بسیار بالا و استفاده از ترکیبات طبیعی در ساخت آن عطر باشد. گاهی زیورآلاتی که روی بطری شیشه عطر استفاده می‌شوند و یا مهارت استاد عطرساز هم می‌تواند در قیمت‌گذاری یک بطری عطر تاثیرگذار باشد. هرچند که انتخاب رایحه خوب نیازی به هزینه گزافی ندارد، اما از طرفی هم خرید ادکلن گران‌قیمت می‌تواند نشان‌دهنده کیفیت بالای محصول باشد.

بد نیست بدانید که گران‌ترین عطر جهان، عطری با نام «امپریال مجستی کلایو کریستین» است که نامش در سال 2006 به‌عنوان گرانترین عطر جهان در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد. تقریبا هر اونس از این عطر حدود 2355 دلار قیمت دارد. با این مقدمه، اگر دوست دارید که با گرانترین عطر های زنانه دنیا آشنا شوید، خواندن ادامه این مقاله را به شما توصیه می‌کنیم.

1. کلایو کریستین نامبر 1 زنانه

یکی از گرانترین ادکلن‌های زنانه در ایران، عطر کلایو کریستین نامبر 1 زنانه است. این ادکلن گران‌قیمت زنانه انگلیسی در سال 2001 به بازار عرضه شد و با رایحه شرقی گل‌فامش، نظر بسیاری از خانم‌های لوکس‌پسند را به خود جلب کرد. تقریبا امکان ندارد که شما این عطر زنانه گران‌قیمت را در مهمانی‌ها یا مناسبت‌های خاص استفاده کنید و کسی از شما اسم عطرتان را نپرسد. یکی دیگر از ویژگی‌های این ادکلن زنانه به‌عنوان گرانترین عطر زنانه، این است که پخش بو و ماندگاری بسیار مطلوبی دارد و می‌تواند برای استفاده در فضاهای آزاد و هوای سرد بسیار مناسب باشد.

کلایو کریستین نامبر 1 زنانه می‌تواند نماد خانمی شیک‌پوش و اهل استایل‌های کلاسیک باشد که همیشه با بهترین، برازنده‌ترین و شیک‌ترین لباس‌ها در مهمانی‌های لاکچری حاضر می‌شود. رایحه‌های ترنج، لیموترش، هل، فلفل قرمز شیرین، آلو، هلو، آناناس و زردآلو در نت آغازین این عطر رویایی خودنمایی می‌کنند. نت میانی از روایح دلربایی همچون رز، زنبق، میخک صدپر، یاس، گل یلانگ و ارکیده تشکیل شده است. در نت پایانی گرانترین عطر زنانه جهان هم روایحی همچون دانه تونکا، لوبان، مشک، کهربا، وانیل، سدر و چوب صندل سفید جای گرفته‌اند.

2. هاوس آف سیلیج امرلاد ریجن

اگر بخواهیم گرانترین عطرهای زنانه دنیا را بشناسیم، بهتر است که با هاوس آف سیلیج امرلاد رین هم بیشتر آشنا شویم. این عطر شرقی ادویه‌ای در سال 2012 توسط کمپانی آمریکایی‌اش به بازار عطرهای زنانه لوکس و لاکچری معرفی شد و به‌دلیل اغواگری نهفته در روایحش مورد توجه بسیاری از خانم‌های شیک‌پوش، ‌خاص‌پسند و اهل استایل‌های منحصربه‌فرد قرار گرفت. این عطر به‌عنوان گرانترین عطر زنانه می‌تواند غرور و جذابیت را همزمان به استایل شما اضافه کند. در نت آغازین این عطر از روایح میوه‌های مختلف استفاده شده است. در نت میانی، رایحه هل در کنار گشنیز و جوز قرار می‌گیرد و در نت پایانی یکی از ادکلن های زنانه گران‌قیمت، از رایحه شیک لوبان در کنار چوب صندل سفید استفاده می‌شود.

3. روژا داو ای گود نایت کیس


اگر می‌خواهید بدانید که گرانترین عطرهای زنانه دنیا چه نام دارند، نمی‌توانید به‌راحتی از اسم روژا داو ای گود نایت کیس بگذرید. این ادکلن زنانه لوکس، یکی از انواع گرانترین ادکلن زنانه در ایران است که با طبع گرم و رایحه شرقی و گل‌فامش، نظر بسیاری از خانم‌های جوان را به خود جلب کرده است. این عطر انگلیسی در سال 2015 به بازار آمد و به‌دلیل ترکیب روایح خاص، ماندگاری و پخش بوی بسیار بالا، در گروه لوکس‌ترین و لاکچری‌ترین عطرهای زنانه قرار گرفت. روژا داو ای گود نایت کیس را می‌توان نماد یک خانم شیک‌پوش دانست که در یک مهمانی لاکچری زمستانی، پالتوی چرمی به تن و شالی ابریشمی دور گردن دارد؛ خانم شیک‌پوشی که با هر قدمش در مهمانی، نگاه‌های زیادی را به خود جلب می‌کند. در این گرانترین عطر زنانه دنیا، از رایحه ترنج در نت ابتدایی، از رایحه بهارنارنج و رز و شمعدانی در کنار یاس، گل یلانگ، گل آفتاب‌پرست و هلو در نت میانی، و از روایح مشک در کنار وانیل، نعناع هندی، چوب صندل سفید، ریشه زنبق و عنبر در نت پایانی استفاده شده است.

4. پیور دیستنس ای شماره 01


انواع عطرهای هلندی همواره مورد توجه بسیاری از خانم‌های شیک‌پوش و باکلاس قرار داشته‌اند. پیور دیستنس ای شماره 01 به‌عنوان یک ادکلن زنانه گران‌قیمت در سال 2007 و با رایحه شرقی و گل‌فام وارد بازار شد. آنی بازنشن، عطرساز این گرانترین عطر زنانه در ایران، ادعا می‌کند که این عطر همان عطر مورد علاقه و شاهکار شخصی خودش است. ترکیبات گل‌فام پیچیده با شروعی تازه، میانه‌ای گرم و پایانی لطیف باعث شده است که این عطر رویایی بتواند در میان عطرهای روزانه برای خانم‌های جوان و لاکچری‌پسند واقعا جایگاه بسیار خاص و ویژه‌ای پیدا کند.

نت آغازین این عطر با روایح گل‌فام پیچیده اما لطیفی همچون بهارنارنج، شکوفه پرتقال، نارنگی، برگ و جوانه انگور فرنگی آغاز می‌شود. در نت میانی، گل‌های گرم‌تری همچون گل ابریشم، یاس، مگنولیا و گل محمدی، سرشتی گرم اما مدرنی را به این گرانترین عطر زنانه بخشیده‌اند. در نت پایانی هم ترکیباتی کلاسیک و ماندگار مانند مشک، کهربا و خس‌خس در کنار یکدیگر جای گرفته‌اند. این ادکلن زنانه، یکی از انواع گرانترین ادکلن زنانه ایران است که عصاره آن حاوی 32 درصد روغن عطر است.

5. پیور دیستنس آنتونیا

آنتونیا! نامی قدرتمند و با بار کلامی بسیار مثبت که کاملا با رایحه این عطر همخوانی دارد. آنتونیا پُر از شخصیت و کلاس ناب است که همواره حسی خوب و لطیف به شما منتقل می‌کند و هرگز تحت تاثیر عوامل منفی قرار نمی‌گیرد. خالق این عطر می‌گوید که ما ترجیح می‌دهیم تا شخصیت این عطر را دست‌نخورده باقی بگذاریم و روی تک‌به‌تک مواد تمرکز نکنیم. نکته بسیار جالبی که درباره این عطر در جهان مطرح است، این است که همان‌طور که لازم نیست برای لـ*ـذت بردن از یک قطعه موسیقی تصنیف‌شده توسط شوپن واقعا همه نت‌های موسیقی را جدا کنیم، برای لـ*ـذت بردن از رایحه دلفریب آنتونیا هم لازم نیست که تک‌به‌تک روایح را مورد بررسی جداگانه قرار دهیم.

آنتونیا به‌عنوان یکی از گرانترین انواع ادکلن زنانه جهان در یک جعبه هدیه کلاسیک سفید و سبز‌ـ‌زیتونی بسته‌بندی شده است و می‌تواند برای استفاده در روزهای خنک و ملایم بهاری و پاییزی بسیار مناسب باشد. این عطر معتدل هلندی در سال 2010 با روایح گل‌فام خود به بازار عرضه شد و به‌دلیل داشتن روایح دل‌انگیزی همچون صمغ گالبانیوم، گل یلانگ، ریشه زنبق و وانیل مورد توجه اهالی عطر قرار گرفت.

6. لویی ویتون اتریپ ریوز

یک عطر معتدل، لوکس و بسیار لطیف که می‌تواند در روزهای خنک بهاری و پاییزی واقعا کلاس و وقار خاصی به استایل شما بدهد. لویی ویتون اتریپ ریوز در سال 2018 توسط کمپانی فرانسوی خود و عطرسازی با نام ژاک کاوالیه روانه بازار شد و در گروه بویایی شرقی و گل‌فام جای گرفت. این عطر در گروه انواع گرانترین عطر زنانه جهان جای می‌گیرد و می‌تواند به‌عنوان عطری شیک در مناسبت‌های روزانه یا قرارهای خاص عاشقانه استفاده شود. رایحه ترنج در کنار سرخالو و زنجبیل، نت آغازین این عطر جادویی را تشکیل می‌دهد. رایحه رز در کنار گل صدتومانی و کاکائو، شیرینی زنانه و دلچسبی به این عطر فرانسوی بخشیده‌اند و رایحه نعناع هندی هم در نت پایانی این ادکلن زنانه گران‌قیمت به‌تنهایی می‌درخشد.

دلیل گران بودن برخی از عطرها چیست؟
قیمت عطر و ادکلن زنانه یا مردانه به عوامل مختلفی از جمله ترکیبات موجود در عطر یا عطرساز آن بستگی دارد. معمولا عطرهای گران‌قیمت دارای روایح طبیعی و گران‌قیمت هستند یا توسط عطرسازهای بسیار مشهور و حرفه‌ای تولید شده‌اند.

ویژگی یک ادکلن زنانه گران ‌قیمت چیست؟
از آنجایی که در گرانترین عطر های زنانه دنیا از ترکیبات بسیار باکیفیت استفاده شده است، بنابراین این عطر و ادکلن‌ های زنانه دارای پخش بو و ماندگاری بالایی هستند. از طرف دیگر، به‌دلیل وجود ترکیباتی مانند عود، کهربا، وانیل، مشک، عنبر و یاس در انواع عطر و ادکلن گران‌قیمت معمولا این عطرها برای استفاده در مناسبت‌های کاملا رسمی، مهمانی‌های شبانه یا روزهای سرد سال مناسب‌تر هستند.

آیا قیمت عطر زنانه می‌تواند نشان‌دهنده کیفیت آن باشد؟
هرچند که تمامی عطر و ادکلن‌های گران‌قیمت جزو باکیفیت‌ترین انواع عطر و ادکلن در بازار هستند اما شما می‌توانید از یک فروشگاه عطر و ادکلن معتبر، محصولات اورجینال و برندی با قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول را تهیه کنید. به عبارت ساده‌تر، با این‌که انواع ادکلن گران قیمت زنانه دارای بالاترین کیفیت ممکن هستند اما انواع عطر اصل با قیمت مناسب هم می‌توانند گزینه قابل توجهی برای خرید و مصرف باشند.

گرانترین عطرهای زنانه جهان کدامند؟
در میان گرانترین عطرهای زنانه دنیا می‌توان به چنین مواردی اشاره کرد: کارون پووری، هرمس 24 فیبری، کلایو کریستین شماره 1، شنل گرند اکستریت، باکارات لس لارمس ساکری د تبس، کلایو کریستین شماره 1 امپریال مجستی، دی‌کی‌ان‌وای گلدن دلیشز، شوموخ.


معرفی گرانترین عطرهای زنانه

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا