خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
معرفی برند دیور
دیور یکی از برندهای پُرطرفدار فرانسوی در زمینه طراحی مُد است که در سال 1947 اولین عطرش با نام «میس دیور» را رونمایی کرد. این برند مشهور که رنگ‌وبوی تازه‌ای به جهان طراحی لباس‌های زنانه داد، برای سال‌های طولانی و با کمک کمپانی دیور پرفیومز توانسته است با تولید و عرضه عطرهای مختلف و متناسب با سلیقه‌های متفاوت همچنان جزو برترین برندهای تولید و عرضه عطر در سراسر جهان باقی بماند. مشهورترین و پُرطرفدارترین عطرهای دیور شامل موارد زیر می‌شوند.

لیست محبوب ترین عطر های دیور

1. میس دیور بلومینگ بوکت

میس دیور بلومینگ بوکت با رایحه لطیف، خنک و گل‌فامش طرفداران زیادی در میان خانم‌های جوان و خصوصا در فصل‌های بهار و تابستان دارد. قرار گرفتن رایحه نارنگی، هلو،‌ زردآلو، گل رز،‌ گل صدتومانی و مشک در کنار همدیگر باعث می‌شود که شما درست چند ثانیه پس از استفاده از این عطر احساس کنید که وارد یک گل‌فروشی لوکس یا یک باغ گل بهاری شده‌اید.

2. دیور میس دیور ادو پرفیوم 2017


اگر استفاده از عطر جزو استایل روزانه شماست، انتخاب میس دیور ادو پرفیوم می‌تواند گزینه خوبی برایتان باشد. ترکیب رایحه مرکبات با فلفل، رز،‌ اقاقیا و نعناع، ترکیبی گرم و جادویی برای «دیور میس دیور» خلق کرده است. پاییز و زمستان فصل‌های مناسبی برای استفاده از این عطر هستند، زیرا ترکیب رایحه‌های گل و میوه در این ادیشن از عطر دیور، آن را به یکی از مرموزترین عطرهای گرم این برند فرانسوی تبدیل کرده است.

3. دیور ساوج ادو پرفیوم

اگر اهل رایحه‌های شرقی و معتدل هستید، در انتخاب «دیور ساوج ادوپرفیوم» شک نکنید. زمانی که شما از این عطر استفاده می‌کنید، ابتدا رایحه خوش ترنج به مشامتان می‌رسد. سپس رایحه دلنشین اسطوخودوس و جوز هندی هوش از سرتان می‌برد و درنهایت با شنیدن نت پایانی وانیل و کهربا مدهوش می‌شوید. ماندگاری، پخش بوی مناسب و چهارفصل بودن این عطر باعث شده است که توجه بسیاری از علاقه‌مندان به برند دیور به سمت آن جلب شوند.

4. دیور جادور ادو پرفیوم

«جادور» یا «ژادور ادو پرفیوم» آمیزه‌ای معتدل از روایح گل‌فام و میوه‌ای دارد. قرار گرفتن رایحه مرکبات، گلابی، طالبی، هلو، مگنولیا، رز، وانیل، سدر، توت سیاه، بنفشه، گل برف و فریزیا در کنار مشک و یاس، این عطر را به عطری فوق‌العاده سحرآمیز تبدیل کرده است تا در هر دقیقه پس از استفاده‌اش بوی جدید و جذابی را بشنوید. این عطر فریبنده و رویایی جزو بهترین گزینه‌ها برای مناسبت‌های خاص و رسمی است.

5. دیور هوم اینتنس

«دیور هوم اینتنس» به‌تنهایی می‌تواند افرادی با سلیقه‌های بویایی متفاوت را به‌سوی خودش جذب کند. قرار گرفتن روایح چوبی، مشک‌اندود و گل‌فام در کنار همدیگر این عطر را به عطری گرم و خاص‌پسند در فصل‌های سرد سال تبدیل کرده است. وقتی که رایحه اسطوخودوس در «هوم اینتنس» در کنار گلابی، زنبق، گل ختی، سدر و خس‌خس قرار می‌گیرد، ‌چاره‌ای جز تسلیم در برابر این رایحه دل‌انگیز را برای شما باقی نمی‌گذارد. پخش و ماندگاری بوی مطلوب از دیگر ویژگی‌های شگفت‌انگیز این عطر است.

6. دیور فارنهایت

مگر می‌شود که کسی عاشق عطرهای گرم و چوبی دیور باشد و فارنهایت را تست نکرده باشد؟! این عطرِ باسابقه که بیش از 30 سال در بازار عطرهای پاییزی و زمستانی حضور داشته است، هنوز هم طرفداران خاص خودش را دارد. نت‌های آغازین فارنهایت با رایحه‌هایی مانند مرکبات، جوز هندی، اسطوخودوس و بابونه شروع می‌شود،‌ در نت‌های میانی به روایحی مانند گل میخک صدپر، سدر، گل برف، یاس و پیچ امین‌الدوله می‌رسد. درنهایت هم نت‌های پایانی‌اش از روایحی مانند مشک، نعناع، چرم و کهربا سرچشمه می‌گیرد تا همچنان بعد از 30 سال عطری مرموز و دلربا برای دوستداران و طرفدارانش باقی بماند.

7. دیور هوم پارفوم مردانه

دیور هوم پارفوم در سال 2014 با رایحه‌های گرم و چرمی روانه بازار شد تا به یکی از لوکس‌ترین و شیک‌ترین عطرهای جهان تبدیل شود. ترکیب رایحه‌های پرتقال و زنبق با رایحه‌های چرم و رز در کنار سدر، گل ختی، عود و چوب صندل سفید، آمیزه‌ای رویایی و فانتزی برای «هوم پارفوم» خلق کرده است تا بتواند مخاطبانش را به‌شدت و به‌سرعت حیرت‌زده کند.

8. دیور ادیکت ادو پرفیوم

دیور در سال 2014 با عرضه یک عطر دیگر با سرشت گرم، شرقی و گل‌فام توانست تا حد قابل قبولی نفوذ خودش در بازار عطرهای گرم آن سال را حفظ کند. «ادیکت ادو پرفیوم» از 4 رایحه ساده تشکیل شده است: برگ درخت نارنج، شکوفه پرتقال، یاس و وانیل! ‌اما کنار هم قرار گرفتن همین 4 رایحه ساده آن را به عطر گرم و وانیلی مناسبی برای مراسمات رسمی یا مناسبت‌های خاص بدل کرده است. پخش بو و ماندگاری خوب «دیور ادیکت» جزو ویژگی‌های قابل توجه آن محسوب می‌شود.

9. دیور هیپنوتیک پویزن ادو پرفیوم

عطری گرم، شرقی و وانیلی، مناسب روزهای سرد و بارانی سال! «دیور هپینوتیک پویزن ادو پرفیوم» هم 6 سالی می‌شود که در بازار عطرهای گرم پاییزی و زمستانی خودنمایی می‌کند. این عطر در نت‌های آغازینش رایحه بادام و شیرین‌بیان را آزاد می‌کند، در نت‌های میانی به یاس و شکوفه پرتقال می‌رسد و درنهایت هم نت‌های پایانی‌اش را با رایحه وانیل و دانه تونکا در فضا پخش می‌کند تا سرشت لوکس و شگفت‌انگیزش را به رخ بکشد. تلخی و گرمای شیک این عطر، آن را به عطری سحرآمیز برای افراد خاص‌پسند و شیک‌پوش تبدیل کرده است.

10. دیور او ساوج پرفیوم

«او ساوج پرفیوم» جزو عطرهای مردانه و معتدل دیور است که رایحه دل‌انگیز مرکبات معطر را در خود جای داده است. ترکیب بالنگ، ترنج، اسطوخودوس و لامی در کنار همدیگر، این عطر را به عطری دلفریب برای استفاده روزانه یا قرارهای عاشقانه در پاییز و زمستان بدل ساخته است.

منبع: عطر افشان


معرفی عطر دیور

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا