خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,751
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
در سال ۲۰۱۳ میلادی کمپانی پاکورابان، با معرفی عطر اینوکتوس یک بار دیگر خود را به بلندترین قله های موفقیت رسانید. این پرفیوم جذاب برای آقایان طراحی شده است. اسانس اینوکتوس رایحه ای اسپرت دارد. از این رو بهترین گزینه برای استفاده در طول روز و حتی محل کار می باشد. ترکیبات رایحه در آن کاملا به جا و دل انگیز است. اگر شما هم از علاقمندان این پرفیوم دوست داشتنی هستید، و یا اینکه تعریف آن را شنیده اید و حالا مشتاق هستید تا از ویژگی های منحصربفرد آن بیشتر بدانید، با ما در ادامه همراه شوید تا برایتان از رازهای جذابیت به شیوه اینوکتوس بیشتر بگوییم! در ادامه قصد داریم شما را با ترکیبات خلاقانه در رایحه عطر گرمی اینوکتوس بیشتر آشنا سازیم. همچنین مطالبی جالب و خواندنی از مهمترین ویژگی های این پرفیوم برایتان خواهیم گفت تا با در نظر گرفتن تمامی موارد مهم برای خرید پرفیوم اینوکتوس اقدام نمایید.

عطر پاکو رابان اینویکتوس از سری عطر های معروفی است که بیشتر مورد علاقه و مصرف افراد باجذبه است. عطری بسیار عالی و با رایحهی منحصر به فرد که افراد خاص پسند را مجذوب خواهد کرد با استفاده از این عطر خاص بدرخشید و زیبایی خود را چند برابر نمایید.

ظاهر اینوبکتوس
طراحی بی نقص بطری عطر اینوکتوس سبب گشته که جزء برتری های این محصول باشد چرا که بطری ان شبیه به یک جام پایهدار شیشهای طراحی گشته است و درب آن نیز حالت دو دسته دارد که در دوطرف آن تعبیه شده است. عموما این عطر با حجمی حدود ۱۰۰ میلی لیتر تهیه می شود.

برند ادوکلن
برند عطر اینویکتوس یعنی پاکورابان از برندهای مطرح جهان میباشد که کیفیت را شعار تولید بیان کرده و این عطر در کشور اسپانیا ساخته شده و برای فروش به بازار عرضه گردیده است.

این عطر از سری عطرهای برند تجاری پاکو رابان است که جز انواع عطرهای مخصوص اقایان دسته بندی میشود. البته این عطر از سری عطرهای مهیج ادو پرفیوم میباشد که میتوان آن را در شمار ادکلنهای دستچین شدهی اسپرت جهان جای داد. این برند در ارتباط با عطر اینویکتوس بیان داشته که ادکلنی بی بدیل میباشد و آن را در سال ۲۰۱۳ رونمایی کرده است.

عطرسازان
طراحی این رایحه بی نظیر شاهکار سه تن از عطرسازان مشهور به نامهای دومینگ روپیو و مستر پرفیوم و همچنین انه فلیپو که از طراحان عطر مطرح در بین تمامی کمپانیها از جمله کمپانی شنل و ژیوادان … میباشند. طراحان نام بردهی این عطر با کمپانیهایی چون شنل و ژیوادان نیز همکاری داشتهاند و دست آوردهایی را در زمینهی عطرسازی برای خود کسب کردهاند.

نوع عطر
نوع رایحه عطر اینویکتوس بسیار دلنشین است و به سرعت مورد توجه قرار خواهد گرفت و از آنجایی که دسته بویی شامل آروماتیک، دریایی، میوهای مرکبات را دارد بسیار متنوع محسوب میشود. قابل بیان است که طبع این عطر نیز تند و سرد است. عطر مردانهی روغنی اینوکتوس مورد توجهی بسیاری از افراد مشهور قرار گرفت که با استفاده از این عطر به پیشنهاد استفاده از آن به سایر افراد خاص پسند میپرداختند و معتقد بودهاند که این ادکلن از محرکترین و پرانرژیترین رایحههای مدرن امروزی میباشد.

نت های عطرروغنی اینوکتوس
با اسپری کردن این عطر برای اولین بار با رایحهی کاملا کم نظیر مواجه خواهید شد درواقع نت اغازین این عطر شامل رایحهی پرتقال ماندارین و گریپ فروت است که طراوتی بیمانند را به همراه دارد و حس تازگی و نشاط را برای شما به همراه میآورد.

نت میانی ادکلن اینویکتوس تقریبا بعد از گذشت مدت زمان زیادی به مشام شما خواهد رسید و جالب است بدانید که ممکن است با استشمام این رایحه طراوت و شادابی را در شما دوچندان کند چرا که شامل رایحهای نظیر بوی یاس و عطر خوش برگ بو را دارا میباشد.

نت پایانی عطر روغنی مردانه اینویکتوس که ممکن است مدتها همراه شما باقی بماند و به استشمام خود و یا اطرافیانتان خوش بیاید یک رایحهی جادویی و بیمانندی است که تا حدودی شبیه به رایحهی عنبر، بلوط و یا پچولی هندی میباشد.

فصل و تیپ اسانس
معمولا عطر اینوکتوس مناسب آب و هوای ملایم است و اقایان میتوانند متناسب با فصل بهار و تابستان از این ادکلن خوش بود استفاده کنند.اگر میخواهید برای یک اقای دوست داشتنی که علایقی به ورزش دارد هدیه بخرید. تهیهی این عطر به عنوان هدیه بهترین توصیه است.

همان طور که از نام عطر اینویکتوس کمپانی پاکو رابان مشخص است تنها مخصوص اقایان خوش سلیقه و سخت پسند میباشد. تنها اقایونی که به ظاهر خود توجه به خصوص دارند و جز دسته افراد منحصر به فرد هستند طرفدار این عطر میباشند.با توجه به مزیتها و شاخصه هایی که عطر اینویکتوس دارد انتظار میرود تمامی ردههای سنی اقایان جوان از آن با رضایتمندی استفاده نمایند.

پخش بو و ماندگاری این عطر مردانه
با وجه به نظریه برخی متخصصان و عطرشناسان در ارتباط با عطر روغنی اینوکتوس باید گفت که درصد فراریت این عطر بسیار پایین میباشد و به علاوه از ماندگاری بسیار بالایی نیز برخوردار میباشد و با استفاده از ان تا مدت طولانی رایحههای ان قابل استشمام خواهد بود.

با توجه به مرغوبیت و کیفیتی که از برند تولیدی این عطر سراغ داریم انتضار میرود که دارای پخش بویی نسبتا بالایی باشد و با استفاده از آن به دلیل غلظت بالای عطر پراکندگی آن برای همه اطرافیان هم مشخص میگردد .این عطر به این دلیل که بسیار مهیج و منحصر به فرد است بیشتر مورد علاقهی اقایون خاص پسند با تیپ و ظاهری مدرن و امروزی میباشد.

جمع بندی
با توجه به کیفیت و مرغوبیت عطر اینوکتوس و محبوبیت برند تولیدی ان انتظار بر این است که ارزش بالایی در برابر قیمتش داشته باشد و از ۵ میتوان عدد ۴ را نسبت به قیمتش به آن اختصاص داد.به طور کلی اقایون عزیز با استفاده از این ادکلن میتوانند به فردی خاص و پرشور در همه ی مکانها حضور پیدا کنند.

منبع: عطر پیچ


معرفی عطر اینویکتوس

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا