خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,695
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
عطر ادکلن نارسیسو (Narciso) اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن آمریکایی است. این تولید کننده عطر و ادکلن تا کنون بیش ازز ۳۱ عدد عطر و ادکلن با برند نارسیو رودریگز (Narciso Rodriguez ) وارد بازار عطر و ادکلن نموده است . کمپانی نارسیو رودریگز از سال 1997 شروع به کار نموده و از سال 2003 وارد بازار عطر و ادکلن شده است . عطر و ادکلن های این کمپانی اکثرا زنانه است. نارسیو رودریگز موسس این برند، طراح فشن امریکایی، کوبایی است که در سال 1961 در نیوجرسی آمریکا متولد شد.

معرفی چند عطر ادکلن نارسیسو (Narciso)
در ادامه این مطلب ما قصد داریم به چند عطر ادکلن از این برند بپردازیم:

نارسیس رودریگز زنانه صورتی پرفیوم (Narciso Rodriguez for Her EDP Tester)
عطر ادکلن نارسیسو رودریگز زنانه صورتی دارای رایحه ملایم و شیرین است که آن را برای فصول سرد مناسب کرده است. عطر نارسیسو رودریگز زنانه صورتی ، عطری زنانه است. عطار نارسیسو رودریگز زنانه صورتی فرانسیس کرکجان , کریستین نگل می باشد که توسط کمپانی نارسیسو در سال ۲۰۰۶ وارد بازار شد.

عطر ادکلن نارسیسو رودریگز زنانه صورتی اغواکننده و فریبنده با هدف قرار دادن بانوانی مدرن ، آزاد و رها از ناملایمت ها و نا هنجاری های اجتماعی طراحی و ساخته شده . رایحه ی ملایم هلو بکار رفته در ترکیباتش جذابیت آن را دوچندان بلکه بیشتر می کند . از دیگر ویژگی های برجسته این عطر ماندگاری بسیار بالا و میزان پراکندگی عالی آن می باشد . رایحه هایی که با این عطر استشمام خواهیم کرد به ترتیب شامل موارد زیر می باشد:

رایحه اولیه : گل رز – هلو

رایحه میانی : مشک – کهربا

رایحه پایانی : چوب صندل – نعناع هندی

طبع: ملایم و شیرین

نارسیس رودریگز نارسیس پودری (Narciso Rodriguez Narciso Poudree)
عطر ادکلن نارسیسو رودریگز نارسیس پودری دارای رایحه گرم و شیرین است که آن را برای فصول سرد مناسب کرده است. عطر نارسیسو رودریگز نارسیس پودری ، عطری زنانه است. عطار نارسیسو رودریگز نارسیس پودری کریستین نگل می باشد که توسط کمپانی نارسیسو در سال 2014 وارد بازار شد. بطری آن ساده ، مربع شکل، به رنگ سفید شیری با حروف نوشته شده ی مشکی است که توسط مدل معروفی به نام Raquel Zimmermann تبلیغ شد. رایحه هایی که با این عطر استشمام خواهیم کرد به ترتیب شامل موارد زیر می باشد:

رايحه اوليه: گل رز – گل یاسمن

رايحه ميانی: مشک

رايحه پایانی: خس خس – سدر – سدر سفید

طبع: گرم وشیرین

رایحه اصلی: چوبی مشک گل

نارسیس رودریگز بلو نویر مردانه (Narciso Rodriguez for Him Bleu Noir)
عطر ادکلن نارسیسو رودریگز بلو نویر مردانه دارای رایحه تلخ و تند است که آن را برای فصول سرد مناسب کرده است. عطر نارسیسو رودریگز بلو نویر مردانه ، عطری مردانه است. عطار نارسیسو رودریگز بلو نویر مردانه فرانسیس کرکجان می باشد که توسط کمپانی نارسیسو در سال 2012 وارد بازار شد. جدیدترین نسخه از مجموعه FOR HIM است که در سال 2015 به بازار عرضه شد .

عطر ادکلن نارسیسو فور هیم بلو نویر مخصوص مردان مرموز , امروزی و خوش پوش است که با رایحه ی شیک و دوست داشتنی این عطر قصد جذب افراد به سوی خود را دارند .عطری با ماندگاری بالا که برای استفاده در مهمانی ها و یا مجالس رسمی پیشنهاد می شود. رایحه هایی که با این عطر استشمام خواهیم کرد به ترتیب شامل موارد زیر می باشد:

رایحه اولیه : جوز هندی , هل

رایحه میانی : مشک

رایحه پایانی : چوب آبنوس , سدر , خس خس , عنبر

طبع: تلخ و تند

رایحه اصلی: چوبی تند

نارسیسو رودریگز ماسک کالکشن ادو پرفیوم اینتنس (Narciso rodriguez Musc Collection Eau de Parfum Intense)
عطر ادکلن نارسیسو رودریگز ماسک کالکشن دارای رایحه گرم و شیرین است که آن را برای فصول سرد مناسب کرده است. عطر نارسیسو رودریگز ماسک کالکشن ، عطری زنانه است. عطار نارسیسو رودریگز ماسک کالکشن کریستین نگل می باشد که توسط کمپانی نارسیسو در سال ۲۰۰۹ وارد بازار شد. طراحی منحصر به فرد شیشه این عطر و رایحه دلنشین آن باعث جذب طرفداران بسیاری شده است. رایحه هایی که با این عطر استشمام خواهیم کرد به ترتیب شامل موارد زیر می باشد:

رایحه اولیه: گل یلانگ، شکوفه پرتقال، یاسرایحه میانی: مشک، کهربارایحه پایانی: وانیل، روایح چوبی، خس خس، عسل

طبع:گرم و شیرین

رایحه اصلی: گلی چوبی مشکی

رایحه اصلی: چوبی مشک گل

نارسیس رودریگز زنانه مشکی (Narciso Rodriguez For Her)
عطر ادکلن نارسیسو رودریگز زنانه مشکی دارای رایحه گرم و شیرین است که آن را برای فصول سرد مناسب کرده است. عطر نارسیسو رودریگز زنانه مشکی ، عطری زنانه است. عطار نارسیسو رودریگز زنانه مشکی فرانسیس کرکجان , کریستین نگل می باشد که توسط کمپانی نارسیسو در سال ۲۰۰۴ وارد بازار شد. مخصوص بانوانی مستقل و آزاد ، کسانی که از فریبندگی و اعجاز خود با خبرند خلق شد. این عطر دارای ترکیبی سنگین و هـ*ـوس انگیزی ، گرم و شیرینی می باشد .

عطر ادکلن نارسیسو محصول که یک نو آوری در کمپانی Narciso Rodriguez بود ، سمبلی از افسونگری ، سرکشی و بی قراری است. رایحه هایی که با این عطر استشمام خواهیم کرد به ترتیب شامل موارد زیر می باشد:

رایحه اولیه: ترنج – شکوفه پرتقال – اسمنتوس

رایحه میانی: عنبر – مشک

رایحه پایانی: وانیل – خس خس

طبع: گرم و شیرین

رایحه اصلی: چوبی مشک گل

نارسیس رودریگز اسنس (Narciso Rodriguez Essence)
عطر ادکلن نارسیسو رودریگز اسنس دارای رایحه ملایم و شیرین است که آن را برای فصول گرم مناسب کرده است. عطر نارسیسو رودریگز اسنس ، عطری زنانه است. عطار نارسیسو رودریگز اسنس فرانسیس کرکجان می باشد که توسط کمپانی نارسیسو در سال ۲۰۰۹ وارد بازار شد. نارسیسو رودریگز اسنس با رایحه ای بی نظیر و کاملا شهوانی ، خالص ، تازه و سرشار از شادابی می باشد . این محصول با سبکی گلی و رایحه ی شیرین و بی نظیر خود دنیایی از شادی را به ارمغان آورده و دارای بطری با خاصیت آینه است که می شود زیبایی های یک خانم را در آن مشاهده نمود. رایحه هایی که با این عطر استشمام خواهیم کرد به ترتیب شامل موارد زیر می باشد:

رایحه ها : زنبق – گل رز – مشک – بنزویین

طبع: ملایم و شیرین

رایحه اصلی: گلی

نارسیس رودریگز نارسیسو زنانه (Narciso Rodriguez Narciso)
عطر ادکلن نارسیسو رودریگز نارسیسو زنانه دارای رایحه ملایم و شیرین است که آن را برای فصول سرد مناسب کرده است. عطر نارسیسو رودریگز نارسیسو زنانه ، عطری زنانه است. عطار نارسیسو رودریگز نارسیسو زنانه فرانسیس کرکجان می باشد که توسط کمپانی نارسیسو در سال ۲۰۱۴ وارد بازار شد. بطري اين عطر بسيار ساده و مينيمال طراحي شده است. طرح مربعي، رنگ سفيد شيري و حروف سياه و سفيد براي نوشته‌هاي روي آن، همگي جمله قبلي را تاييد می ‌کنند.

در بطری عطر ادکلن نارسیسو آمريکايی و زنانه با طرح مکعبی و هندسی ساده ‌اش به‌ خوبی روی شيشه سوار شده و خودنمایی می‌کند. مايع شيريی رنگ درون بطري از روی شيشه‌ شفاف آن به‌خوبي ديده می ‌شود. رایحه هایی که با این عطر استشمام خواهیم کرد به ترتیب شامل موارد زیر می باشد:

رایحه اولیه:گل گاردنیا و رز

رایحه مياني:مشک

رایحه پایانی:علف وتیور و چوب سدر

طبع: ملایم و شیرین

رایحه اصلی: چوبی مشک گلی

نارسیس رودریگز له ابسولو (Narciso Rodriguez L’Absolu)
عطر ادکلن نارسیسو رودریگز له ابسولو دارای رایحه گرم و شیرین است که آن را برای فصول سرد مناسب کرده است. عطر نارسیسو رودریگز له ابسولو ، عطری زنانه است. عطار نارسیسو رودریگز له ابسولو اورلین گیچرد می باشد که توسط کمپانی نارسیسو در سال ۲۰۱۲ وارد بازار شد. عطر له ابسولو تجسمی است از نهایت زنانگی به همراه فریبندگی که مخصوص خانم های قوی و دارای شور و هیجان تولید شد. عطری مرموز و با ماندگاری طولانی که برای استفاده خانم های شیک پوش و با وقار در مهمانی ها و مجالس پیشنهاد بسیار خوبی است. رایحه هایی که با این عطر استشمام خواهیم کرد به ترتیب شامل موارد زیر می باشد:

رایحه اولیه : گل مریم , گل یاس

رایحه میانی : مشک

رایحه پایانی : چوب صندل , نعناع هندی , عنبر

طبع: گرم‌ و شیرین

رایحه اصلی: چوبی مشک گلی

نارسیسو رودریگز نارسیسو رژ (Narciso Rodriguez Narciso Rouge)
عطر ادکلن نارسیسو رودریگز نارسیسو رژ دارای رایحه گرم است که آن را برای تمامی فصول مناسب کرده است. عطر نارسیسو رودریگز نارسیسو رژ ، عطری زنانه است. عطار نارسیسو رودریگز نارسیسو رژ اورلین گیچرد می باشد که توسط کمپانی نارسیسو در سال ۲۰۱۸ وارد بازار شد. رایحه هایی که با این عطر استشمام خواهیم کرد به ترتیب شامل موارد زیر می باشد:

رایحه اولیه : رز , زنبق

رایحه میانی : مشک

رایحه پایانی : دانه تونکا , خس خس , سدر

طبع: گرم

رایحه اصلی: چوبی مشکی گلی

نارسیس رودریگز رز ماسک (Narciso Rodriguez Rose Musc)
عطر ادکلن نارسیسو رودریگز رز ماسک دارای رایحه گرم و تند است که آن را برای فصول سرد مناسب کرده است. عطر نارسیسو رودریگز رز ماسک ، عطری زنانه است. عطار نارسیسو رودریگز رز ماسک سونی کونستنت می باشد که توسط کمپانی نارسیسو در سال 2016 وارد بازار شد. بطری این ادکلن بسیار شیک و زیبا ساخته شده است. مایع درون بطری به رنگ طلایی است و از روی شیشه به‌خوبی دیده می‌شود. روی شیشه در یک کادر قرمزرنگ نام Rose Musc و نشان تجاری نارسیسو رودریگز چاپ شده است. درپوش بطری رنگی شفاف دارد و به‌خوبی روی شیشه قرار گرفته است. رایحه هایی که با این عطر استشمام خواهیم کرد به ترتیب شامل موارد زیر می باشد:

رایحه اولیه : رز , شبدر , دارچین , چوب صندل سفید

رایحه میانی : مشک

رایحه پایانی : فلفل , روایح چوبی , زعفران , لابدانیوم , نعناع هندی

طبع: گرم و تند

رایحه اصلی: چوبی مشکی گلی

نارسیسو رودریگز پیور ماسک ابسولو زنانه (Narciso rodriguez Pure Musc Absolu For Her)
عطر ادکلن نارسیسو رودریگز پیور ماسک ابسولو زنانه دارای رایحه معتدل است که آن را برای فصول معتدل مناسب کرده است. عطر نارسیسو رودریگز پیور ماسک ابسولو زنانه ، عطری زنانه است. عطار نارسیسو رودریگز پیور ماسک ابسولو زنانه سونی کونستنت می باشد که توسط کمپانی نارسیسو در سال ۲۰۲۰ وارد بازار شد. رایحه هایی که با این عطر استشمام خواهیم کرد به ترتیب شامل موارد زیر می باشد:

رایحه اولیه: گل یلانگ، یاس

رایحه میانی: مشک

رایحه پایانی: سدر

طبع: معتدل

رایحه اصلی: شرقی گلی

نارسیس رودریگز نارسیسو ادو تویلت (Narciso Rodriguez Narciso EDT)
عطر ادکلن نارسیسو رودریگز نارسیسو ادو تویلت دارای رایحه ملایم و شیرین است که آن را برای فصول خنک مناسب کرده است. عطر نارسیسو رودریگز نارسیسو ادو تویلت ، عطری زنانه است. عطار نارسیسو رودریگز نارسیسو ادو تویلت سونی کونستنت می باشد که توسط کمپانی نارسیسو در سال ۲۰۱۵ وارد بازار شد. این بار نارسیسو در یک شیشه‌ی سیاه و مینیمال در دسترس بانوان قرار گرفته است. این طراحی ساده باعث دوست‌ داشتنی‌تر شدن نارسیسو شده است.

روی بطری عطر ادکلن نارسیسو رودریگز نارسیسو ادو تویلت نشان Narciso با رنگ سفید خودنمایی می‌کند. مایع سیاه‌ رنگ درون بطری به راحتی از روی شیشه‌ شفاف و ضخیم آن دیده می‌ شود. گردن و نازل بطری با جنس فلزی و رنگ نقره‌ای خود، زیر نور درخشش خوبی دارند. در بطری با شکل مکعبی و افقی که دارد، ترکیب کلی نارسیسو را زیباتر کرده است. رایحه هایی که با این عطر استشمام خواهیم کرد به ترتیب شامل موارد زیر می باشد:

رایحه اولیه : رز , گل صدتومانی

رایحه میانی : مشک

رایحه پایانی : خس خس , سدر

طبع: شیرین و ملایم

رایحه اصلی: چوبی مشک گلی

نارسیس رودریگز مردانه ادو پرفیوم (Narciso Rodriguez for Him)
عطر ادکلن نارسیسو رودریگز مردانه ادو پرفیوم دارای رایحه تلخ و ملایم است که آن را برای فصول سرد مناسب کرده است. عطر نارسیسو رودریگز مردانه ادو پرفیوم ، عطری مردانه است. عطار نارسیسو رودریگز مردانه ادو پرفیوم فرانسیس کرکجان می باشد که توسط کمپانی نارسیسو در سال 2007 وارد بازار شد. داشتن این عطر برای آقایان جوان در روزهای زمستانی و سرد، یک نقطه‌ی قوت به حساب می‌آید. خرید ادو تویلت مردانه‌ی نارسیسو رودریگز مدل For Him با توجه به کیفیت ساخت، بوی ماندگار و طراحی شیک و محکمش، بسیار رضایت‌بخش خواهد بود. رایحه هایی که با این عطر استشمام خواهیم کرد به ترتیب شامل موارد زیر می باشد:

رایحه ها : نعناع هندی – عنبر – مشک

طبع: تلخ و ملایم

رایحه اصلی: معطر گونه های سرخسی

منبع: عطر آوا


معرفی عطر نارسیس

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا